EKO poplatek při přihlášení auta

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#1 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Nevíte, jak je to s Ekologickou daní při přihlášení auta?
Konkrétně mě zajímá Volvo 740 s motorem B230F, r.v.1990.
Podle čeho úředníci postupují? Podle emisní kartičky nebo podle
toho, zda to má katalyzátor nebo ne? V techničáku to ani není
uvedené, že to má katalyzátor, tak to budu muset vzít úředníka
ven k autu nebo jak se to dělá? To auto má ještě ten starý techničák
- tu bílou knížečku... Máte s tím někdo zkušenosti?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#2 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Tom85 »

Jak to chápu já, je vcelku jedno jestli máš v autě místo katalyzátoru rouru od kamen nebo fungl novej katalyzátor za X desítek tisíc. To zajímá maximálně borce na STK nebo emisích. Důležitý je, co máš ve velkém TP v emisní normě. Pakliže není vyplněno, tak máš ekovýpalný za deset. Pakliže je norma uvedena, úředník koukne do tabulky jaké EUROnormě daná specifikace vyhovuje a snižuje výpalný na pět nebo tři talíře.

Pokud údaj chybí, existuje jistě oficiální způsob jak to do něj zapsat, ale to už musíš řešit přes zastoupení dané automobilky zde v ČR a nezřídka to není příliš lukrativní.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#3 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

No známe přece úředníky. V techničáku jsou kolikrát napsány nesmysly.
A já jsem tam emisní normu nikde nenašel. To auto je bushovka a je tam
motor B230F, takže když to má katalyzátor, tak podle mě by to mělo splňovat
minimálně Euro 1. No to su zvědavý, jak to dopadne. Brácha chce to auto
kúpit a já jsem mu řekl, že tam bude poplatek maximálně 5 tisíc, jelikož to má
katalyzátor. Kdyžtak vytáhnu toho úředníka ven, aby sa na to podíval a uvidí
vstřikování, lambda sondu a katalyzátor, tak to bude muset uznat.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 74
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
Bydliště: Rumburk (okres Děčín)

#4 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Jack »

Mrkni sem: http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=emisni_udaje2.php

Pošleš jim tam kopii TP a protokolu z evidenčky a když nějaký euro splňovat budeš, tak ti pošlou zpět na dobírku (1000kč) osvědčení, díky kterému ti pak na dopraváku připíšou do TP euro normu. Lepší zaplatit 1000 a pak při přihlášení 5000(euro1) než 10000 :)
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál

Pinochio
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 188
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Žebrák
Vůz: Toyota Auris HSD

#5 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Pinochio »

Úředník udělá prd, nezajímá ho co máš na autě, ani nevyleze z kanceláře. Dodatečné schvalování dělá dekra ale postup je takový, že zajedeš na STK, ME nebo kdovíkam a pak jimty věci pošleš.
Je to popsané tady:
http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=ehkupravy.php
http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=zodp-dotazu.php
http://www.dekra-automobil.cz/index.php?file=emisni_udaje2.php
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá Obrázek

Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - MartinObrázek - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#6 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Díky za informace. A když bych jim donesl ukázat druhý techničák od stejného auta - taky Volvo 740 ze stejného roku a bylo by to tam, tak by to také měli uznat, nebo ne? Nejdřív ale musím zjistit, jestli to tam matka má uvedené, jelikož má také 740-tku bushovku a rovněž s motorem B230F. A já mám 240-tku s motorem B200F a tam je uvedeno jakási norma S2, ale to též nevím, co je to za normu. Možná tam najdu ještě nějaké čísla od té normy. Musím se podívat doma. Stejně sú to darebáci.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#7 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Tom85 »

Mno nevím, tohle bych možná asi neuznal. Protože káry se stejným označením motoru, rokem výroby, atp. nemusejí nutně mít stejný emise, alespoň teoreticky. Viz. třeba variace dvojkových motorů prodávaných pod stejným označením jak v USA (s EGR a Pulsairem) tak v Evropě (žádnej Pulsair, žádný EGR).

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#8 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Sarkasmic »

napiš HonzaA. On ti řekne jak na to,já si bohužel tu SZ s popisem smazal.
A jinak co se emisi týče-nezáleží na tom jakej je tam systém,záleží na roku výroby a na normách který to tehdy mělo splnovat. Mam 744 od luboše dle VAC splnuju E0 Pak proste jen prides na urad pani ti rekne zaplat 10 tyčí,všichni se na tebe kouknou jak na blazna dyž zaplatíš a deš domů... Tady u nas v ZR sem byl první kdo platil EKO dan 10... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od pekelnik »

včera jsem se ptal na normu S2, co bývá občas na čelním skle. Nemá s normou Euro nic společného. Je rozhodující pouze euro norma výfukových plynů v TP. Jakékoli jiné doklady ti ve většině případů nebudou nic platné. prostě ouřada to chce mít buď v TP, nebo v papíru od Dekry a jinak ho nic nezajímá, protože při kontrole by to neměl jak obhájit. Úřad=papír.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#10 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

A co kdyby mi ten papír vyjeli třeba ve Volvu a měl bych tam razítko od dealera Volvo
s potvrzením příslušné emisní normy?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#11 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Tom85 »

No tam ti ho podle mě taky zadarmo nedaj. :no:

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od pekelnik »

_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#13 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Tož to sú ceny! Pěkná zlodějina... tolik peněz jenom za nejaký papír s potvrzením a s razítkem.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Andreios
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 6
Registrován: 15 roků
Bydliště: Mníšek pod Brdy
Vůz: V70 II 2.5T

#14 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Andreios »

S normou S2 zaplatíš 5.000,- - tolik jsem platil před týdnem při přihlášení 940 s B200FT.
_________________
V70 II 2.5T
Bylo
[color=#0000BFV 945 Polar, B200FT, nar. 95, [/color], V945 B200FT 96'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#15 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Tu normu S2 mám aj u S90-tky z roku 1997. Takže aj u tohoto by se platilo 5.000,-? Myslel jsem, že u toho by byl poplatek 3.000,-... No čert aby sa v tom vyznal.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#16 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Sarkasmic »

A ted si predstavte ze si napisete do volva o potvrzeni EURA date za to litr a pošlou vám že máte E0.... :D :D :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#17 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Tom85 »

Sarkasmic píše: A ted si predstavte ze si napisete do volva o potvrzeni EURA date za to litr a pošlou vám že máte E0.... :D :D :D
No jo, ale budeš to mít černý na bílym. :jaj:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#18 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Podle mě to musí mít Euro I minimálně, když to má katalyzátor. Podle mě Euro 0 jsou jen auta s karburátorem. A snad by to mohl potvrdit aj dealer Volva zdarma - jako služba zákazníkům by to mělo byt zadarmo,ne? Nemusí to snad byt importér - jako Volvo Czech. Tož nevím, ale za takovéto potvrzení ještě chudáky lidi obírat.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#19 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Sarkasmic »

Bud si jistej ze zadarmo to fakt nedostanes. A i kdyz to mat kat a vstriky,tak to nutne nemusi mit E1. Ber to tak že třeba v roce 19xx platila norma xxx a musely ji splnovat vsechny auta toho roku vyrobena-ať mela karbec nebo vstriky a kat,pak se zavedla dalsi rok norma xxy a zase ji musely splnovat auta. Vzhledem k tomu že to auto byl vyrobeno v roce kdy platila norma xxx,tak ti na ni nemohou napsat normu xxy i kdyz ji to technicky vzato splnuje. asi tak.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#20 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od doktor »

Ewingu, při svém věku bys už měl vědět, že nejdražší položkou je vždy razítko, nikoliv rozsah provedené práce. Stejně jako nejdůležitejším člověkem ve společnosti je úředník.

To že im to bude trvat 2 minuty než vyjedou lejstro, to nikoho nezajímá. Razítko má cenu !!!
Nepočítej s tím, že se tím bude někdo zabývat a bude hledat způsob, jak bys mohl na celé věci ušetřit.

Připrav se na to, že za evidenční kontrolu platíš 250kč, ani nestihneš vylézt z auta, poté co otevřeš kapotu a už bude hotovo. Za přihlášení na DI dalších 800 kč - práce na 2 minuty. To víš...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#21 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od doktor »

Sarkasmic píše: A ted si predstavte ze si napisete do volva o potvrzeni EURA date za to litr a pošlou vám že máte E0.... :D :D :D
když tam napíšeš dotaz do dotazovny, tak ti to třeba zjistej zadarmo a odepíšou, ale to ti může bejt putna, platíš teprve až za vystavené potvrzení s RAZÍTKEM, které má váhu u uředníka a které mimochodem stojí litr...

Třeba homologace navlas stejného auta dovezeného z USA k nám stojí u dekry asi 30 litrů - fakt bych chtěl vidět co tam s tím autem dělaj, když je do puntíku stejné...

Inu, když máš kulaté razítko a jsi jediný ve státě tak rýžuješ, páč víš, že ať se děje, co se děje, všichni nakonec musej přes tebe.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#22 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Sarkasmic »

když tam napíšeš do dotazovny tak ti napíšou že by to mohlo bejt ono i ono,že ti to takle neřeknou,že až při ifiko žádosti na to kuknou... Já to zkoušel.... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#23 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od jarek.krizan »

Je nejvyšší čas to začít řešit i jinde stejně jak ve Zlíně v nedávné době. Zbytečný úředník ničící život jiným - zastřelit. :twisted:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#24 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od Drtic »

Ja treba s devitkou to mel tak: V emisni karticce napsano: Rizeny katalyzator. Technicak (velkej): Nic, Skutecnost: katak to nema.
Pri prehlasovani jsem na babu na urade zkousel jako at mi to do toho technicaku dopise, kdyz to mam v karticce a ona na to, ze bych musel na nejaky hlavni stk na chodov a tam ze vystavi papir, na zaklade ktereho se to zapise. No, takze jsem se na to vy.. a zacaloval desitku za prevod
Pokud ty ho ale mas a v technicaku ne, nemusis se bat jit s tim na stk pro potrebny papir. zmenit to v tp a pak calovat min za prevod. Tabulky pro euro jsou dohledatelne na netu, lisi se pokud si dobre pamatuju jestli je katak rizenej nebo ne (cili lambda predpokladam)..
good luck
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#25 EKO poplatek při přihlášení auta

Příspěvek od HonzaA »

Je to zvláštní, úředníci mají nějaké přísné převodní takbulky. Opět jsme papežštější než papež, protože sedmikila s katem například v Německu dosáhnou na Euro 2, Euro 1 je pak naprostou samozřejmostí. U nás budeš platit. Do roku výroby 1992 na Dekru vůbec nechoď, nepotvrdí Ti nic, oni nic "předeurového" zpětně dohledávat a převádět podle tabulek nebudou. Buď na to nemají databázi, nebo chuť. A ve Volvu třeba jo, ale nebudou si dělat vrásky s tím, když Ti pošlou lejstro na "Euro 0".

V Itálii se za "neekologická" auta taky hodně platí, jenže když namontuješ alternativní pohon, emisní norma se zvyšuje o dvě. Naši zelenovychcánci si na ekologii pouze hrají a škodí občanům svými choromyslnými nápady.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“