Kam to spějě........

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Driver
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 131
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Nekázanka 844,Kladno

#1 Kam to spějě........

Příspěvek od Driver »

Bruselský EuroNACP institut v těchto dnech zveřejnil žebříček nejbezpečnějších aut :o



https://www.novinky.cz/auto/testy/191416-testy-nejbezpecnejsim-autem-je-volkswagen-golf.html
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#2 Kam to spějě........

Příspěvek od L4W »

Testy EuroNCAP pro me nemaji skoro zadnou vahu. Vyrobit auto, ktere vydrzi tyto narazy v rychlosti 64 km/h uz zvladne kazda automobilka. Jeste ze Volvo to vi a zameruje se na to, aby jejich auta zvladala nehodam predchazet, misto aby jen co nejvice mirnila jejich nasledky.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#3 Kam to spějě........

Příspěvek od dali »

:shock: To teda čumím! Že by renaultu došly prachy na sponzorování EuroNCAP :green: ?

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 Kam to spějě........

Příspěvek od jarek.krizan »

Francouzské automobilky jsou v krizi a sklady mají přeplněné, ale to je jinam.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#5 Kam to spějě........

Příspěvek od deanoli »

L4W píše:Testy EuroNCAP pro me nemaji skoro zadnou vahu. Vyrobit auto, ktere vydrzi tyto narazy v rychlosti 64 km/h uz zvladne kazda automobilka. Jeste ze Volvo to vi a zameruje se na to, aby jejich auta zvladala nehodam predchazet, misto aby jen co nejvice mirnila jejich nasledky.
Je to přesně jak říkáš:
v prvé řadě jde o to se do krizových situací nedostat. To je sice hlavně na řidiči ale je dost věcí, který můžou pomoc a Volvo zde udělalo spoustu práce.
Teprvé v druhé řadě jde o o to se případných krizových situací vyhrabat (to jsou ty různé ABS ESP ASR apod.).
A až úplně na konci jsou pak pásy, airbagy, různí pohlcovače nárazové energie atd.

Jsem toho názoru, že kromě nich o výsledku rozhoduje hlavně štěstí. Navíc funkčnost a účinnost těchto prvků s rostoucí rychlostí nezadržitelně klesá. Při čelním nárazu ve 120 km rychlosti je airbag víceméně na h...o.

Doktor by mohl vyprávět, bohužel.....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“