Rozdíly mezi R a normál
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#26 Rozdíly mezi R a normál
Kdyby neco, nejakou tu pixlu Saffron Pearl Metallic bych jeste ve sklepe mel! Kluci, a nenapadlo jeste nekoho prodelat eRko na TDi??? Bych do toho i sel..
Jenze, kdyz se ja nad tim tak prakticky zamyslim, to bych asik pak tu sympatickou mladou blond pumparku potkaval 3x míň...
Jenze, kdyz se ja nad tim tak prakticky zamyslim, to bych asik pak tu sympatickou mladou blond pumparku potkaval 3x míň...
#27 Rozdíly mezi R a normál
účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 Rozdíly mezi R a normál
To už jsem jednou dělal. Ale bylo to u VW Golf II. Nejhorší bylo převařit výfuk bo to bylo 4x4 a origo díl neexistoval.st_Andy píše:Kdyby neco, nejakou tu pixlu Saffron Pearl Metallic bych jeste ve sklepe mel! Kluci, a nenapadlo jeste nekoho prodelat eRko na TDi??? Bych do toho i sel..
Jenze, kdyz se ja nad tim tak prakticky zamyslim, to bych asik pak tu sympatickou mladou blond pumparku potkaval 3x míň...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#29 Rozdíly mezi R a normál
Njn, apropo co by to obnášelo? Teď mám výkon 147 kw a mám pocit, že R začínají někde okolo 180 kw. Myslím, že jsem někde četl, že to má vodou chlazené turbo, ale co dál to nevím.láďa píše:účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#30 Rozdíly mezi R a normál
Trochu drahá sranda, i když se to dá zvládnout i v domácích podmínkách....Vypusť olej z motoru a jeď to projet . Jenom to chce vystihnout okamžik kdy tam ten olej dát zpátky.st_Andy píše:Kdyby neco, nejakou tu pixlu Saffron Pearl Metallic bych jeste ve sklepe mel! Kluci, a nenapadlo jeste nekoho prodelat eRko na TDi???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#31 Rozdíly mezi R a normál
To má docela dost benzínových aut kvůli vyšší teplotě výfukových plynů než u nafty, kde je to vodní chlazení spíš výjimkou. Podle mě to tvoje bude taky vodou chlazený.raolsa píše:Teď mám výkon 147 kw a mám pocit, že R začínají někde okolo 180 kw. Myslím, že jsem někde četl, že to má vodou chlazené turbo, ale co dál to nevím.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#32 Rozdíly mezi R a normál
Někdy se na to kouknu, ale nezdá se mi, že bych ho měl chlazený. Ale nevím. Na jaře se podívám.dali píše: To má docela dost benzínových aut kvůli vyšší teplotě výfukových plynů než u nafty, kde je to vodní chlazení spíš výjimkou. Podle mě to tvoje bude taky vodou chlazený.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#33 Rozdíly mezi R a normál
Tak jsem koukal do Vadisu podle vinka a ukazuje mi to haldu různejch hadiček okolo turba, ale jestli je to chlazení to fakt nevím. Mohl by mi nějaký eRkař s chlazením poslat do SZ vin abych to porovnal? Díky
Naposledy upravil(a) raolsa dne 24 úno 2010 00:13, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#34 Rozdíly mezi R a normál
Prave, ze to nejni zajimavy a jeste to i vychazi celkem gratis to staci jenom decentne opalit alcantaru a dat si na leto budiky do vylohy (U novejsich modelu pripadne jeste nekomu podarovat Brembo brzdy)..láďa píše:účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
PS: O 70R uz mam rozdelanej a nachystanej sesbiranej podrobnejsi topik s rozdilama, neco na styl wickeyho, inspirovalo me to a jelikoz se sekce pek(el)ne rozrasta, a otazky se opakuji, tak aby v tom bylo trochu vic svetla, rad si necham pomoct
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 24 úno 2010 00:26, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#35 Rozdíly mezi R a normál
Je vodou chlazený, důkaz třeba tady:raolsa píše:Tak jsem koukal do Vadisu podle vinka a ukazuje mi to haldu různejch hadiček okolo turba, ale jestli je to chlazení to fakt nevím. Mohl by mi nějaký eRkař s chlazením poslat do SZ vin abych to porovnal? Díky
http://cgi.ebay.de/TURBOLADER-TD04HL-13T-FUR-VOLVO-C70-S60-V70-xc70-2-4T_W0QQitemZ270535301472QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3efd291960
#36 Rozdíly mezi R a normál
R způsobí, že bude auto couvat.
N není normál ale neutrál a způsobí, že se auto bude pohybovat ve smyslu gravitace.
N není normál ale neutrál a způsobí, že se auto bude pohybovat ve smyslu gravitace.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#37 Rozdíly mezi R a normál
Tak výkokonově bys měl začít Chipem, dát silnější vstřiky, silnější turbo atd....vše se dá.Pak by jsi se měl břiblížit k 180Kw úplně v pohodě.raolsa píše:Njn, apropo co by to obnášelo? Teď mám výkon 147 kw a mám pocit, že R začínají někde okolo 180 kw. Myslím, že jsem někde četl, že to má vodou chlazené turbo, ale co dál to nevím.láďa píše:účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#38 Rozdíly mezi R a normál
pak jako láďa ujedeš 20tkm, přestane to táhnout, v servisu ti řeknou GO motoru+převodovky tak si půjdeš koupit novou káru a zase od znova nezapomeň si sundat ty eRkový věci....láďa píše:raolsa píše:Tak výkokonově bys měl začít Chipem, dát silnější vstřiky, silnější turbo atd....vše se dá.Pak by jsi se měl břiblížit k 180Kw úplně v pohodě.
sorry láďo
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#39 Rozdíly mezi R a normál
V poho...vždyď máš pravdu
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#40 Rozdíly mezi R a normál
Mě to přijde celý trochu postavený na hlavu. Když chci letadlo, tak si přece nebudu kupovat traktor, který pak horko-těžko budu předělávat aby se vznesl... Když chci eRko, tak si koupím eRko. A nemyslím, že by to byla otázka peněz (rozhodně nepatřím k těm, kteří by nevěděli co z penězi, spíš koncem měsíce vždycky netrpělivě vyhlížím výplatu..). Koupil sis myslím dobrou káru a když to budeš horko-těžko překopávat na "bastlpseudoeRko", tak do toho narveš mraky peněz, eRko to stejně nebude a pak se ti to vyse-e a prachy jako by jsi hodil do kanálu. Počty- nevím, za kolik jsi auto koupil, ale odhaduji tak za 150, když do toho 100 narveš, tak máš vysněné "pseudocosi". Když se mrkneš za kolik prodává Ing. Magor opravdové eRko (které je ještě o krapet mladší než tvoje autí), tak teda nevím, co se vyplatí víc.. Nechci aby to vyznělo, že jsem pracháč, který když něco chce, tak si to koupí. Chci ukázat pravý opak- že bastlení není vždycky nejlevnější varianta (která ve finále ani nemusí vést k očekávanému výsledku). Tož tak, Mates.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
#41 Rozdíly mezi R a normál
To jo, ale třeba mě se líbí jak eRko vypadá, ale už se mi nelíbí, že to nejede....a o to jde.kapíšto??mates píše:Mě to přijde celý trochu postavený na hlavu. Když chci letadlo, tak si přece nebudu kupovat traktor, který pak horko-těžko budu předělávat aby se vznesl... Když chci eRko, tak si koupím eRko. A nemyslím, že by to byla otázka peněz (rozhodně nepatřím k těm, kteří by nevěděli co z penězi, spíš koncem měsíce vždycky netrpělivě vyhlížím výplatu..). Koupil sis myslím dobrou káru a když to budeš horko-těžko překopávat na "bastlpseudoeRko", tak do toho narveš mraky peněz, eRko to stejně nebude a pak se ti to vyse-e a prachy jako by jsi hodil do kanálu. Počty- nevím, za kolik jsi auto koupil, ale odhaduji tak za 150, když do toho 100 narveš, tak máš vysněné "pseudocosi". Když se mrkneš za kolik prodává Ing. Magor opravdové eRko (které je ještě o krapet mladší než tvoje autí), tak teda nevím, co se vyplatí víc.. Nechci aby to vyznělo, že jsem pracháč, který když něco chce, tak si to koupí. Chci ukázat pravý opak- že bastlení není vždycky nejlevnější varianta (která ve finále ani nemusí vést k očekávanému výsledku). Tož tak, Mates.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#42 Rozdíly mezi R a normál
Dobrej odhad. Stálo 140. No rozhodně ho překopávat a rvát do toho mraky peněz zatím nehodlám. Možná si koupím zadní křídlo a to bude asi tak všechno. A taky patřím k těm co toužebně vyhlížejí výplatu. Tady jde spíš o to abych zjistil co se dá a co ne. Ono mě to časem přejde. Když jsem si pořídil Citroena tak jsem taky plánoval kdesi cosi a nakonec jsem koupil křídlo a nechal si udělat nápisy na boky (ty na Volvo určitě nedám) a tím to skončilo.mates píše:Mě to přijde celý trochu postavený na hlavu. Když chci letadlo, tak si přece nebudu kupovat traktor, který pak horko-těžko budu předělávat aby se vznesl... Když chci eRko, tak si koupím eRko. A nemyslím, že by to byla otázka peněz (rozhodně nepatřím k těm, kteří by nevěděli co z penězi, spíš koncem měsíce vždycky netrpělivě vyhlížím výplatu..). Koupil sis myslím dobrou káru a když to budeš horko-těžko překopávat na "bastlpseudoeRko", tak do toho narveš mraky peněz, eRko to stejně nebude a pak se ti to vyse-e a prachy jako by jsi hodil do kanálu. Počty- nevím, za kolik jsi auto koupil, ale odhaduji tak za 150, když do toho 100 narveš, tak máš vysněné "pseudocosi". Když se mrkneš za kolik prodává Ing. Magor opravdové eRko (které je ještě o krapet mladší než tvoje autí), tak teda nevím, co se vyplatí víc.. Nechci aby to vyznělo, že jsem pracháč, který když něco chce, tak si to koupí. Chci ukázat pravý opak- že bastlení není vždycky nejlevnější varianta (která ve finále ani nemusí vést k očekávanému výsledku). Tož tak, Mates.
Jinak jsem zatím s volvíkem moc spokojený slušný výkon, pohodlí, pár skvělých vychytávek. Akorát ta spotřeba , ale když oni se ostatní tak plouží.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#43 Rozdíly mezi R a normál
tak to by mě s plynem fakt hodně trápilo...raolsa píše: Akorát ta spotřeba , ale když oni se ostatní tak plouží.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#44 Rozdíly mezi R a normál
stale cekam jestli si da LPG uz nekdo konecne i do eRkaLukaso píše:tak to by mě s plynem fakt hodně trápilo...raolsa píše: Akorát ta spotřeba , ale když oni se ostatní tak plouží.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#45 Rozdíly mezi R a normál
Šááák ono mě to netrápí. Akorát ta nádrž by mohla být větší. Takhle jezdím každý druhý den tankovat a to toho moc nenajezdím (těch cca 150 denně). No prostě se tam větší nevlezla a kurvit si místo v kufru jsem fakt nechtěl. No musím se s tím smířit a přivázat si na nohu balónek. Ještě, že jsem si tam nedal tu malou nádrž z bouraného Citráka, to bych jezdil k pumpě každý den.Lukaso píše:Tak to by mě s plynem fakt hodně trápilo...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#46 Rozdíly mezi R a normál
Asi budeš muset být první. Ale neboj se toho.st_Andy píše: stale cekam jestli si da LPG uz nekdo konecne i do eRka
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#47 Rozdíly mezi R a normál
Vydrž Prťka vydržst_Andy píše: stale cekam jestli si da LPG uz nekdo konecne i do eRka
Zatím poslední "zájemce" teď dělá mrtvýho brouka, tak to vypadá, že ti budu moct o plynu v eRku brzy poreferovat
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#48 Rozdíly mezi R a normál
No vidíte, tak teď už stačí aby si láďa koupil D5 a bude Rko v benzínu, plynu i dieslu
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#49 Rozdíly mezi R a normál
A když už ho uděláš aby jelo, tak mu praskne vložka .....Já to mám taky tak. V70 II R je nádherný auto, vpodstatě dělá ze standartní V70II skoro ošklivý auto, když dojde na srovnání.láďa píše:To jo, ale třeba mě se líbí jak eRko vypadá, ale už se mi nelíbí, že to nejede....a o to jde.kapíšto??
Kdybych ale řešil V70II, tak bych šel do T5 facelift 2,4 191kW, potíž ale je že jich je na prodej eště míň než eRek, ceny +- stejný až vyšší. Jinak podle mě auto který jede už v základu, a pokud původní majitel měl rozum a nepřiplatil si za four-C, ani se na něm nemá co posrat. A kdybych to koupil musel bych to (třeba mě sežerte!) předělat na R- optiku aspoň zvenku, jinak by se mi to nelíbilo. Finančně nesmysl, převýšilo by to cenu originál R a furt by to byl bastl
Řešení by eště možná bylo vzít R vyhodit kardan, dát samosvor, nebo rovnou převodovku z Focuse RS, ty vložky Darton co tu někdo postoval v "jak co vyladit" a myslím že by to celkem jelo.
To pak může bejt v nejlepším případě druhej. Naftovou RRepliku už mám hodně dávno (skoro 6 let) já.Lukaso píše:No vidíte, tak teď už stačí aby si láďa koupil D5 a bude Rko v benzínu, plynu i dieslu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#50 Rozdíly mezi R a normál
myslím, že i obyčejné FOUR-C je super věc, nicméně s touto větou z vlastní zkušenosti bohužel souhlasím v plném rozsahudali píše: a pokud původní majitel měl rozum a nepřiplatil si za four-C, ani se na něm nemá co posrat.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1192 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 10 Odpovědi
- 594 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ochoda
-
- 13 Odpovědi
- 1308 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 8 Odpovědi
- 492 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dan
-
- 4 Odpovědi
- 196 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fíla