Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zrovna

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 294
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#26 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

No sice to není volvo ,nó snad to nebude vadit .ale jedineho veterána na světě ktereho bych chtěl já sám osobně zachranit je tenhle FORD MUSTANG FASTBACK. V8 4,7litru. R.V 1965. motor funkční , špatná karoserie .je na prodej za 230 000tisíc , a já je nemám :-( můj sen a je tak levnej bůůůů, koukám že volvo asi nikdy neudělalo tak zaživneho sportáka jako je Mustang co ???
Přílohy
2r.JPG
2r.JPG (63.67 KiB) Zobrazeno 551 x
1r.JPG
1r.JPG (46.86 KiB) Zobrazeno 549 x
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 118
Registrován: 16 roků
Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003

#27 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od philcan »

doktor píše:
philcan píše:Vacsinou je na tomto fore kazdy hotovy z dvojek. Ale keby som si ja mal kompletne zrenovovat nejake Volvo, asi by som chcel, aby na konci vyzeralo takto. Podla mna najreprezentativnejsimi Volvami boli devinky.

když už, tak Royal
Skoda, ze Royalu spravili take uzku prednu masku, ale samozrejme, to auto vyzera kralovsky.
Naposledy upravil(a) philcan dne 07 úno 2009 01:06, celkem upraveno 1 x.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#28 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 294
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#29 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč? :shock:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

GDPR_user

#30 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od GDPR_user »

TOMÁŠ S80 píše:
jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč? :shock:
http://www.kloadomustang.cz/

http://www.classicmustang.sk/uvod.html

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#31 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

TOMÁŠ S80 píše:
jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč? :shock:
Dá se dovézt levněji, hoši z toho mají dobrý byznys.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#32 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od LukášM »

Lachtan píše:
martinopel píše:no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.
Pokud by někdo měl takovéhle peníze na renovaci veterána, tak by jsem mu doporučil něco jiného než Volvo. 8)
Bohužel této rady se držím i já ;-) http://www.carandclassic.co.uk/

Myslím si, že Volvo tolik na ceně do budoucna stoupat nebude, málokteré Volvo se může řadit mezi sportovní, snad jen P1800 a na to ještě nemá ten správný motor. :? Takže za tyhle peníze se dá již pořídit třeba Jaguar E-type jako dost slušný základ. No a to je úplně něco jiného ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#33 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od LukášM »

jarek.krizan píše:Royal je můj sen, ale když veterána tak P1800ES a ve zlaté metle. Vloni ve Švédsku jsem z ní byl unešený.
Design opravdu krásný, nejhezčí Volvo všech dob, dle mého soudu....ale chybějí tomu min. 2 válce a pár koní navíc :?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#34 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od LukášM »

jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
Hódně moc předraženej na to v jakým je stavu ;-) Mustang je opravdu krásné silné auto s krásným zvukem a je to poctivá mechanika....ale od 300tis se dá sehnat slušná 911, která je na běžné ježdění vhodnější, akorát ty Porsche díly jsou neskutečně drahé :?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#35 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od doktor »

LukášM píše:
jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
Hódně moc předraženej na to v jakým je stavu ;-) Mustang je opravdu krásné silné auto s krásným zvukem a je to poctivá mechanika....ale od 300tis se dá sehnat slušná 911, která je na běžné ježdění vhodnější, akorát ty Porsche díly jsou neskutečně drahé :?
911 je dlouhodobě na nejvyšších příčkách spolehlivosti ojetin.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 294
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#36 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

martinopel píše:
TOMÁŠ S80 píše:
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč? :shock:
http://www.kloadomustang.cz/

http://www.classicmustang.sk/uvod.html
no na kloado mustang tam koukám furt. a ten classic mustang votm ani nevim. ale má tam jen 2 hardtopi ,a docela drahý , u kloada je ten fatback vyzz fotky nahoře :mrgreen:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 294
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#37 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

jarek.krizan píše:
TOMÁŠ S80 píše:
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč? :shock:
Dá se dovézt levněji, hoši z toho mají dobrý byznys.
prej kontejner v americe stojí asi 17 000tisíc . ja vim že se dá dovezt levněji . ale kdo se proto potáhne takovou dálku a eště kolik by ten přívoz moch tak stát. a dolar je tet hodně nahoře no USD 22KČ SKORO a to byl za 15kč i méně. tet se to nevyplatí kupovat veterána :oops:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

dab
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 75
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#38 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od dab »

Na Samosu v nějaké zahradě jsem viděl prastarýho rols-royce, ale už je to pár let. :twisted:
_________________
V70 TDi 1999 - Modřinka po JardoviV Jeden dehet vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny zahalí, do oblaku sváže!
Kafe kupuju výhradně tady: http://www.primacafe.cz bo je kvalitní a čerstvě pražené. A máme tam dobrý fórum :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od dali »

LukášM píše:Myslím si, že Volvo tolik na ceně do budoucna stoupat nebude, málokteré Volvo se může řadit mezi sportovní, snad jen P1800 a na to ještě nemá ten správný motor. :? Takže za tyhle peníze se dá již pořídit třeba Jaguar E-type jako dost slušný základ. No a to je úplně něco jiného ;-)
JJ E-type bych taky moh, jenže aby to bylo to pravý, chce to určitě šestiválec, nejlíp Series I a úplně nejlíp ve správný barvě... a jsi rázem s cenou někde jinde.
Třeba tenhle vypadá celkem k světu, taky tam radši ani nepíšou cenu:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C77572#

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 294
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#40 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

http://www.carandclassic.co.uk/car/C77137

Tak tohle je kočár. a to je z německa ? a ceny sou v Eurech co ?

prdlajs je to z ameriky a ceny sou v dolarech že ?
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#41 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od Honza »

TOMÁŠ S80 píše:http://www.carandclassic.co.uk/car/C77137

Tak tohle je kočár. a to je z německa ? a ceny sou v Eurech co ?

prdlajs je to z ameriky a ceny sou v dolarech že ?
Eštš horší varianta, z Anglie a cena v librách
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#42 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od pekelnik »

Je pravda, že renovace stojí nějaké peníze. 2xx má výhodu tu, že má nízké pořizovací náklady a díly na ni jsou sehnatelné vcelku bezproblémově. Samozřejmě, když koupíš auto za 10 000 a zrenovuješ ho za standartní (katalogové) ceny dílů, nemůžeš čekat, že bude mít pak nepředstavitelnou hodnotu. Jestli nevíš, do čeho strkat prachydřív, šáhni po tom rollsovi, jaguaru, nebo jiném, i u laiků profláklém modelu, kde je jistota, že ho pak kdykoli prodáš nějakému zbohatlíkovi. ano, Volvo není případ (ani v běžné praxi, snad kromě P1800) kasovního trháku, ale zase za něj dáš celkově méně. nedovedu si představit, ža mám doma nějakého "plnokrevníka" např. z anglie třeva ze 40.let a sháním na něj to, či ono. To je většinou problém to vůbec dohledat, natož pak sehnat, nebo nechat vyrobit. To pak lítak cifry v stotisících. Samozřejmě i pro volvo dnes existují veteránské www stránky, kde se majitelé zabývají problémy svých stařičkých miláčků. Většinou je to u veteránů ale o tom, že čím víc peněz máš, tím víc peněz utratíš. Neboj, nezbydou ti žádné. Pokud této vášni podlehneš, zjistíš, že vždy bude co zlepšovat.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#43 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

dali píše:
LukášM píše:Myslím si, že Volvo tolik na ceně do budoucna stoupat nebude, málokteré Volvo se může řadit mezi sportovní, snad jen P1800 a na to ještě nemá ten správný motor. :? Takže za tyhle peníze se dá již pořídit třeba Jaguar E-type jako dost slušný základ. No a to je úplně něco jiného ;-)
JJ E-type bych taky moh, jenže aby to bylo to pravý, chce to určitě šestiválec, nejlíp Series I a úplně nejlíp ve správný barvě... a jsi rázem s cenou někde jinde.
Třeba tenhle vypadá celkem k světu, taky tam radši ani nepíšou cenu:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C77572#
JJ E-type I generace mám v řešení ( opravě ) není to levný koníček, hlavně pokud je tam 1. 12válec. Kámoše přišel na 650 000 kč a je před drobnýma opravama. Jinak jak nový.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#44 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

pekelnik píše: Většinou je to u veteránů ale o tom, že čím víc peněz máš, tím víc peněz utratíš. Neboj, nezbydou ti žádné. Pokud této vášni podlehneš, zjistíš, že vždy bude co zlepšovat.
JJ svatá pravda. Pozor pokud kdokoli této nemoci podlehne je vždy bez prostředků. Tato nemoc spotřebuje veškeré finanční prostředky a někdy i víc, než majitel má.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#45 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od martines »

Pánové,pánové,to,že jsem se zde zeptal jaké Volvo restaurovat, neznamená že nevím co penězma.Je to u mě pouť na delší trasu.Mám představu že bych se tím prokousával tak minimálně 5 let (samolitr že podle financí).Takže těch 5 let je spíše ta nejkratší doba.Rollse a ostatní ikony veteránů mi zůstanou tak nějak mimo možnosti a zas tak moc mi to nevadí.Nejsem bohatý,pouze mám nadšení do něčeho takového jít.A ano,nějakou tu korunu do začátku taky ale rozhodně to nejsou statisíce.Martinopel už zde naznačil že je to všechno pekelně drahé ale nemám momentálně dostatečné prostředky abych vše naráz opravil,tedy zrestauroval.Mě osobně se tuze líbí pekelníkova 262 ale co se týče interiéru,ten v mých očích pokulhává za exteriérem.Ten je prostě brilantní.Otázka je co jiného restaurovat.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#46 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od Honza »

martines píše:Otázka je co jiného restaurovat.
Třeba TP36 Carioku
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#47 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od martines »

To už je vysloveně skvost do muzea a ne na moje nadšení.Už počáteční investice by byla daleko za mým rozpočtem. :)

Honza píše:
martines píše:Otázka je co jiného restaurovat.
Třeba TP36 Carioku
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#48 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od Ondra. »

já bych šel do nějaký dvojky, čim starší dvojka tim lepší, renovací Polara toho moc nevytrhneš
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#49 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od doktor »

Ondra. píše:já bych šel do nějaký dvojky, čim starší dvojka tim lepší, renovací Polara toho moc nevytrhneš
jestli budeš ty kozlíku šikulko ještě chvíli opravovat tu svoji dvojku sám tím tvým přístupem pokus-omyl, tak brzy bude hodna stavu restaurování a pak jí můžeš martinesovi prodat za búra. :mrgreen:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#50 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od dali »

jarek.krizan píše:
JJ E-type I generace mám v řešení ( opravě ) není to levný koníček, hlavně pokud je tam 1. 12válec. Kámoše přišel na 650 000 kč a je před drobnýma opravama. Jinak jak nový.
Jestli mě moje povrchní znalosti o tomhle autě neklamou tak Series I nemůže mít V12. I. série = kapkovitý kryty předních světel a tenký zadní světla nad nárazníkem + řadovej 6válec. U V12 už bylo všechno špatně...byl těžkej a díky emisním limitům dost seškrcenej...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“