jarek.krizan píše:Je potřeba osobně vyzkoušet, ale je to jak droga. Člověk neustále kouká po novějším vybavenějším a přesto se s devítkou velice těžko loučí. To samé si myslím o sedmici. Nejsem schopný ty auta prostě prodat. Jízda s dvojkou, sedmičkou, nebo devítkou je prostě něco jiného než jen dopravit se z místa A do místa B .
S autem jsem se svezl, sice pouze několik málo kilometrů ale je to tak jak jsem předpokládal. Připadal jsem si jako řidič školního autobusu poloha za volantem je více vzpřímená (skoro bych řekl dodávková), všude kolem je spoustu místa, vše hranaté a solidní, trochu mě zarazil velmi intenzivně blikající indikátor nezapnutých pásů, který nereaguje na to že vůz stojí, ale prostě bliká ihned po nastartování,ale to je samozřejmě o zvyk. Mám z toho celkově dobrý pocit. Ještě se tedy zeptám se na následující:
Lze regulovat sedák řidiče nahoru a dolu? Mám 2 metry a sedák byl v poloze kdy jsem těsně škrtal vlasy o strop (jistě sedák se dá trochu zklopit), na pravé straně sedáku, směrem k ruční brzdě je taková prapodivná páčka - plocháč - že by to bylo ono?
Co obnáší u motorizace B230 soft turbo 99kW, obstarat nějaké koně k dobru, hádám že motor potenciál má.
Jelikož má vůz textilní sedačky, zajímala by mě výhledově i třeba zástavba kožených sedáků.