A můžu mít sebu kousek palivového dřeva - třeba kousek dubový větvičky 5 x 65 cm.karlos píše:foukání ještě jde, ale počkejte na dobu, kdy si vezmou příklad z Německa a zakážou vozit v autě i vyhazováky, nože s delší čepelí než XXcm a baseballovou hool jen v kufru a v případě, že k ní je i potvrzení o tom, že je řidič členem sportovního klubu věnující se právě baseballu...
Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#26 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#27 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
vždyť ty kamery na ulicích jsou taky pro naše bezpečí...
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
#29 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Žeby se našel někdo se zdravím rozumem?Tom85 píše:Vůbec, přijdu do práce a co nečtu?
http://www.lidovky.cz/policie-chce-tolerovat-alkohol-za-volantem-f2s-/ln_domov.asp?c=A100105_220247_ln_domov_mev
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
#30 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
no to by mě taky zajímalo...když jich vypiješ deset, tak už určitě něco nadejcháš...ale jelikož má 0.49% , tak si myslím, že je to tak malé množství, že se rychle dokáže vstřebat...když po jedný desítce (cca 4%) nadejcháš cca těch 0,1-0,2 promile, tak kolik by se pak nadejchalo po tom Birrelu...prodává se to jako nealkoholický nápoj, tak na to se musí v případě jít odvolat...vcar píše:Foukací právo měli při každé kontrole, jen teď se o tom začalo víc kecat díky nehodovosti pod vlivem. Souhlasím, že chlast za volant nepatří, ale jen blbec může trestat za test s hodnotou nižší než 0,1 - 0,2 promile.
Ostatně, natrefil jsem na zajímavou debatu. Jak je to s nealko pivem (Birell)? Je to nealkoholický nápoj? Nafouká se po něm a na vinětě je uveden obsah alkoholu. Naproti tomu viněta jasně píše nealko a zákon říká "...nesmí požít alkoholické..." Tak jak je to?
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#31 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Proč jsou plošné dechové zkoušky u řidičů šikana.
Třeba proto, že mě neprávem obviní a já nebudu mít žádnou možnost se bránit. A
jsem zvědav jak je budu přesvědčovat, že chci na krev, protože oni budou tvrdit,
že dýchnutí jim jako důkaz stačí. Autem už nebudu moct pokračovat, takže jedinou
možností bude zavolat si sanitku, aby mě odvezla na pohotovost na krev, kde
zaplatím ještě 90Kč + výjezd sanitky a když bude sanitka někde chybět, tak soud
za zneužití záchranné služby. Už to chápete?
Na "náhubky" určitě proběhlo výběrové řízení po česku. Spíš by mě zajímalo jaké
přístroje hodlají používat.
Trošku jsem pátral a zase to pro nás nevypadá dobře:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010102
Krátký výtah pro ty kterým se to nechce číst:
Tak se jim na to mrknem, za pomoci návodu k přístroji Dräger Alcotest 7410 plus.
Hned na začátku, mám poněkud nejasno v tom, jak hodlá PČR provádět svoje meření.
Pokud by používala přístroj Dräger 7410 jako jediné meřidlo, pak stojí za zmínku
tento článek (http://jarda-zik.sweb.cz/alko/index_alko.htm) znalce Jaroslava
Zikmunda, který se k přesnosti tohoto přístroje vyjadřuje značně nelichotivě.
Každopádně, ať policie použije co chce, musí to být stanoveným měřidlem ve
smyslu zákona, tzn. jeho uživatel - v tomto případě PČR - by měl být tuto
skutečnost být schopen doložit kalibrační značkou a ověřovacím listem. Platnost
ověření pro tento typ detektoru je 6 měsíců.
Jak to vůbec funguje? Dräger je elektrochemický analyzátor. V přístroji probíhá
oxidace alkoholu na acetaldehyd, přičemž se uvolňují elektrony, jejichž proud je
vyhodnocen detektorem.
V návodu se dozvídáme, že jakákoli manipulace s přístrojem je podmíněna
dokonalou znalostí návodu. Před vlastním měřením musí podle návodu obsluha
zjistit, zda přístroj nemá prošlou kalibraci, která je platná 6 měsíců.
Přepokladem úspěšného měření jsou mmj. žádné výpary alkoholu a desinfekce v
okolí (jak to PČR zajistí?), zajištění dostatečného odstupu k anténám mobilních
telefonů a vysílaček (aniž by bylo uvedeno, jaký odstup se považuje za
dostatečný a jak to je ošetřeno). Vznikají určité požadavky na testovanou osobu.
Výstup z přístroje může být zkreslen po konzumaci ovocných šťáv (máte v autě
bonbóny či limonádu?), ústních sprejů obsahujících alkohol, lékařských sirupů a
kapek. Dále také po zvracení nebo refluxu žaludečního obsahu (zde se
hodí připomenout, že gastroezofageálním refluxem trpí značná část populace, já
při setkání s příslušníky dopravní policie téměř vždy, jakmile je vidím ).
Nyní technická data. Přístroj měří obsah alkoholu v dechu v mg/l a to sice v
rozsahu 0 - 1,5 mg/l. Protože však zákony udávají stejnou veličinu v promile a
přístroj promile rovněž zobrazuje, musí přístroj tuto hodnotu nějak přepočítat.
K tomu je použit koeficient, který je uložen v paměti přístroje a který nemá
testovaná osoba možnost zjistit. Pro ČR by měl být tento koeficient 2100, v
Rakousku je 2000 a v Holandsku 2300 (jak vidno, sama metodika použití přístroje
ovlivňuje výsledek asi o 15%) . Přístroj je schopen měřit za teplot -5°C až
+45°C, 20-68% relativní vlhkosti vzduchu a stanoven je i atmosférický tlak (není
zřejmé, jak hodlá PČR tyto podmínky při měření zajistit případně dokumentovat
jejich dodržení). Přesnost přístroje je, v případě zobrazení údaje v promilích,
±0,05 promile při naměřené hodnotě do 1 promile a ±5% z naměřené hodnoty přes
jedno promile. Tato přesnost je udána se zkušebním plynem, nikoli s lidským
dechem.
ČMI udává, že je schopen přístroje kalibrovat s přesností 0,004 - 0,02 mg/l (pro
tanovená měřidla), resp. 0,03 - 0,055 mg/l (pro pracovní měřidla = orientační).
Zajímavým faktem je, že přístroj je kalibrován v pracovních bodech 0,3; 1 a 2
promile, mezi 0 a 0,3 není tedy kalibrován vůbec.
Měřící jednotka vykazuje drift 0,6% z měřené hodnoty za měsíc, přičemž není
dáno, kam zařízení driftuje. Tento výrobcem udaný drift by měla policie ve svých
měření také zohlednit, takže od každého měření odečíst hodnotu odpovídající 0,05
promile + (počet měsíců od posledn9 kalibrace * 0,6% z naměřené hodnoty).
Jak již bylo řečeno, přístroj generuje falešné poplachy. Součásti potravin,
léčiv nebo produkty abnormálního metabolismu mohou vést k tomu, že
elektrochemický analyzátor detekuje alkohol v dechu, který tam buď vůbec není,
anebo se tam dostal jinak než požitím alkoholu v podobě nápoje. MF DNES provedla
svého času test, který měl prokázat neomylnost nové zbraně na silniční piráty,
totiž právě detektoru Dräger, a prokázal pravý opak. Višně v čokoládě, které
jistě nikdo nenazveme alkoholickým nápojem, vedly k zjištění 0,6 promile
alkoholu v dechu, excelovala i tyčinka Margot a podle diskuse bonbóny Anticol.
Pana redaktora Vacu to nechalo klidným, čtenáře to taky nechalo klidným. Podle
mého názoru je to téměř skandální selhání důkazního prostředku, podobně jako by
byl nepřípustný důkaz ve formě testu DNA, v jehož závěru by stálo "pachatelem
byl člověk, ale také možná pes podle toho, kdy se test provede".
Tenhle článek neni z mý hlavy tak to berte s nadlhledem....
Třeba proto, že mě neprávem obviní a já nebudu mít žádnou možnost se bránit. A
jsem zvědav jak je budu přesvědčovat, že chci na krev, protože oni budou tvrdit,
že dýchnutí jim jako důkaz stačí. Autem už nebudu moct pokračovat, takže jedinou
možností bude zavolat si sanitku, aby mě odvezla na pohotovost na krev, kde
zaplatím ještě 90Kč + výjezd sanitky a když bude sanitka někde chybět, tak soud
za zneužití záchranné služby. Už to chápete?
Na "náhubky" určitě proběhlo výběrové řízení po česku. Spíš by mě zajímalo jaké
přístroje hodlají používat.
Trošku jsem pátral a zase to pro nás nevypadá dobře:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010102
Krátký výtah pro ty kterým se to nechce číst:
Tak se jim na to mrknem, za pomoci návodu k přístroji Dräger Alcotest 7410 plus.
Hned na začátku, mám poněkud nejasno v tom, jak hodlá PČR provádět svoje meření.
Pokud by používala přístroj Dräger 7410 jako jediné meřidlo, pak stojí za zmínku
tento článek (http://jarda-zik.sweb.cz/alko/index_alko.htm) znalce Jaroslava
Zikmunda, který se k přesnosti tohoto přístroje vyjadřuje značně nelichotivě.
Každopádně, ať policie použije co chce, musí to být stanoveným měřidlem ve
smyslu zákona, tzn. jeho uživatel - v tomto případě PČR - by měl být tuto
skutečnost být schopen doložit kalibrační značkou a ověřovacím listem. Platnost
ověření pro tento typ detektoru je 6 měsíců.
Jak to vůbec funguje? Dräger je elektrochemický analyzátor. V přístroji probíhá
oxidace alkoholu na acetaldehyd, přičemž se uvolňují elektrony, jejichž proud je
vyhodnocen detektorem.
V návodu se dozvídáme, že jakákoli manipulace s přístrojem je podmíněna
dokonalou znalostí návodu. Před vlastním měřením musí podle návodu obsluha
zjistit, zda přístroj nemá prošlou kalibraci, která je platná 6 měsíců.
Přepokladem úspěšného měření jsou mmj. žádné výpary alkoholu a desinfekce v
okolí (jak to PČR zajistí?), zajištění dostatečného odstupu k anténám mobilních
telefonů a vysílaček (aniž by bylo uvedeno, jaký odstup se považuje za
dostatečný a jak to je ošetřeno). Vznikají určité požadavky na testovanou osobu.
Výstup z přístroje může být zkreslen po konzumaci ovocných šťáv (máte v autě
bonbóny či limonádu?), ústních sprejů obsahujících alkohol, lékařských sirupů a
kapek. Dále také po zvracení nebo refluxu žaludečního obsahu (zde se
hodí připomenout, že gastroezofageálním refluxem trpí značná část populace, já
při setkání s příslušníky dopravní policie téměř vždy, jakmile je vidím ).
Nyní technická data. Přístroj měří obsah alkoholu v dechu v mg/l a to sice v
rozsahu 0 - 1,5 mg/l. Protože však zákony udávají stejnou veličinu v promile a
přístroj promile rovněž zobrazuje, musí přístroj tuto hodnotu nějak přepočítat.
K tomu je použit koeficient, který je uložen v paměti přístroje a který nemá
testovaná osoba možnost zjistit. Pro ČR by měl být tento koeficient 2100, v
Rakousku je 2000 a v Holandsku 2300 (jak vidno, sama metodika použití přístroje
ovlivňuje výsledek asi o 15%) . Přístroj je schopen měřit za teplot -5°C až
+45°C, 20-68% relativní vlhkosti vzduchu a stanoven je i atmosférický tlak (není
zřejmé, jak hodlá PČR tyto podmínky při měření zajistit případně dokumentovat
jejich dodržení). Přesnost přístroje je, v případě zobrazení údaje v promilích,
±0,05 promile při naměřené hodnotě do 1 promile a ±5% z naměřené hodnoty přes
jedno promile. Tato přesnost je udána se zkušebním plynem, nikoli s lidským
dechem.
ČMI udává, že je schopen přístroje kalibrovat s přesností 0,004 - 0,02 mg/l (pro
tanovená měřidla), resp. 0,03 - 0,055 mg/l (pro pracovní měřidla = orientační).
Zajímavým faktem je, že přístroj je kalibrován v pracovních bodech 0,3; 1 a 2
promile, mezi 0 a 0,3 není tedy kalibrován vůbec.
Měřící jednotka vykazuje drift 0,6% z měřené hodnoty za měsíc, přičemž není
dáno, kam zařízení driftuje. Tento výrobcem udaný drift by měla policie ve svých
měření také zohlednit, takže od každého měření odečíst hodnotu odpovídající 0,05
promile + (počet měsíců od posledn9 kalibrace * 0,6% z naměřené hodnoty).
Jak již bylo řečeno, přístroj generuje falešné poplachy. Součásti potravin,
léčiv nebo produkty abnormálního metabolismu mohou vést k tomu, že
elektrochemický analyzátor detekuje alkohol v dechu, který tam buď vůbec není,
anebo se tam dostal jinak než požitím alkoholu v podobě nápoje. MF DNES provedla
svého času test, který měl prokázat neomylnost nové zbraně na silniční piráty,
totiž právě detektoru Dräger, a prokázal pravý opak. Višně v čokoládě, které
jistě nikdo nenazveme alkoholickým nápojem, vedly k zjištění 0,6 promile
alkoholu v dechu, excelovala i tyčinka Margot a podle diskuse bonbóny Anticol.
Pana redaktora Vacu to nechalo klidným, čtenáře to taky nechalo klidným. Podle
mého názoru je to téměř skandální selhání důkazního prostředku, podobně jako by
byl nepřípustný důkaz ve formě testu DNA, v jehož závěru by stálo "pachatelem
byl člověk, ale také možná pes podle toho, kdy se test provede".
Tenhle článek neni z mý hlavy tak to berte s nadlhledem....
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#32 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
myslím že tištěný manuál Dragsteru vložím do přihrádky hned vedle manuálu V70
(podotýkám že jsem nikdy za volant pod vlivem nesedl (maximálně pod vlivem kofeinu))
(podotýkám že jsem nikdy za volant pod vlivem nesedl (maximálně pod vlivem kofeinu))
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#33 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Když mi nebudou prohledávat auto, tak žádnou zbraň nebo něco takového nenajdou.Honza píše:A můžu mít sebu kousek palivového dřeva - třeba kousek dubový větvičky 5 x 65 cm.karlos píše:foukání ještě jde, ale počkejte na dobu, kdy si vezmou příklad z Německa a zakážou vozit v autě i vyhazováky, nože s delší čepelí než XXcm a baseballovou hool jen v kufru a v případě, že k ní je i potvrzení o tom, že je řidič členem sportovního klubu věnující se právě baseballu...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#34 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Jinak dnes mě stavěli a nefoukalo se, jen kontrolovali platnost ME a STK a zelenou kartu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#35 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Odkdy se zelenému papírku s pětkou a třemi nulami říká zelená karta?jarek.krizan píše:Jinak dnes mě stavěli a nefoukalo se, jen kontrolovali platnost ME a STK a zelenou kartu.
Jinak pouze jednou v životě se mi stalo, že při silniční kontrole jsem nemusel dýchat. To se pouze zeptali, zda nebyl nějaký alkohol. Tak jsem naštěstí to jedno pivo zapřel. U dalších pěti kontrol se už ani neptali a rovnou šli na věc.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#36 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Záleží taky jestli tě kontrolují dopraváci nebo pořádkovýjarek.krizan píše:Jinak dnes mě stavěli a nefoukalo se, jen kontrolovali platnost ME a STK a zelenou kartu.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#37 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Teda libre,měl bys začít šetřit... Dyk ani nevíš jak vypadá 5000covka... Zelená je ta s Němcovou...libre píše: Odkdy se zelenému papírku s pětkou a třemi nulami říká zelená karta?
Mě dneska taky stavěli a nedejchal sem. Jen mi zkontroloval TK a ME,pojistku,povinou vybavu a na fungl novejch gumach jeste s barevnejma prouzkama zmerily hloubku vzorku...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 219
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: V70 II 125kW B5244S manuál 2004
#38 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Na úvod, aby nebyly pochyby: alkohol za volant nepatří a po pití alkoholu neřídím.
Ty články na DF jsou dobrý čtení. Vyplývá z nich, že policie je nepoučitelná a dělá stále stejný chyby, nejspíš způsobené naprostým diletantstvím všech vysokých šarží v jejich řadách.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010102 - výrobce přístroj dodává jako orientační, uvádí možné příčiny falešně pozitivních výsledků - jídlo, léky, ale i běžný metabolismus
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010601
Návod pro řešení falešně pozitivního nálezu tam je. Pro vlastní obranu doporučuji přečíst.
Orientační, zdůrazňuji orientační, pomůcka na zjištění doby odbourání alkoholu: http://auto.idnes.cz/alkulacka.asp
Ty články na DF jsou dobrý čtení. Vyplývá z nich, že policie je nepoučitelná a dělá stále stejný chyby, nejspíš způsobené naprostým diletantstvím všech vysokých šarží v jejich řadách.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010102 - výrobce přístroj dodává jako orientační, uvádí možné příčiny falešně pozitivních výsledků - jídlo, léky, ale i běžný metabolismus
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010601
Návod pro řešení falešně pozitivního nálezu tam je. Pro vlastní obranu doporučuji přečíst.
Orientační, zdůrazňuji orientační, pomůcka na zjištění doby odbourání alkoholu: http://auto.idnes.cz/alkulacka.asp
_________________
Volvo V70 II B5244S 125kW 2004 manuál tmavě modrá metalíza
bylo Volvo V70 I 2.5 TDI '97 manuál modrá metal "Dejmal"
ještě bylo Škoda Felicia 1.6 MPI kombi '97 tmavá zelená, Škoda 120 '86
Volvo V70 II B5244S 125kW 2004 manuál tmavě modrá metalíza
bylo Volvo V70 I 2.5 TDI '97 manuál modrá metal "Dejmal"
ještě bylo Škoda Felicia 1.6 MPI kombi '97 tmavá zelená, Škoda 120 '86
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
#39 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Naprostý souhlas. A měšťáci to ještě vylepšují....drmachane píše:...že policie je nepoučitelná a dělá stále stejný chyby, nejspíš způsobené naprostým diletantstvím všech vysokých šarží v jejich řadách....
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 37
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK
- Vůz: V70, V70XC
#40 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Sarkasmic píše:...a na fungl novejch gumach jeste s barevnejma prouzkama zmerily hloubku vzorku...
_________________
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#41 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Dovolím si trochu nesouhlasit: před lety jsem četl výsledky testu, při kterém asi pět řidičů jezdilo slalom a měřila se jim reakční doba vždy po vypití panáka. Výsledek byl zajímavý, za střizliva měli řidiči horší výsledky než po jednom panáku. Vysvětlovali to tím, že alkohol vybudí organismus (adrenalin, tepová frekvence,...). Po dvou a více panácích byly výsledky katastrofální .drmachane píše:Na úvod, aby nebyly pochyby: alkohol za volant nepatří a po pití alkoholu neřídím.
Tím nechci říct, že by se mělo před jízdou chlastat, ale že tolerovat jisté malé množství by se mělo. Konečně nebudu řídit auto se staženým zadkem jen proto, že hodinu po jednom pivu k obědu mě naměří 0,01 promile
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#42 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Mimochodem - v civilizovaných zemích mají vždy nějaký povolený/tolerovaný malé množství alkoholu v krvi. Striktní nulu jako u nás snad mají pouze na Slovensku - opravte mě, či případně doplňte
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#43 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Na Slovensku už nie je 0 ale toleruje sa 0,02 sa mi zdá. Aspoň to Kaliňák vyhlasoval do TVLachtan píše:Mimochodem - v civilizovaných zemích mají vždy nějaký povolený/tolerovaný malé množství alkoholu v krvi. Striktní nulu jako u nás snad mají pouze na Slovensku - opravte mě, či případně doplňte
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#44 Foukací slavnosti při každé silniční kontrole ???
Na Slovensku už dosť dlho bolo neoficiálne 0,2 práve kvôli nepresnosti tých meračov, teraz mám pocit, že je 0,2 aj oficiálne...
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 40 Odpovědi
- 4493 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukynen