Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#1 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od HonzaA »

Byla by poptávka po takových vozech? Občas vídám nabídky krásných, zachovalých kousků, které jsou zde v ČR dnes již převážně v prachbídném stavu a je v mých možnostech taková auta koupit a dovézt. Udělalo by mně to radost, ale nedělám to, protože cenově by to samozřejmě vyšlo vždy dráž, než kde se pohybuje cenová hladina za hnusné olezliny zde v ČR (sedmu zcela bez koroze už takřka nevidět, o dvojce platí totéž). Nicméně pokud by byli zájemci, můžu semtam něco zajímavého vzít.

Co se týče zmíněných cen, logicky vycházejí z nákladů na dovoz, případné opravy a přihlášení na čistopis a toho, že krásnou dvojku nebo sedmičku samozřejmě nikde zadarmo nedostanu, ale koupit zde v ČR korozí a kutilem napadené auto a nasypat do něj tolik peněz, aby bylo aspoň srovnatelné vyjde zcela určitě dráž s diskutabilním výsledkem.

Pokud se ozve nějaký zájemce, můžeme zkusit něco vymyslet.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od jarek.krizan »

Kolik by to tak přibližně vyšlo ? Teda zájem by byl o sedmičku. Pokud by se mi vyplatila vyměnit za devítku. Jednou ročně se devítka podělá a už mě to nebaví. sedmička u mě slouží už skoro 12 let a prakticky bez problémů a bez závad. Na karoserii je ovšem celoroční provoz už znát.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#3 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od HonzaA »

Jarku, to velice záleží na konkrétní nabídce v zahraničí, pravděpodobně bychom začali pod padesáti tisíci a končili někde okolo sedmdesáti (i když především tato hranice se dá dle chuti posunout libovolně vysoko). Při té vyšší cenové hranici by to mohlo být například krásné kombi s LPG. Dokonce bych momentálně o takovém věděl.

Připomínám, že prodejní cena by byla za auto, které je v pořádku a není na něm žádná koroze. Kdo mě zná, tak ví, že se jí štítím :-) Proto mě například vůbec nezajímá jako zdroj starších aut Německo nebo Rakousko.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od Ondra. »

Podle mě je Honza borec a já mu fandím, snad brzo jeho služeb už konečně využiju :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#5 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud by si náhodou narazil na sedmičku, v nějaké hodně slušné výbavě, ale kůže tam být nemusí. Ideálně bílá s modrým interiérem. Motor tak B230FB, převodovka ZF4HP22. Jedině sedan. Kolmé zadní sklo s vyhřívací síťkou výhodou. Nejlépe právě vyrobený kousek. Pokud by si na něco takového narazil, dej vědět.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#6 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od HonzaA »

Jakmile taková bude (a ona bude), dám vědět. Možná nebude právě vyrobená, ale hezká určitě ano.

Pak by tady byly takové kousky jako 780 s B230FT nebo 264 :wink:
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#7 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od jojo »

Potřeboval bych 264 co nejhnusnější, nejlépe i nabořenou, ale se všema udělátkama funkčníma. Nebyla by? :ryba:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#8 Průzkum zájmu: hezké, nezkorodované sedmičky a dvojky

Příspěvek od HonzaA »

Máš SZ
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“