Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zrovna
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#26 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
No sice to není volvo ,nó snad to nebude vadit .ale jedineho veterána na světě ktereho bych chtěl já sám osobně zachranit je tenhle FORD MUSTANG FASTBACK. V8 4,7litru. R.V 1965. motor funkční , špatná karoserie .je na prodej za 230 000tisíc , a já je nemám můj sen a je tak levnej bůůůů, koukám že volvo asi nikdy neudělalo tak zaživneho sportáka jako je Mustang co ???
- Přílohy
-
- 2r.JPG (63.67 KiB) Zobrazeno 551 x
-
- 1r.JPG (46.86 KiB) Zobrazeno 549 x
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 118
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
#27 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Skoda, ze Royalu spravili take uzku prednu masku, ale samozrejme, to auto vyzera kralovsky.doktor píše:philcan píše:Vacsinou je na tomto fore kazdy hotovy z dvojek. Ale keby som si ja mal kompletne zrenovovat nejake Volvo, asi by som chcel, aby na konci vyzeralo takto. Podla mna najreprezentativnejsimi Volvami boli devinky.
když už, tak Royal
Naposledy upravil(a) philcan dne 07 úno 2009 01:06, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#28 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#29 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč?jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
#30 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
http://www.kloadomustang.cz/TOMÁŠ S80 píše:jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč?jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
http://www.classicmustang.sk/uvod.html
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#31 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Dá se dovézt levněji, hoši z toho mají dobrý byznys.TOMÁŠ S80 píše:jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč?jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#32 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Bohužel této rady se držím i já http://www.carandclassic.co.uk/Lachtan píše:Pokud by někdo měl takovéhle peníze na renovaci veterána, tak by jsem mu doporučil něco jiného než Volvo.martinopel píše:no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.
Myslím si, že Volvo tolik na ceně do budoucna stoupat nebude, málokteré Volvo se může řadit mezi sportovní, snad jen P1800 a na to ještě nemá ten správný motor. :? Takže za tyhle peníze se dá již pořídit třeba Jaguar E-type jako dost slušný základ. No a to je úplně něco jiného
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#33 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Design opravdu krásný, nejhezčí Volvo všech dob, dle mého soudu....ale chybějí tomu min. 2 válce a pár koní navíc :?jarek.krizan píše:Royal je můj sen, ale když veterána tak P1800ES a ve zlaté metle. Vloni ve Švédsku jsem z ní byl unešený.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#34 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Hódně moc předraženej na to v jakým je stavu Mustang je opravdu krásné silné auto s krásným zvukem a je to poctivá mechanika....ale od 300tis se dá sehnat slušná 911, která je na běžné ježdění vhodnější, akorát ty Porsche díly jsou neskutečně drahé :?jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#35 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
911 je dlouhodobě na nejvyšších příčkách spolehlivosti ojetin.LukášM píše:Hódně moc předraženej na to v jakým je stavu Mustang je opravdu krásné silné auto s krásným zvukem a je to poctivá mechanika....ale od 300tis se dá sehnat slušná 911, která je na běžné ježdění vhodnější, akorát ty Porsche díly jsou neskutečně drahé :?jarek.krizan píše:Ten mustangje hódně předražený. Dám ti slevu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#36 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
no na kloado mustang tam koukám furt. a ten classic mustang votm ani nevim. ale má tam jen 2 hardtopi ,a docela drahý , u kloada je ten fatback vyzz fotky nahořemartinopel píše:http://www.kloadomustang.cz/TOMÁŠ S80 píše:
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč?
http://www.classicmustang.sk/uvod.html
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#37 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
prej kontejner v americe stojí asi 17 000tisíc . ja vim že se dá dovezt levněji . ale kdo se proto potáhne takovou dálku a eště kolik by ten přívoz moch tak stát. a dolar je tet hodně nahoře no USD 22KČ SKORO a to byl za 15kč i méně. tet se to nevyplatí kupovat veteránajarek.krizan píše:Dá se dovézt levněji, hoši z toho mají dobrý byznys.TOMÁŠ S80 píše:
jak co slevu? ty o nakem fastbacku víššš? a za kolik kč?
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
#38 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Na Samosu v nějaké zahradě jsem viděl prastarýho rols-royce, ale už je to pár let.
_________________
V70 TDi 1999 - Modřinka po JardoviV Jeden dehet vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny zahalí, do oblaku sváže!
Kafe kupuju výhradně tady: http://www.primacafe.cz bo je kvalitní a čerstvě pražené. A máme tam dobrý fórum
V70 TDi 1999 - Modřinka po JardoviV Jeden dehet vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny zahalí, do oblaku sváže!
Kafe kupuju výhradně tady: http://www.primacafe.cz bo je kvalitní a čerstvě pražené. A máme tam dobrý fórum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#39 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
JJ E-type bych taky moh, jenže aby to bylo to pravý, chce to určitě šestiválec, nejlíp Series I a úplně nejlíp ve správný barvě... a jsi rázem s cenou někde jinde.LukášM píše:Myslím si, že Volvo tolik na ceně do budoucna stoupat nebude, málokteré Volvo se může řadit mezi sportovní, snad jen P1800 a na to ještě nemá ten správný motor. :? Takže za tyhle peníze se dá již pořídit třeba Jaguar E-type jako dost slušný základ. No a to je úplně něco jiného
Třeba tenhle vypadá celkem k světu, taky tam radši ani nepíšou cenu:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C77572#
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#40 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
http://www.carandclassic.co.uk/car/C77137
Tak tohle je kočár. a to je z německa ? a ceny sou v Eurech co ?
prdlajs je to z ameriky a ceny sou v dolarech že ?
Tak tohle je kočár. a to je z německa ? a ceny sou v Eurech co ?
prdlajs je to z ameriky a ceny sou v dolarech že ?
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#41 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Eštš horší varianta, z Anglie a cena v libráchTOMÁŠ S80 píše:http://www.carandclassic.co.uk/car/C77137
Tak tohle je kočár. a to je z německa ? a ceny sou v Eurech co ?
prdlajs je to z ameriky a ceny sou v dolarech že ?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#42 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Je pravda, že renovace stojí nějaké peníze. 2xx má výhodu tu, že má nízké pořizovací náklady a díly na ni jsou sehnatelné vcelku bezproblémově. Samozřejmě, když koupíš auto za 10 000 a zrenovuješ ho za standartní (katalogové) ceny dílů, nemůžeš čekat, že bude mít pak nepředstavitelnou hodnotu. Jestli nevíš, do čeho strkat prachydřív, šáhni po tom rollsovi, jaguaru, nebo jiném, i u laiků profláklém modelu, kde je jistota, že ho pak kdykoli prodáš nějakému zbohatlíkovi. ano, Volvo není případ (ani v běžné praxi, snad kromě P1800) kasovního trháku, ale zase za něj dáš celkově méně. nedovedu si představit, ža mám doma nějakého "plnokrevníka" např. z anglie třeva ze 40.let a sháním na něj to, či ono. To je většinou problém to vůbec dohledat, natož pak sehnat, nebo nechat vyrobit. To pak lítak cifry v stotisících. Samozřejmě i pro volvo dnes existují veteránské www stránky, kde se majitelé zabývají problémy svých stařičkých miláčků. Většinou je to u veteránů ale o tom, že čím víc peněz máš, tím víc peněz utratíš. Neboj, nezbydou ti žádné. Pokud této vášni podlehneš, zjistíš, že vždy bude co zlepšovat.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#43 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
JJ E-type I generace mám v řešení ( opravě ) není to levný koníček, hlavně pokud je tam 1. 12válec. Kámoše přišel na 650 000 kč a je před drobnýma opravama. Jinak jak nový.dali píše:JJ E-type bych taky moh, jenže aby to bylo to pravý, chce to určitě šestiválec, nejlíp Series I a úplně nejlíp ve správný barvě... a jsi rázem s cenou někde jinde.LukášM píše:Myslím si, že Volvo tolik na ceně do budoucna stoupat nebude, málokteré Volvo se může řadit mezi sportovní, snad jen P1800 a na to ještě nemá ten správný motor. :? Takže za tyhle peníze se dá již pořídit třeba Jaguar E-type jako dost slušný základ. No a to je úplně něco jiného
Třeba tenhle vypadá celkem k světu, taky tam radši ani nepíšou cenu:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C77572#
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#44 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
JJ svatá pravda. Pozor pokud kdokoli této nemoci podlehne je vždy bez prostředků. Tato nemoc spotřebuje veškeré finanční prostředky a někdy i víc, než majitel má.pekelnik píše: Většinou je to u veteránů ale o tom, že čím víc peněz máš, tím víc peněz utratíš. Neboj, nezbydou ti žádné. Pokud této vášni podlehneš, zjistíš, že vždy bude co zlepšovat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#45 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Pánové,pánové,to,že jsem se zde zeptal jaké Volvo restaurovat, neznamená že nevím co penězma.Je to u mě pouť na delší trasu.Mám představu že bych se tím prokousával tak minimálně 5 let (samolitr že podle financí).Takže těch 5 let je spíše ta nejkratší doba.Rollse a ostatní ikony veteránů mi zůstanou tak nějak mimo možnosti a zas tak moc mi to nevadí.Nejsem bohatý,pouze mám nadšení do něčeho takového jít.A ano,nějakou tu korunu do začátku taky ale rozhodně to nejsou statisíce.Martinopel už zde naznačil že je to všechno pekelně drahé ale nemám momentálně dostatečné prostředky abych vše naráz opravil,tedy zrestauroval.Mě osobně se tuze líbí pekelníkova 262 ale co se týče interiéru,ten v mých očích pokulhává za exteriérem.Ten je prostě brilantní.Otázka je co jiného restaurovat.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#46 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Třeba TP36 Cariokumartines píše:Otázka je co jiného restaurovat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#47 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
To už je vysloveně skvost do muzea a ne na moje nadšení.Už počáteční investice by byla daleko za mým rozpočtem.
Honza píše:Třeba TP36 Cariokumartines píše:Otázka je co jiného restaurovat.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#48 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
já bych šel do nějaký dvojky, čim starší dvojka tim lepší, renovací Polara toho moc nevytrhneš
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#49 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
jestli budeš ty kozlíku šikulko ještě chvíli opravovat tu svoji dvojku sám tím tvým přístupem pokus-omyl, tak brzy bude hodna stavu restaurování a pak jí můžeš martinesovi prodat za búra.Ondra. píše:já bych šel do nějaký dvojky, čim starší dvojka tim lepší, renovací Polara toho moc nevytrhneš
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#50 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro
Jestli mě moje povrchní znalosti o tomhle autě neklamou tak Series I nemůže mít V12. I. série = kapkovitý kryty předních světel a tenký zadní světla nad nárazníkem + řadovej 6válec. U V12 už bylo všechno špatně...byl těžkej a díky emisním limitům dost seškrcenej...jarek.krizan píše:
JJ E-type I generace mám v řešení ( opravě ) není to levný koníček, hlavně pokud je tam 1. 12válec. Kámoše přišel na 650 000 kč a je před drobnýma opravama. Jinak jak nový.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6246 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1301 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 2 Odpovědi
- 1762 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logan