Bruselský EuroNACP institut v těchto dnech zveřejnil žebříček nejbezpečnějších aut
https://www.novinky.cz/auto/testy/191416-testy-nejbezpecnejsim-autem-je-volkswagen-golf.html
Kam to spějě........
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nekázanka 844,Kladno
#1 Kam to spějě........
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#2 Kam to spějě........
Testy EuroNCAP pro me nemaji skoro zadnou vahu. Vyrobit auto, ktere vydrzi tyto narazy v rychlosti 64 km/h uz zvladne kazda automobilka. Jeste ze Volvo to vi a zameruje se na to, aby jejich auta zvladala nehodam predchazet, misto aby jen co nejvice mirnila jejich nasledky.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 Kam to spějě........
To teda čumím! Že by renaultu došly prachy na sponzorování EuroNCAP ?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Kam to spějě........
Francouzské automobilky jsou v krizi a sklady mají přeplněné, ale to je jinam.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#5 Kam to spějě........
Je to přesně jak říkáš:L4W píše:Testy EuroNCAP pro me nemaji skoro zadnou vahu. Vyrobit auto, ktere vydrzi tyto narazy v rychlosti 64 km/h uz zvladne kazda automobilka. Jeste ze Volvo to vi a zameruje se na to, aby jejich auta zvladala nehodam predchazet, misto aby jen co nejvice mirnila jejich nasledky.
v prvé řadě jde o to se do krizových situací nedostat. To je sice hlavně na řidiči ale je dost věcí, který můžou pomoc a Volvo zde udělalo spoustu práce.
Teprvé v druhé řadě jde o o to se případných krizových situací vyhrabat (to jsou ty různé ABS ESP ASR apod.).
A až úplně na konci jsou pak pásy, airbagy, různí pohlcovače nárazové energie atd.
Jsem toho názoru, že kromě nich o výsledku rozhoduje hlavně štěstí. Navíc funkčnost a účinnost těchto prvků s rostoucí rychlostí nezadržitelně klesá. Při čelním nárazu ve 120 km rychlosti je airbag víceméně na h...o.
Doktor by mohl vyprávět, bohužel.....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet