jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 147
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

#1 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od dukemb »

to si takhle jedu krajinou zalitou sluncem s Fordem Mondeo 2.0i 16V 136ps....rok slapal bez problemu a včera motor při normální jízdě začal rachtat, ztrácet tah. řekl jsem si, že zastavim na nejblizsi pumpe, ale motor rachtal cimdal vic a najednou po vyřazení chcípnul a z kapoty se valil kouř, přitom rafika teploty furt ukazovala normal. Nadržka kapaliny byla skoro prazdna. Nechal jsem motor vychladnout a pote zkousel nastartovat. _Starter točí, motor semtam škytne ale už nenaskočí. Baterie je v pohodě. Takže spíš se v motoru něco upeklo. Otázkou je co? Co se mohlo stát s motorem vlivem přehřátí, že nelze nastartovat? Je to na výměnu motoru (poslání ze skály), nebo se stim ještě nechá něco dělat?
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#2 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od lucki »

dukemb píše:to si takhle jedu krajinou zalitou sluncem s Fordem Mondeo 2.0i 16V 136ps....rok slapal bez problemu a včera motor při normální jízdě začal rachtat, ztrácet tah. řekl jsem si, že zastavim na nejblizsi pumpe, ale motor rachtal cimdal vic a najednou po vyřazení chcípnul a z kapoty se valil kouř, přitom rafika teploty furt ukazovala normal. Nadržka kapaliny byla skoro prazdna. Nechal jsem motor vychladnout a pote zkousel nastartovat. _Starter točí, motor semtam škytne ale už nenaskočí. Baterie je v pohodě. Takže spíš se v motoru něco upeklo. Otázkou je co? Co se mohlo stát s motorem vlivem přehřátí, že nelze nastartovat? Je to na výměnu motoru (poslání ze skály), nebo se stim ještě nechá něco dělat?
akej farby bol dym? mozno si ho zapiekol definitivne.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#3 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od Lachtan »

Když točí startér (tak jako obvykle), tak alespoň není kouslý motor - laickým názorem bych řekl, že by to mělo být řešitelné 8)

držím palce (i když je to jenom S40/V50)... :twisted: :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#4 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od Tom85 »

Asi cokoliv, minimálně asi těsnění pod hlavou - motor nemá kompresi.

Sundej hlavu a pak se uvidí, jiné řešení neni.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 147
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

#5 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od dukemb »

no zatim jsem to nechal na benzine, stim jestli se nenajde nejake reseni jak to nahodit nez volat odtah, ale vypada to, že ne, když je třeba kouknout na těsnění pod hlavou:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#6 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od Lachtan »

odtah :unknown:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#7 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od Sarkasmic »

jako první bych zkusil vyndat svíčky-při přehřátí motoru mohli popraskat izolátory a proud místo aby dělal jiskru, zkratuje do hlavy... Pokud tady chyba ne,kouknout po drátech,jestli se někde neupekli-a pak už jen odtah...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 147
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

#8 jak jsem uvařil svuj Ford mondeo

Příspěvek od dukemb »

ok, diky všem za rady:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“