atestace zatmavených skel?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#26 atestace zatmavených skel?
Podle techniků z STK jim na školení vštěpovali, že atest musí mít oporavdu i na zadní okna. Propustnost předních oken je dána schopností zjistit, kdo sedí za volantem a případně bočních skel je dána kvůli bezpečnosti provozu. Jednak když přijíždíte na křižovatku a vidíte, jestli i ten co jede z vedlejší vás vidí. Mě tede zrovna tohle zachránilo už párkrát před kolizí, i když mnou nezaviněnou. Navíc manévrování v noci na neosvětlených úsecích je při kompletně zatmavených sklech, hodně mizerné.
Ještě otázka, kvůli čemu potřebujete tak silně zatmavená přední boční skla ? Vy se stydíte za to v čem jezdíte ? Nebo myslíte, že to je frajeřina ? Tak markantní rozdíl v zahřátí interiéru už není. Navíc auta dnes už disponují klimatizací. Argument, že to zabrání vykradení auta je také mylný, auta se zatmavenými skly jsou statisticky častěji cílem útoků zlodějíčků, co mají pocit, že tam najdou alespoň něco, co vymění za flašku. Vždyť přece pokud by v autě nic nebylo, nepotřeboval by ho majitel zneprůhlednit. Takže dle jejich logiky tam musí nutně něco ukrývat. Takže jakou má vlastně výhodu hrát si na cikánskou rodinku co nasedne do vozu a je v něm temno a tma ?
Ještě otázka, kvůli čemu potřebujete tak silně zatmavená přední boční skla ? Vy se stydíte za to v čem jezdíte ? Nebo myslíte, že to je frajeřina ? Tak markantní rozdíl v zahřátí interiéru už není. Navíc auta dnes už disponují klimatizací. Argument, že to zabrání vykradení auta je také mylný, auta se zatmavenými skly jsou statisticky častěji cílem útoků zlodějíčků, co mají pocit, že tam najdou alespoň něco, co vymění za flašku. Vždyť přece pokud by v autě nic nebylo, nepotřeboval by ho majitel zneprůhlednit. Takže dle jejich logiky tam musí nutně něco ukrývat. Takže jakou má vlastně výhodu hrát si na cikánskou rodinku co nasedne do vozu a je v něm temno a tma ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#27 atestace zatmavených skel?
jarku ... jsi to buďto nečetl, nebo nepochopil. Oba dva, jak já, tak dukemb jsme tak auta koupili. Teď řešíme, jestli sundat, nebo nechat. Pro nechání mluví lepší vzhled a menší UV zátěž pro interier (mám černou kůži, v létě to bude peklo). Pro sundání - předpisy, viditelnost v noci(i když - celkem to šlo)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#28 atestace zatmavených skel?
Četl, to taky nebylo kvůli tomu. Chtěl jsem jen tak nějak předejít spoustě diskuzí zda nechat, nebo ne. Jestli to z toho co jsem napsal vyznělo blbě, tak se omlouvám.
Takže jednoduše, můj názor, vepředu sundat a zbytek vyzkoušet jestli projde. Sundává se to dost mizerně.
V létě při odstaveném autě jsou nejlepší buď zrcadlovky, nebo stříbrné sluneční clony. Hlavně ne černé. Více jak boční skla je třeba stínit čelní sklo při odstaveném autě. Za jízdy je přes clonu blbě vidět
Takže jednoduše, můj názor, vepředu sundat a zbytek vyzkoušet jestli projde. Sundává se to dost mizerně.
V létě při odstaveném autě jsou nejlepší buď zrcadlovky, nebo stříbrné sluneční clony. Hlavně ne černé. Více jak boční skla je třeba stínit čelní sklo při odstaveném autě. Za jízdy je přes clonu blbě vidět
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#29 atestace zatmavených skel?
frajerina to je a vypada to dobre. bohuzel u nas nepovoleno na prednich oknech vubec
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#30 atestace zatmavených skel?
Nemas nahodou foto,zajimalo by me jak to vypadaJack píše:No taky sem už viděl...jezdí tu nová A6, celá černá, okna všechny černý včetně předního..., ale měl to takhle už přivezený z DE...
všechno...
Dle toho co pise yoby a Jarek tomu tak neni a me ted napada,ze maji pravdu.Na mojem predeslem aute,ktery bylo komplet zatmavene foliema s propustnosti pouhych 10% (celni sklo ne ) jsem dostal oficialne atest stitky od zadnich dveri dal,ktery jsou videt i na fotceŠvéd píše:Pavluňa má recht, od B-sloupku dále atest nepotřebuješ, jen na přední okna. Nikdy jsem neslyšel o tom, že by policajti zabavili papíry za folie. Nevím, jak by to na místě prokazovali, že je propustnost taková a maková. Pokud by došlo na lámání chleba, tak to strhnu. Mimochodem protisluneční folie na jedno sklo stojí okolo 500,-Kč s atestem a odbornou instalací. Mohu dodat kontakt v případě zájmu. Je to levnější než se v případě STK pokoušet o pozornost (tzv. úplatek je dnes i bonboniéra) a navíc mám nové folie s atestem.
Pavluňa: před týdnem jsem viděl X5 se zatmaveným čelním sklem - no čuměl jsem, jak puk. Frejer při parkování nic neviděl, bylo to zjevné z jeho manévrů.
David
Protoze jsem se v ty dobe jeste bal STK(ted uz se nebojim ) ,mel jsem rezervni predni okna,ktery jsem pred STK menil a nebyl zadnej problem
btw: ten frajer s tim bramborakem si mozna mel vyriznout do predniho skla dva otvory pro oci,treba by to pomohlo
Na Volvu mam kompletne o stupen tmavsi (% zatmaveni ted presne nevim) nez je povoleno na predku a ten rozdil oproti puvodnimu stavu je celkem nepatrny,ikdyz uznavam,ze v moji galerce to tak nevyda.V realu je to fakt o dost min zatmaveny
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
#31 atestace zatmavených skel?
Co setýká čelních skel,tak např Renaulty mají skla s antireflexem,která jsou zevnitř normálně průhledná a jsou dle homologace.Stejná skla bude možno mít i s vyhříváním,viz jiný topic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#32 atestace zatmavených skel?
For Pavluňa: koukal jsem na to na autě a je fakt, že já je mám taky z atestem na všech oknech, tedy i na zadních. Na té X5 bylo vidět, že s tím má panáček velký problém za denního světla. nedovedu si představit jízdu v noci.
Co se týká folii, je to určitě na jednu stranu frajeřinka(prostě myslím, že to vypadá dobře). Například bílá perleť v kombinaci s foliema vypadá dobře. Další věc je, že například kluci, kteří mají koncerny(vč. Octavii) mají velmi špatnou zkušenost s navigačními a multimediálními systémy typu Colombus po kterých je obrovská poptávka. Proto si většina z nich nechá auto zafoliovat bezp. foliemi. Tato folie je skutečně odolná, na druhou stranu ve starších modelech koncernů z doslechu není problém obejít zámek, takže trochu zbytečnost. Ono asi obecně podle statistik není problém obejít i moderní zámky. Je to složité....alarm, zámek páky či folie???
Mám kamaráda u Policie a ten mi doporučil, abych si nechal dát folie na auto, čistě z preventivních důvodů. Tak jsem to rozmýšlel, nakonec udělal a i přes boční přední okna v noci vidím naprosto přehledně. Na co jsem si rychle zvyknul je nešvar, kdy vzadu často nechávám nákup, či bundu. Další co je skryté je dětská sedačka. Nač zbytečně lákat hajzly na to co mám v autě, když to může být skryté. A sedačku do kufru po každé jízdě dávat nechci. Podle informací z PČR je auto s foliemi pro zloděje méně zajímavé než auto s klasickým tónováním nebo čirými skly.
David
Co se týká folii, je to určitě na jednu stranu frajeřinka(prostě myslím, že to vypadá dobře). Například bílá perleť v kombinaci s foliema vypadá dobře. Další věc je, že například kluci, kteří mají koncerny(vč. Octavii) mají velmi špatnou zkušenost s navigačními a multimediálními systémy typu Colombus po kterých je obrovská poptávka. Proto si většina z nich nechá auto zafoliovat bezp. foliemi. Tato folie je skutečně odolná, na druhou stranu ve starších modelech koncernů z doslechu není problém obejít zámek, takže trochu zbytečnost. Ono asi obecně podle statistik není problém obejít i moderní zámky. Je to složité....alarm, zámek páky či folie???
Mám kamaráda u Policie a ten mi doporučil, abych si nechal dát folie na auto, čistě z preventivních důvodů. Tak jsem to rozmýšlel, nakonec udělal a i přes boční přední okna v noci vidím naprosto přehledně. Na co jsem si rychle zvyknul je nešvar, kdy vzadu často nechávám nákup, či bundu. Další co je skryté je dětská sedačka. Nač zbytečně lákat hajzly na to co mám v autě, když to může být skryté. A sedačku do kufru po každé jízdě dávat nechci. Podle informací z PČR je auto s foliemi pro zloděje méně zajímavé než auto s klasickým tónováním nebo čirými skly.
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#33 atestace zatmavených skel?
Já jsem v poslední době poměrně často mluvil s PČR ve Zlíně, a tam mi tvrdili pravý opak. Téměř dvojnásobný počet vykradených zafóliovaných aut ve Zlíně a okolí, než těch kde bylo vidět, že v autě nic není.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#34 atestace zatmavených skel?
Je to možné, rozhodně Tvé tvrzení nezpochybňuji, ale těžko aglomeračně srovnávat města Zlín vs. Praha a dále Zlín vs. ČR. Navíc neexistuje žádná statistika vykradených vozů s foliemi a bez folií. Je to čistě na doporučení jednotlivého policisty, který krádeže či vykrádání vozů řeší každodenně, jak v Praze, Zlíně, Liberci či kdekoliv jinde v ČR. Neznám konkrétní statistiku. Obecně platí, že pro zlodějě není problém dostat se do čehokoliv. Těžko soudit, pro mě je to prevence.jarek.krizan píše:Já jsem v poslední době poměrně často mluvil s PČR ve Zlíně, a tam mi tvrdili pravý opak. Téměř dvojnásobný počet vykradených zafóliovaných aut ve Zlíně a okolí, než těch kde bylo vidět, že v autě nic není.
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#35 atestace zatmavených skel?
Rozdíl po stání na sluníčku je obrovský. Auto mi v létě stálo na přímém slunci celý den před prací a po nasednutí kůže nebyla horká. Dál proč folie- líbí se mi a to hodně, v autě vznikne super soukromí. V zácpách na vás nikdo nečumí:-) Ve tmě couvám bez problému se zavřenými okny, světlo zpátečky je dost výrazné aby bylo vidět i přes folie. A hlavně zastávka s kamarádkou je naprosto nerušená záležitost Napíšu co nemají odpůrci folií rádi, ale přes dodávku není taky vidět. A mimochodem Jarku. Ta Tvá bílá krabička by byla s foliemi naprosto luxusní ganstacar
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#36 atestace zatmavených skel?
Na bílém jsou velmi dobrá skla i bez fólií. Nemůžu si vzpomenout na název, ale něco jako determální skla. I přes celodenním stání na přímém slunci je v autě příjemně a to i díky barvě. Je ale fakt, že přes okna nepeče, jak třeba u devítky. Ten rozdíl je obrovský, když dám ruku za okno otevřených dveří na sedmičce a na devítce.
Já zatmavené skla nechci, jsem rád že je mě vidět. Jsem hrdý na to v čem jezdím a nemám důvod se skrývat. Za auto se nestydím. Na sexuální hrátky mám raději pohodlnější prostředí.
Co se týká dodávek, tak i ty mají ve dveřích řidiče okno a v něm je většinou vidět jestli mě řidič přijíždějící z vedlejší, vidí.
Já zatmavené skla nechci, jsem rád že je mě vidět. Jsem hrdý na to v čem jezdím a nemám důvod se skrývat. Za auto se nestydím. Na sexuální hrátky mám raději pohodlnější prostředí.
Co se týká dodávek, tak i ty mají ve dveřích řidiče okno a v něm je většinou vidět jestli mě řidič přijíždějící z vedlejší, vidí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#37 atestace zatmavených skel?
ja mam u V40 zatmavená okna od Bsloupku dozádu a chtěl bych to tak mít i nadále kvuli kufru. Byl jsem stím teď na evidenčce a chlapík řikal, že u nich to bez atestu určitě neprojde. Takž na jakou STK v Praze mam jet, kde jim to bude fuk?:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 1,6 98' 77kW a V40 1.9D 03´85kW
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
#38 atestace zatmavených skel?
Zdravím Vás. Taky jsem koupil V40 z foliemi bez štítku a osvědčení. Štítky a osvědčení jsem už sehnal, ale nevím jak je mám nalepit mezi sklo a folii. Půjde to udělat tak, že kousek folii odlepím, vložím štítek a pak zpět přilepím folii? Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji.
_________________
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#39 atestace zatmavených skel?
jak se vlastně mění odolnost skel proti rozbití v případě aplikace folií - zvyšuje se natolik, že je problém i pro záchranku/hasiče po nehodě skla rozbít, nebo je jim to prakticky jedno pač na to maj cajk?? To je pro mne zásadní argument pro/proti foliím
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#40 atestace zatmavených skel?
Hádám že hasičům je to jedno, ti stejně vylamujou celý dveře, páč okýnkem stejně nikoho nevytáhnou. A na sklo kdyžtak vezmou sekeru. Jak záchranka, to by ti možná líp řekl doktorold.fashioned píše:jak se vlastně mění odolnost skel proti rozbití v případě aplikace folií - zvyšuje se natolik, že je problém i pro záchranku/hasiče po nehodě skla rozbít, nebo je jim to prakticky jedno pač na to maj cajk?? To je pro mne zásadní argument pro/proti foliím
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#41 atestace zatmavených skel?
a ked nejdu dvere, tak ti z toho spravia kabriolet.yoby píše:Hádám že hasičům je to jedno, ti stejně vylamujou celý dveře, páč okýnkem stejně nikoho nevytáhnou. A na sklo kdyžtak vezmou sekeru. Jak záchranka, to by ti možná líp řekl doktorold.fashioned píše:jak se vlastně mění odolnost skel proti rozbití v případě aplikace folií - zvyšuje se natolik, že je problém i pro záchranku/hasiče po nehodě skla rozbít, nebo je jim to prakticky jedno pač na to maj cajk?? To je pro mne zásadní argument pro/proti foliím
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#42 atestace zatmavených skel?
předpokládám že i hasiči někdy rozbíjejí skla a nemusí střihat kastli. Jak je to teda s náročností překonání skel s fólií pro profíky?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#43 atestace zatmavených skel?
Obyčejná zatmavovací fólie nevadí. Problém může udělat bezpečnostní fólie, tam to rozbití bude trvat dýl.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#44 atestace zatmavených skel?
"obyčejná" zatmavovací fólie je částečně i bezpečnostní, někde na Youtubu bylo video jak těžký je to sklo potom rozbít.. Jinak já měl z Němec u řidiče skla černý jak bota a popravdě jak začal listopad a byla brzy tma a já musel při couvání stahovat okýnka, tak jsem zaplatil 150 kč profíkovi, který mi za půlhoďku přední skla odlepil a prdim na to
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
#45 atestace zatmavených skel?
S foliema by mělo jít sklo normálně rozbít,jen se ti těch milion kousků střepů nerozsype po autě,ale zůstane to hezky v celku...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek