octavia RS..147kw

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#26 octavia RS..147kw

Příspěvek od jogin3 »

No za ty prachy je to spicka otocena vzhuru nohama :ROFL: :beer:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#27 octavia RS..147kw

Příspěvek od eLzyx »

pobaví i to, že Octavia RS je v přibližně stejné výbavě celkem o dost (cca 20 000Kč) dražší jak Volvo S40 T5 (Kinetic) a přesto je reálně pomalejší a méně luxusní
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#28 octavia RS..147kw

Příspěvek od ..::Philip::.. »

psssst, nebo si pak kazdy koupi volvo...
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#29 octavia RS..147kw

Příspěvek od jogin3 »

:lol: :green:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#30 octavia RS..147kw

Příspěvek od LukášM »

Sarkasmic píše:Nejak mi unika co tu vsichni resite... Octavka je o nejakou tu tridu nis nez volvo... A navíc si nemyslim že by jela nějak moc špatně... Na to co to je za auto jede docela slušně. Neříkám že to je špička,ale když budu chtít špičku tak si koupím něco jinýho...
Asi tak :good: Já náhodou na RS nedám dospustit, jezdí se mi s ní velmi dobře, když jí mám v zápůjčce :wink: btw: většina výkonů u aut není na svém maximu a ani to není cílem výrobce.
Třeba stará Audi S2 nebo RS2 je konkurentem starých výkoných Volv a nebojím se napsat, že je lepší :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#31 octavia RS..147kw

Příspěvek od dali »

LukášM píše: Třeba stará Audi S2 nebo RS2 je konkurentem starých výkoných Volv a nebojím se napsat, že je lepší :wink:
Taky mám ten názor, ale Volva s nima srovnávaný dneska seženeš za zlomek peněz, navíc u Audi tenhle boom výkonných rodinných (a taky poctivých) vyvrcholil ještě než vyjela z Volva první T5R. Například s T5R v mnoha ohledech (kromě bezpečnosti) srovnatelná nebo lepší 100S4 vyjela v roce 91. V roce 1994 pak přišla RS4 s kterou se žádný Volvo až do současnosti ani rovnat nemůže... opět až na tu bezpečnost.
Volvu si myslím docela pomohlo, že Audi v roce 97 přestalo dělat pětiválce. Poslední Audi který podle mě stojí za řeč je první generace RS4 s 2,7 V6 biturbo, od tý doby se to podle mě ubírá špatným směrem dorovnávání hovadský hmotnosti (navíc nešťastně tlačící na přední nápravu, díky tomu, že je celej motor před nápravou, nikoli za jako u zadohrabů) velkým výkonem. Výsledek je, že auto má sice motor z gallarda dopovanej dvěma turbama a 580 koní, ale taky váhu přes 2 tuny, takže je velice rychlý jen v přímce a zatáčkách dálničního poloměru, jak přijdou zatáčky, zpráskala by ho 315koňová RS2 jak psa, nemluvě o jiných mnohem potupnějších potenciálních porážkách, možná bych si vsadil na Mini Cooper S, určitě na Lotus Elise, nebo BMW 130i, o všech generacích M3 nemluvě. Do teď jsem nepřišel na to k čemu takový hovado jako RS6 je, kromě toho že si v něm můžete velmi efektně rozbít hubu... jo vlastně si ním můžete docela obstojně tahat triko a honit vodu.....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#32 octavia RS..147kw

Příspěvek od eLzyx »

... to jako balenou z Lidlu?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#33 octavia RS..147kw

Příspěvek od ksw »

jasný souhlas a pro zájemce přikládám link na podporu RS 4:
http://auto.cafetime.cz/auta/audi-rs4-avant-vs-subaru-impreza-wrx-peklo-na-dalnici/
krásná dálnice,silná auta,hezká příroda... :))
Taky mám ten názor, ale Volva s nima srovnávaný dneska seženeš za zlomek peněz, navíc u Audi tenhle boom výkonných rodinných (a taky poctivých) vyvrcholil ještě než vyjela z Volva první T5R. Například s T5R v mnoha ohledech (kromě bezpečnosti) srovnatelná nebo lepší 100S4 vyjela v roce 91. V roce 1994 pak přišla RS4 s kterou se žádný Volvo až do současnosti ani rovnat nemůže... opět až na tu bezpečnost.
Volvu si myslím docela pomohlo, že Audi v roce 97 přestalo dělat pětiválce. Poslední Audi který podle mě stojí za řeč je první generace RS4 s 2,7 V6 biturbo, od tý doby se to podle mě ubírá špatným směrem dorovnávání hovadský hmotnosti (navíc nešťastně tlačící na přední nápravu, díky tomu, že je celej motor před nápravou, nikoli za jako u zadohrabů) velkým výkonem. Výsledek je, že auto má sice motor z gallarda dopovanej dvěma turbama a 580 koní, ale taky váhu přes 2 tuny, takže je velice rychlý jen v přímce a zatáčkách dálničního poloměru, jak přijdou zatáčky, zpráskala by ho 315koňová RS2 jak psa, nemluvě o jiných mnohem potupnějších potenciálních porážkách, možná bych si vsadil na Mini Cooper S, určitě na Lotus Elise, nebo BMW 130i, o všech generacích M3 nemluvě. Do teď jsem nepřišel na to k čemu takový hovado jako RS6 je, kromě toho že si v něm můžete velmi efektně rozbít hubu... jo vlastně si ním můžete docela obstojně tahat triko a honit vodu.....[/quote]
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#34 octavia RS..147kw

Příspěvek od ksw »

a ten drifting subárka s 530 koníky také stojí za shlédnutí.
http://auto.cafetime.cz/auta/drifting-subaru-impreza-530-hp/
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 octavia RS..147kw

Příspěvek od dali »

eLzyx píše:... to jako balenou z Lidlu?
Podle mě Evian 8)
Uznávám sebekriticky, že některý pětiválcový audiny ve čtyřkolce jsou lepší než Volva. Asi bych ale žádnou nechtěl... Třeba v tý RS2 bych se bál jezdit, a když bych jí někam postavil, tak bych se zase bál aby mi jí neukradli. Už jenom díky tomu za co se dá prodat 20V turbo motor od audi se někomu vyplatí ukrást i mnohem míň exkluzivní modely, natož RS2.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#36 octavia RS..147kw

Příspěvek od jarek.krizan »

Já kdysi vlastnil 5 válcovou Audi 5S a musím říct, že na svou dobu to byla třída a i dnes jsem s jinou audi takový zážitek z jízdy rozhodně neměl. Jen ta spotřeba, ale tomu by dnes asi už nikdo nevěřil.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#37 octavia RS..147kw

Příspěvek od hroch32 »

jarek.krizan píše:Já kdysi vlastnil 5 válcovou Audi 5S a musím říct, že na svou dobu to byla třída a i dnes jsem s jinou audi takový zážitek z jízdy rozhodně neměl. Jen ta spotřeba, ale tomu by dnes asi už nikdo nevěřil.
Po zkušenostech s 2.6 V6 Quattro asi jo ;)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#38 octavia RS..147kw

Příspěvek od deanoli »

hroch32 píše:
jarek.krizan píše:Já kdysi vlastnil 5 válcovou Audi 5S a musím říct, že na svou dobu to byla třída a i dnes jsem s jinou audi takový zážitek z jízdy rozhodně neměl. Jen ta spotřeba, ale tomu by dnes asi už nikdo nevěřil.
Po zkušenostech s 2.6 V6 Quattro asi jo ;)
neni to zas taková hrůza. Kamarád se s A8 W12 dostal i na 17 litrů.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#39 octavia RS..147kw

Příspěvek od hroch32 »

deanoli píše:neni to zas taková hrůza. Kamarád se s A8 W12 dostal i na 17 litrů.
Na pětku na rovince maximální povolenou rychlostí :D :wink:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#40 octavia RS..147kw

Příspěvek od eLzyx »

deanoli píše:neni to zas taková hrůza. Kamarád se s A8 W12 dostal i na 17 litrů.
kéž bych při spěchání či užívání si potenciálu motoru dosahoval takto nízkých čísel
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“