Jsem Práskač
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#1 Jsem Práskač
Pepa Šíbr se na mě nesmí zlobit ale musím ho prásknout,konečně si koupil pořádnou káru
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#2 Jsem Práskač
A napovíš, v čem se ten šampónek bude předvádět?!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#3 Jsem Práskač
Dvojku...?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4 Jsem Práskač
Sakra Zdeňku - když už něco děláš, tak to alespoň dělej pořádně - i to práskání !!!
a prozraď podrobnosti
Vždyť víš jak se to říká: "Kdo rychle práská, dvakrát práská. (a dobře práská...)
a prozraď podrobnosti
Vždyť víš jak se to říká: "Kdo rychle práská, dvakrát práská. (a dobře práská...)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#5 Jsem Práskač
no to nejlepší co kdy Volvo vyrobilo sedmikilo
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#6 Jsem Práskač
To byl můj tajný typneuman zdenek píše:no to nejlepší co kdy Volvo vyrobilo sedmikilo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#7 Jsem Práskač
Předpokládám, že koupil nějakou vymazlenou voňavku
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#8 Jsem Práskač
Dobré zprávy se šíří rychle
No tak nejdřív jsem koketoval s dvojkovou C70 D5, ale když jsem zjistil že ten automat žere o 2 litry víc jak naše S60.
Tak jsem ho s díkem vrátil a koupil si pořádný auto, ted ze mě bude übersexuál!
Nj je to mazel, ale voňavka to fakt neni, teda zatim Potřevoval jsem něco smysluplného na zimu abych se taky konečně naučil řídit
Průprava z M5 se hodila.
Jinak se jedná o 744 Turbo Intercooler
Motor B230FT 121Kw s M46 s OD.
Výbava: Sesle polokůže, výhřev nefunkční. A hlavně šíbr!!! Přídavné budíky (stav Truba, napětí atp.) el.okna v předu, vzadu švihadla(zatím) a el zrcátka s výhřevem. Zadní okno s microvýhřevem (dík Ervínovi za info) a zadní trojůhelníkové okénko original s proužkem, taky to má tažný A taky zvětšenou nádrž na cca 80l ? Když jsem bral plnou 71,5litru tak se mi trochu protočili panenky tolik se do Cčka fak nevejde
Najeto asi 250k km podle počítadla.
Pan majitel chtěl z5 zimáky co na tom měl, a mě se stejně Virga nelíběj (sorry kucí ) Tak už lítám konečně na Polarisech Už jsem jim pořídil to slibované auto
S pneu 225/45 R17, je sranda když předjíždím ty nové káry které se valí na 205/55R16 plech a sem tam poklice...
Fota nemám, jen dvě špatný a jedno ilustrační jednoho dvojčete ze švajcu
No tak nejdřív jsem koketoval s dvojkovou C70 D5, ale když jsem zjistil že ten automat žere o 2 litry víc jak naše S60.
Tak jsem ho s díkem vrátil a koupil si pořádný auto, ted ze mě bude übersexuál!
Nj je to mazel, ale voňavka to fakt neni, teda zatim Potřevoval jsem něco smysluplného na zimu abych se taky konečně naučil řídit
Průprava z M5 se hodila.
Jinak se jedná o 744 Turbo Intercooler
Motor B230FT 121Kw s M46 s OD.
Výbava: Sesle polokůže, výhřev nefunkční. A hlavně šíbr!!! Přídavné budíky (stav Truba, napětí atp.) el.okna v předu, vzadu švihadla(zatím) a el zrcátka s výhřevem. Zadní okno s microvýhřevem (dík Ervínovi za info) a zadní trojůhelníkové okénko original s proužkem, taky to má tažný A taky zvětšenou nádrž na cca 80l ? Když jsem bral plnou 71,5litru tak se mi trochu protočili panenky tolik se do Cčka fak nevejde
Najeto asi 250k km podle počítadla.
Pan majitel chtěl z5 zimáky co na tom měl, a mě se stejně Virga nelíběj (sorry kucí ) Tak už lítám konečně na Polarisech Už jsem jim pořídil to slibované auto
S pneu 225/45 R17, je sranda když předjíždím ty nové káry které se valí na 205/55R16 plech a sem tam poklice...
Fota nemám, jen dvě špatný a jedno ilustrační jednoho dvojčete ze švajcu
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 Jsem Práskač
@Sibr: hele, že ty se bojíš nacvičovat jízdu dveřma napřed s M5kou ?
Jinak gratulace! Konečně pánům fajnšmekrům od krabic ukážeš jak by jejich auta mohly vypadat na pořádných kolech . A ne že jí někde přetočíš!
Jinak gratulace! Konečně pánům fajnšmekrům od krabic ukážeš jak by jejich auta mohly vypadat na pořádných kolech . A ne že jí někde přetočíš!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 Jsem Práskač
čí je ta monstrozní dvojka?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 Jsem Práskač
2 Ondra.: Žeby nějakýho švýcara?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#12 Jsem Práskač
gratuluji k pořádnýmu volvu
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#13 Jsem Práskač
až tě ty disky omrzí tak jsem prga zájemce
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#14 Jsem Práskač
přesně tak - pepa se chtěl naučit řídit zadohrab a bylo mu líto odřít Mpětku, tak si řekl, že raději rozstřelí nějakou popelnici.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#15 Jsem Práskač
s tou popelnicí 100 přehnaldoktor píše:přesně tak - pepa se chtěl naučit řídit zadohrab a bylo mu líto odřít Mpětku, tak si řekl, že raději rozstřelí nějakou popelnici.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#16 Jsem Práskač
Pepo moc dobrej výběr!!! Stříbrná turbo sedma je nejvíc!! A jako třešnička na dortu Polarisy....
Tipnul bych si, že bude mít samosvor....
Ať slouží!!!
Tipnul bych si, že bude mít samosvor....
Ať slouží!!!
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
#17 Jsem Práskač
Typuji,že samosvor tam není.kV8ba píše:Pepo moc dobrej výběr!!! Stříbrná turbo sedma je nejvíc!! A jako třešnička na dortu Polarisy....
Tipnul bych si, že bude mít samosvor....
Ať slouží!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čisovice - Bojov
- Vůz: Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
- Bydliště: Čisovice Bojov
#18 Jsem Práskač
Hmm, hmm.....každý rok před zimou se těším až napadne a bude to trošku klouzat a celou zimu pak brečím, že nemám zadohrab.
fakt bych taky potřeboval něco takového.
fakt bych taky potřeboval něco takového.
_________________
Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#19 Jsem Práskač
Není nad to si po ránu po příjezdu na zasněžené firemní parkoviště párkrát elegantně otočit kolem přední nápravy a s úsměvem na rtech odcházet k píchačkámmaara píše:Hmm, hmm.....každý rok před zimou se těším až napadne a bude to trošku klouzat a celou zimu pak brečím, že nemám zadohrab.
fakt bych taky potřeboval něco takového.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 2,5TDI 103kW
- Bydliště: Praha
#20 Jsem Práskač
taky ti Pepo mooc gratuluji k nové krabici, až to doladíš bude úžasná (néé že by teď nebyla)
_________________
autíčko teď nemám, ale snad mě kvůli tomu taky nesmažete
autíčko teď nemám, ale snad mě kvůli tomu taky nesmažete
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#21 Jsem Práskač
Hezky Pepa! Gratulace!
Počkám až z ní bude voňafka, pak řeknu Pepovi, jak to má vlastně s těma penězma dělat (on v tom dost plave, víte) a za odměnu jí dostanu!
Počkám až z ní bude voňafka, pak řeknu Pepovi, jak to má vlastně s těma penězma dělat (on v tom dost plave, víte) a za odměnu jí dostanu!
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
#22 Jsem Práskač
Blahopřeji,že jsi konečně dostal rozum a koupil jsi auto se správným motorem a poháněnou správnou nápravou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#23 Jsem Práskač
Soudruzi díky
Dnes sem jí mršku zase prohnal, je to fajne Tady nesypou solí max. sem tam štěrk takže je o zábavu postaráno
Pěkně ledovka a jedem.
No jak poznamenal Martin samosvor tam není (zatím )
No přetočil jsem jí zatím jen jednou, ale schválně prostě jsem zkoušel jak se to chová a kde to má limity, zejména gumy.
Takže jsem díky tomu získal větší pocit klidu a jistoty v zatáčkách.
Jen jí chci doladit, přemýšlím třeba o elektrice na zadní okna.
A hlavně mě vrtá hlavou jestli jí začít upravovat a modifikovat a nebo jí nechat úplně v original stavu.
Popřípadě dobastlit čumák z 960/S90, zadní lampy "čiré"(blinkr bílí spojen se zpátečkou), design Bushovka.
Nebo jí nechat tak jak je jen nalakovat některé části do barvy vozu...
Popřípadě sesle z jiného vozu, z tihle užásnějch pohodlnejch křesel mě bolí záda po delší době a hlavně už nefunguje ten výhřev tak mě to štve.
Koukal jsem na Garaget a dají se s tím dělat fakt zázraky
Asi začnu akutními nedostatky a pak se vrhnu na podvozek a silenbloky převodovky popřípadě motoru, neni to to pravé ořechové.
Hlavně to chce volant potáhnout kůží ten plasťák klouže jako prase.
A z účiností brzd taky nejsem spokojen, ale na takové to domácí klouzání to zatím stačí...
Polarisi a omrzet Mám je tři roky a bez auta a ještě mě neomrzeli
Z pravé strany je auto jak nové, ale z levé jsou vidět následky s údajnym potkáním se s bránou a diletantsky opravený lem praská a rezne, i jeho tvar nesedí s originalem
Oboje dveře a zadní část byli lakované a odstín úplně nesedí.
Dnes sem jí mršku zase prohnal, je to fajne Tady nesypou solí max. sem tam štěrk takže je o zábavu postaráno
Pěkně ledovka a jedem.
No jak poznamenal Martin samosvor tam není (zatím )
No přetočil jsem jí zatím jen jednou, ale schválně prostě jsem zkoušel jak se to chová a kde to má limity, zejména gumy.
Takže jsem díky tomu získal větší pocit klidu a jistoty v zatáčkách.
Jen jí chci doladit, přemýšlím třeba o elektrice na zadní okna.
A hlavně mě vrtá hlavou jestli jí začít upravovat a modifikovat a nebo jí nechat úplně v original stavu.
Popřípadě dobastlit čumák z 960/S90, zadní lampy "čiré"(blinkr bílí spojen se zpátečkou), design Bushovka.
Nebo jí nechat tak jak je jen nalakovat některé části do barvy vozu...
Popřípadě sesle z jiného vozu, z tihle užásnějch pohodlnejch křesel mě bolí záda po delší době a hlavně už nefunguje ten výhřev tak mě to štve.
Koukal jsem na Garaget a dají se s tím dělat fakt zázraky
Asi začnu akutními nedostatky a pak se vrhnu na podvozek a silenbloky převodovky popřípadě motoru, neni to to pravé ořechové.
Hlavně to chce volant potáhnout kůží ten plasťák klouže jako prase.
A z účiností brzd taky nejsem spokojen, ale na takové to domácí klouzání to zatím stačí...
Polarisi a omrzet Mám je tři roky a bez auta a ještě mě neomrzeli
Z pravé strany je auto jak nové, ale z levé jsou vidět následky s údajnym potkáním se s bránou a diletantsky opravený lem praská a rezne, i jeho tvar nesedí s originalem
Oboje dveře a zadní část byli lakované a odstín úplně nesedí.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 440
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#24 Jsem Práskač
Škoda, že to není kombik s Turbem, to bych ti i já záviděl.
Miluji rychlé kombíky
Miluji rychlé kombíky
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
#25 Jsem Práskač
Ale jdi ty.Viking píše:Škoda, že to není kombik s Turbem, to bych ti i já záviděl.
Miluji rychlé kombíky