(Ne)připoutání se na zadních sedadlech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#1 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Neví někdo, proč je tak rozšířen mýtus, že poutat se na zadních sedačkách je zbytečnost? Pokaždé když s někým jedu a sedím vzadu, automaticky se používám pásy a vždycky na mě ostatní čučí jak na blázna. To stejný když někoho vzadu vezu a upozorním ho, že není připoutanej. Z nějakýho důvodu prostě mezi lidma koluje přesvědčení že jízda na zadních sedadlech = nesmrtelnost.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#2 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
o to tady asi nejde-spis de o to ze se to nepece od dob kdy ne všechny měli pásy vzadu a vzadu se proste nepoutalo. Proste vzadu to policajt nevidi tak proc preci? I ja se s tímto setkávám... Třeba tatu v zadu nedotím aby se zapnul-tam si toho policajt nevsimne...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#3 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
To,že se ty poutáš vždy je dobře.Když řídíš jsi připoután,ale ten vzadu,který není,ti při případné nehodě asi na zádech nebude příjemný.
Dokud se nic neděje,o nic nejde.
Taky se poutám.
Dokud se nic neděje,o nic nejde.
Taky se poutám.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#4 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Pokud jsou vzadu pásy, tak určitě poutat. Nepřipoutaný člověk může při nějakém "neštěstí" vletět dopředu, nebo vůbec poletovat po autě, takže si může dost ublížit. Nehledě na to, že může ublížit i ostatním. Určitě poutat
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#5 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Tí neprípútaní vzadu asi ešte nevideli čo sa pri náraze stane s ich telami a pritom lete zlomia väz ľuďom vpredu
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#6 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Jj taky jsem na to trochu háklivej.
A přesně se setkávám s tím co psal L4W, koukají na mě jak na blázna.
Když jedu já nebo kamrád a někoho sebou vezeme a on se nepoutá.
Tak vždy připomenem "prosím tě, můžeš se připoutat? (následuje přiblblej výraz typu cóžé, proč jako? A vypadne z nich "Já se v zádu nepoutám") Víš co ty seš mi u prd_le, ale nechci aby jsi mě zabil až poletíš dopředu když to někam naperu!"
Následuje ještě přiblblejší výraz se známkou zděšení a údivu, no a pak se připoutá
A přesně se setkávám s tím co psal L4W, koukají na mě jak na blázna.
Když jedu já nebo kamrád a někoho sebou vezeme a on se nepoutá.
Tak vždy připomenem "prosím tě, můžeš se připoutat? (následuje přiblblej výraz typu cóžé, proč jako? A vypadne z nich "Já se v zádu nepoutám") Víš co ty seš mi u prd_le, ale nechci aby jsi mě zabil až poletíš dopředu když to někam naperu!"
Následuje ještě přiblblejší výraz se známkou zděšení a údivu, no a pak se připoutá
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#7 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Já nutím poutat se všechny, jak vepředu tak vzadu. Připadá mi to jako maličkost v porovnání s tím co může pás v případě kolize zachránit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#8 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
A ještě miluju, když mi někdo řekne "Se mnou se poutat nemusíš, já jezdím dobře" a pak se zatváří uraženě když se stejně připoutám. Zajímalo by mě, kolik mrtvých si už tohle před jízdou řeklo.
Jinak podle nějakého průzkumu v roce v 2005 se zjistilo, že vzadu se poutá jen 17% lidí v obci, mimo ni pak 20%. To není zrovna moc.
Jinak podle nějakého průzkumu v roce v 2005 se zjistilo, že vzadu se poutá jen 17% lidí v obci, mimo ni pak 20%. To není zrovna moc.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#9 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Dokud nejsou všichni přopoutáni, nikam se nejede
Jinak dost zajímavá videa ohledně bezpečnostních pásů:
a samozřejmě http://think.dft.gov.uk/think/mediacentre/237144/seatbelts
Jinak dost zajímavá videa ohledně bezpečnostních pásů:
a samozřejmě http://think.dft.gov.uk/think/mediacentre/237144/seatbelts
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#10 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Ono je to o zvyku.. Před 30 lety se nepoutal nikdo, ani řidič, náraz ve Š105 byl stejně vždy na smrťák (pás zapnutý či ne). Až já jsem svého otce naučil dávat si poctivě pásy...
Naopak moje děti, které jezdí s pásem od malička (nejdříve tedy v sedačce), se cítí dle jejich slov "divně a nebezpečně" v autě bez zapnutého pásu, a to i vzadu, a nikdy by je nenapadlo jet bez něj.
Pomalu se to mění.
Naopak moje děti, které jezdí s pásem od malička (nejdříve tedy v sedačce), se cítí dle jejich slov "divně a nebezpečně" v autě bez zapnutého pásu, a to i vzadu, a nikdy by je nenapadlo jet bez něj.
Pomalu se to mění.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
poutat poutat poutat!!!
a to i zavazadla, co by vás mohly při nárazu ohrozit, prostě všechno, nemluvě o psech
a to i zavazadla, co by vás mohly při nárazu ohrozit, prostě všechno, nemluvě o psech
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#12 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Tohle jsem každého naučil, přesně s vysvětlením, co se stane, když se nepřipoutaj. Platí pravidlo, že dokud nemaj všichni pásy, auto se nepohne... Dneska už si všichni zvykli a dělaj to automaticky...
Nejsrandovnější byla jedna kolegyně z letiště blahé paměti, taková blonďatá nafrněná zlatokopka... Jsem vezl po nočním odbavování celou bandu do domovů a ona že se nepřipoutá... a že jí nedonutím a že ona nikdy... tak jsem řekl: "Fajn, nemám problém, 119 staví támhle..." Ona že nevystoupí, a že jsem slíbil, že je odvezu.... "Jistě. Tak si vystup, ať ty, co s pásama problém nemaj, nezdržuješ..." ... ... No co mám povídat, zkrotla a pokorně se přetáhla pásem Ono 740 nebo 119... to se blbě hraje hrdá 3,14ča, když je 2 v noci a člověk je unavenej. Kolegové na ni navíc měli pifku (byla to dobrá svině), takže se pod fousama výborně bavili...
Nejsrandovnější byla jedna kolegyně z letiště blahé paměti, taková blonďatá nafrněná zlatokopka... Jsem vezl po nočním odbavování celou bandu do domovů a ona že se nepřipoutá... a že jí nedonutím a že ona nikdy... tak jsem řekl: "Fajn, nemám problém, 119 staví támhle..." Ona že nevystoupí, a že jsem slíbil, že je odvezu.... "Jistě. Tak si vystup, ať ty, co s pásama problém nemaj, nezdržuješ..." ... ... No co mám povídat, zkrotla a pokorně se přetáhla pásem Ono 740 nebo 119... to se blbě hraje hrdá 3,14ča, když je 2 v noci a člověk je unavenej. Kolegové na ni navíc měli pifku (byla to dobrá svině), takže se pod fousama výborně bavili...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V40 1.9d MY 2004
- Bydliště: Brussel/Bratislava
#13 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
presne, mam podobne pravidlo - pokial nemaju vetci pasy, auto sa nepohne. posledne som presviedcal potencialneho svokra - ostrielaneho 50rocneho harcovnika s viac ako milionom km na volante... pomohla az cynicka narazka, ze na jeden pohreb uz ideme, nechcem aby sme sli nasledne na pripadne dalsie. bez slova to okolo seba previazal. ono clovek moze jazdit sebelepsie, ale "tatra s hlinou" si niekedy nevybera. zvlast na slovenskych ne-dialnicnich dialkovych cestach.
Naposledy upravil(a) greggie dne 31 črc 2009 12:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V40 1.9d 85kw, 2004, cca 107.000km
Volvo V40 1.9d 85kw, 2004, cca 107.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#14 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Souhlasím s vámi. Od malička jsem byl učenej se poutat, jedno kde člověk sedí.V 99 jsme měli nehodu kdy to do nás napálil bavorák asi ve 120.Naše auto šlo do pole a 3x přes střechu.Všichni připoutaný = všichni až na pár škrábanců fyzicky v pořádku.Řidič vyletěl z auta a druhej den svym zraněním podlehnul.Teď když někam někoho vozu nevyrazim dokavaď nejsou všichni připoutaný.Můžou bejt rádi že nejdou pěšky....
Zásadně poutat, i když člověk jede jen za roh
Zásadně poutat, i když člověk jede jen za roh
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#15 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Co teprve tohleLukášM píše:
a samozřejmě http://think.dft.gov.uk/think/mediacentre/237144/seatbelts
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#16 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
No já mám na pásy snad úchylku, třeba na mě někdo čeká na parkovišti, nasednu, hned se připoutám a on povídá:" co děláš magore, vyjíždíme až za 20 minut", jsem prostě zvyklý nasednout a hned se připoutat o to větší strach poslední dobou mám v autech bez pásů
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V40 1.9d MY 2004
- Bydliště: Brussel/Bratislava
#17 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
suhlasim, posledne sme raz s polovickou vyrazili pre chutne belgicke hranolky priamo ku zdroju a po tom com som kupil dve velke porcie ktore som drzal v oboch rukach (nebolo ich mozne polozit - sauce na vrchu atd), nemal som sa ako priputat a domov to bolo "len" 2 km, ale aj pocas tych som sa citil velmi divne a nebezpecne, akoby mi nieco fakt chybalo, pritom to po meste v Bruseli nejde viac ako 30-35.Vulva píše: Naopak moje děti, které jezdí s pásem od malička (nejdříve tedy v sedačce), se cítí dle jejich slov "divně a nebezpečně" v autě bez zapnutého pásu, a to i vzadu, a nikdy by je nenapadlo jet bez něj.
Nechapem ludi, ktori sa v aute nepriputaju, ako tak vobec mozu jazdit, ja by som sa asi zblaznil.
_________________
Volvo V40 1.9d 85kw, 2004, cca 107.000km
Volvo V40 1.9d 85kw, 2004, cca 107.000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 496
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#18 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Ja se teda poutam okamzite po usednuti do auta a je uplne jedno jestli za volant nebo nekam jinam, zadek nevyjimaje. Jedine kde jedu bez pasu je na zahrade Ale i tak je to zvlastni pocit, jako by mi neco chybelo. Proste jak necitim tu slajfku pres rameno, tak to proste neni ono a jsem nesvuj ...
Lidi jsem si uz taky vycvicil. Jak nekdo sedne, musi se pripoutat, jinudy cesta nevede. Auti mi v tom pomaha, pac se mi pise, kolik je v zadu zaplych pasu. Tak se vzdy jen zeptam: "Kdo neni pripoutanej? Jste tam 3 a je zaply jeden pas." No a celkem bez protestu to zapnou a jede se Je fakt, ze zacatku se ptali proc se jako maji vzadu poutat a taky jsem jim rekl, ze mi je jedno co se stane s nema, ale ze nepotrebuju, aby me nekdo zezadu pri narazu treba i zabil. Po chvili ticha uz bylo jen slyset klapani zapatek pasu
Lidi jsem si uz taky vycvicil. Jak nekdo sedne, musi se pripoutat, jinudy cesta nevede. Auti mi v tom pomaha, pac se mi pise, kolik je v zadu zaplych pasu. Tak se vzdy jen zeptam: "Kdo neni pripoutanej? Jste tam 3 a je zaply jeden pas." No a celkem bez protestu to zapnou a jede se Je fakt, ze zacatku se ptali proc se jako maji vzadu poutat a taky jsem jim rekl, ze mi je jedno co se stane s nema, ale ze nepotrebuju, aby me nekdo zezadu pri narazu treba i zabil. Po chvili ticha uz bylo jen slyset klapani zapatek pasu
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#19 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
no nevím, vidím velkej problém v pásech v kombinaci s bočním nárazem nebo boudou. vždy záleží na situaci a na štěstí. Je to tedy můj názor, ale já bych obyčejný pásy moc nepřeceňoval. Tím chci říct že obyčejný pásy neplněj stoprocentně svou funkci a jsou případy kdy jsou spíše na škodu. Kdyby třeba policie místo lapání řidičů třeba i za pásy vzala do ruky štětku a přemaloval u silnice bledý a matoucí čáry, bylo by hned míň nehod a bezpečnost podstatně lepší.
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#20 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Za tento mimořádně hloupý názor bych věšel za koule do průvanu Může totiž za řadu smrťáků. Protože pás v 0.1% případů může uškodit, tak jej nebudu používat, přestože v 99.9% je přínosem? Rozumný člověk prostě nemůže preferovat ten první případ. Současná auta a jejich bezpečnostní mechanismy jsou stavěné na to, že pás je zapnut.zoid píše:Tím chci říct že obyčejný pásy neplněj stoprocentně svou funkci a jsou případy kdy jsou spíše na škodu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#21 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Dost kvalitní nesmysl Boční náraz bez pásů dopadne velmi špatně a při převržení auta ani nemluvě....nechápu jakou by mělo výhodu být nepřipoutaný, když se auto točí střecha-kola??? A pokud jsem nepřipoutaný, tak pak už se můžeš spolehnout pouze na airbagyzoid píše:no nevím, vidím velkej problém v pásech v kombinaci s bočním nárazem nebo boudou. vždy záleží na situaci a na štěstí. Je to tedy můj názor, ale já bych obyčejný pásy moc nepřeceňoval. Tím chci říct že obyčejný pásy neplněj stoprocentně svou funkci a jsou případy kdy jsou spíše na škodu. Kdyby třeba policie místo lapání řidičů třeba i za pásy vzala do ruky štětku a přemaloval u silnice bledý a matoucí čáry, bylo by hned míň nehod a bezpečnost podstatně lepší.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#22 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Asi jsem to špatně podal, ale tím vším jsem chtěl říct, že pásy v takové podobě v jaké se dneska běžně používají, nejsou v žádném případě stoprocentní. Troufám si říct, že při jakýkoliv jiný ráně než zepředu jsou víc nebezpečný než užitečný. Při budce i v malé rychlosti Vás to s velkou pravděpodobností stejně z pásů vytáhne, stejně tak při nárazu z boku. Hledat v prostoru hlavou dolů zamotanej v pásech tlačítko na vycvaknutí je opravdu zážitek. Řešení je v čtyřbodových nebo pětibodových pásech a kvalitních sedačkách. Ať si kdo chce co chce říká, toto je laciný a jednoduchý řešení.
Přezto přeze všechno říkám: ano, poutat se! ale hlavně nebourat. Máme v čechách neskutečně zmršený silnice a spoustu nepochopitených křižovatek - nikdo na to neukazuje prstem, nikoho to nezajímá, nikdo za takový paskvili není zodpovědný. Pak se někde dočtu, že někdo špatně skončil protože neměl pásy. Příčina je ale v bordelu a anarchii na našich silnicích.
Aby bylo jasno, já se vždy poutám protože nic lepšího nemám, ale v žádným případě pásům nevěřím a toleruju lidi, který se po jistých zážitcích nepoutají.
...no hloupej názor taky názor...
a taky mě dost točilo, jak tu všichni v pásy bezmezně věříte
Přezto přeze všechno říkám: ano, poutat se! ale hlavně nebourat. Máme v čechách neskutečně zmršený silnice a spoustu nepochopitených křižovatek - nikdo na to neukazuje prstem, nikoho to nezajímá, nikdo za takový paskvili není zodpovědný. Pak se někde dočtu, že někdo špatně skončil protože neměl pásy. Příčina je ale v bordelu a anarchii na našich silnicích.
Aby bylo jasno, já se vždy poutám protože nic lepšího nemám, ale v žádným případě pásům nevěřím a toleruju lidi, který se po jistých zážitcích nepoutají.
...no hloupej názor taky názor...
a taky mě dost točilo, jak tu všichni v pásy bezmezně věříte
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
#23 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Dovolím si oponovat.Problémy nejsou ve stavu našich silnic,ale v tom,že spousta lidí,kteří jezdí autem řídit neumí.Ono točit volantem a šlapat na plyn se naučí každý kretén,ale řízení je o předvídání a přizpůsobení a hlavně o ohleduplnosti.zoid píše: Příčina je ale v bordelu a anarchii na našich silnicích.
Aby bylo jasno, já se vždy poutám protože nic lepšího nemám, ale v žádným případě pásům nevěřím a toleruju lidi, který se po jistých zážitcích nepoutají.
...no hloupej názor taky názor...
a taky mě dost točilo, jak tu všichni v pásy bezmezně věříte
Jinak co se pásů týče jsem jednoznačně za tím,že poutat kdykoliv,kdekoliv,cokoliv.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
#24 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Já zase toleruji lidi, co propadli na základce Každý jsme nějaký...zoid píše:v žádným případě pásům nevěřím a toleruju lidi, který se po jistých zážitcích nepoutají.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#25 (Ne)připoutání se na zadních sedadlech
Jak nejsou stoprocentní? Co je to za hloupost? Bezpečnostní pásy jsou základním bezpečnostním prvkem, který samozřejmě zázraky nedokáže dělat, ale svou funkci plní tak jak mají a ve většině případů zachraňují život. Já jsem měl tu smůlu, že jsem v autě, které se hodilo na střechu seděl na sedadle spolujezdce, bylo to zhruba v 60 km/h rychlosti (Octavie) a věř že jsme všichni viseli v pásech a nikdo nikam nevypadl. Umíš si představit jak by to dopadlo ve 4 v autě bez pásů?zoid píše:Asi jsem to špatně podal, ale tím vším jsem chtěl říct, že pásy v takové podobě v jaké se dneska běžně používají, nejsou v žádném případě stoprocentní. Troufám si říct, že při jakýkoliv jiný ráně než zepředu jsou víc nebezpečný než užitečný. Při budce i v malé rychlosti Vás to s velkou pravděpodobností stejně z pásů vytáhne, stejně tak při nárazu z boku. Hledat v prostoru hlavou dolů zamotanej v pásech tlačítko na vycvaknutí je opravdu zážitek. Řešení je v čtyřbodových nebo pětibodových pásech a kvalitních sedačkách. Ať si kdo chce co chce říká, toto je laciný a jednoduchý řešení.
Přezto přeze všechno říkám: ano, poutat se! ale hlavně nebourat. Máme v čechách neskutečně zmršený silnice a spoustu nepochopitených křižovatek - nikdo na to neukazuje prstem, nikoho to nezajímá, nikdo za takový paskvili není zodpovědný. Pak se někde dočtu, že někdo špatně skončil protože neměl pásy. Příčina je ale v bordelu a anarchii na našich silnicích.
Aby bylo jasno, já se vždy poutám protože nic lepšího nemám, ale v žádným případě pásům nevěřím a toleruju lidi, který se po jistých zážitcích nepoutají.
...no hloupej názor taky názor...
a taky mě dost točilo, jak tu všichni v pásy bezmezně věříte
Nepochopitelné křižovatky? Tak nemáš na silnici co dělat!
Já pásům bezmezně nevěřím, ale vím jak špatně to tenkrát mohlo dopadnou....jo a tlačítko na odepnutí jsem našel...bylo tam co normálně
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 351 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dural8
-
- 19 Odpovědi
- 1857 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jhamos
-
- 5 Odpovědi
- 409 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 8 Odpovědi
- 966 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiří M
-
- 8 Odpovědi
- 723 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pechacek.ml