Rozdíly mezi R a normál

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 470
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#51 Rozdíly mezi R a normál

Příspěvek od láďa »

Je pravda, že když se eRku odpojí kardan, tak to pak jede...může ptvrdit element....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#52 Rozdíly mezi R a normál

Příspěvek od st_Andy »

láďa píše:Je pravda, že když se eRku odpojí kardan, tak to pak jede...může ptvrdit element....
taky potvrdzuji (je to otazka 20 srub) :D a vis co je na tom uplne ze nej? Krom toho pocitu ze si najednou odpojil prives, taky do posledniho zmizi vsecky pazvuky, skripance a kopance 8)
Ale taky se pak muze stat ze pres ten znamej zasnezenej kopecek se uz neprohupnes :unknown: :pardon:

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#53 Rozdíly mezi R a normál

Příspěvek od tnemec »

Lukaso píše:
dali píše: a pokud původní majitel měl rozum a nepřiplatil si za four-C, ani se na něm nemá co posrat.
myslím, že i obyčejné FOUR-C je super věc, nicméně s touto větou z vlastní zkušenosti bohužel souhlasím v plném rozsahu :%)
Moje zkušenost je ta, že normální podvozek je čitelnej a hezky komunikativní a four-c je udrncaná nekomunikativní potvora... byl jsem z toho velmi velmi zklamaný...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#54 Rozdíly mezi R a normál

Příspěvek od Roger »

no s tim kardanem je to v zime a na mokru urcite lepsi...i v zatackach muzes s poklidem pridavat plyn...ale je pravda ze nejake ty pazvuky a kopance z toho jdou...prave na jare, az bude vic sucho davam zase kardan pryc a prikrocim k jeho repasi ... resp. ulozeni kardanu je v haji.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“