Volvo 940, vůz na denní ježdění?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 226
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

#26 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od Výska »

jarek.krizan píše:Je potřeba osobně vyzkoušet, ale je to jak droga. Člověk neustále kouká po novějším vybavenějším a přesto se s devítkou velice těžko loučí. To samé si myslím o sedmici. Nejsem schopný ty auta prostě prodat. Jízda s dvojkou, sedmičkou, nebo devítkou je prostě něco jiného než jen dopravit se z místa A do místa B .

S autem jsem se svezl, sice pouze několik málo kilometrů ale je to tak jak jsem předpokládal. Připadal jsem si jako řidič školního autobusu :D poloha za volantem je více vzpřímená (skoro bych řekl dodávková), všude kolem je spoustu místa, vše hranaté a solidní, trochu mě zarazil velmi intenzivně blikající indikátor nezapnutých pásů, který nereaguje na to že vůz stojí, ale prostě bliká ihned po nastartování,ale to je samozřejmě o zvyk. Mám z toho celkově dobrý pocit. Ještě se tedy zeptám se na následující:

Lze regulovat sedák řidiče nahoru a dolu? Mám 2 metry a sedák byl v poloze kdy jsem těsně škrtal vlasy o strop (jistě sedák se dá trochu zklopit), na pravé straně sedáku, směrem k ruční brzdě je taková prapodivná páčka - plocháč - že by to bylo ono?

Co obnáší u motorizace B230 soft turbo 99kW, obstarat nějaké koně k dobru, hádám že motor potenciál má.

Jelikož má vůz textilní sedačky, zajímala by mě výhledově i třeba zástavba kožených sedáků.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#27 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od jarek.krizan »

Takhle, ta plochá páčka je na nastavení sedáku. Je možno nastavovat výšku přední a zadní části samostatně ( i tzv kolébku ) , takže limitem je pouze konstrukce sedáku. Já mám v obou autech gaučovník, kde člověk zapadne jak do peřin. Kožené sesle jsou tvrdší a vyšší. Opěradlo jde taky sklápět a měla by tam být standartně bederní opěrka - stavitelná.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 226
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

#28 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od Výska »

Tak je to přeci ono, paráda !

Teď jenom doufat že to nebylo v poloze dole na max. Ale švédi přece taky nejsou žádní skřítci, tak to snad bude OK.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: Golf III
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#29 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od jaffar »

Výska píše:Teď jenom doufat že to nebylo v poloze dole na max. Ale švédi přece taky nejsou žádní skřítci, tak to snad bude OK.
Nebolo, mám cca 185, sedačku ani nie úplne dole a nad hlavou mám ešte kopec miesta.

V najhoršom otvoríš šíber a hlavu vytrčíš von :green:
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#30 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od wickey »

jaffar píše:V najhoršom otvoríš šíber a hlavu vytrčíš von :green:
jj tak jsem jel minule, kdyz jsem dostal korunu z Burger Kingu :D ma to nevyhodu, ze musis sedet trochu bokem
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#31 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od HonzaA »

940 je na denní ježdění vynikající volba. Pokud Viktor mluvil o tom, že je oproti modernějším krabicím zastaralá, má pravdu a je docela možné, že právě to na ní budeš mít rád :-) To není zastaralost v tom smyslu, že by Tě omezovala ve všestanném používání vozu, tak jako třeba u dvojky. A vůbec nelze souhlasit s tím, že by devítka nebyla dobré auto na dlouhé cesty, ty jsou naopak její doménou (tedy krom cestování ve vysokých rychlostech, kde ruší vyšší aerodynamický hluk). Spotřeba se na dálky dokonce pohybuje v docela příjemných mezích :-) Jenom samozřejmě osmiventilové atmosférické verze nebo soft turbo už musíš někdy až nepříjemně honit. Atmosférické motory potom nesmyslně žerou a taky není komfortní pro řidiče ani pro auto jet tisíc kilometrů skoro plnej kotel, B230FK se dá pomoct. Informace o přestavbě na B230FT mám jen zprostředkované, ale zase tak moc jiného tam není a posuneš to auto z hlediska jízdní dynamiky úplně jinam.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#32 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od dali »

LukášM píše:Spotřebu 9-10 l/100km bych vůbec u tak velkého auta neřešil :wink: Ono dneska je moderní velmi přehánět a udávat daleko menší spotřeby než jsou reálné. Koneckonců je o tom teď článek ve Světě motorů :wink:
:shock: Já myslel, že uměj psát jen o tom, jak má který auto měkký plasty :green:

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#33 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od LUBOŠ »

Jezdím s 940kou měsíčně okolo 5-6 tisíc km, motorizace B230 FB 96Kw, převodovka manuál. Náklady na údržbu jsou minimální a s poskytovaným pohodlím jsem spokojen.
Jsou situace, kdy by se hodilo turbo a tak pokud máš možnost, tak doporučuji právě motorizaci B230 FT, B200 FT nebo B230FK
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#34 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od LukášM »

dali píše:
LukášM píše:Spotřebu 9-10 l/100km bych vůbec u tak velkého auta neřešil :wink: Ono dneska je moderní velmi přehánět a udávat daleko menší spotřeby než jsou reálné. Koneckonců je o tom teď článek ve Světě motorů :wink:
:shock: Já myslel, že uměj psát jen o tom, jak má který auto měkký plasty :green:
Já měl chvilku čas na benzínce, tak jsem listoval časáky, pravda je, že SM není nic moc :wink: Já odebírám už dlouho Auto Mobil Revue a Auto Moto Sport Classic :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 226
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

#35 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od Výska »

LUBOŠ píše:Jezdím s 940kou měsíčně okolo 5-6 tisíc km, motorizace B230 FB 96Kw, převodovka manuál. Náklady na údržbu jsou minimální a s poskytovaným pohodlím jsem spokojen.
Jsou situace, kdy by se hodilo turbo a tak pokud máš možnost, tak doporučuji právě motorizaci B230 FT, B200 FT nebo B230FK
Jedná se o motorizaci 230 FT 99kW, takže turbo ano.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#36 Volvo 940, vůz na denní ježdění?

Příspěvek od LUBOŠ »

Výska píše: Jedná se o motorizaci 230 FT 99kW, takže turbo ano.
dle Tvé info o B230 a 99kW, tak se asi jedná o typ motoru B230FK - nízkotlaké turbo, měl bys být spokojen.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“