Volvo 940, vůz na denní ježdění?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#1 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Ahoj,
už nějakou dobu zvažuju výměnu svého pracovního povozu (VW Golf IV) za řádný automobil. Měli jsme V 70, nyní máme S60 D5, jeszdí s ním žena. Po nějakých úvahách (saab tady na fóru) jsem se dostal k velmi pěknému kombi Volvo 940, jedná se o polar rok 1997, 2.3 suft turbo 99kW, manual. Ve výbavě nechybí okna v elektrice, manuální klimatizace, el.vyhřívané sedáky atd. Auto je velmi pěkné, zachovalé. Spotřeba se prý pohybuje při rozumné jízdě kolem 10l. Samozřejmě jsem obhlížel i jené auta v relaci do cca 75tis. jako V70 první generace, S70, C70, S80 atd. ale 940cítka na mě udělala dojem. Samozřejmě z pohledu jízdního komfortu, dynamiky, bezpečnosti, budou novějsí modely o kousek dál, na druhou stranu oceňuji velký vnitření prostor, velký rejd, dobrý stav, slušnou výbavu a v neposlední řadě neotřelý vzhled, velkého hranatého kombi.
Záměrně jsem se ve svém výběru vyhýbal S40/V40, nějak mě neoslovují.
Zajímá mě názor z praxe, jak moc je 940cítka s touto motorizací vhodná na denní ježdění (zaměstnání, drobné přesuny atd.), automobil vnímám jako napůl spotřební a napůl "hračku". Trik je v tom že se mi to auto líbí a nerad bych aby mi design zastřel realistický pohled na skutečnost, do jaké míry se mi vyplatí či nikoli.
už nějakou dobu zvažuju výměnu svého pracovního povozu (VW Golf IV) za řádný automobil. Měli jsme V 70, nyní máme S60 D5, jeszdí s ním žena. Po nějakých úvahách (saab tady na fóru) jsem se dostal k velmi pěknému kombi Volvo 940, jedná se o polar rok 1997, 2.3 suft turbo 99kW, manual. Ve výbavě nechybí okna v elektrice, manuální klimatizace, el.vyhřívané sedáky atd. Auto je velmi pěkné, zachovalé. Spotřeba se prý pohybuje při rozumné jízdě kolem 10l. Samozřejmě jsem obhlížel i jené auta v relaci do cca 75tis. jako V70 první generace, S70, C70, S80 atd. ale 940cítka na mě udělala dojem. Samozřejmě z pohledu jízdního komfortu, dynamiky, bezpečnosti, budou novějsí modely o kousek dál, na druhou stranu oceňuji velký vnitření prostor, velký rejd, dobrý stav, slušnou výbavu a v neposlední řadě neotřelý vzhled, velkého hranatého kombi.
Záměrně jsem se ve svém výběru vyhýbal S40/V40, nějak mě neoslovují.
Zajímá mě názor z praxe, jak moc je 940cítka s touto motorizací vhodná na denní ježdění (zaměstnání, drobné přesuny atd.), automobil vnímám jako napůl spotřební a napůl "hračku". Trik je v tom že se mi to auto líbí a nerad bych aby mi design zastřel realistický pohled na skutečnost, do jaké míry se mi vyplatí či nikoli.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
za mě je 940 dobrá volba. Až po V 70 už sem jezdil vším do ní. Mám z těch aut řadu 7xx/9xx asi nejraději. Není to už v dnešní době auto na hodně dlouhé cesty. Nikoliv spolehlivostí,ale spíš dynamikou a spotřebou... Auta jsou velmi slušná,vydrží opravdu hodně. Díly jsou ještě hodně dostupné. Auta nejsou nabyta elektronikou co se může sypat. Konstrukce je jednoduchá a věsmes vše de opravit na kolene.
Auto má fantastické jízdní vlastnosti,hlavne v zime. Je trochu uhoupané,přeci jen,je to ještě poctivej koráb.
Pokud ti nevadí spotřeba těžko stlačitelná pod 9-10 litru při couračkách,myslím že to není špatná volba. Výkon je velmi dostačujici pro klidnou jizdu. Pro sportovnejsi pocit uz to chce plnohodnotne turbo. (Navíc rozdíl je myslím jen v turbu nebo ovládacím ventilu a jednotce)
A blahopreju k vyberu. Auto je do mesta fajn,luxusne se s nim parkuje diky hranatosti a obrovskýmu rejdu. Na delsi cesty je příjemný a pohodlný. A vesmes me nenapadá slabe článek těhle aut,kromě spotřeby a středovýho uložení kardanu...
Auto má fantastické jízdní vlastnosti,hlavne v zime. Je trochu uhoupané,přeci jen,je to ještě poctivej koráb.
Pokud ti nevadí spotřeba těžko stlačitelná pod 9-10 litru při couračkách,myslím že to není špatná volba. Výkon je velmi dostačujici pro klidnou jizdu. Pro sportovnejsi pocit uz to chce plnohodnotne turbo. (Navíc rozdíl je myslím jen v turbu nebo ovládacím ventilu a jednotce)
A blahopreju k vyberu. Auto je do mesta fajn,luxusne se s nim parkuje diky hranatosti a obrovskýmu rejdu. Na delsi cesty je příjemný a pohodlný. A vesmes me nenapadá slabe článek těhle aut,kromě spotřeby a středovýho uložení kardanu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#4 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
pokud sneseš tu spotřebu tak mohu jen doporučit. Sám mám služebního superba ale s tím jezdí manželka neb já radši jezdím (denně) do práce 940-tkou. Slabé místo je zmíněná spotřeba a problémy v zimě - mám verzi bez samosvoru. Musím si proto dávat bacha kam jedu abych pak vyjel. To je však více než kompenzováno. Volant je kde má být, a sedadla naprosto skvělá. Navíc ten výhled, zhoupnutí předku při brždění a projíždění zatáček na sněhu - to se u nových aut už nezažije.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#5 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
No a zase mám o čem přemýšlet
Ve skutečnosti jsem rozjel na manželku psychologický nátlak a argumentoval jsem nižší spotřebou, to bylo v případě předchozích aut, ze zoufalství už jsem uvažoval i o prapodivných 1.4TDi, ale po tom co jsem viděl auto s designem pultového mrazáku a součinitelem odporu jako karosa jsem změnil názor. O to horší mam teď argumenty, protože spotřeba je samozřejmě ještě min. o litr vyšší než u zmíněného německého piškota, se kterým jezdím doposud, nicméně jsou přece i jiné výhody...
Ve skutečnosti jsem rozjel na manželku psychologický nátlak a argumentoval jsem nižší spotřebou, to bylo v případě předchozích aut, ze zoufalství už jsem uvažoval i o prapodivných 1.4TDi, ale po tom co jsem viděl auto s designem pultového mrazáku a součinitelem odporu jako karosa jsem změnil názor. O to horší mam teď argumenty, protože spotřeba je samozřejmě ještě min. o litr vyšší než u zmíněného německého piškota, se kterým jezdím doposud, nicméně jsou přece i jiné výhody...
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
#6 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Ve skutečnosti nemáš o čem přemýšlet
devítka je naprosto okouzlující, opravdový a poctivý auto. Zrovna dnes jsem na to myslel. Nikdy nepřestanu litovat, že sem tu svoji prodal. Naprosto jistě vím, že až vyřeším nějaké parkování, devítu si zase koupím. Jízda s takovým korábem je absolutní požitek, nenahraditelný jakýmkoli jiným autem. Ale je potřeba si trochu zvykat na tu spotřebu. Doufám, že Ti tady nebude někdo psát, že se svezeš pod devět, tam se nedostaneš ani omylem.
devítka je naprosto okouzlující, opravdový a poctivý auto. Zrovna dnes jsem na to myslel. Nikdy nepřestanu litovat, že sem tu svoji prodal. Naprosto jistě vím, že až vyřeším nějaké parkování, devítu si zase koupím. Jízda s takovým korábem je absolutní požitek, nenahraditelný jakýmkoli jiným autem. Ale je potřeba si trochu zvykat na tu spotřebu. Doufám, že Ti tady nebude někdo psát, že se svezeš pod devět, tam se nedostaneš ani omylem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
výborná volba
doporučuji turbo verzi aby i trochu jelo. 2,0 turbo 114 kw je dostačujících
doporučuji turbo verzi aby i trochu jelo. 2,0 turbo 114 kw je dostačujících
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
#8 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Jako člověk, který devítkou jezdí prakticky denně, můžu potvrdit, že to je auto na denní ježdění zcela fajn, a jen doufám, že mě ty moje přežijou . Víceméně souhlasím se vším, co tu bylo o ní řečeno, včetně té spotřeby kolem 10 litrů. Mě osobně vyhovuje i ten jízdní komfort, a s turbem to auto není ani žádnou brzdou v provozu. Ani delší cesty nejsou problém, jel jsem nonstop z Benátek do Prahy celkem v pohodě (pominu-li nevyspalost) a při delších jízdách po dílnici to i míň žere, pokud člověk nejede furt 150.
_________________
1996 945 Polar B200FT manuál stříbrná
1997 945 Polar B200FT manuál modrá LPG
1991 960 B204FT manuál zelená
1996 945 Polar B200FT manuál stříbrná
1997 945 Polar B200FT manuál modrá LPG
1991 960 B204FT manuál zelená
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
hele fešácí a to jste ještě neměli dvojku. Vim o čem mluvím protože jednu devítku taky vlastním
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#10 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Jdi do LPG a máš argument spotřeby vyřešený.Výska píše:No a zase mám o čem přemýšlet
Ve skutečnosti jsem rozjel na manželku psychologický nátlak a argumentoval jsem nižší spotřebou, to bylo v případě předchozích aut, ze zoufalství už jsem uvažoval i o prapodivných 1.4TDi, ale po tom co jsem viděl auto s designem pultového mrazáku a součinitelem odporu jako karosa jsem změnil názor. O to horší mam teď argumenty, protože spotřeba je samozřejmě ještě min. o litr vyšší než u zmíněného německého piškota, se kterým jezdím doposud, nicméně jsou přece i jiné výhody...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#11 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Blahopřeji a tvrdím za sebe,je to asi to nejlepší kdy Volvo co vyrobylo ,svezení s některých těchto typů ať je to sedma nebo devítka je okouzlující a pohodová,jak už je zde napsáno ,ano spotřeba je taková a úměrná k pohodlí a konfortu těchto krasavců ,nebudu se opakovat co už je zde bohatě popsáno ,jen ti chci říct,časem tě auto úplně ovládne a budeš se k němu chovat trochu jinak něž k pracovní pomůcce
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#12 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
S LPG právě počítám, potom je reálné stlačit náklady na palivo výrazně dolů. Pokud si auto s Natural 95 řekne o 10 - 11l, potom s plynem asi o litr až dva více. Za rok ježdění je investice do přestavby zpátky.martinopel píše:Jdi do LPG a máš argument spotřeby vyřešený.Výska píše:No a zase mám o čem přemýšlet
Ve skutečnosti jsem rozjel na manželku psychologický nátlak a argumentoval jsem nižší spotřebou, to bylo v případě předchozích aut, ze zoufalství už jsem uvažoval i o prapodivných 1.4TDi, ale po tom co jsem viděl auto s designem pultového mrazáku a součinitelem odporu jako karosa jsem změnil názor. O to horší mam teď argumenty, protože spotřeba je samozřejmě ještě min. o litr vyšší než u zmíněného německého piškota, se kterým jezdím doposud, nicméně jsou přece i jiné výhody...
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#13 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Ahoj, zase bych ty ženský zas tak nepodceňoval Vím to z vlastní zkušenosti. Moje přítelkyně se rozhodla, že si koupí auto - Volvo a nejlépe S60. Sehnali jsme fakt pěknou ve výborném stavu, v téměř full výbavě. Půjčili nám ji, jezdila s tím dva dny, prý super, ale měli tam i V70-I s dvojnásobým nájezdem, o pět let starší a bez vyhřívaných sedaček. Tak, že by zkusila i tohle. No a jak to dopadlo? Samozřejmě 10:0 pro krabici. Že je to prý pohodlnější, líp z toho vidí, ví, kde to auto začíná a končí a hlavně se prostě líbí. A teď ji najednou hrozně baví řídit...Výska píše:No a zase mám o čem přemýšlet
Ve skutečnosti jsem rozjel na manželku psychologický nátlak a argumentoval jsem nižší spotřebou, to bylo v případě předchozích aut, ze zoufalství už jsem uvažoval i o prapodivných 1.4TDi, ale po tom co jsem viděl auto s designem pultového mrazáku a součinitelem odporu jako karosa jsem změnil názor. O to horší mam teď argumenty, protože spotřeba je samozřejmě ještě min. o litr vyšší než u zmíněného německého piškota, se kterým jezdím doposud, nicméně jsou přece i jiné výhody...
Takže tak
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#14 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Spotřebu 9-10 l/100km bych vůbec u tak velkého auta neřešil Ono dneska je moderní velmi přehánět a udávat daleko menší spotřeby než jsou reálné. Koneckonců je o tom teď článek ve Světě motorů
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#15 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Tak tak, koukal jsem do firemních aut na spotřeby, většinou pojíždky po městě... Fábka 1,4TDI 11.2 l /100, Audi 2,5TDI 15.6 l /100
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#16 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
taky mě žere služebák
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#17 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Je to tak. když jsem poprvé přivezl z firmy V70 II, navíc černou (v tu dobu jsme měli Škodu Superb) tak mi ženská řekla že s pohřební službou astra jezdit nebude, že je to hranatej krám a kdovíco ještě. Potom pochopila že automat je docela príma, že se do toho vleze kočárek, že zadní část končí prakticky tam kde zadní okno a ten design tomu odpustila. Nyní jsme sáhli jednoznačně po sedanu, který snoubí kvalitu a komfort kombi a elegantní vzhled.Fíla píše:Ahoj, zase bych ty ženský zas tak nepodceňoval Vím to z vlastní zkušenosti. Moje přítelkyně se rozhodla, že si koupí auto - Volvo a nejlépe S60. Sehnali jsme fakt pěknou ve výborném stavu, v téměř full výbavě. Půjčili nám ji, jezdila s tím dva dny, prý super, ale měli tam i V70-I s dvojnásobým nájezdem, o pět let starší a bez vyhřívaných sedaček. Tak, že by zkusila i tohle. No a jak to dopadlo? Samozřejmě 10:0 pro krabici. Že je to prý pohodlnější, líp z toho vidí, ví, kde to auto začíná a končí a hlavně se prostě líbí. A teď ji najednou hrozně baví řídit...Výska píše:No a zase mám o čem přemýšlet
Ve skutečnosti jsem rozjel na manželku psychologický nátlak a argumentoval jsem nižší spotřebou, to bylo v případě předchozích aut, ze zoufalství už jsem uvažoval i o prapodivných 1.4TDi, ale po tom co jsem viděl auto s designem pultového mrazáku a součinitelem odporu jako karosa jsem změnil názor. O to horší mam teď argumenty, protože spotřeba je samozřejmě ještě min. o litr vyšší než u zmíněného německého piškota, se kterým jezdím doposud, nicméně jsou přece i jiné výhody...
Takže tak
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#18 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Naprosto souhlasím. Taky jezdím s devítkou denně, to pohodlí je k nezaplacení. Kdybych mohl, tak bych šel do LPG, a pak by to nemělo chybu. Jo, a mimochodem jsem si dneska pořídil origo nové svíčky v autorizáku za bratru 20,54 eur. To jen tak na margo.ftv píše:Jako člověk, který devítkou jezdí prakticky denně, můžu potvrdit, že to je auto na denní ježdění zcela fajn, a jen doufám, že mě ty moje přežijou . Víceméně souhlasím se vším, co tu bylo o ní řečeno, včetně té spotřeby kolem 10 litrů. Mě osobně vyhovuje i ten jízdní komfort, a s turbem to auto není ani žádnou brzdou v provozu. Ani delší cesty nejsou problém, jel jsem nonstop z Benátek do Prahy celkem v pohodě (pominu-li nevyspalost) a při delších jízdách po dílnici to i míň žere, pokud člověk nejede furt 150.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
#19 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Krásně jste to popsali, chystám se vyměnit svojí 850 a novější S 70, V 70 atd. nepovažuji úplně za pokrok a tak se chci zeptat, i když asi malinko mimo.... Je devítka lepší než 850? Dík za reference.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#20 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Rozhodně je jiná,jestli lepší či horší je na vkusu,ale zkus se svézt a myslím,že tě to osloví.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#21 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=14414jerguš píše: Je devítka lepší než 850? Dík za reference.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#22 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Je potřeba osobně vyzkoušet, ale je to jak droga. Člověk neustále kouká po novějším vybavenějším a přesto se s devítkou velice těžko loučí. To samé si myslím o sedmici. Nejsem schopný ty auta prostě prodat. Jízda s dvojkou, sedmičkou, nebo devítkou je prostě něco jiného než jen dopravit se z místa A do místa B .
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#23 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
myslím,že největší orgáč je 960 II gen. s třílitrem,případně S/V 90jerguš píše:Krásně jste to popsali, chystám se vyměnit svojí 850 a novější S 70, V 70 atd. nepovažuji úplně za pokrok a tak se chci zeptat, i když asi malinko mimo.... Je devítka lepší než 850? Dík za reference.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#24 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
940 je oproti 850 zastarala. 960 po FL je vhodna nahrada - stejne moderni, jestli lepsi, nebo horsi je veci vkusu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#25 Volvo 940, vůz na denní ježdění?
Dík, takhle nějak jsem to potřeboval podat....wickey píše:940 je oproti 850 zastarala. 960 po FL je vhodna nahrada - stejne moderni, jestli lepsi, nebo horsi je veci vkusu.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek