Nazdar, ľudkowia...
Máte niekto skúsenosti s kvalitou nafty v Chovátsku (HR) a v Maďarsku ( HU) ? Kde určite netankovať a čo doporučujete ?
Ak pôjdem do HR cez HU, je lepšie dotankovať v HU alebo v HR ?
P.S.: Na neznačkových čerpačkách netankujem, zaujímajú ma iba známe spoločnosti.
Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#1 Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#2 Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
V tom případě bych to vůbec neřešil (jako jsem to na podobných výletech neřešil nikdy), kvalita by měla být stejná jako u násBoss píše:P.S.: Na neznačkových čerpačkách netankujem, zaujímajú ma iba známe spoločnosti.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#3 Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
V Chorvatsku to moc řešit nemusíš, potkat jinou pumpu než INA je celkem vyjímka. Výběr je Diesel(o něco levnější) nebo Eurodiesel - do commonrailu rozhodně ten.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
#4 Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
V Chorvatsku vyzkoušené OMV a Crobenz, nebo tak nějak, vypadalo to barevně jako naše benzina.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
#5 Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
S INA mám špatný zkušenosti. Nejlépe doplnit ve SLO na OMW. Určitě bude nejlevnější (dlouhodbě levněji jak u nás), a kvaliti jinde. Od INA se mě zvedla spotřeba, snížil výkon. Nemuselo to být zaručení tím, ale já bych na to vsadil. Pak už sem to nikdy neriskoval, a bral OMW. U nás jezdím pro naftu výhredna na Benzinu, a ještě do toho leju VIF, a zdá se mě že je to dobrý.
#6 Nafta v Chorvátsku a v Maďarsku
vzhledem k tomu, že v Chorvatsku je široko daleko jediná rafinerie (INA Rijeka) tak bych to neřešil a bral kdekoliv. OMV tam samozřejmě nakupuje taky.....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 601 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 29 Odpovědi
- 4163 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bocian49
-
- 3 Odpovědi
- 938 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzach
-
- 3 Odpovědi
- 382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kirito-kun