Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#1 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od Drtic »

Zdravím,
měl bych prosbu, nutně sháním někoho, kdo by mohl zařídit opravu ventilů na Masteru. Po výměně rozvodů najel cca 30 km, přetočila se napínací kladka a pravdě podobně se potkaly výfukové ventily s pístem. Kdo má s touto nechutnou značkou zkušenosti, prosím napište. Dost to spěchá. Díky za každou radu, kontakt :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od jarek.krizan »

Ventily musíš vyměnit. Ale bude tam toho možná na výměnu víc. Jaký to je ročník ? Ale sem to stejně nepovezeš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od Drtic »

Psal to za me bracha - stalo se to jemu. Ale uz se na tom pracuje. Ventily jsou ohnuty a jako lahudku navic to pri potkani zlomilo hridelku, na ktery behaj koniky. 3 ze 4 sroubu ,na kterych ta hridelka drzela, byly bud z vyroby nebo nejakym predcozim mechanikem nedotazeny a nasroubovany tak z poloviny. Ten posledni to tedy zalomilo v zavitu a tycka samotna praskla. Nove ventily sakum prask (16ventil) asi 2500,-. Kladka k rozvodum byla original, stejna jako tam dava Renault. Po 30 km se ohnula napinaci zarazka. Pri aretaci klikove hridele se strka aretacni tycka skrz blok ZE STRANY do otvoru v zavazi klikove hridele. Takze jakmile si o desetinu milimetru pohnete s klikovkou, aretacni tycka se kousne a bez sundani vany je nevyndate - opravdu kvalitni a inteligenty navrhovane motory, doporucuju. :%)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud se použije správný zajišťovací trn, tak se vana sundávat nemusí. Ovšem pokud se člověk napoprvé netrefí, tak už to taky znám. Právě co se týká vahadel, je to udělané tak, aby se vrch motoru zničil a nepoškodilo to hlavové šrouby, nebo hlavu, nebo ojnice. Jenže zrovna ty někdy zařvou stejně.
Originál kladka byla SKF ? Jde o to, že kladka mohla zařvat až následkem nějakého jiného problému.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od Drtic »

Nejde ani o to ze bych se tam netrefil napoprve, ale jelikoz zajistovaci trn je v bloku na desetinu milimetru presne a pokud je trn i otvor v bloku v poradku, mel by prochazet suvne, tak staci aby nekdo pred Vami tu diru lehce zdeformoval (mozna prave nespravnym trnem, ja mel pujceny origo zajistovaci pripravky), coz u hliniku neni problem, tak se tam trn proste zakousnul a jelikoz se strka misto jednoho sroubu olejoveho filtru, tak k nemu je uzasny pristup a vytahnout ho proste nejde. Nezbylo nez vyklepat z druhe strany. Kladka byla INA, nevim, udajne kvalitnejsi nez SKF, po tehle zkusenosti tomu neverim.. kladka byla spravne namontovana, zajistena k bloku (drazka, kolicek) a napinana podle sipky na predepnuti dane strelkou na ni. Neumim si vysvetlit cim jinym by mohla odejit.. Ze praskla vahadlova hridelka by me ani tak neprekvapilo, spis ty volny srouby, ty bych tipoval se tezko povoli jen tak sami od sebe.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#6 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od LukášM »

Drtic píše:Kladka byla INA, nevim, udajne kvalitnejsi nez SKF
No možná tak cenou kvalitnější, já když vyndavám z nějakého auta Inu, tak si o ní nic dobrého nemyslím.....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#7 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od jarek.krizan »

Já upřednostňuji INU, ještě jsem neměl jediný problém s INOU. Zato SKF, už jsem posílal na reklamaci letos 2x. Ale dnes v době globalizace je možné úplně všechno.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#8 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od Peťo »

A original Volvo kladku robi kto?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#9 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od Tom85 »

Z výrobního prostředí mám zkušenosti s INOu, dělali pro nás jehličková ložiska do hřebenových řízení, cca jeden nefunkční kus na 10 000 (většinou chybějící "váleček"). Vzhledem k výrobnímu procesu to znamenalo vyhození celého kusu. A to jsou to němčouři, pokud dobře vzpomínám.

Ad. SKF - když jsem na sedmě měnil rozvoďák, tak mi po instalaci slézal rozvoďák z řemenic. Dva dny jsem vymýšlel co je špatně - vyosená (nekolmá) napínací kladka SKF.

Toť mé zkušenosti s oběma výrobci. :lol:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#10 Renault Master 2.5 dCi oprava ventilů

Příspěvek od eLzyx »

Peťo píše:A original Volvo kladku robi kto?
mám za to, že dvě kladky jsem měl INA a jednu od někoho jiného (2.0T a 2.4T 2001)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“