Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
Když nic jinýho, tak to narozdíl od dvoulitru aspoň nemá plechový turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#3 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
plechový turbo vadí?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
Asi bude životnost naprd. stane se z toho spotřebák jako brzdový destičky
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
Když vidím, jak praskaj litěný svody a pláště turbín, nedokážu si představit co vydrží totéž z plechu.. Jediná možnost, že by to byl titanovej plech, tomu bych pak možná věřil, že vydrží víc, jenže potom ta cena, až jednou nevydrží.....old.fashioned píše:plechový turbo vadí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#6 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
takže nově patentovaný super kurvítko
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
Zajímavý postřeh z diskuze pod článkem, co myslíte?
docela užitečná informace, jen si zase p. Duchoň neodpustil připitomělé rejpnutí v podobě "švédsko-čínské firmy". Nevím, že by měl někdo potřebu u každé firmy pitvat při zmínce o jejích výrobcích její akcionářskou strukturu. Zmiňuje se snad někdo při zmínce o nových jaguárech a landroverech, že jde o britsko-indickou firmu? Má snad ještě někdo další nutkání zmiňovat u každého nového výrbku VW, že jedním z největších akcionářů je/byl Katar a některé arabské investiční fondy? Řeší někdo akcionáře Daimleru, které pokud mám informace také z většiny nejsou němečtí. Ne, jenže z nějakého důvodu nemůže zrovna Volvu p. Duchoň jeho aktuální akcionářskou strukturu odpustit, přestože na výrobkové portfolio, o kterém informuje, to nemá žádný vliv.
mám podezření, že je to jen způsob jak lacině přikořenit články, aby budily víc emocí, nebo fakt nevím, o co při tom jde
docela užitečná informace, jen si zase p. Duchoň neodpustil připitomělé rejpnutí v podobě "švédsko-čínské firmy". Nevím, že by měl někdo potřebu u každé firmy pitvat při zmínce o jejích výrobcích její akcionářskou strukturu. Zmiňuje se snad někdo při zmínce o nových jaguárech a landroverech, že jde o britsko-indickou firmu? Má snad ještě někdo další nutkání zmiňovat u každého nového výrbku VW, že jedním z největších akcionářů je/byl Katar a některé arabské investiční fondy? Řeší někdo akcionáře Daimleru, které pokud mám informace také z většiny nejsou němečtí. Ne, jenže z nějakého důvodu nemůže zrovna Volvu p. Duchoň jeho aktuální akcionářskou strukturu odpustit, přestože na výrobkové portfolio, o kterém informuje, to nemá žádný vliv.
mám podezření, že je to jen způsob jak lacině přikořenit články, aby budily víc emocí, nebo fakt nevím, o co při tom jde
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
p. Duchoň rejpe správně. Koukni se na to z pohledu mentality investorů/vlastníků.
Čína vs. Volvo ... mocenská struktura, která si postupně podchytává pozice ve světě. S Volvem má plány, které se mi vůbec nelíbí. Vývoj bude v Číně (proč by stavěli vývojové centrum za x miliard usd), hodlají přesunout část výroby dílů k sobě atp ... (než tu začně někdo kvákat cosi o jejich bezproblémové kvalitě, rovnou říkám, že vím že když chtějí tak umí. Jde o to, že my se tu pomlátíme navzájem, protože půl Evropy nebude mít práci)
Indie vs. Jaguar ... moc dobře ví, že když by začali prodávat Jaguary made in India, tak přijdou na buben, protože to nikdo v Evropě nebude chtít a místní trh je neuživí. Navíc Indové vždycky vzhlíželi k Britům. V době kolonizace Indie se Britové postarali o jejich rozvoj.
VW vs. Katar ... opět jde jen o investory. Sypat peníze, kecat do strategie firmy a inkasovat zisky - to je vše. Stejně tak u Daimleru
Čína vs. Volvo ... mocenská struktura, která si postupně podchytává pozice ve světě. S Volvem má plány, které se mi vůbec nelíbí. Vývoj bude v Číně (proč by stavěli vývojové centrum za x miliard usd), hodlají přesunout část výroby dílů k sobě atp ... (než tu začně někdo kvákat cosi o jejich bezproblémové kvalitě, rovnou říkám, že vím že když chtějí tak umí. Jde o to, že my se tu pomlátíme navzájem, protože půl Evropy nebude mít práci)
Indie vs. Jaguar ... moc dobře ví, že když by začali prodávat Jaguary made in India, tak přijdou na buben, protože to nikdo v Evropě nebude chtít a místní trh je neuživí. Navíc Indové vždycky vzhlíželi k Britům. V době kolonizace Indie se Britové postarali o jejich rozvoj.
VW vs. Katar ... opět jde jen o investory. Sypat peníze, kecat do strategie firmy a inkasovat zisky - to je vše. Stejně tak u Daimleru
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#9 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
co pisou nize,tak k temhle dvoum benzinum pribude jeste T6ka a 2.0T,nebo ne?
http://news.auto.cz/dojmy/volvo-s60-prvni-jizdni-dojmy.html
btw:jetstli tomu dobre rozumim,tak aktulani 2.0T neni moc dobrej motor
http://news.auto.cz/dojmy/volvo-s60-prvni-jizdni-dojmy.html
btw:jetstli tomu dobre rozumim,tak aktulani 2.0T neni moc dobrej motor
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 Volvo 1,6 GTDi T3 a T4: nový motor i pro S60
T6 je od začátku výroby a je to také jediný smysluplný Volvo motor. Ty ostatní "Furt Olej Ráno Dolej" si můžou nechat
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek