píchnout a přitom nepíchnout?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#1 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od Doktor 1 »

tak tohle mi tady nabídli a předvedli a vypadá to velmi nadějně - mělo by to stačit místo rezervy u LPG CNG atd... (protože to má atest) nebo místo spreje, který mi ještě nikdy nefungoval :cry:
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#2 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

Doktor 1 píše:tak tohle mi tady nabídli a předvedli a vypadá to velmi nadějně - mělo by to stačit místo rezervy u LPG CNG atd... (protože to má atest) nebo místo spreje, který mi ještě nikdy nefungoval :cry:
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
Funguje je to, skoro se tomu neda verit a vubec to nerozvazi kola :good:
_________________
XC90 B5
S90

GDPR_user

#3 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od GDPR_user »

JardaS píše:
Doktor 1 píše:tak tohle mi tady nabídli a předvedli a vypadá to velmi nadějně - mělo by to stačit místo rezervy u LPG CNG atd... (protože to má atest) nebo místo spreje, který mi ještě nikdy nefungoval :cry:
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
Funguje je to, skoro se tomu neda verit a vubec to nerozvazi kola :good:
Jel s tím někdo 160 a více??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#4 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

i viceeeeee, osobne
_________________
XC90 B5
S90

GDPR_user

#5 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od GDPR_user »

JardaS píše:i viceeeeee, osobne
A netřepe se auto???

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#6 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

Vzdyt jsem psal ze mne to prekvapilo. Ale na forech v US pisou ze to dovyvazi kola.
Coz beru s usmevem, ale rozhodne je to nerozvazilo.
_________________
XC90 B5
S90

GDPR_user

#7 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od GDPR_user »

Jak se to dá z pneumatiky odstranit?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#8 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

martinopel píše:Jak se to dá z pneumatiky odstranit?
proc to odstranovat? jinak to jde normalne odstranit viz: http://www.tyreguardian.com
a v cechach to prodavaj cartechgroup.cz
_________________
XC90 B5
S90

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#9 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od Doktor 1 »

prostě šahneš do pneu a vytáhneš vcelku něco co vypadá jako preservativ.
mám u sebe na dílně a mohu aplikovat zájmcům
mám skladem lahev je litrová - tedy na 8ks pneu např. octavia
cena za lahev je 2.000,-
aplikaci provádím za cenu materiálu :-)
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od doktor »

Jak se to aplikuje - nějakým kompresorem ?? Jak poznáš, že si tam dal správné množství ?

Předpokládám, že se ten film udělá na celé gumě i na disku zevnitř. Jak se pak dofukuje kolo ???
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Doktor 1
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 242
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kontaktovat uživatele:

#11 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od Doktor 1 »

aplikuje se do prázdné - vyfouklé - pneumatiky , na lahvičce je měrka, našroubuješ ventilek dofoukneš a potom cca 5-10 minut projíždíš. Tím se hmota rozloží po celé ploše. Myslím, že na disku není a dofukuješ tedy pokud je potřeba normálně. :jaj:
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#13 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

martinopel píše:Používám http://www.bezdefektu.unas.cz/
to jsem mel pred timto produktem - to je nepouzitelne, takove rozvazeni pneumatik
co to provedlo - hruza, musel jsem to nechat vyndat a jeste mne to stalo finance,
protoze pneuservis se tim tak zaneradil, ze mne uz nechtej videt.
_________________
XC90 B5
S90

GDPR_user

#14 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od GDPR_user »

JardaS píše:
martinopel píše:Používám http://www.bezdefektu.unas.cz/
to jsem mel pred timto produktem - to je nepouzitelne, takove rozvazeni pneumatik
co to provedlo - hruza, musel jsem to nechat vyndat a jeste mne to stalo finance,
protoze pneuservis se tim tak zaneradil, ze mne uz nechtej videt.
Čím se servis zaneřádil??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#15 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

odstranenim toho svinstva zevnitr pneu
_________________
XC90 B5
S90

GDPR_user

#16 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od GDPR_user »

JardaS píše:odstranenim toho svinstva zevnitr pneu
Oko jde normálně vymýt vodou.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#17 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od JardaS »

A ze to pri sundavani pneu z rafku to zas.... celej stroj.
No a kdyz to chteji umyt tak to abys hledal pneuservis s bazenem (-:
je to klump kterej neni pouzitelnej do osobnich vozu
_________________
XC90 B5
S90

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 61
Registrován: 16 roků
Bydliště: Hodonín

#18 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od hynek9 »

Vypadalo to na zajímavou diskuzi a zatím je to cosi o gumách...
_________________
XC 70 3.2

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#19 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od ..::Philip::.. »

z jineho soudku. kolikrat jste za zivot pichly, ze to tak resite?

ja za 10let a cca 350tis km jednou/dvakrat.

jezdim po sterku, poli, louce, atd atd.. :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

vrnued
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 46
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Prachatice
Vůz: Volvo zatím vybírám

#20 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od vrnued »

..::Philip::.. píše:z jineho soudku. kolikrat jste za zivot pichly, ze to tak resite?
Tohle JE zajímavé téma, a ne že ne. Pro nás plynaře, kteří vozíme rezervu v kufru, dokonce vrcholně zajímavé. Já jsem si zatím netroufnul ji odložit a nahradit nějakým udělátkem na opravu na cestě.

A pro ostatní, myslím taky. Já řídím 39 let, najeto mám asi jako ty, možná k spíš k půl milionu. A píchnul jsem více než 10x, z toho po revoluci 4x. Zvláště ty novější zkušenosti, s poměrně rychlým únikem ve vysoké rychlosti (píchlé - ne prasklé) byly poměrně dramatické. Píchnul jsem i na motorce...

Takže už za ten pocit bych klidně tisícovku dal. A to nemluvím o tom, kdyby se ukázalo, že pro plynaře to řeší i praktickou i právní stranu věci, to by bylo TERNO.
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#21 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od ..::Philip::.. »

u plynaru souhlasim.

ja osobne bych vic resil uchyceni kola na aute. stalo se mi, ze v servisu nedotahly srouby a po par km me predbehlo kolo.. :ROFL: i tak se dalo auto bez vetsich problemu ukocirovat ke strane a "skocit" si pro kolo. (VW T4, leve predni)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

vrnued
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 46
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Prachatice
Vůz: Volvo zatím vybírám

#22 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od vrnued »

Tohle (doslova - že nás předjelo) se nám stalo kdysi když jsem stavěl, s Pragou S5T. Ale to jsme si to dělali sami a utahovali trubkou... Dnes to snad je opravdu rarita. V podstatě reaguju jen proto, že to co ty popisuješ je NAPROSTO vyjímečné, protože šlo o levé kolo. To to snad našroubovali jen rukou... Protože podle mechanických zákonů (směr otáčení + pravý závit) se šrouby na levých kolech dotahují a na pravých postupně povolují. Dokonce mám dojem, že na nějakých historických závoďákách se na pravé straně dělaly levé závity.
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od Ing.Magor »

Já vozím v autě tohle http://eshop.cruservis.cz/detail.php?zbozi=1321889
Už jsem párkrát taky píchnul, ale vždycky tak, že by na to tohle udělátko mělo bohatě stačit, tak doufám, že až příště píchnu, že nebude pneumatika na cáry a bude ještě co utěsnovat :D
Myslim, že je lepší na jízdu utěsněná normální pneumatika, než ta užovka, které si volvo dovoluje říkat rezerva :bad:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#24 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od Sarkasmic »

pro plynaře to nemusí řešit nic,i kdyby to mělo dvacet atestů,tak by plynař musel mít pitomý lejstro že rezorvu smí z auta vyndat,neb není součástí deformačnich zon... Paradoxně ho musí mít i tehdy máli místo rezervy nádrž a rezervu volně v kufru... :x
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#25 píchnout a přitom nepíchnout?

Příspěvek od VanThomas »

..::Philip::.. píše:z jineho soudku. kolikrat jste za zivot pichly, ze to tak resite?

ja za 10let a cca 350tis km jednou/dvakrat.

jezdim po sterku, poli, louce, atd atd.. :)
Poslední dobou dvakrát, ale stálo to zato, bo to bylo jeden den. První mě opustila levá přední někde kolem 60km D1 - nádhernej flek, místo odstavnýho stoupací.... Tak rychle vyměnit kolo neuměj ani u ferrari :)
Druhá šla pravá zadní v Brně na Žabovřeský (chvilku trvalo, než mi došlo, že ten bordel nedělá ta tramvaj vedle). To už došly rezervy, takže jsem vyrazil hledat pumpu. Nebudu to protahovat - důvěryhodnějc vypadající gumu jsem nafouk sprejem a zpátky do PRG vydržela a dojezdovka taky... (pneuservisy jsem cestou zkusil tři - všechny zavřený - sobota odpol až večer)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“