Diesel nebo antidiesel?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#26 Diesel nebo antidiesel?
a neni lepsi nastrouhanou tuhu zmenit v diamant a pak neresit spotrebu. penez na PHM bude dost
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
#27 Diesel nebo antidiesel?
k těm oktanům: ono to je opět trochu složitější. Oktanové číslo se měří dvěma způsoby a norma (EN 228) určuje minimální hodnoty pro oba. V drtivé většině všichni prodejci uvádějí oktanové číslo výzkumnou metodou (RON). Oktanové číslo tzv. motorovou metodou (MON) se moc neuvádí a přitom je minimálně stejně důležité. RON se dá totiž navýšit poměrně jednoduše přidáním aditiv. MON sice také, ale je to již složitější a dražší a pokud již základní produkt z rafinerie nemá potřebné parametry (složení uhlovodíků) pak to prostým přimícháním aditiv není možné vůbec.
v minulosti kdy byly cenové rozdíly mezi 91 a 95 větší na úpravě RON aditivy pár lidí docela zbohatlo....
v minulosti kdy byly cenové rozdíly mezi 91 a 95 větší na úpravě RON aditivy pár lidí docela zbohatlo....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#28 Diesel nebo antidiesel?
No hlavně bych si podobnou ocasárnu na auto nenalepil
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#29 Diesel nebo antidiesel?
A co myslíš, že je hlavní složkou uhlovodíkuLukaso píše:já si právě myslím, že to jezdíš spíš na uhlovodík než na uhlík
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#30 Diesel nebo antidiesel?
Vodík ?hroch32 píše:A co myslíš, že je hlavní složkou uhlovodíku
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#31 Diesel nebo antidiesel?
To je jak v povídce Šimka a Grossmanna: "Co je větší, Čína nebo Vatikán? ... No vidíte, a napodruhé jsem to trefil."metju píše:Vodík ?hroch32 píše:A co myslíš, že je hlavní složkou uhlovodíku
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#32 Diesel nebo antidiesel?
Ta stránka je fakt k ničemu , diskuze tam nikde neni , je tam pár videí čmudících dieselů ale toť vše , ty auta na těch videích už budou nejspíš motorově dost v pr**li , a něco proti dieselum? Dokážete si třeba představit kamion v benzínu? já to teda ještě neviděl ale ta jeho spotřeba by byla asi fakt dosti zajímavá , mě TDi čmudí jen po nastartování jinak to vůbec neni znát a rozhodně je to úspornější než benzín , proti benzínu nic nemám , ale jsou to žrouti , když už bych šel do benzínu tak jedině s LPG je to jen muj názor nic víc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#33 Diesel nebo antidiesel?
Myslim ze timhle shrnutim si vystihl podstatu veci Takze za mne z principu v dehtu jedine R8 TDiX-Tuner píše:a něco proti dieselum? Dokážete si třeba představit kamion v benzínu?
jenom nevim jestli ma v tom napisu cerveny jenom "i" nebo vlastne "D", nebo obe, nebo jenom T? Nejak se to rozdeluje podle vahy navesu..
(Ale mam vas rad, mejte me radi ste rozumnejsi auto slouzi vam a ne vy jemu )
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 07 led 2010 20:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#34 Diesel nebo antidiesel?
všechno v naftě jen ne TDI aspon ne ty dnešní
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#35 Diesel nebo antidiesel?
To si toho moc neviděl. Kamion v benzínu uvidíš celkem běžně v Rusku.X-Tuner píše:Dokážete si třeba představit kamion v benzínu?
Jinak stále čím dál víc ( co upustili o klasiky a začali do aut cpát emisní prasárny ) tvrdím, že nafta patří do kamen ( uznávám vyjímky ) a plyn do zapalovače. Jestli to někdo najdete, tak na netu jsou testy aut na E85. S motory na toto palivo přímo stavěnými, tzn. bez zbatečných EGR ventilů, katalyzátorů a podobných emisních chujovin. Je tam krásně ukázané, jak díky neustálému zdokonalování spalování je možné získat až dvojnásobný výkon, a nebo poloviční spotřebu, v porovnání se stejným autem s klasickým pohonem. Co by pak bylo asi nejlepší ? Auta kterým jde z výfuku téměř čistá vodní pára, nebo ty smrady co čucháme dnes ?
Já vím, problém je v dostatečné výrobě takového paliva. Ale i tak bylo by to krásné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#36 Diesel nebo antidiesel?
Copak jezdim do Ruska? V životě jsem tam nebyl , ale je teda fakt že sem toho asi ještě moc neviděl , taky na to mám věk ale myslim že každej ve svym životě neviděl všechno a furt poznává nový a nový věcijarek.krizan píše:To si toho moc neviděl. Kamion v benzínu uvidíš celkem běžně v Rusku.X-Tuner píše:Dokážete si třeba představit kamion v benzínu?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#37 Diesel nebo antidiesel?
Nj nějak mi uniklo kolik ti je. My co jsme ještě byli na vojně známe třeba Zily ( náklaďáky 3 nápravové s benzínovými motory ) , Bedfordy, Kamazy, a z menších našich třeba T805. To byl super stroj, sám jsem si jednu koupil.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#38 Diesel nebo antidiesel?
Dyť já jsem blb , že mě to nenapadlo , dyť mi tady u nás v obci máme jednu T805 jako hasičský auto , momentálně zrenovovaný a vůbec mi to nedošlo v tu chvílijarek.krizan píše:Nj nějak mi uniklo kolik ti je. My co jsme ještě byli na vojně známe třeba Zily ( náklaďáky 3 nápravové s benzínovými motory ) , Bedfordy, Kamazy, a z menších našich třeba T805. To byl super stroj, sám jsem si jednu koupil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#39 Diesel nebo antidiesel?
Dovolím si mírně nesouhlasit. Motor na E85 získává hlavní složku energie oxidací uhlíku, stejně jako "běžné" spalovací motory. Jinou věcí je, že se jedná o jednodušší proces než u benzínu, takže tuším je z toho míň aromatických uhlovodíků a podobných svinstev. Čistá vodní pára půjde z motoru teprve ve chvíli, kdy pojedeme na vodík. A i ta vlastně nebude čistá - bude doprovázena oxidy dusíku, protože ty nevznikají z paliva, anóbrž ze vzdušného dusíku díky vysokým teplotám při spalování. Vyhnuli bychom se jim jedině tak, že bychom do motoru pouštěli místo vzduchu čistý kyslík z další nádrže.jarek.krizan píše:...Jestli to někdo najdete, tak na netu jsou testy aut na E85. S motory na toto palivo přímo stavěnými, tzn. bez zbatečných EGR ventilů, katalyzátorů a podobných emisních chujovin. Je tam krásně ukázané, jak díky neustálému zdokonalování spalování je možné získat až dvojnásobný výkon, a nebo poloviční spotřebu, v porovnání se stejným autem s klasickým pohonem. Co by pak bylo asi nejlepší ? Auta kterým jde z výfuku téměř čistá vodní pára, nebo ty smrady co čucháme dnes ?
Já vím, problém je v dostatečné výrobě takového paliva. Ale i tak bylo by to krásné.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#40 Diesel nebo antidiesel?
To byla spíše nutnost než záměr, protože Tatra 805 používá motor z osobní T603 Ale většina vojenské techniky používala benzínové motory pro okamžitou bojeschopnostX-Tuner píše:Dyť já jsem blb , že mě to nenapadlo , dyť mi tady u nás v obci máme jednu T805 jako hasičský auto , momentálně zrenovovaný a vůbec mi to nedošlo v tu chvílijarek.krizan píše:Nj nějak mi uniklo kolik ti je. My co jsme ještě byli na vojně známe třeba Zily ( náklaďáky 3 nápravové s benzínovými motory ) , Bedfordy, Kamazy, a z menších našich třeba T805. To byl super stroj, sám jsem si jednu koupil.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 1 Odpovědi
- 1694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 109 Odpovědi
- 4338 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VOLVOzajíc
-
- 35 Odpovědi
- 7683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 1 Odpovědi
- 292 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirkal1