SVENCAR - True Story

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#1 SVENCAR - True Story

Příspěvek od drewid »

Tak mám problém plechového zvuku vyřešen - byl jsem však značně rozčarován jeho příčinou. Přišlo se na to, že podstatou problému je chybějící třecí část brzdové destičky na PZ kole. Což způsobovalo "železo na železo" pazvuk a nadprůměrné opotřebování kotouče. To by nebylo to nejhorší. Nejhorší je že ony destičky na zadní nápravě byly měněny - a to v autorizovaném servise SVENCAR Ostrava, pravda před 2mi lety a 35.000km - (konkrétně 12.4.2007) od té doby jsem IMHO nenajel tolik km a rozhodně nejezdím tak brutálním "brzda-plyn" stylem aby se mi rozpadávaly destičky. Ono totiž nejde o únavu materiálu, ale na základě zhodnocení příčiny člověkem v nějž mám důvěru a jenž se v oboru vyzná, celou věc způsobilo prasácké "namlácení" destičky na místo kladivem, neboť se dotyčnému nechtělo obtěžovat s uvolňováním a čištěním zarezlých pístků. To že nešlo jen o únavu materiálu časem a kilometry je vidět na LZ kole, kde vše bylo OK. Jakožto důkaz o použití hammerpatche budiž fotky. Ještě při tom došlo k ulomení jakéhosi kolíku a likvidaci péra jenž drželo destičku od kotouče. Takže spolu s nedotažením výpustního šroubu na olejové vaně jde o druhý "černý puntík" jenž u mne SVENCAR má. Při třetím už si tam nekoupím ani nášivku. Vzhledem k tomu že tam ke mě vždy měli alespoň seriózní přístup jim ještě časem jednu šanci dám, ale tohle mě fakt nasralo.

Přeci jen když člověk využívá "profi" servisu za víc než profi ceny, tak chce taky "profi" práci ! :evil:
Na tohle zemědělské bastlení můžu dávat draka našim hochům od tatrovek za flašku rumu 8)

Foto :

Rozpadlá destička

Obrázek


Destička před demontáží - něco chybí.....

Obrázek

Chybějící manžeta jakási....

Obrázek
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2 SVENCAR - True Story

Příspěvek od wickey »

tyvolve.. a ja mam nekdy vycitky, ze si zadni platnicky menim sam..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#3 SVENCAR - True Story

Příspěvek od Kein »

Drsný, každopádně ten gumový kroužek kolem válečku si sežeň - dá se koupit v druhovýrobě, neboť jak se tam dostane bordel, tak už to jen tak nevyčistíš, a novej třmen výjde okolo 3500kč! (origo nevím)

Jinak doufám, že ty rozvody co sem si u nich nechal dělat před rokem, opravdu vyměnili se vším všudy! :o
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Rychvald
Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04

#4 SVENCAR - True Story

Příspěvek od smarkus »

Svencar už nikdy! Po dvou osobnich špatnych skušenostech a jedne špatne co my vakladal kolega řikam už nikdy. A pokud jde o přistup tak toje ma třeti špatna skušenost.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#5 SVENCAR - True Story

Příspěvek od ksw »

[quote="drewid"]Tak mám problém plechového zvuku vyřešen - byl jsem však značně rozčarován jeho příčinou. Přišlo se na to, že podstatou problému je chybějící třecí část brzdové destičky na PZ kole. Což způsobovalo "železo na železo" pazvuk a nadprůměrné opotřebování kotouče. To by nebylo to nejhorší. Nejhorší je že ony destičky na zadní nápravě byly měněny - a to v autorizovaném servise SVENCAR Ostrava, pravda před 2mi lety a 35.000km - (konkrétně 12.4.2007) od té doby jsem IMHO nenajel tolik km a rozhodně nejezdím tak brutálním "brzda-plyn" stylem aby se mi rozpadávaly destičky. Ono totiž nejde o únavu materiálu, ale na základě zhodnocení příčiny člověkem v nějž mám důvěru a jenž se v oboru vyzná, celou věc způsobilo prasácké "namlácení" destičky na místo kladivem, neboť se dotyčnému nechtělo obtěžovat s uvolňováním a čištěním zarezlých pístků. To že nešlo jen o únavu materiálu časem a kilometry je vidět na LZ kole, kde vše bylo OK. Jakožto důkaz o použití hammerpatche budiž fotky. Ještě při tom došlo k ulomení jakéhosi kolíku a likvidaci péra jenž drželo destičku od kotouče. Takže spolu s nedotažením výpustního šroubu na olejové vaně jde o druhý "černý puntík" jenž u mne SVENCAR má. Při třetím už si tam nekoupím ani nášivku. Vzhledem k tomu že tam ke mě vždy měli alespoň seriózní přístup jim ještě časem jednu šanci dám, ale tohle mě fakt nasralo.

Přeci jen když člověk využívá "profi" servisu za víc než profi ceny, tak chce taky "profi" práci ! :evil:
Na tohle zemědělské bastlení můžu dávat draka našim hochům od tatrovek za flašku rumu 8)

toto je prostě nezodpovědná prasárna,jak pak má dávkovat ABS brzdný účinek?
ovšem pokud opravář neuvolnil pístek zašroubením do třmenu a namlátil to kladivem,tak by se ti mělo toto kolo během jízdy zahřívat,na nic si nikdy nepřišel?
Kdysi jsem též přišel do jednoho nejmenovaného značkového servisu ford a jaké bylo mé překvapení ,když jsem tam jako mechanika objevil opraváře zemědělských strojů,ale né traktorů,
ale zemědělských pluhů,bran,senohrabů atd. No časem jsem pochopil,že co můžu si udělám sám. To to ještě bereš klidně,i když vím,že teď už se nedá nic dělat.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#6 SVENCAR - True Story

Příspěvek od Peťo »

drewid píše:Tak mám problém plechového zvuku vyřešen - byl jsem však značně rozčarován jeho příčinou. Přišlo se na to, že podstatou problému je chybějící třecí část brzdové destičky na PZ kole. Což způsobovalo "železo na železo" pazvuk a nadprůměrné opotřebování kotouče. To by nebylo to nejhorší. Nejhorší je že ony destičky na zadní nápravě byly měněny - a to v autorizovaném servise SVENCAR Ostrava, pravda před 2mi lety a 35.000km - (konkrétně 12.4.2007) od té doby jsem IMHO nenajel tolik km a rozhodně nejezdím tak brutálním "brzda-plyn" stylem aby se mi rozpadávaly destičky. Ono totiž nejde o únavu materiálu, ale na základě zhodnocení příčiny člověkem v nějž mám důvěru a jenž se v oboru vyzná, celou věc způsobilo prasácké "namlácení" destičky na místo kladivem, neboť se dotyčnému nechtělo obtěžovat s uvolňováním a čištěním zarezlých pístků. To že nešlo jen o únavu materiálu časem a kilometry je vidět na LZ kole, kde vše bylo OK. Jakožto důkaz o použití hammerpatche budiž fotky. Ještě při tom došlo k ulomení jakéhosi kolíku a likvidaci péra jenž drželo destičku od kotouče. Takže spolu s nedotažením výpustního šroubu na olejové vaně jde o druhý "černý puntík" jenž u mne SVENCAR má. Při třetím už si tam nekoupím ani nášivku. Vzhledem k tomu že tam ke mě vždy měli alespoň seriózní přístup jim ještě časem jednu šanci dám, ale tohle mě fakt nasralo.

Přeci jen když člověk využívá "profi" servisu za víc než profi ceny, tak chce taky "profi" práci ! :evil:
Na tohle zemědělské bastlení můžu dávat draka našim hochům od tatrovek za flašku rumu 8)

Foto :

Rozpadlá destička

Obrázek


Destička před demontáží - něco chybí.....

Obrázek

Chybějící manžeta jakási....

Obrázek
nikomu sa uz dnes neda verit ani kamaratom- moj kamarat mi urcite neumyslene poskodil tu gumicku pri vymene kotucov a dosticiek, co tam Ty nemas a po 2rokoch som zistil ze mam permenantne brzdene zadne koleso :twisted: ono sa tam dostal sajrajt z kotuca a to sposobilo ze piest sa nevracal, takze som musel vymenit cely brzdovy trmen :%) nastastie ho kamarat mal v zalohe pre seba

Na zadnej naprave to clovek nezbada akurat sa Ti viac zodral kotuc. Navyse som na to chvala Bohu prisiel skor ako Ty.. uplnou nahodou
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“