Už zase jezdím rád autem...
- Autor
- Zpráva
#1 Už zase jezdím rád autem...
Na FB jsem dal post, který dává smysl jen v angličtině:
Finally I left off das Auto and I'm back for life!
Modří už vědí
Česky by se to dalo říct třeba takhle: Lehký vítr konečně přestal foukat, zas se můžu valit...
Finally I left off das Auto and I'm back for life!
Modří už vědí
Česky by se to dalo říct třeba takhle: Lehký vítr konečně přestal foukat, zas se můžu valit...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Už zase jezdím rád autem...
Nevím co je FB? Ale na VW klubu by to určo mělo největší ohlas .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#3 Už zase jezdím rád autem...
FB...to bude Facebook neboli Fejsbug
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Už zase jezdím rád autem...
2 Roger, vidíš, to mě vůbec nenapadlo. Asi je to tím že tenhle výmysl se snažím záměrně ignorovat protože i bez něj trávím u kompu času až běda.
#5 Už zase jezdím rád autem...
To těžko...dali píše:Nevím co je FB? Ale na VW klubu by to určo mělo největší ohlas .
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Už zase jezdím rád autem...
Pokud bys tak neučinil sám, třeba by se tam někdo, kdo by jim to přeložil, rozebral a vysvětlil, našeltnemec píše:To těžko...dali píše:Nevím co je FB? Ale na VW klubu by to určo mělo největší ohlas .
#7 Už zase jezdím rád autem...
Přeloženo do přízemního jazyka to znamená, že jsem po 2.5 měsících zahodil Passata a opět můžu jezdit 850...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#8 Už zase jezdím rád autem...
neboli Fu*k BookRoger píše:FB...to bude Facebook neboli Fejsbug
Tome vis jak se rika.. vsude dobre, doma nejlip (i kjdyz ja rikam vsude dobre, tak co doma.. )
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Už zase jezdím rád autem...
taky znam jedno
JAK SE ZACHOVAŠ K AUTU TAK SE AUTO ZACHOVA K TOBĚ
JAK SE ZACHOVAŠ K AUTU TAK SE AUTO ZACHOVA K TOBĚ
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#10 Už zase jezdím rád autem...
Já se k autu chovám hezky Nechci po něm nic, na co není vyrobený a za ty prachy by mělo být teďka hodně dlouho hodně potichu, co se nějakých vrtochů týčemarra píše:taky znam jedno
JAK SE ZACHOVAŠ K AUTU TAK SE AUTO ZACHOVA K TOBĚ
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 Už zase jezdím rád autem...
jo to si říkam u svyho bastlika taky že už by to mohlo jezdit bez problemu věčnost
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#12 Už zase jezdím rád autem...
neboli ksichtbookst_Andy píše: neboli Fu*k Book
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
#13 Už zase jezdím rád autem...
Možná to není úplně k tématu, ale já nějak dodneška nepochopil k čemu ten Facebook slouží, kdyť je to něco jako líbímseti.cz (jehož smysl mě též uniká), ne ???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#14 Už zase jezdím rád autem...
A copak bylo s motorem? To prasklé rozvodové kolečko jsem viděl...mělo to nějaké pokračování ?
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
#15 Už zase jezdím rád autem...
Mohutné... upadla klika Ale je to evidentně starý problém toho auta... IMHO i důvod, proč ho ta firma, co ho měla přede mnou, prodala... Projevovalo se to tím, že před dvěma lety upadla na straně u převodovky - a zničila převodovku - a taky proč mi neustále padala řemenice. Tentokrát naštěstí klika upadla na druhý straně... a protože klika stojí hafo moc, tak bylo efektivnější vyměnit celý motorLukyKolin píše:A copak bylo s motorem? To prasklé rozvodové kolečko jsem viděl...mělo to nějaké pokračování ?
Tak uvidíme, jak to bude jezdit...
Mimochodem, tentokrát sebelikvidace proběhla bez sebemenšího varování... vše jelo jak hodinky a najednou se rozsvítila palubka jak vánoční stromeček, a motor stál... ze sekundy na sekundu přechod od "vše ok" do "nic ok"
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#16 Už zase jezdím rád autem...
..no nejdrive by mne zalil studeny pot a pak by mne asi šlehlotnemec píše:... vše jelo jak hodinky a najednou se rozsvítila palubka jak vánoční stromeček, a motor stál... ze sekundy na sekundu přechod od "vše ok" do "nic ok"
#17 Už zase jezdím rád autem...
Njn... mě bylo tak nějak jasný, že to bude stát mnoho peněz... bral jsem to tak nějak stoicky... ale rád jsem teda nebyl a nejsem...st_Andy píše:..no nejdrive by mne zalil studeny pot a pak by mne asi šlehlotnemec píše:... vše jelo jak hodinky a najednou se rozsvítila palubka jak vánoční stromeček, a motor stál... ze sekundy na sekundu přechod od "vše ok" do "nic ok"
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#18 Už zase jezdím rád autem...
tnemec píše: Mohutné... upadla klika Ale je to evidentně starý problém toho auta... IMHO i důvod, proč ho ta firma, co ho měla přede mnou, prodala... Projevovalo se to tím, že před dvěma lety upadla na straně u převodovky - a zničila převodovku - a taky proč mi neustále padala řemenice. Tentokrát naštěstí klika upadla na druhý straně... a protože klika stojí hafo moc, tak bylo efektivnější vyměnit celý motor
Tak uvidíme, jak to bude jezdit...
Mimochodem, tentokrát sebelikvidace proběhla bez sebemenšího varování... vše jelo jak hodinky a najednou se rozsvítila palubka jak vánoční stromeček, a motor stál... ze sekundy na sekundu přechod od "vše ok" do "nic ok"
Jak tomu mám rozumět upadla klika ???? Co na ní upadlo ??
jako praskla ? Nebo se urvaly šrouby uložení kliky ?
a jak to může být starý problém ??? klika je buď v kuse nebo ne ....moc to nechápu.
Takže klika už byla jednou měněna předchozím majitelem????
IMHO to prasklé rozvodové kolečko způsobila spíš špatná řemenice....tu jsi dal pak novou ?
Zkus se trošku rozepsat, docela mi to zajímá
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 Už zase jezdím rád autem...
utrhany šrouby na můstkach, natahany můstky, ohnuta klikovka, axialky v tahu a chyceny ložiska, kdyby se to onehda dotahlo do konce tak se nic takoveho nestane.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#20 Už zase jezdím rád autem...
Kdyby se to onehdá mělo dotáhnout do konce, tak se nic neopravovalo a auto se rozebralo... přinejlepším... Ono někdy nejlepší řešení nebejvá to nejlepší řešení...marra píše:utrhany šrouby na můstkach, natahany můstky, ohnuta klikovka, axialky v tahu a chyceny ložiska, kdyby se to onehda dotahlo do konce tak se nic takoveho nestane.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 Už zase jezdím rád autem...
Přesně proti tomuhle bych se rád pojistil, jenom nevím jestli vzít 12.9 šrouby z nejsilnější 1,9 TDI, nebo se plácnout přes kapsu a vzít tyhle svorníky s matkama, co se dávaj místo původních šroubů, od ARP Bolts:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-ARP-Main-Stud-Kit-Audi-5-Cylinder-2-Blt_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414b52bd60QQitemZ280436587872QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Kdyby někdo dokázal specifikovat, o kolik víc toho udrží ty ARP, bylo by to jednodušší, ale asi zvítězí cena, ty VW šrouby stojí v nákupu snad okolo 50Kč/ks (x12) .... když vezmete, kolik peněz to může zachránit
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-ARP-Main-Stud-Kit-Audi-5-Cylinder-2-Blt_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414b52bd60QQitemZ280436587872QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Kdyby někdo dokázal specifikovat, o kolik víc toho udrží ty ARP, bylo by to jednodušší, ale asi zvítězí cena, ty VW šrouby stojí v nákupu snad okolo 50Kč/ks (x12) .... když vezmete, kolik peněz to může zachránit
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 Už zase jezdím rád autem...
no jo to jsou ale šrouby do hlavy ne na kliku
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 Už zase jezdím rád autem...
Nene 204-5404 jsou na kliku, akorát prodávající tam má univerzální obrázek:
http://www.arp-bolts.com/Catalog/Catalog.PDF/ARPCatalog_0043.pdf
Jsou to svorníky s dírou na imbus + matky. Tvrděj, že tak líp usadíš můstky a závity v bloku dostávaj menší štosy při utažení na stejnej moment.
http://www.arp-bolts.com/Catalog/Catalog.PDF/ARPCatalog_0043.pdf
Jsou to svorníky s dírou na imbus + matky. Tvrděj, že tak líp usadíš můstky a závity v bloku dostávaj menší štosy při utažení na stejnej moment.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Už zase jezdím rád autem...
aha ja to necet jen jsem kouka na ten obrazek
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek