Nabíječka CTEK 4003

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#1 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Harry »

máte někdo reference? ježíšek ji nadělil na základě tohoto http://auto.idnes.cz/prodluzte-autobaterii-zivot-poridte-si-nabijecku-fsi-/automoto.asp?c=A101206_150204_automoto_fdv

tak jsem zvědav jak to opravdu funguje
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Ondra. »

asi jí taky vezmu, i když mi výrobce není z mýho oblíbenýho spektra :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#3 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Sarkasmic »

já mám komobíječku nějakého kovodružstva za 1000 kč z aukra poskytující i startovací proud, i udržovací... Halt ale člověk musí kroutit knoflíkama,sama to neumí... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#4 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Honza »

Harry píše:tak jsem zvědav jak to opravdu funguje
Ta bloncka by mohla fungovat docela dobře , pokud je teda v základním balení a ne za příplatek.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#5 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od mr1 »

Já mám totonc z lídlu, za pjéťo, sám sem ji použil zatím jen třikrát a to vždy na údržbu, ale kamoš elektrošťoural mě ubezpečil, že je to snad to nejlepší, co kdy viděl. Tak nevím.
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_8487.htm
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#6 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Harry »

já jí k tomu nedostal :( :D
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#7 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Makronis »

CTEK by měly být špica, dsot jsem o nich početl :good: Pokud se nemýlím, jsou švédské, tak snad budou fungovat na náš český temelínský proud :green:
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#8 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Nekomplikujete to? Ved to nie je ziadna veda, dnes v casopisoch zo vsetkeho urobia hroznu vedu, z ludi neschopnych blbcov :no: . Od aut az po vychovu deti ... :bad:

Ja mam s otcom uz 30 rokov stale jednu a tu istu nabijacku, v podstate s jednoduchym mostikom a prepinanim 6V - 12V, otec s nou za mlady nabijal este svojho tatrana a vsetky auta, stary otec trabanta ktoreho mal cely zivot a ja vsetky vozitka ktore som mal a spokojnost.

Baterku nabijam ked auto dlho stoji alebo je uz zjavne slaba a to dovtedy kym nezacne elektrolit vriet + nejakych 4-6 hodin podla kapacity nabijanej baterie (motorkove samozrejme ovela kratsie). Ziadna veda.

Akurat pokial trvate na nabijani v aute, dal by som si pozor na maximalne napatie, ponevac ta moja vie ku koncu nabijania, ked uz je maly nabijaci prud (cca 1 A) mat aj 17V a to by uz v aute mohla odist nejaka elektronika...

Ja vsak baterku nabijam vzdy doma v teple, najma v zime je to lepsie. Ani vypary pocas nabijania nejdu do priestoru okolo baterky co by v aute casom sposobilo korozie ocelovech casti v mieste baterky (nosnik, kapota ...), preto by som nabijanie priamo v aute ndoporucoval robit castejsie.

VIVA drahym vyrobkom s obrovskou pridanou hodnotou :fool:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#9 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od Harry »

za zhodnocení děkuji. nicméně ježíšek investoval právě do toho co píšu a proto se ptám na zkušenosti těch co ji mají. ne na to, co kdo doma má. taky mám starou nabíječku. a na vojně jsme měli baterkárnu, kdybych tam vždycky odvezl baterku nabít, nemusím nic řešit :)
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#10 Nabíječka CTEK 4003

Příspěvek od tiktak »

CTEK jsou skutecne jedny z nejlepsich nabijecek na soucasnem trhu - maj skutecne inteligentni elektroniku, ktera je schopna baterii nabit naprosto idelane, vzhledem k jejimu stavu, kontrolu konce dobijeni (ktery je pro baterii asi nejdulezitejsi) vsemi soucasne pouzivanymi zpusoby a proto idealne prizpusobuje nabijeci napeti a proud teplote, opotrebeni baterie a vsem faktorum, ktere baterie pri nabijeni potrebuje. Zjednodusene receno - skutecne jedna z nejlepsich nabijecek na trhu za jeste rozumnou cenu, jedna z mala, ktera je primo doporucovana pro nabijeni baterie bez odpojeni svorek baterie (ma vsemozne ochrany elektroniky, nejiskri, pri modu "dobijeni na aute" neprelejza nabijeci napeti pres meze, ktere mohou elektornice auta ublizovat. Coz nektere levnejsi verze delaj a pro elektroniku auta (zvlast tech novych, nacpanych obvody, kde vsechno leze pres CAN-BUS) neni idealni a jak jsem psal uz do jineho threadu - 100x se nic nemusi podelat, po 101 muze klidne chcipnout neco z hodne drahe elektroniky auta a oprava za ranec je logickym vyustenim.

Nabijecka z Lidlu - je kupodivu rovnez velmi dobra a to z proste priciny - je to totiz prakticky kopie CTEKa :) Neni sice primo uvadena pro dobijeni na zapojenych svorkach baterky na aute, ale asi bych se toho nebal, nebot ma kupodivu stejne nabijeci charakteristiky a ochrany, jako CTEKy :)

Nabijecky obecne - i ja jeste pred lety pouzival na nabijeni baterii plechovou selenovou pixlu, kterou muj tatik vytvarel jako snad soucast prakticke maturitni prace, s kombinaci "banankovych" prepinacu pro ruzne nabijeci napeti a na ruckovem zabudovanem ampermetru sledoval odber baterie pri nabijeni. Samozrejme pokud clovek vedel, co dela, i tato nabijecka mu baterii nabila.

Nicmene doba pokrocila, a i kdyz je dnes autobaterie spotrebnim zbozim, ktere se bezne za nekolik malo let kupuje nove a stare vyhazuje, tak jsem pro koupi prave pokrocile nabijecky typu CTEK nebo Lidl, protoze to neni vubec spatna investice, moderni auta diky vsem elektrinou napajenym "hrackam" vybavy "zerou" prosudu podstatne vice, nez pred lety a tak je baterie take daleko vice namahana. A nakup dobre nabijecky, kterou treba alespon jednou za ctvrt roku baterii "ozivym" a plne nabiju podstatne zvysuji sanci na to, ze baterie mi v aute vydrzi o nejaky ten rok dele a mne se tak snizi investice do nakupu novych baterii.
K tomu nezanedbatelny faktor treba prave ted v treskute zime - pravidelne udrzovana a nabijena baterie dava pri startovani podstatne vyssi proud = snace na to, ze spolehlive nastartuju i v -20 C je daaaaleko vyssi, nez nikdy nenabijena a neudrzovana x let stara baterie nekoho jineho.

Tot muj nazor :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“