Šrotovné
- Autor
- Zpráva
#1 Šrotovné
Tak prej bude někdy k podzimu šrotovné ... tak kdo do toho jde ...
_________________
V70 TDi 1999 - Modřinka po JardoviV Jeden dehet vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny zahalí, do oblaku sváže!
Kafe kupuju výhradně tady: http://www.primacafe.cz bo je kvalitní a čerstvě pražené. A máme tam dobrý fórum
V70 TDi 1999 - Modřinka po JardoviV Jeden dehet vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny zahalí, do oblaku sváže!
Kafe kupuju výhradně tady: http://www.primacafe.cz bo je kvalitní a čerstvě pražené. A máme tam dobrý fórum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#2 Šrotovné
No že bych nechal 70ku slisovat a pořídil si luxusní Sandero?To je otázka do pranice.
Druhá věc je,že já osobně považuju za blbost páč ten co má 120 tak na nový určitě nebude mít i tak a vůbec....
No a ještě,nejsou na podzim volby?Socanům přece není žádná cena malá za získání moci
Druhá věc je,že já osobně považuju za blbost páč ten co má 120 tak na nový určitě nebude mít i tak a vůbec....
No a ještě,nejsou na podzim volby?Socanům přece není žádná cena malá za získání moci
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Šrotovné
no. stojí mi tady na dvoře ještě renault 19 což je vhodný adept ale jako na novou V70 to opravdu nejspíš nebude....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#4 Šrotovné
Šrotovné je konkrétně u Nás naprostá hloupost, nemáme na to prachy a hlavně bude to k ničemu...ekonomice to nepomůže spíš naopak.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#5 Šrotovné
Akurat vcera v spravach hodnotil srotovne u nas nejaky "odbornik" a zhodnotil to slovami v zmysle, ze: "Srotovne nepodporuje zahranicne automobilky, ale nas, pretoze u nas sa pre nich vyrabaju diely za miliardy a teda srotovne nas nestoji nic, ba prave naopak, stat na nom este ziska".Kein píše:Šrotovné je konkrétně u Nás naprostá hloupost, nemáme na to prachy a hlavně bude to k ničemu...ekonomice to nepomůže spíš naopak.
Krasne "cisla" pouzil, je sice mozne, ze sa to v konecnom dosledku naozaj oplati, ale po tejto formulacii som vazne nemohol
Ono vacsinou sa take auta srotuju od dedka alebo nejakeho clena rodiny, ktoremu to aj tak 10 rokov stoji bez pohnutia a peniaze sa pouziju na nove auto pre syna alebo podobne. (boha ze u nas nikto nema skodovku ). Ale co som videl zabery, tak sa srotovali aj vcelku slusne auta, felicie, astry a, lanosy a podobne, dnes sice nepredajne auta, ale nie uplne vraky stale.selap píše:Druhá věc je,že já osobně považuju za blbost páč ten co má 120 tak na nový určitě nebude mít i tak a vůbec....
A inak ano, je to cisto populisticky krok, ktory velmi teroreticky mozno nesposobi extremny minus v rozpocte, ale v lepsom pripade nula s nulou pojde
bez diakritiky, pocitac v robote sa ju este nenaucil
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#6 Šrotovné
Neviem ci sa to az tak vyplati...
nemci maju srotovne, my mame srotovne a volkswagen stoji 2 tyzdne a vraj skoda v cechach nestiha vyrabat.
nemci maju srotovne, my mame srotovne a volkswagen stoji 2 tyzdne a vraj skoda v cechach nestiha vyrabat.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 682
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Šrotovné
Když u vás se dělají jen velké VW a Tuareg/Cayenne, to asi za šrotovné nepořídíš.lucki píše:Neviem ci sa to az tak vyplati...
nemci maju srotovne, my mame srotovne a volkswagen stoji 2 tyzdne a vraj skoda v cechach nestiha vyrabat.
Já četl jiný argument "pro" - prý ta nová auta kupují také lidi, kteří by si ho jinak stejně nekoupili, takže státu se to vrátí na vyšším aktuálním odvodu DPH (a je jedno, kde se to auto vyrobilo), který je prý vyšší, než šrotovné. Jenže já to vidím tak, že by si auto koupili, ale později, někdy v následných letech. Takže teď stát dostane vyšší DPHm, ale následně v dalších letech utře hubu.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#8 Šrotovné
Ale tak nějak nám šrotovná park omladí,nejdřív prachy za 10 let starý auta-lidi nakoupí i ti co by koupili za rok dva,přijde krize odbytu.Nu což,dáme šrotovná na 8 let starý auta,situace se opakuje,pak na 5 letý až nakonec všichni budeme mít max. 3letý auta.......
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#9 Šrotovné
PARDON PANE KOLEGO, NE VŠICHNI
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#10 Šrotovné
Osobně to považuji pouze za populistický tah politických zm.dů (hlavně jedné nejmenované prasečíhlavoSStrany), který navíc bude náležitě finančně podporován jedním nadnárodním koncernem...
Je to 3.14čovina na Entou a z ekonomického hlediska to je (resp. bude) pro státní kasu silně nevýhodné.
Navíc, už jenom z principu, mě neskutečně s.re takovéto očividné zvýhodňování výrobce automobilů oproti všem ostatním výrobcům - praček, televizí, žehliček, vysavačů atd...
Je to 3.14čovina na Entou a z ekonomického hlediska to je (resp. bude) pro státní kasu silně nevýhodné.
Navíc, už jenom z principu, mě neskutečně s.re takovéto očividné zvýhodňování výrobce automobilů oproti všem ostatním výrobcům - praček, televizí, žehliček, vysavačů atd...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#11 Šrotovné
Tak to naprosto souhlasím. Je to hnus a navíc všemi těmi skrytými daněmi na tom stát ještě vydělá (proto se ekonomové tomu moc nebrání) a lidé se ještě více zadluží. Protože těch co má doma 200.000,- na auto v hotovosti moc není. A akorát si za to koupí sociální poloautíčka.Lachtan píše:Osobně to považuji pouze za populistický tah politických zm.dů (hlavně jedné nejmenované prasečíhlavoSStrany), který navíc bude náležitě finančně podporován jedním nadnárodním koncernem...
Je to 3.14čovina na Entou a z ekonomického hlediska to je (resp. bude) pro státní kasu silně nevýhodné.
Navíc, už jenom z principu, mě neskutečně s.re takovéto očividné zvýhodňování výrobce automobilů oproti všem ostatním výrobcům - praček, televizí, žehliček, vysavačů atd...
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#12 Šrotovné
Souhlas s Lachtanem i Bobika, je to hnus velebnosti
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#13 Šrotovné
Přesně tak, proč jen auta a ne nic jinýho??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#14 Šrotovné
Kolko percent HDP tvori v cechach a na slovensku automobilovy priemysel a vyrobcovia dielov a kolko vyrobcovia inych spotrebicov?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#15 Šrotovné
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 Šrotovné
já osobně to nechápu, nevím jestli je víc ekologičtější vyrobit jedno nové auto vč. splodin subdodavatelů které vydrží v provozu řádu roků nebo provozovat nesmrtelné starší auto. Takový výzkum by mě hrozně zajímal. A asi tuším jak by to dopadlo.
Jenže celý politicko finanční systém je tak idiotsky postaven, že nás žene do záhuby a látat to šrotovným je hrozně krátkodobá injekce. Bohužel celá společnost je založená na principech jednoho určitého náboženství, které tu nedávno tuším hroch32 velmi obhajoval a já ho z principu zavrhuji a to velmi tvrdě. , a
Všichni možný ekobursíci se vážou ke stromům ale nad tohle idiocií se nepozastaví nikdo, ať žijí vyšší zájmy...
Jenže celý politicko finanční systém je tak idiotsky postaven, že nás žene do záhuby a látat to šrotovným je hrozně krátkodobá injekce. Bohužel celá společnost je založená na principech jednoho určitého náboženství, které tu nedávno tuším hroch32 velmi obhajoval a já ho z principu zavrhuji a to velmi tvrdě. , a
Všichni možný ekobursíci se vážou ke stromům ale nad tohle idiocií se nepozastaví nikdo, ať žijí vyšší zájmy...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 302
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#17 Šrotovné
Zrovna dnes jsem se o tom bavil s jednim clovekem z Nemecka - u nich je srotovne 2500EUR, prumerny plat je tam podobny a nova Fabia tam stoji +/- 10.000EUR, takze za 3 prumerne platy + srotovne si muze dovolit novy vuz.
U nas je prumerny plat zhruba 23000(?), nova fabia v socialni vybave stoji asi 230.000Kc a srotovne ma byt zhruba 30.000Kc...takze bezmala 9 platu + srotovne a tu mr*ku si muze nekdo u nas poridit take.
Trochu nepomer...mimochodem, na tema srotovne byl v nedavne dobe dobre vysvetleny clanek v Euru, kde autor na zaklade logickych uvah a dostupnych cisel dosel k zaveru, ze efekt srotovneho u nas bude v radu tisicu nove prodanych aut a ze to tedy je, jak bylo vyse psano, v CR naprosta pitschovina - jestli jsem ho nevyhodil, tak zkusim dohledat a naskenovat sem.
U nas je prumerny plat zhruba 23000(?), nova fabia v socialni vybave stoji asi 230.000Kc a srotovne ma byt zhruba 30.000Kc...takze bezmala 9 platu + srotovne a tu mr*ku si muze nekdo u nas poridit take.
Trochu nepomer...mimochodem, na tema srotovne byl v nedavne dobe dobre vysvetleny clanek v Euru, kde autor na zaklade logickych uvah a dostupnych cisel dosel k zaveru, ze efekt srotovneho u nas bude v radu tisicu nove prodanych aut a ze to tedy je, jak bylo vyse psano, v CR naprosta pitschovina - jestli jsem ho nevyhodil, tak zkusim dohledat a naskenovat sem.
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#18 Šrotovné
Probůh kde žiješ.karlos píše:
U nas je prumerny plat zhruba 23000(?)
A všechno to začne v Sušici tam budou na šrot všichni.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 302
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#19 Šrotovné
kdyz uz jsi na to tema ekobursiku zabrousil, tak tohle video je taky super: https://www.youtube.com/watch?v=lw_0UUQBYuE (doufam, ze to tady jeste nebylo)Ondra. píše: Všichni možný ekobursíci se vážou ke stromům ale nad tohle idiocií se nepozastaví nikdo, ať žijí vyšší zájmy...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#20 Šrotovné
No ani nemluv, škoda že to tenkrát nedopadlo líp.karlos píše:kdyz uz jsi na to tema ekobursiku zabrousil, tak tohle video je taky super: https://www.youtube.com/watch?v=lw_0UUQBYuE (doufam, ze to tady jeste nebylo)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 302
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#21 Šrotovné
Teď jsem se schválně koukal na statistiky průměrné mzdy za rok 2008, a je to tak...jj, s číslama se dá krásně kouzlit.Honza píše:Probůh kde žiješ.
A všechno to začne v Sušici tam budou na šrot všichni.
Ad Sušice - máš recht
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#22 Šrotovné
No jasně , pokud tam zanesou všechnu manažerskou havěď tak jo. Ten co by si koupil tu fobii tak má zbídou půlku.karlos píše:Teď jsem se schválně koukal na statistiky průměrné mzdy za rok 2008, a je to tak...jj, s číslama se dá krásně kouzlit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#23 Šrotovné
Asi tak...
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#24 Šrotovné
Add ekoteroristka "Kateřina"........
"Zelená" Katuška
Kdo je vůbec Kateřina Jacques?
Kateřina Jacques, za svobodna Pajerová pochází ze zámožné a dobře situované
rodiny.
Přesto je o ní dostatečně známo, že má za sebou řadu deliktů násilné povahy a nemalo zkušenost s návykovými látkami.
V polovině 90. let obývala se skupinou squatterů prázdný činžovní dům
na Praze 7, poblíž Strossmayerova náměstí.
Narušovali zde veřejný pořádek, vyvolávali pouliční rvačky a napadali kolemjdoucí.
Scénář i závěr těchto incidentů byl zpravidla stejný. Jakmile bylo zahájeno vyšetřování a trestní stíhání, objevil se rodinný
právník, povolaný rodiči nezdárné dcerušky, kontroval obviňováním těch, kdo byli přepadeni.
Soudce přitom nevynikal žádnou zvláštní nestranností a v jeho snažení mu
nepokrytě pomáhal.
Neoficiální zdroje uvádějí, že v pozadí těchto právně-soudních intrik stál
Jiří Dienstbier, politik, bývalý ministr a rodinný přítel. Přepadení, zbití a často i oloupení občané měli najednou vysvětlovat, proč se dopustili násilí na bezbranné dívce.
Fakt, že minimálně čtyři osoby musely po útoku Jacques a jejích kumpánů vyhledat lékařské ošetření, že Kateřina osobně ztloukla násadou od lopaty muže, jenž se pokoušel chránit svou těhotnou manželku, to vše připadalo panu soudci jaksi nedůležité. Bezvýznamné a irelevantní. Všichni se jako mávnutím kouzelného proutku ocitli v roli podezřelých!
O charakteru paní Jacques svědčí i to, že po celou dobu její squatterské "kariéry" se jí o nezletilého syna starali rodiče.
Ona sama totiž jevila větší zájem o drogy, výtržnosti a pouliční rvačky, než o roli milující matky.
Orgán péče o dítě se přesto neodvážil zasáhnout, i když se tato skutečnost vícekrát objevila i v průběhu soudního projednávání.
Ostatně, pan Jiří Dienstbier, otec oficiální milenky Martina Bursíka (předseda SZ), nakonec na žádost rodičů pomohl Kateřině Jacques k politické kariéře.
Čas od času mi příjdou od "přátel" mailem i takovéto perličky....
"Zelená" Katuška
Kdo je vůbec Kateřina Jacques?
Kateřina Jacques, za svobodna Pajerová pochází ze zámožné a dobře situované
rodiny.
Přesto je o ní dostatečně známo, že má za sebou řadu deliktů násilné povahy a nemalo zkušenost s návykovými látkami.
V polovině 90. let obývala se skupinou squatterů prázdný činžovní dům
na Praze 7, poblíž Strossmayerova náměstí.
Narušovali zde veřejný pořádek, vyvolávali pouliční rvačky a napadali kolemjdoucí.
Scénář i závěr těchto incidentů byl zpravidla stejný. Jakmile bylo zahájeno vyšetřování a trestní stíhání, objevil se rodinný
právník, povolaný rodiči nezdárné dcerušky, kontroval obviňováním těch, kdo byli přepadeni.
Soudce přitom nevynikal žádnou zvláštní nestranností a v jeho snažení mu
nepokrytě pomáhal.
Neoficiální zdroje uvádějí, že v pozadí těchto právně-soudních intrik stál
Jiří Dienstbier, politik, bývalý ministr a rodinný přítel. Přepadení, zbití a často i oloupení občané měli najednou vysvětlovat, proč se dopustili násilí na bezbranné dívce.
Fakt, že minimálně čtyři osoby musely po útoku Jacques a jejích kumpánů vyhledat lékařské ošetření, že Kateřina osobně ztloukla násadou od lopaty muže, jenž se pokoušel chránit svou těhotnou manželku, to vše připadalo panu soudci jaksi nedůležité. Bezvýznamné a irelevantní. Všichni se jako mávnutím kouzelného proutku ocitli v roli podezřelých!
O charakteru paní Jacques svědčí i to, že po celou dobu její squatterské "kariéry" se jí o nezletilého syna starali rodiče.
Ona sama totiž jevila větší zájem o drogy, výtržnosti a pouliční rvačky, než o roli milující matky.
Orgán péče o dítě se přesto neodvážil zasáhnout, i když se tato skutečnost vícekrát objevila i v průběhu soudního projednávání.
Ostatně, pan Jiří Dienstbier, otec oficiální milenky Martina Bursíka (předseda SZ), nakonec na žádost rodičů pomohl Kateřině Jacques k politické kariéře.
Čas od času mi příjdou od "přátel" mailem i takovéto perličky....
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#25 Šrotovné
... re=related
Když jsme u toho, je to fakt smutný, a svědčí to zase a jen o tom co tam je za hovada a idioty.
Když jsme u toho, je to fakt smutný, a svědčí to zase a jen o tom co tam je za hovada a idioty.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN