Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Zdravím,
měl bych prosbu, nutně sháním někoho, kdo by mohl zařídit opravu ventilů na Masteru. Po výměně rozvodů najel cca 30 km, přetočila se napínací kladka a pravdě podobně se potkaly výfukové ventily s pístem. Kdo má s touto nechutnou značkou zkušenosti, prosím napište. Dost to spěchá. Díky za každou radu, kontakt
měl bych prosbu, nutně sháním někoho, kdo by mohl zařídit opravu ventilů na Masteru. Po výměně rozvodů najel cca 30 km, přetočila se napínací kladka a pravdě podobně se potkaly výfukové ventily s pístem. Kdo má s touto nechutnou značkou zkušenosti, prosím napište. Dost to spěchá. Díky za každou radu, kontakt
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Ventily musíš vyměnit. Ale bude tam toho možná na výměnu víc. Jaký to je ročník ? Ale sem to stejně nepovezeš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#3 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Psal to za me bracha - stalo se to jemu. Ale uz se na tom pracuje. Ventily jsou ohnuty a jako lahudku navic to pri potkani zlomilo hridelku, na ktery behaj koniky. 3 ze 4 sroubu ,na kterych ta hridelka drzela, byly bud z vyroby nebo nejakym predcozim mechanikem nedotazeny a nasroubovany tak z poloviny. Ten posledni to tedy zalomilo v zavitu a tycka samotna praskla. Nove ventily sakum prask (16ventil) asi 2500,-. Kladka k rozvodum byla original, stejna jako tam dava Renault. Po 30 km se ohnula napinaci zarazka. Pri aretaci klikove hridele se strka aretacni tycka skrz blok ZE STRANY do otvoru v zavazi klikove hridele. Takze jakmile si o desetinu milimetru pohnete s klikovkou, aretacni tycka se kousne a bez sundani vany je nevyndate - opravdu kvalitni a inteligenty navrhovane motory, doporucuju.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Pokud se použije správný zajišťovací trn, tak se vana sundávat nemusí. Ovšem pokud se člověk napoprvé netrefí, tak už to taky znám. Právě co se týká vahadel, je to udělané tak, aby se vrch motoru zničil a nepoškodilo to hlavové šrouby, nebo hlavu, nebo ojnice. Jenže zrovna ty někdy zařvou stejně.
Originál kladka byla SKF ? Jde o to, že kladka mohla zařvat až následkem nějakého jiného problému.
Originál kladka byla SKF ? Jde o to, že kladka mohla zařvat až následkem nějakého jiného problému.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#5 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Nejde ani o to ze bych se tam netrefil napoprve, ale jelikoz zajistovaci trn je v bloku na desetinu milimetru presne a pokud je trn i otvor v bloku v poradku, mel by prochazet suvne, tak staci aby nekdo pred Vami tu diru lehce zdeformoval (mozna prave nespravnym trnem, ja mel pujceny origo zajistovaci pripravky), coz u hliniku neni problem, tak se tam trn proste zakousnul a jelikoz se strka misto jednoho sroubu olejoveho filtru, tak k nemu je uzasny pristup a vytahnout ho proste nejde. Nezbylo nez vyklepat z druhe strany. Kladka byla INA, nevim, udajne kvalitnejsi nez SKF, po tehle zkusenosti tomu neverim.. kladka byla spravne namontovana, zajistena k bloku (drazka, kolicek) a napinana podle sipky na predepnuti dane strelkou na ni. Neumim si vysvetlit cim jinym by mohla odejit.. Ze praskla vahadlova hridelka by me ani tak neprekvapilo, spis ty volny srouby, ty bych tipoval se tezko povoli jen tak sami od sebe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#6 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
No možná tak cenou kvalitnější, já když vyndavám z nějakého auta Inu, tak si o ní nic dobrého nemyslím.....Drtic píše:Kladka byla INA, nevim, udajne kvalitnejsi nez SKF
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Já upřednostňuji INU, ještě jsem neměl jediný problém s INOU. Zato SKF, už jsem posílal na reklamaci letos 2x. Ale dnes v době globalizace je možné úplně všechno.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#8 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
A original Volvo kladku robi kto?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#9 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
Z výrobního prostředí mám zkušenosti s INOu, dělali pro nás jehličková ložiska do hřebenových řízení, cca jeden nefunkční kus na 10 000 (většinou chybějící "váleček"). Vzhledem k výrobnímu procesu to znamenalo vyhození celého kusu. A to jsou to němčouři, pokud dobře vzpomínám.
Ad. SKF - když jsem na sedmě měnil rozvoďák, tak mi po instalaci slézal rozvoďák z řemenic. Dva dny jsem vymýšlel co je špatně - vyosená (nekolmá) napínací kladka SKF.
Toť mé zkušenosti s oběma výrobci.
Ad. SKF - když jsem na sedmě měnil rozvoďák, tak mi po instalaci slézal rozvoďák z řemenic. Dva dny jsem vymýšlel co je špatně - vyosená (nekolmá) napínací kladka SKF.
Toť mé zkušenosti s oběma výrobci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů
mám za to, že dvě kladky jsem měl INA a jednu od někoho jiného (2.0T a 2.4T 2001)Peťo píše:A original Volvo kladku robi kto?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 567 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan.pazicky
-
- 6 Odpovědi
- 120 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 6 Odpovědi
- 554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 804 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 5 Odpovědi
- 309 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft