Nebo StandaLukášM píše:.....motor pekelný, ale závodit by v tom mohl jen magor nebo sebevrah
A co takhle DeLorean?
Nebo StandaLukášM píše:.....motor pekelný, ale závodit by v tom mohl jen magor nebo sebevrah
DMC-12? Ten by byl svýma výkonama soupeř tak pro Oktávku v TDI a ani by nemusela bejt extra chiplá Pokud teda nemyslíš toho s biturbo kitem, ale to už jsme trochu mimo soutěž, protože když například dáš biturbo na šestiválcový Mondeo, je z toho Noble M12Drtic píše:A co takhle DeLorean?
Ale ten typ, jak jezdil na plutonium a odpadky by se mezi sporťáky rovnat mohl... No ne?dali píše:DMC-12? Ten by byl svýma výkonama soupeř tak pro Oktávku v TDI a ani by nemusela bejt extra chiplá Pokud teda nemyslíš toho s biturbo kitem, ale to už jsme trochu mimo soutěž, protože když například dáš biturbo na šestiválcový Mondeo, je z toho Noble M12Drtic píše:A co takhle DeLorean?
S takovýma nezávodím! Když by viděl že na to nemá, podle by prchnul do jiný dimenzeLogan píše: Ale ten typ, jak jezdil na plutonium a odpadky by se mezi sporťáky rovnat mohl... No ne?
dali píše:...protože když například dáš biturbo na šestiválcový Mondeo, je z toho Noble M12
9000 aerem jsem párkrát jel. Šlo to krásně z nízkých otáček a Mitsubiší turbíčko táhlo jak šlak. Myslím že to je s R docela srovnatelné, i když papírově má pár koní navrch "R"ko.VanThomas píše:Napadá mě konkurence nejpřímější, Saab 9000. 2,3 turbo - 165kW...
Máme navrch
Stím Saabem bych to taky tak nezavrhoval.Výkon je nižší,ale krouťák pokud se nepletu vižší a jak píšeš jde od nízkejch otáček,myslím že novější motory ( kolem roku 95´) mají snad dokonce maximální krouťák k dispozici už od 1500 otáček,což může být značnou výhodou,k tomu možná bude o něco málo lehčí (nejsem si jist) a rozhodně mají o dost menší odpor vzduchu.Když se to sečte,může Saab v určité chvíly vyrovnat skóre.Docela by mě to zajímalo jak to jeRay Doyle píše:9000 aerem jsem párkrát jel. Šlo to krásně z nízkých otáček a Mitsubiší turbíčko táhlo jak šlak. Myslím že to je s R docela srovnatelné, i když papírově má pár koní navrch "R"ko.VanThomas píše:Napadá mě konkurence nejpřímější, Saab 9000. 2,3 turbo - 165kW...
Máme navrch
Jinak jako obstarožní sporťák jsem taky pro Sunny GTI-R - ale sehnat slušný kousek s volantem na té správné straně je už umění.
se soupeřem v podobě Saabu Aero - lehce upraveným, víceméně jsme na tom byli stejně - mám osobní zkušenost a na Rko na 1/4mílových sprintech lehce ztrácel...hoffi píše:Stím Saabem bych to taky tak nezavrhoval.Výkon je nižší,ale krouťák pokud se nepletu vižší a jak píšeš jde od nízkejch otáček,myslím že novější motory ( kolem roku 95´) mají snad dokonce maximální krouťák k dispozici už od 1500 otáček,což může být značnou výhodou,k tomu možná bude o něco málo lehčí (nejsem si jist) a rozhodně mají o dost menší odpor vzduchu.Když se to sečte,může Saab v určité chvíly vyrovnat skóre.Docela by mě to zajímalo jak to je
No vida,teď jsem zrovna koukal na Saab 900 2.0T Aero lehce upravený a tam píše že 1/4 míle za 14.544 a jedno s lepším turbem dokonce pod čtrnáct ... mě tohle srovnávání stejně moc nebere,ale když už jsem zabředl,tak pro zajímavostkarlos píše:se soupeřem v podobě Saabu Aero - lehce upraveným, víceméně jsme na tom byli stejně - mám osobní zkušenost a na Rko na 1/4mílových sprintech lehce ztrácel...hoffi píše:Stím Saabem bych to taky tak nezavrhoval.Výkon je nižší,ale krouťák pokud se nepletu vižší a jak píšeš jde od nízkejch otáček,myslím že novější motory ( kolem roku 95´) mají snad dokonce maximální krouťák k dispozici už od 1500 otáček,což může být značnou výhodou,k tomu možná bude o něco málo lehčí (nejsem si jist) a rozhodně mají o dost menší odpor vzduchu.Když se to sečte,může Saab v určité chvíly vyrovnat skóre.Docela by mě to zajímalo jak to je
určitě budou Saaby umět i líp - potenciál "ještě silničně" upraveného Rka na Ečkových poloslickách je někde kolem 13s...seriovka s motorem po GO, případně po výměně hadic atd. (tzv. Stage 0 - tedy po základní údržbě) má mít potenciál kolem 14,5s...já jezdil s autem, které má přes 300tis, vše původní (i turbo), na běžných pneu a ještě jsem nepřišel na to, jaká je ideální varianta startu, proto jsem za těch 14,7xx vcelku rád Navíc záleží hodně i na časomíře a dráze - potažmo na tom, jak jsi schopen odstartovat, jak je poskládaná převodovka atd.hoffi píše:No vida,teď jsem zrovna koukal na Saab 900 2.0T Aero lehce upravený a tam píše že 1/4 míle za 14.544 a jedno s lepším turbem dokonce pod čtrnáct ... mě tohle srovnávání stejně moc nebere,ale když už jsem zabředl,tak pro zajímavost