"Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
Ahoj letci, chci se zeptat kolik Vám to jezdí? (verze "T" a "R")
- Uveďte prosím Vaši maximálku podle GPS. Jen reálné hodnoty - prosím
- Úpravy auta proti sérii (jen rámcově).
- Náklady na úpravy (je rámcově - je mi jasné, že hodně).
Díky za odpověď. Dan
- Uveďte prosím Vaši maximálku podle GPS. Jen reálné hodnoty - prosím
- Úpravy auta proti sérii (jen rámcově).
- Náklady na úpravy (je rámcově - je mi jasné, že hodně).
Díky za odpověď. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
C70 T5 Německo, podzim 08. Dle GPS 248km/h( na tacho 260+ ručička se sekla dole) ve třech lidech, ten vzadu se probudil když jsem ubral na 220...
Úpravy: jen CDA od BMC ostatní věci s tím nemají nic společného, viz. brzdy a podvozek.
Náklady na filtr cca 9,5k, plus asi 1,2k montáž.
Stejnak jsem limitován převodovkou...
Úpravy: jen CDA od BMC ostatní věci s tím nemají nic společného, viz. brzdy a podvozek.
Náklady na filtr cca 9,5k, plus asi 1,2k montáž.
Stejnak jsem limitován převodovkou...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#3 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
850 R nemecko - 241 km/h podle GPS (tacho lehce pod 260), jeste by jelo, ale uz to zrychluje jen zvolna a nebylo misto (ve dne).
upravy - K&N filtr vlozka, jinak serie.
upravy - K&N filtr vlozka, jinak serie.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#4 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
Ještě doplním.
Jak moc je (ne)reálné a jak hodně nákladné chtít po benzínových turbech rychlosti +250 km?
Je možné srovnání se silnými Audi, BMW? Pár lidí na fóru psalo, jak si M5 dávají k obědu. Je to reálné?
Dan
Jak moc je (ne)reálné a jak hodně nákladné chtít po benzínových turbech rychlosti +250 km?
Je možné srovnání se silnými Audi, BMW? Pár lidí na fóru psalo, jak si M5 dávají k obědu. Je to reálné?
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
O tom silně pochybuju, už e39 M5 měla 400koní a maximálku 270 km/h. A co mám zkušenost, tak posledních cca 10km/h před omezovačem je už zrychlování eRka dost pomalé. Možná v některé části pružného zrychlení je na tom eRko líp díky turbu, ale jinak myslim, že na M5 nemá.Danniel74 píše:Ještě doplním.
Jak moc je (ne)reálné a jak hodně nákladné chtít po benzínových turbech rychlosti +250 km?
Je možné srovnání se silnými Audi, BMW? Pár lidí na fóru psalo, jak si M5 dávají k obědu. Je to reálné?
Dan
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#6 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
C70 T5 podle GPS 251km,ručka za 260,měřeno na placené dálnici v Polsku.
Edit: předemnou jela Honda Accord,sice jsem jí stahoval ale nijak extrémně.Takovejch 240 tam měla možná aj 245
Edit: předemnou jela Honda Accord,sice jsem jí stahoval ale nijak extrémně.Takovejch 240 tam měla možná aj 245
Naposledy upravil(a) martines dne 24 led 2010 19:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#7 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
248Km rucka kolem 260Km , me nenapadlo, ze by tachak az tak kecal, ale vzal jsem bratrovu GPS a ono jo. A me bylo divny ze kdyz jezdim kolem nasich radaru a jedu 50Km ze me to ukazuje 44Km
Jinak s S60 T5 sem si zatim v pohode podal BMW 330i, chlapek musel byti pekne nasraty. A 335i jsem bohuzel uz nepredjel, ale ani neujel. Kdyz me po prve predjizdel a ja tam z klidny jizy 90Km prdnul za tri tak se musel zaradit za me, pak me predjel na jednom spatnym useku, kde docela ryskoval, no pak sme si to dali na rovince, tam sem se do 230Km drzel, pak uz bohuzel mel na vrch 335i jede docela slusne nad 220Km do ty doby se me to zda i prez ten vykon dosti slaby.
Jinak planuji BSR upgrade. Takze pak se uvidi, ale kazdopadne si myslim, ze kdyz by se vypnul omezovac rychlosti a nechal jenom omezovac na otacky tak z toho vytrisknes v klidu kolem 280Km.
Jinak s S60 T5 sem si zatim v pohode podal BMW 330i, chlapek musel byti pekne nasraty. A 335i jsem bohuzel uz nepredjel, ale ani neujel. Kdyz me po prve predjizdel a ja tam z klidny jizy 90Km prdnul za tri tak se musel zaradit za me, pak me predjel na jednom spatnym useku, kde docela ryskoval, no pak sme si to dali na rovince, tam sem se do 230Km drzel, pak uz bohuzel mel na vrch 335i jede docela slusne nad 220Km do ty doby se me to zda i prez ten vykon dosti slaby.
Jinak planuji BSR upgrade. Takze pak se uvidi, ale kazdopadne si myslim, ze kdyz by se vypnul omezovac rychlosti a nechal jenom omezovac na otacky tak z toho vytrisknes v klidu kolem 280Km.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#8 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
nekeca, ved je to pod 5% rozdiel.jogin3 píše:248Km rucka kolem 260Km , me nenapadlo, ze by tachak az tak kecal, ale vzal jsem bratrovu GPS a ono jo. A me bylo divny ze kdyz jezdim kolem nasich radaru a jedu 50Km ze me to ukazuje 44Km
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#9 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
Ju já také, v 260 řadím v klidu za 6st...Ing.Magor píše: O tom silně pochybuju, už e39 M5 měla 400koní a maximálku 270 km/h. A co mám zkušenost, tak posledních cca 10km/h před omezovačem je už zrychlování eRka dost pomalé. Možná v některé části pružného zrychlení je na tom eRko líp díky turbu, ale jinak myslim, že na M5 nemá.
Pak to táhne dál...
Moje zatím top speed je 275km/h s plně naloženym autem... První majitel s tím prej dal 280 v Německu.
Ještě je údajně možnost odemknout omezovač k 8mi tisícům, pak by to zvládlo víc...
Jo jen dodám že tam leju 95ku doporučenou 98 jsem nějak nescháněl...
A ono na normální jezdění bohatě stačí 95.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
taky by se nemělo zapomínat na váhu. Pokud vím, tak M5 má obludných 1800kg, kdežto V70II R 1680kg, C70 1450kg.Ing.Magor píše:O tom silně pochybuju, už e39 M5 měla 400koní a maximálku 270 km/h. A co mám zkušenost, tak posledních cca 10km/h před omezovačem je už zrychlování eRka dost pomalé. Možná v některé části pružného zrychlení je na tom eRko líp díky turbu, ale jinak myslim, že na M5 nemá.
Navíc M5tka namá ani bůhvíjakou aerodynamiku cx má 0.31. C70 má 0.29
Já bych jí dal
(aneb, na co nemáš výkonem .... dožeň odvahou)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#11 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
No ja mam maximalku 130 na dialnici, 90 mimo obce a "za tabulou" 50. Neviem, asi to bude tym automatom ...
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
jinak moje výkony ... asi jako všichni ostatní. 260 tacho zaseklejch. GPS s sebou nevozím - proč taky, když tu trasu jezdím denně. Ale GPS kniha jízd mi zaznamenala 250km/h, přičemž pak jednotka začala vykazovat resety, páč si myslela, že dostává špatný info ze satelitů.
Chce to jinou převodovku
Chce to jinou převodovku
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#13 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
Hlavne BMW ma uplne divne sprevodovano. de jim to ranec rychle do otacek ale ne do KM. Coz na youtube je to rapidne znat. Mam tam svoje video a krom 335i a M3 M5 sem dal vsechny BMW na mereni z 100km na 160Km , proste blbe sprevodovany no
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#14 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
já jsem sice "blázen", ale zrovna maximálka mě nechává úplně v klidu...kolem 250km/h podle navigace (edit: samozřejmě v Německu...) tam bylo (přesně to fakt nevim, protože v té rychlosti mě zajímala spíš silnice přede mnou, než čísílka na navi), ale mě stejně víc bere to, že mi samosvor a kratší převodovka umožní blbnout víc v relativně "bezpečných" rychlostech, než abych zkoušel dát na dálnici o dvě generace mladší, nejsportovnější modely automobilek...aneb za soupeře považuju nejsilnější modely z poloviny 90. let (RS2, M5 E34 atd.) - E39 a výš už je vyspělejší auto a těší mě, když se mi podívá na výfuk, ale na krev to zkoušet nemusim. A vzhledem k tomu, že na sprintech jsem byl s plně vybavenym eRkem třeba jen o 0,3s pomalejší, než novější komplet vykuchaná S4 2,7 biturbo quattro, tak jsem docela spokojenej
jinak: chip od švédských Hi-Tuning na 300k (MO asi 8tis., ovšem nevěřim, že tam je celé stádo - můj odhad je kolem 270k, přičemž turbo a výfuk originál, měřit se bude až po komplet úpravě), bov (2tis?), K&N vložka (už byla při koupi, ale taky zhruba do dvojky)
jinak: chip od švédských Hi-Tuning na 300k (MO asi 8tis., ovšem nevěřim, že tam je celé stádo - můj odhad je kolem 270k, přičemž turbo a výfuk originál, měřit se bude až po komplet úpravě), bov (2tis?), K&N vložka (už byla při koupi, ale taky zhruba do dvojky)
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#15 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
nooo ... mě maximálka nenechává v klidu, páč občas potřebuju co nejrychleji zmizet v přímce takovému tomu fauwerke
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#16 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
na to ale nepotřebuješ T5eLzyx píše:nooo ... mě maximálka nenechává v klidu, páč občas potřebuju co nejrychleji zmizet v přímce takovému tomu fauwerke
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
hodně
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#18 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
to asi ani ne, ale s dvojitě foukanou V8 bych měl větší pocit bezpečí. Před vánocema se mi cosi pověsilo na zadel a při akceleraci 130 -> 180 (předjíždění třech kamionů na dálnici) mi to v pohodě stačilo. Tak jsem ubral na 120, aby se dostal přede mě a prohlíd si, kdo to je a případně věděl, co si to dám k večeři. Při pohledu do kabiny mi moc do smíchu nebylo - dva uniformovaný, jeden z nich rozzářenej displej před sebou. Tak jsem jen na ně omluvně mávnul a světe div se ... mávli na mě taky, zařadili se za mě a na nejbližším sjezdu zmizli. Berou to rozumně (na to, že jsem jim měsíc předtím ujel)karlos píše:na to ale nepotřebuješ T5
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#19 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
já mám zatím pouze 220km/h dle GPS na dálnici HK- Poděbrady. Auto jsem koupil už před zimou a mělo zrovna zimáky galusky 15" s rychlostním indexem 190, tak jsem to nechtěl moc hrotit... a navíc byla už skoro tma.
Uvidíme, co bude na jaře.
Ale co mě potěšilo, že jsem si podal nějakej Peugeot 605, na zadku V6, kilometrové křídlo a podvozek proklatě nízko v serpentínách do kopce mezi Červenou vodou a Jablonném nad Orlicí (u Šumperka). V podstatě mě vyprovokoval tím, že když jsem jej dojel, tak začal ujíždět. Při výjezdu ze serpentiny kickdown a tlačítko sport vedle páky a v další zatáčce už jsem ho slyšel, jak volá maminku woe.
Asi to nebyl pro eRko rovný soupeř ale představoval jsem si ho, jak kouká na tu černou krabici jak bagr na tvrdou hlínu, když jsem ho přeskakoval.
Jsem tý mojí vráně hnedka řekl, že si budem rozumět - holka šikovná.
jo úpravy: černá maska = výkon + 2 koně
Uvidíme, co bude na jaře.
Ale co mě potěšilo, že jsem si podal nějakej Peugeot 605, na zadku V6, kilometrové křídlo a podvozek proklatě nízko v serpentínách do kopce mezi Červenou vodou a Jablonném nad Orlicí (u Šumperka). V podstatě mě vyprovokoval tím, že když jsem jej dojel, tak začal ujíždět. Při výjezdu ze serpentiny kickdown a tlačítko sport vedle páky a v další zatáčce už jsem ho slyšel, jak volá maminku woe.
Asi to nebyl pro eRko rovný soupeř ale představoval jsem si ho, jak kouká na tu černou krabici jak bagr na tvrdou hlínu, když jsem ho přeskakoval.
Jsem tý mojí vráně hnedka řekl, že si budem rozumět - holka šikovná.
jo úpravy: černá maska = výkon + 2 koně
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#20 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
A můžeš to trochu upřesnit - i když od Ty máš na takovou odpověď právo... Zdarmarra píše:hodně
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
ručička tachometru se mi zasekla u palubniho počitače a pak jsem musel rozebrat budiky abych ji vratil. plus sem měnil převodovku chuděra to nevydejchalaDanniel74 píše:A můžeš to trochu upřesnit - i když od Ty máš na takovou odpověď právo... Zdarmarra píše:hodně
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
MTE upgrade pro Bosch M4.3/M4.4 Motronic T5, T-5R, R en 2.5T r.v. 1998. ca. 35hp/60Nm.
filtr BMC
turbo Orginal Mitsubishi TD04HL-19T
zapalovaci civka MSD Blaster SS
injectors 440cc @ 3 bar
silikon hadice sada
JBR dumpvalvekit Volvo 850
regulace tlaku turba
filtr BMC
turbo Orginal Mitsubishi TD04HL-19T
zapalovaci civka MSD Blaster SS
injectors 440cc @ 3 bar
silikon hadice sada
JBR dumpvalvekit Volvo 850
regulace tlaku turba
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
ale ve svy podstatě mam atmosferu 125Kw
splnuji emisni normu EURO4 a jezdim za 8.5L (někdy)
splnuji emisni normu EURO4 a jezdim za 8.5L (někdy)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#24 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
Takový věci si dávám s chrochtákem. Pro eRko je to dobrý jako sparingpartner na ohřátí gum. Vona vůbec s žabožroutama většinou neni žádná prdel .doktor píše:Ale co mě potěšilo, že jsem si podal nějakej Peugeot 605, na zadku V6,
Co moc nechápu, že jsem dal s chrochtem mondeo ST220, který chtělo závodit Nevím, třeba to měl rozbitý, jestli ne tak na to, že s tímhle autem měly švestky někoho nahánět, tak fakt nic moc.
Maximálku 850R jsem zatím nezkoušel, ani mě nějak nežere, ale spíš mě pálí že to pořádně jede až od nějakých 150ti. Byl bych mnohem radši aby to bylo schopný deklasovat ty co si o to říkají v bezpečnějších rychlostech ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#25 "Téčkaři" a "Erkaři" - kolik Vám to jede?
Tahle fíčura umí co?marra píše:Turbo Control Valve
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek