dilema
- Autor
- Zpráva
#1 dilema
Nastala chvíle které jsem se bál - samyce dostala služební auto a tak máme u baráku menší parkoviště. Problém se týká hlavně Volva, neboť s ním teď nemá kdo jezdit a jak se ví, tak auto co stojí stárne nejrychleji. Navíc zabírá místo, které prostě nemám. Mám tedy 2 možnosti:
a) nakonzervovat a uložit u známých do stodoly než z toho bude "veterán", nebo než mi seberou služebáka
b) prodat
u varianty a) si vůbec nejsem jistý jak to provést - určitě to znamená rozloučit se s baterkou (úplně nová), co však s pneu (obě sady letní i zimní jsou nové), co náplně - je nutné u dlouhodobého stání vypustit chladící kapalinu? Co myši - nesežerou čalounění? Stodola je navíc 250 km daleko a možné kontroly a potěšení pŕoto budou jen sporadické.
b) je rozumová záležitost ale znamená obrovský prodělek. Z auto jsem dal cca 130k, k tomu nutno připočíst cca 30k za pneu, rozvody, vodní pumpu, nové rádio a baterku atd. Pokud se dívám na ceny tak za víc než za 60k to nikdo nekoupí - čistá ztráta tedy 100 litrů. Auto je však prakticky nový (najeto 115 tisíc km) a jediný problém je, že žere (10 litrů/100km). To je v dnešní době bohužel přesně to co ho na trhu diskvalifikuje.
Co s tím? - předem díky za názory a rady
a) nakonzervovat a uložit u známých do stodoly než z toho bude "veterán", nebo než mi seberou služebáka
b) prodat
u varianty a) si vůbec nejsem jistý jak to provést - určitě to znamená rozloučit se s baterkou (úplně nová), co však s pneu (obě sady letní i zimní jsou nové), co náplně - je nutné u dlouhodobého stání vypustit chladící kapalinu? Co myši - nesežerou čalounění? Stodola je navíc 250 km daleko a možné kontroly a potěšení pŕoto budou jen sporadické.
b) je rozumová záležitost ale znamená obrovský prodělek. Z auto jsem dal cca 130k, k tomu nutno připočíst cca 30k za pneu, rozvody, vodní pumpu, nové rádio a baterku atd. Pokud se dívám na ceny tak za víc než za 60k to nikdo nekoupí - čistá ztráta tedy 100 litrů. Auto je však prakticky nový (najeto 115 tisíc km) a jediný problém je, že žere (10 litrů/100km). To je v dnešní době bohužel přesně to co ho na trhu diskvalifikuje.
Co s tím? - předem díky za názory a rady
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 dilema
co si pronajmout garazovy stani?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 dilema
a co takhle zkusit po okolí najít nějakou stodolu na parkování?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 dilema
V Praze kolem tisicovky mesicne...deanoli píše:na co přijde garážové stání?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#7 dilema
WTF? Ja sa na to môžem... Keby sa v Bratislave dala zohnať garáž za takú cenu, tak 480 nemusí isť z domu Fakt by som sa mal asi presťahovať...tomasss píše:V Praze kolem tisicovky mesicne...
sorry za OT
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#8 dilema
Musím souhlasit, když mi kamarád popisoval ceny nemovitostí v Piešťanech, tak jsem tomu nechtěl věřit. U nás v Táboře, garáž 400-800kč/měsíc.jaffar píše:WTF? Ja sa na to môžem... Keby sa v Bratislave dala zohnať garáž za takú cenu, tak 480 nemusí isť z domu Fakt by som sa mal asi presťahovať...tomasss píše:V Praze kolem tisicovky mesicne...
sorry za OT
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#9 dilema
Stodola je vhodná (pokud je suchá) na dlouhodobé uložení, ale pokud chceš víkendově provozovat, tak je lépe spíše něco v dosahu a to bude spíše garáž.hayney píše:a co takhle zkusit po okolí najít nějakou stodolu na parkování?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#10 dilema
Pieštany sú pohoda, Nitra tiež, ale Bratislava je čistá demence rozumná garáž, t.j. uzavretá a pre jedno auto, nie masovka, s elektrinou pod 70€ neexistuje a aj to je úplne v pr... Keby som to chcel pri baráku, tak sa pod 100€ určite nedostanem.LukášM píše:Musím souhlasit, když mi kamarád popisoval ceny nemovitostí v Piešťanech, tak jsem tomu nechtěl věřit. U nás v Táboře, garáž 400-800kč/měsíc.
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#11 dilema
No jó, vždyť Bratislava je skoro ve Vídni...
deanoli, pokud nepotřebuješ prachy, tak si auto ponechej, skladováním v suchu a temnu se auta nekazí
deanoli, pokud nepotřebuješ prachy, tak si auto ponechej, skladováním v suchu a temnu se auta nekazí
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#12 dilema
Jo, preto je SKORO lacnejšia ako Viedeňstanda píše:No jó, vždyť Bratislava je skoro ve Vídni...
Inak s týmto sa samozrejme dá len súhlasiť, pokiaľ je to kam odložiť, tak zakonzervovať, značky do depozitu a riešiť až bude čas, chuť a peniaze.standa píše:deanoli, pokud nepotřebuješ prachy, tak si auto ponechej, skladováním v suchu a temnu se auta nekazí
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 dilema
to je randál 70 eček platim já za nájem a to mam hodně slušnej 1+1 byt v panelákujaffar píše: Pieštany sú pohoda, Nitra tiež, ale Bratislava je čistá demence rozumná garáž, t.j. uzavretá a pre jedno auto, nie masovka, s elektrinou pod 70€ neexistuje
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wacully
-
- 5 Odpovědi
- 586 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70
-
- 8 Odpovědi
- 1810 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 13 Odpovědi
- 624 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju