Zivotnost steracu svetel ve meste

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od tomasss »

Nemam na mysli mechanickou zivotnost, ale zivotnost "sterace vs. lid". Stava se vam ze vam sterace nekdo ulame, popripade jak dlouho vam tak jedna sada vydrzi? :x Podotykam ze mne zajima hlavne Praha pripadne jina velka mesta...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#2 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Tom85 »

No ja v Plzni problem nemam, za celou dobu existence stroje tady v Plzni jsem registroval pouze jedno bouchnuti dverma nejakou kravou do mych dveri a druhak zaklapnuti praveho zrcatka kravou jinou (SUV).

Steracu si nikdo zatim nevsimal :unknown:

Pablo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#3 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Pablo »

Raději to zaklepu na dřevo...ale co mám devítku, tak mi na stěrače nikdo nesáhl tak, aby zmizely...ani malý, ani velký :good:
_________________
945GL B230FD/M47 1993

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#4 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od kubavlc »

Na 850 mi sterace vydrzely cca mesic, o dalsich skrabancich a lahudkach jako proslapnuta strecha na 480, nebo rozkople zrcatko na 740 ani nemluvim :-( sprostej nebudu, neb bych asi zruzovel :%)
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#5 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od jojo »

Pořídil jsem si na Scharnhorsta stěrače na lampy. Odstěhoval jsem se z Prahy na venkov a do půl roku jsem o jeden přišel. Naštěstí toho syčáka moje žena viděla jak mi ho ulomil. Takže jsem si na něj pěkně vyšláp. Řekl jsem mu, že mi ho jeho rodiče pěkně zacvakají. Jenže manželka mi ho zaplatit nechce a já na to nemám. :green:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od tomasss »

Oukej, jeste by se mi hodilo jestli nekdo mate tucha (nebo nakres) jak jsou zapojeny hadicky ostrikovacu svetel k hadickam co vedou na okna? Ted mi vede jen jedna dlouha trubka od cerpadla az do haubny, a vim ze kdyz jsem auto koupil byl tam nejakej zbesilej (a nefunkcni) system jednosmernejch T clenu a rozbocek...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#7 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Drtic »

Myslim, ze ja tam mel jen obycejny tecko a z nej odtazeny hadicky ke svetlum..ted to mam zaslepeny ale mrknu na to, jestli si vzpomenu :oops:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#8 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Tom85 »

Já to mám teď takhle a maká to, hadici co máš z nádržky hore ke stěračům přefikni v nějákém rozumném místě, dej téčko, provlíkni skrz plech za světlem (děr je tam dost), nasaď další téčko a rozveď hadičkama s menším průměrem ke stěračům.

Viz názorná ilustračka 8)
Přílohy
schéma..JPG
schéma..JPG (11.98 KiB) Zobrazeno 390 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od tomasss »

Supr, dik moc za nazorny schema :D mne totiz mate, ze kucera ma v katalogu samostatny cerpadla pro ostrikovace svetel (prave a leve cerpadlo a navic jeste dva druhy - skandix strana 311-312) a ja kdyz ostriknu sklo tak slysim za prvy vrceni hlavniho cerpadla a pak jeste nejakej slabsi zvuk jako od svetel - a motorky steracu to nejsou...musim zjistit o co jde, neb kdybych mel samostatny cerpadla pro svetla, musel bych to tahnout primo z nadrzky...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#10 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od tomasss »

Tak mam ve steracich integrovanou zahadu :D motorek u ridice se mi toci obracene.
Vzhledem k tomu ze neni mozny namontovat levej motorek doprava a obracene, musi bejt neco s motorkem. Kdyz ho pripojim, tak zacina z cerveny pozice stirat smerem DOLU (do zarazek). Pokud raminko na tisicihranu natocim tak, aby u zarazek byla dolni uvrat raminka, tak je to ok, akorat se po stiracim cyklu zastavi v poloze vyznacene zelene :D
Zkousel jsem prohodit poly, aby se tocil obracene, ale to pak zase nefunguje zastavovaci mechanismus...
Co s tim? :)
PS:nakreslil jsem to omylem na spolujezdcovo svetlo, ma to byt to ridicovo.
Přílohy
sterac.GIF
sterac.GIF (16.39 KiB) Zobrazeno 340 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#11 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Drtic »

Ty jsi schopnej najit zavadu i ve steracich :ROFL: Asi ti budu pujcovat auto, kdyz ti to hledani zavad tak jde :oops: :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#12 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Tom85 »

tomasss píše:Tak mam ve steracich integrovanou zahadu :D motorek u ridice se mi toci obracene.
Vzhledem k tomu ze neni mozny namontovat levej motorek doprava a obracene, musi bejt neco s motorkem. Kdyz ho pripojim, tak zacina z cerveny pozice stirat smerem DOLU (do zarazek). Pokud raminko na tisicihranu natocim tak, aby u zarazek byla dolni uvrat raminka, tak je to ok, akorat se po stiracim cyklu zastavi v poloze vyznacene zelene :D
Zkousel jsem prohodit poly, aby se tocil obracene, ale to pak zase nefunguje zastavovaci mechanismus...
Co s tim? :)
PS:nakreslil jsem to omylem na spolujezdcovo svetlo, ma to byt to ridicovo.
No, připadá mi, že jako dobrý, ale nefachá ten zastavovací mechanismus. Jestli si dobře vybavuju, je tam ozubené kolo, které nakonci průběhu obvod rozepne, máš ho asi přesazené (vzhledem k tomu, že stěrač neudělá normální cyklus). Tzn. - rozebrat 8)

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#13 Zivotnost steracu svetel ve meste

Příspěvek od Tom85 »

Vůbec celkově, jsou to jen ozubená kola (jsou tam asi 3), která převádí normální otáčivý pohyb motorku do kmitů osičkou stěrače. Určitě tam ty kola budou vůči sobě poposkočená. ROZEBRAT!!!! :twisted:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“