Nazory na AUDI

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#26 Nazory na AUDI

Příspěvek od Lukaso »

deanoli píše:osobně mám zkušenost s Audi 100, Audi 80, A6 allroad, Audi s motorem W12,

bohužel pro Volvo musím uznat, že vývoj v Audi skutečně nespí a tato značka Volvu převzala tu nejprestižní část zákazníků.
Po všech stránkách jde o povedená, spolehlivá, užívatelsky komfortní a drahá auta.
:good: ačkoliv mi jejich unisex style aneb páčka na blinkru je stená v Lambu stejně jako ve fábii moc nesedí nezbývá než souhlasit. Na druhou stranu je třeba říci že tento vývoj je tak trochu image značky. S60 se až na pár faceliftů vyráběla v nezměněné podobě 10 let, koncepčně 10 let starou A4 by si nikdo nekoupil
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#27 Nazory na AUDI

Příspěvek od tnemec »

Osobní zkušenosti s Udinama moc nemám, zejména proto, že svezení v nich absolutně nevyhledávám. Párkrát jsem si do toho sednul na autosalonech, ale taky spíš pro formu.

Jel jsem s S8... ale už si to nepamatuju, jel jsem s Allroadem na vzducháči a to nebylo až tak zlý a pak jsem jel A3 z který si pamatuju jen to, že měla cenovku 1,3 mega, což nechápu dodnes. Jo a jako spolujezdec jsem jel ve "zvihlý" (terminus technikus majitele samotného) RS6 a z toho si pamatuju jen to, že majitel byl kretén, kterej se mnou jel 280 po poměrně plný D1... Nechal jsem se vysadit na nejbližším exitu s tím, že se může jet zabít sám... Jo a ještě jsem jel A4 kabrio (nuda děsná) a Audi TT 1.8T, ale s tou jsem jen 10 metrů couval, protože slečna barmanka se bála vycouvat kolem mého vozejku.

Teď v posledním Fifth Gearu porovnávali E63 AMG a RS6 a konstatovali (testujou to vesměs současní či bývalí závodní jezdci), že E super a Udi že je všechno jen ne mrštný nebo sportovní vůz. Což musí bejt vcelku jasný každýmu, kdo se podívá pod kapotu. Motor před přední nápravou je prostě recept na nedotáčivost, ať to budeš honit elektronikou jak chceš. Mám z loňské Ženevy hezké srovnání... Foto A8 - motor, náprava, nic, kabina a Quattroporte - nic, náprava, motor, kabina. S Quattroportem GT Sport jsem měl tu čest jet a chová se to jak agilní hatch.

Tolik ke sportovnosti.

Co se kvality týče, je třeba si uvědomit, že celý koncern VW je založen na potěmkinově principu. Co je vidět nebo lze marketingově prodat, to je nebo zdá se být OK, na ostatním se šetří až na dřeň. Ekonomicky racionální, automobilově nešťastné. Musím říct, že ze všech aut, kterými jsem kdy v životě musel delší čas jezdit, byl firemní Passat B5.5 jediné, které jsem nesnášel přes veškerou výbavu a ke kterému jsem si nevytvořil absolutně žádný vztah (a to ho znám od nového, tj. 8 let a jako spolujezdec i řidič jsem v něm najezdil desetitisíce km). Všimněte si, že třeba pověstné "měkčené plasty", které zavedli jako měřítko kvality debilní motonovináři jsou ve VW (Audi, Škoda, Seat) nahoře na palubce, kde je to každému kromě těchto taktilních fetišistů putna, jsou měkké, zatímco kolem nohou, kde by to mělo reálný význam, jsou tvrdé jako šutr. Dále slučování platforem a dělání Golfu i Superbu z jednoho těsta je možná úsporné, ale pak je "limuzína" uzounká jak jezevčík. O zabezpečení proti krádeži taky netřeba mluvit. Prakticky žádné není. A to jak auta, tak jeho komponent. Kolegovi ze Žižkova z testovacích aut ukradli 4 navigace během 1 měsíce. Proč? Protože přidání ochrany by stálo 2,344456894 Tojra a měli by o 0,0023339 % menší zisk. A to, že mu auto asi neukradnou se nedá zákazníkovi "prodat".

Ekonomicky je zajímavé to, že v souvislosti s tím, jak se psalo o tom, jak je Wolfsburg naštván, že soudruzi v Junge Boleslaff udělali Superba lepšího a levnějšího než Prasáta, vyšlo najevo, že zisk na 1 ks prodané škody je x, na VW je to dejmě tomu 0,8 x a na Udi je to 3 x. Z toho bezděčně plyne, že VW prodá zákazníkům Udi techniku VW a nechá si za ní zaplatit více prakticky bez přidané hodnoty. Kdyby nic, tak možnost krádeže a předraženost jsou dva důvody, proč bych o Udi nikdy ani neuvažoval. Snad jen o R8.

Audi není náskok díky technice. Audi je náskok díky marketingu. Btw porovnejte si ceníky S a A8. V základu stojí podobně, ale S má většinu podstatných věcí v ceně. U A8 se málem doplácí i za kliku vod dveří...

V poslední době mě nejvíc rozložila smíchy reklama na Udi v US, která operuje s větou "I've been told..." neboli "Řekli mi že" a následuje nějaká "pravda" o konkurenci. Výsledkem bylo jako že se máš oprostit od marketingových keců a koupit si tu pravou kvalitu, tj. Udi. Hm. Dosti odvážné od automobilky, která má prodej od A do Z založený na marketingových žvástech typu "pyčo jede to 200 za 5" "táhne vocpoda" "je to TÉÉÉÉÉ DÉÉÉÉ ÍÍÍÍČKO pyčo s červeným tééé, dééé i íííííííí"... a tak...

Zkrátka umím si představit jakékoliv auto, ale Udi a VW opravdu ne...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#28 Nazory na AUDI

Příspěvek od Lukaso »

tnemec:

no kde začít...ačkoliv bych si audi nikdy sám od sebe nekoupil, styl audi mi nesedí ať už čímkoliv tak tvůj příspěvek je stejně zavádějící a matoucí jako marketing o kterém mluvíš o objektivitě snad ani nemůže být řeč.

Sportovnost

A už jsme u toho zase. Bláboly o nedotáčivosti a o tom že nějakej mergl je o půl vteřiny rychlejší. Věř a sám jsem toho byl svědkem, že když si cápek koupí ojetý Subaru STI za asi 200 , 200 do toho nahrne v úpravách a hlavně vyhází i tapecy tak je spráská všechny. Ovšem už vidím kravaťáka co jede z letiště protože se právě vrátil ze služební cesty jak sedí v autě v ocelovým rámu, klimatizaci doma v garáži protože 10kg dobrejch, orosený čelo a mlaská si jak projel pravoúhlou zatáčkou v 150km/h...myslím, že si trochu minul cílového zákazníka. A že nějaký Ečko lepší? Ať je, ale v této "skupině" aut a hlavně cílových zákazníků se neprodávají jízdní vlastnosti jako takové.

Kvalita

To si se zřejmě nechal unést a zabloudil si uplně někam jinam :) Asi by mě zajímalo jestli se mi něco po 100k km vysype a ne jestli jsou někde měkčí nebo tvrdší plasty a nebo jestli někdo něco investuje do ochrany, to je přeci věc druhá. Obávám se, že kdyby interiéry audi byly tak strašně ošizené tak by neměly takovou popularitu. Ve věci kvality si nemyslím, že by konkrétně třeba Volvo na tom bylo extra lépe nebo jestli vůbec.

Ekonomika

máš na to? tak si to kup. Ber nebo nech. Nabídka / poptávka. Jak to ještě říci jinak? Platíš za značku jednoznačně, kde ale dnes ne?

Jedna z věcí kterou si tu ale zmínil a já si jí dovolil přesunout ze sekce kvalita mě ale taky trápí. Mě osobně je uplně jedno jestli bude A8 jezdit na podvozku z Fabie, pokud to bude fungovat tak proč ne? Štve mě ale jak celej VW group pořád všude cpe stejný elektronický, designový prvky. Jak jsem psal, třeba klimapanel z A8 v Lambu je naprosto geniální :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

vrnued
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 46
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Prachatice
Vůz: Volvo zatím vybírám

#29 Nazory na AUDI

Příspěvek od vrnued »

Díky, zajímavá diskuse, konkrétně pro mě - jako šofér jsem jezdil s Audi naposledy první roky po revoluci, kdy se sem vozila auta z osmdesátých let, který byly fakt dobrý. Ale dostali jste se od Audi k tématu globalizace automob. průmyslu. A tyhle diskuse jsou vždycky generalizující. To samé co můžete vytýkat VW platí o Fordech, PSA... A taky se prosím držte "třídy". To jsem dodnes nepochopil, proč se tohle fórum hemží vysmíváním Octáviím, když by každému mělo být jasné, že když, tak se může porovnávat se Superbem.
Mě by zajímalo něco jiného: Fakt se vám někomu současné Audiny líbí? Esteticky?? A i kdyby, co ten zoufalý image "navrch huj" (nechci doříct, že uvnitř fuj, když to nevím)?
Nebo ještě jinak: Když dojdou Volva, očekával bych, že všichni z tohoto fóra se přesunou k BMW. Nebo se mýlím?
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: Golf III
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#30 Nazory na AUDI

Příspěvek od jaffar »

vrnued píše:Nebo ještě jinak: Když dojdou Volva, očekával bych, že všichni z tohoto fóra se přesunou k BMW. Nebo se mýlím?
Keby teoreticky došli Volvá, tak jasná voľba je MB W124 resp Mamut W140. Za predpokladu, že by sa jednalo o nové autá (a rovnakej kvality značiek ako dnes), tak Subaru, možno Lexus.
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#31 Nazory na AUDI

Příspěvek od Lukaso »

Zvenčí se mi nové audi opravdu líbí, zevnitř to je horší, celkový image značky se mi nelíbí...

kdybych měl opustit volvo a přišla by hodně zajímavá nabídka na audi tak bych do toho šel...ale jak správně říkáš BMW by bylo při prvotním výběru
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

vrnued
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 46
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Prachatice
Vůz: Volvo zatím vybírám

#32 Nazory na AUDI

Příspěvek od vrnued »

OK, já jsem ten Mercedes vynechal, ale úmyslně.
Jak to tady (zatím jen rok) pozoruju, mám dojem, že většina lidí tady jaksi čerpá z faktu, že fakt dobrý auto je v pěti až deseti letech hluboko pod půlkou životnosti, takže málo lidí má v podpisu nové auto. Spíš bych řekl že rozptyl je 5 až 15 let. (To není nic proti lidem, které auto živí - já mám taky skoro každý rok nový počitač.)
No a teď, jakou to má souvislost. Myslím, že Mercedes má za sebou nedobré období, podle mě prakticky dvacetileté. Povedené modely tedy už jsou přeci jen moc staré a jestli se snad teď lepší, tak to bude chtít hodně počkat, než budou za 100-300 tis...
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#33 Nazory na AUDI

Příspěvek od tnemec »

Lukaso píše:tnemec:

no kde začít...ačkoliv bych si audi nikdy sám od sebe nekoupil, styl audi mi nesedí ať už čímkoliv tak tvůj příspěvek je stejně zavádějící a matoucí jako marketing o kterém mluvíš o objektivitě snad ani nemůže být řeč.
Já si na objektivitu nehraju, byl dotaz na názor, předkládám svůj pohled.
Lukaso píše:
Sportovnost

A už jsme u toho zase. Bláboly o nedotáčivosti a o tom že nějakej mergl je o půl vteřiny rychlejší. Věř a sám jsem toho byl svědkem, že když si cápek koupí ojetý Subaru STI za asi 200 , 200 do toho nahrne v úpravách a hlavně vyhází i tapecy tak je spráská všechny. Ovšem už vidím kravaťáka co jede z letiště protože se právě vrátil ze služební cesty jak sedí v autě v ocelovým rámu, klimatizaci doma v garáži protože 10kg dobrejch, orosený čelo a mlaská si jak projel pravoúhlou zatáčkou v 150km/h...myslím, že si trochu minul cílového zákazníka. A že nějaký Ečko lepší? Ať je, ale v této "skupině" aut a hlavně cílových zákazníků se neprodávají jízdní vlastnosti jako takové.
Mícháš dohromady dvě věci. Proprietální tool, jehož prvotním účelem je být rychlý a auta, které mají mít solidní (dle marketingu sportovní) jízdní vlastnosti jako vedlejší produkt. Audi se rozhodlo umístit z ekonomických důvodů motor před nápravu (řešení AWD) a pak dohání ESPčkem, aby to nebylo až moc nedotáčivé. FG jsem zmiňoval kvůli tomu, že o RS6 mluví jako o autě, které je nedotáčivé a nikoli mrštné a tedy není taková radost ho řídit (a myslím, že v kategorii RS/AMG/M jde do velké míry právě o fun factor.)
Lukaso píše:

Kvalita

To si se zřejmě nechal unést a zabloudil si uplně někam jinam :) Asi by mě zajímalo jestli se mi něco po 100k km vysype a ne jestli jsou někde měkčí nebo tvrdší plasty a nebo jestli někdo něco investuje do ochrany, to je přeci věc druhá. Obávám se, že kdyby interiéry audi byly tak strašně ošizené tak by neměly takovou popularitu. Ve věci kvality si nemyslím, že by konkrétně třeba Volvo na tom bylo extra lépe nebo jestli vůbec.
To se mýlíš... měkké plasty kolem kolen jsou docela užitečná věc, když nabouráš. A jestli někdo investuje do ochrany před krádeží je pro mě důležité. O vyfikundacích u Volva se dá mluvit hodinu a taky ve statistice prakticky Volvo nefiguruje. U VW-Gruppe na to kašlou a jsou na prvních místech. Mě jako zákazníka zajímá, jestli automobilka dělá něco pro to, abych auto našel tam, kde ho nechám a kompletní. Jednak mám k autu vztah a jednak je krádež auta nebo jeho části časové zdržení a většinou i finanční újma.
Lukaso píše:

Ekonomika

máš na to? tak si to kup. Ber nebo nech. Nabídka / poptávka. Jak to ještě říci jinak? Platíš za značku jednoznačně, kde ale dnes ne?
Jistě, samozřejmě. Jen já se k tomu stavím tak, že jsem ochoten připlatit pouze pokud je na tom produktu i nějaká jiná přidaná hodnota než marketingově pěstěná značka. Jak to řeší ostatní je mi vcelku jedno.
Lukaso píše:
Jedna z věcí kterou si tu ale zmínil a já si jí dovolil přesunout ze sekce kvalita mě ale taky trápí. Mě osobně je uplně jedno jestli bude A8 jezdit na podvozku z Fabie, pokud to bude fungovat tak proč ne? Štve mě ale jak celej VW group pořád všude cpe stejný elektronický, designový prvky. Jak jsem psal, třeba klimapanel z A8 v Lambu je naprosto geniální :D
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#34 Nazory na AUDI

Příspěvek od jarek.krizan »

K tomu co napsal tnemec, myslím že to velmi dobře vystihnul. Vzhledem k tomu že dělám ve všeznačkovém servise a různých koncernových aut jezdí mraky, mám možnost poměrně hodně posuzovat. Já osobně měl kdysi taky audinu a udělala mi službu více než dobrou za těch "pár korun". Ovšem taková auta se už dnes nevyrábí. Každou chvíli řešíme problémy zadních brzdičů a je jedno jestli VW, nebo Audi a to všech tříd bez vyjímky. Nápravy a řízení, to je epizoda sama o sobě ( ale zase je neustále co dělat ). Sem tam přijde nějaký motoristický novinář s tupou hláškou o skvělých tvrdých sedácích, jenže si blbec neuvědomuje, že to není okruhový speciál se skořepinou a nechal bych o zatrest jezdit na těch divných podvozcích neustále trasu Zlín - Praha a zpět. Zlaté křesla na Volvu, i když se u některých nových modelů taky hodně pokazili. Když to shrnu, už starý Henry prohlásil, že dobrá reklama je 80% úspěchu a toho se VW koncern drží. Zvláště u nových modelů se staví jen na oko ( I když mě se to teda vůbec nelíbí, ale to je věc vkusu ). Koncernová technika je opravdu skoro stejná od fóbie, až po pašíka, nebo Ádinu. I se všemi neduhy, kterých spíš přibývá. Dnes opravdu prodávají hlavně ty kecy okolo. Lidé přestali uvažovat zdravým selským rozumem, převážně díky hektické době, protože jsou prostě líní přemýšlení věnovat nějaký ten čas. A reklamky už si dávno ověřili, že 100x opakovaná lež se stává "pravdou". A tak kupují a nepřemýšlejí. To co dělají Áčka se zákazníky, dělají i prodejci nových vozů. Jen si to lidi nepřipoštějí a pokud se šikovně podmázne nějaký ten test, je oblbování zákazníka dovedeno k dokonalosti. Ale to už hodně odbočuji. Vrátím se k Audi. Ano kdysi skvělé auta, dnes spíše průměr vyzdvihovaný médii do nebe. Mám stejný názor jak tnemec a myslím hodně lidí, co mají možnost srovnání.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#35 Nazory na AUDI

Příspěvek od deanoli »

no já v servisu nedělám a z toho co je pod kapotou rozumím spíš jen tomu co teče. Měl jsem však možnost srovnání Audi a Volvo v roce 1994 a mám i dnes. Tenkrát šlo o Audi 100 versus 960 a dnes mám možnost srovnat V70R III s Audi A6.
Zatímco před těmi skoro 20 lety nebylo co řešit a bez váhání bych šel do 960 tak musím přiznat, že dnes bych si vybral tu A6 ať už je dotáčivá nebo ne. Prostě jsem se svezl v obou a mohu srovnat. Samozřejmě jde o jen můj subjektivní názor ale asi mi ho nevymluvíte. Dříve měl pan generální Volvo a kmáni audiny dnes je to obráceně.
S A8 W12 jsem taky jel a tady už není s čím srovnávat. Nic podobného Volvo prostě nemá.
Mrzí mě to, jsem srdcem Volvař.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#36 Nazory na AUDI

Příspěvek od Lukaso »

tnemec píše:Mícháš dohromady dvě věci. Proprietální tool, jehož prvotním účelem je být rychlý a auta, které mají mít solidní (dle marketingu sportovní) jízdní vlastnosti jako vedlejší produkt. Audi se rozhodlo umístit z ekonomických důvodů motor před nápravu (řešení AWD) a pak dohání ESPčkem, aby to nebylo až moc nedotáčivé. FG jsem zmiňoval kvůli tomu, že o RS6 mluví jako o autě, které je nedotáčivé a nikoli mrštné a tedy není taková radost ho řídit (a myslím, že v kategorii RS/AMG/M jde do velké míry právě o fun factor.)
Na ostatních věcech se buď shodneme a nebo stejně ne, takže nechávám být.

Asi se shodneme na tom, že cíl vývoje audi je prodej nových aut. Cílový zákazník těchto vozů je člověk, který je ochoten utratit pár milionů za auto, které bude mít ještě tak v 80% případů jako druhé nebo třetí. Chceš mi tvrdit, že takový člověk bude řešit více to jestli má auto motor v kufru nebo za nárazníkem, jestli se tam něco dohání ESP nebo XZF místo toho aby řešil to že se mu to líbí a celkovou image značky??? :wink:

a za druhé, já teda nemůžu soudit v jakých si žiješ poměrech a jak moc dokážeš jezdit s autem na hraně, ale já jsem s RS6 jel jednou a nemůžu říct že bych byl unuděnej k smrti a vystupoval s tím, že ten kepl má nejspíš motor moc vepředu...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#37 Nazory na AUDI

Příspěvek od jarek.krizan »

Někteří nepovažují za nenudnou adrenalinovou jízdu na hranici možností ale třeba jízdu, co řidiče ničím neosloví. Člověk se v autě necítí, prostě mu nesedne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#38 Nazory na AUDI

Příspěvek od L4W »

vrnued píše: Nebo ještě jinak: Když dojdou Volva, očekával bych, že všichni z tohoto fóra se přesunou k BMW. Nebo se mýlím?
Ja tedy ne. Podle motoristickych novinaru si zrejme nic lepsiho nez BMW koupit nemuzes. Skvele motory, perfektni podvozek a zabavne rizeni, k tomu jeste kvalitni interier a hlavne vyspela technika. Asi to bude pravda, nicmene auta od BMW podle me nemaj zadny charakter, nic co by vas donutilo navstevovat fan kluby a diskuzni fora, jezdit na srazy apod. Je to jen stroj, perfekne sladeny, ale porad jen chladnokrevny stroj. Mam obavu, ze kdybych si nekdy poridil BMW, tak si k nemu nevytvorim o nic vrelejsi vztah, nez ke sve rychlovarne konvici. A to i presto, ze mu neni prakticky co vytknout, snad krome jejich nekolika poslednich modelu. Jak kdyby uz nemeli dost obsahlou nabidku modelu, musi vymyslet takovy obludy, jako je X6 nebo 5GT. Posledne jmenovany model mi prijde zvlast odporny, jak kdyby se designer nemohl rozhodnout, zda z auta bude kombi nebo sedan a tak udelal jakejsi patvar, nacez nastoupili marketingovi poradci a snazili se to zachranit tim, ze GTcko zaradili do nove vymyslene kategorie vozu. Dobre ze to udelali, jinak totiz hrozilo, ze by posbiralo cenu za nejhnusnejsi sedan i kombik ci zaroven.

Pokud nepujde Volvo, tak jdu do Saabu. Pokud ani saab ne, tak asi jedine nejaka Alfa. Ja vim, ze spolehlivost je....no vlastne neni a ze maji zaostalou techniku a interier dnesnich alf je tak na urovni moji 10 let stare S60, ale na druhou stranu v designu se ji jen tak nekdo nevyrovna. I takova 159, ktera je na trhu nevim jak dlouho, je mnohem pohlednejsi, nez vetsina jeji nemecke konkurence.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#39 Nazory na AUDI

Příspěvek od wickey »

pokud nebude volvo, pujdu k mercedesu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#40 Nazory na AUDI

Příspěvek od tnemec »

Lukaso píše:
tnemec píše:Mícháš dohromady dvě věci. Proprietální tool, jehož prvotním účelem je být rychlý a auta, které mají mít solidní (dle marketingu sportovní) jízdní vlastnosti jako vedlejší produkt. Audi se rozhodlo umístit z ekonomických důvodů motor před nápravu (řešení AWD) a pak dohání ESPčkem, aby to nebylo až moc nedotáčivé. FG jsem zmiňoval kvůli tomu, že o RS6 mluví jako o autě, které je nedotáčivé a nikoli mrštné a tedy není taková radost ho řídit (a myslím, že v kategorii RS/AMG/M jde do velké míry právě o fun factor.)
Na ostatních věcech se buď shodneme a nebo stejně ne, takže nechávám být.

Asi se shodneme na tom, že cíl vývoje audi je prodej nových aut. Cílový zákazník těchto vozů je člověk, který je ochoten utratit pár milionů za auto, které bude mít ještě tak v 80% případů jako druhé nebo třetí. Chceš mi tvrdit, že takový člověk bude řešit více to jestli má auto motor v kufru nebo za nárazníkem, jestli se tam něco dohání ESP nebo XZF místo toho aby řešil to že se mu to líbí a celkovou image značky??? :wink:

a za druhé, já teda nemůžu soudit v jakých si žiješ poměrech a jak moc dokážeš jezdit s autem na hraně, ale já jsem s RS6 jel jednou a nemůžu říct že bych byl unuděnej k smrti a vystupoval s tím, že ten kepl má nejspíš motor moc vepředu...
Myslím, že oba mluvíme trochu o něčem jiným. Je nezpochybnitelné, že Audi a VW gruppe obecně zná své zákazníky a dává jim přesně to, co chtěj a za tolik, kolik jsou jen ochotni zaplatit a ještě je i zpětně reklamou ujistí, že udělali správně. Zvlášť audi a škoda v tomto vynikají. Proto je to ekonomicky úspěšná firma a proto jsou zákazníci spokojeni a je jich hodně.

A že dokáží zákazníky přesvědčit, že jejich veskrze průměrná a až na výjimky ničím výjimečná auta vybavená nikterak originální nebo průlomovou technikou pod povrchem skrývající rakovinu jménem katování kostů (neplést s cost saving řešeními) jsou nadpozemské stroje s nadpřirozenými vlastnostmi - to je součást jejich geniality, kterou sice obdivuju, ale s ohledem na to, že nemohu nevidět realitu, mě to nijak neposunuje k tomu o jejich autech byť teoreticky uvažovat.

Otázka, jak byla tady položena, ale zněla jinak: Jaké je Audi opravdu? A na to jsem se snažil odpovědět.

Btw příklad. Krátce po sobě jsem řídil Quattroporte GTS Sport a Panameru Turbo. V kvádru jsem se královsky bavil a dvě hodiny jsem se po vystoupení nemohl přestat tlemit. V Panameře jsem se příšerně nudil a těšil jsem se, až budu moct vystoupit. Ano, táhne to, ano, jel jsem 260, ano, je to prostorné. Ale to auto mě ukrutně nebavilo. Na druhou stranu, já asi nejsem cílovka pro Panameru, to už spíš pro to kvádro. A nechávám stranou, že si ani jedno ani druhé zatím nemůžu dovolit...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

THOmasoj
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#41 Nazory na AUDI

Příspěvek od THOmasoj »

dali píše: Na tenhle motor raději všichni zapomeňte! U nás se tomu říká "vačkožrout". Jinými slovy největší koncernovej průser za posledních 10 let. Vydřou se tomu vačky a napadaj vahadla do vany (oprava 50tisíc). Jelikož je to 4ventil, tak to hned nepoznáte, když vám spadne z několika válců po jednom vahadle a chvíli trvá než z nějakýho spadnou obě na jedný straně aby nějakej válec přestal jít. A když zrepasujete hlavu, bez varování vám odejde čerpadlo (důvěrně známý z Opelů a fordů TDDI) teď nevím typ, ale je to to, který má vlastní řídící jednotku.
můžu potvrdit :-), dneska jsem byl v servisu a na 2.5TDi jsem koukal. Vačky vyjetou drážku asi 2mm a vahadla to sežralo 3 :-D... Oprava jak píšeš, 47000,- materiál + 3000,- práce
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#42 Nazory na AUDI

Příspěvek od Ondra. »

jedno Audině potažmo VW upřít nemůžeme- cca do poloviny devadesátých let uměli dobrý motory :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 494
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#43 Nazory na AUDI

Příspěvek od flaksy »

2.5 V6 TDI byly 2 řady už samy o sobě. V6 12V 110/132kW a V6 24V 114/120kW. Na 110 a 132kW jsem od servisaku neslysel nic moc dobreho, 114kW je vzacna, tj moc o ni nevi (no delala se cca 1 rok a byla nahrazena 120kW - jiny soft RJ, jinak stejny motor), 120kW rikaji, ze uz se zbavila vetsiny neduh, ale muze prosakovat olej.

Jinak jsem s par audinama jel a ted ty nove uz mi moc nevoni. Jde videt setreni (evidentne ze strany vedeni koncernu VW - aneb kdyz jsem si v novem tiguanu osahal interier horsi nez v passatu z roku 2000). Kdyz si vemu predchozi A4 a nynejsi, tak bohuzel musim rict, ze u predchozi byl interier na vyssi urovni. Dobra jsou sport. koz. sedadla od recara, s latkama se to neda srovnat, uplne jiny posez. Dnes mi u audin vadi to jejich MMI, ale pokrok clovek nezastavi, asi se na to da zvyknout. Behem par cest jsem na to ale nadaval.

Predchozi A4/A4 Avant byla vedle S40/V50 a kazde auto melo neco lepsiho, specifickeho, tezko se porovnavaly a i designove byly sve, nestarnouci. Dnes se A4/A4 Avant utka s S60/V60 a to teprve uvidime, jak to bude. Jestli se udrzi jista "vyrovnanost" nebo ted povede volvo nebo audi. Designove se musim priklonit k Pavlunovi, nebot nova A4 Avant ma uhlazenejsi exterier nez V60. Co se tyce interieru, tak to se musi ohmatat a to ted nejde...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#44 Nazory na AUDI

Příspěvek od LukášM »

wickey píše:pokud nebude volvo, pujdu k mercedesu.
Bohužel i Mercedes není co býval :( Protože jsem ho měl, tak bych se k němu vrátil, kdyby nebylo Volvo. Ale zrovna včera jsem se bavil s kamarádem Mercedesařem, mají v rodině několik aut, od třídy A, E, S, ML i AMG, nyní krom E vše poslední generace a Mercedes už rozhodně není co býval, S-ko se sere až to není hezké, oprava aut. převodovky na E stála 90tis. kč. Poslední kvalitní byl prý E W210, který měl najeto 600tis. km a bez poruchy.
Dle mého se to netýká jen Mercedesu, ale všech značek, bohužel kvalita aut z devadesátých let je již pryč :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#45 Nazory na AUDI

Příspěvek od lucki »

LukášM píše: Bohužel i Mercedes není co býval :( Protože jsem ho měl, tak bych se k němu vrátil, kdyby nebylo Volvo. Ale zrovna včera jsem se bavil s kamarádem Mercedesařem, mají v rodině několik aut, od třídy A, E, S, ML i AMG, nyní krom E vše poslední generace a Mercedes už rozhodně není co býval, S-ko se sere až to není hezké, oprava aut. převodovky na E stála 90tis. kč. Poslední kvalitní byl prý E W210, který měl najeto 600tis. km a bez poruchy.
Dle mého se to netýká jen Mercedesu, ale všech značek, bohužel kvalita aut z devadesátých let je již pryč :wink:
ono je to tym, ze auto ma byt na 5 rokov a potom na odpis. auto co vydrzi 20 rokov brzdi vyvoj a prijem automobiliek.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#46 Nazory na AUDI

Příspěvek od LukášM »

lucki píše:
ono je to tym, ze auto ma byt na 5 rokov a potom na odpis. auto co vydrzi 20 rokov brzdi vyvoj a prijem automobiliek.
Jo ale nesmíš mít 7 reklamací za prvních půl roku :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#47 Nazory na AUDI

Příspěvek od lucki »

LukášM píše:
lucki píše:
ono je to tym, ze auto ma byt na 5 rokov a potom na odpis. auto co vydrzi 20 rokov brzdi vyvoj a prijem automobiliek.
Jo ale nesmíš mít 7 reklamací za prvních půl roku :D
ved je to v zaruke a mas predsa este jedno auto pre istotu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#48 Nazory na AUDI

Příspěvek od LukášM »

lucki píše:
ved je to v zaruke a mas predsa este jedno auto pre istotu.
Je to minimálně otravné, když za něco dáš velké peníze a přesto to nefunguje jak má. Jezdíš pořád do servisu, kde tě ujišťují, jak je to vyřešeno a vlastně není nebo se objeví jiný problém. To že máš více Mercedesů znamená tak více problémů :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#49 Nazory na AUDI

Příspěvek od lucki »

LukášM píše: Je to minimálně otravné, když za něco dáš velké peníze a přesto to nefunguje jak má. Jezdíš pořád do servisu, kde tě ujišťují, jak je to vyřešeno a vlastně není nebo se objeví jiný problém. To že máš více Mercedesů znamená tak více problémů :D
ne, mas sluzebni audi, soukromi mercedes, manzelkynu toyotu a rodinny chrisler voyager :D a asistencnu sluzbu, ktora to vsetko vozi do servisu :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#50 Nazory na AUDI

Příspěvek od LukášM »

lucki píše:
LukášM píše: Je to minimálně otravné, když za něco dáš velké peníze a přesto to nefunguje jak má. Jezdíš pořád do servisu, kde tě ujišťují, jak je to vyřešeno a vlastně není nebo se objeví jiný problém. To že máš více Mercedesů znamená tak více problémů :D
ne, mas sluzebni audi, soukromi mercedes, manzelkynu toyotu a rodinny chrisler voyager :D a asistencnu sluzbu, ktora to vsetko vozi do servisu :D

Bohužel v případě kamaráda, mají asi 15 Mercedesů včetně dodávek a náklaďáku :wink: Ten Chrysler není dobrý příklad :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“