Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zrovna

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#1 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zrovna

Příspěvek od martines »

Pohrávám si s myšlenkou zachránit nějakýho Vólvíka který neměl štěstí na prvního majitele a má zanedbanou péči.Tak bych chtěl osondovat jaký model by byl vaším favoritem.
Naposledy upravil(a) martines dne 06 úno 2009 16:08, celkem upraveno 2 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#2 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od veetec »

jednoznačná volba...
Přílohy
IMG_5811.JPG
IMG_5811.JPG (58.91 KiB) Zobrazeno 818 x
IMG_5795.JPG
IMG_5795.JPG (75.62 KiB) Zobrazeno 818 x
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#3 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od doktor »

na sežranou dvojku si připrav:
-5-10.000 nákupka
-150.000 investice

Karosařina je stejne drahá ( hóóódně drahá) bez ohledu na stáří auta.
Kupovat sežrané auto za účelem záchrany - pěkné gesto ale drahý koníček. Já bych pro to doma pochopení nenašel.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#4 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od lookens »

Otázka je jestli, tím co napsal Martines, myslel zrovna sežraný auto.
Na fotce je vidět sežraná dvojka - tedy jasná volba 2xx.
Sám bych se přimluvil za 1xx nebo 2xx, protože "se mi líbí ty jejich hranatý zadečky" a dají se sehnat.
Starší stojí za oběť, ale vsadím gatě že to bude alespoň 4krát dražší.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#5 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od martines »

Ale jo byl to asi takový záměr.Koupit a pak podle peněz opravovat (v mém případě nechat opravovat)Bylo by to na delší dobu ale to už to auto bude získávat na ceně :D

[quote="lookens"]Otázka je jestli, tím co napsal Martines, myslel zrovna sežraný auto.
quote]
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 74
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

#6 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od aphex »

PV444 nebo Amazon
Volvo_PV444_Sedan.jpg
Volvo_PV444_Sedan.jpg (83.16 KiB) Zobrazeno 744 x
amazon.jpg
amazon.jpg (57.03 KiB) Zobrazeno 743 x
Tady jsem našel jedno PV https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od pekelnik »

myslím, že na záchranu by se utčitě hodila nějaká nestandartní 2xx. Napadlo mně třeba koupit v německu 244DLS. Zajímavá edice 1000ks modelu 244 s čumákem z 264, výhradně pro DDR. Bejvaj to socky, ale je to rarita.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vzvqmhiuyrme

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

nebo by stál za to výroční model 1977
nebo 242. není jich tu v čr moc
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od doktor »

Čím se liší 244 od 240 ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od pekelnik »

stářím označení. 240 může být i kombi 244 nikdy. Do roku 1985 se vyráběly modely 240 a 260 pod označeními 2 - řada, 4 (6) počet válců, 2 (4) (5) počet dveří.
242,244,245,262,264,265 L, DL, GL, GLE, DLS, C........
Od r. 85 se vyráběla už jen čtyřválcová auta, tak to vše pojmenovali jen 240 a šmitec. Samozřejmě ve VIN se toto rozdělení dále objevuje (např. YV1244........)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#10 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od neuman zdenek »

doktor píše:Čím se liší 244 od 240 ?
244 má čtvery dveře,a 240 je bez dveří :lol:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#11 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od doktor »

pekelnik píše:stářím označení. 240 může být i kombi 244 nikdy. Do roku 1985 se vyráběly modely 240 a 260 pod označeními 2 - řada, 4 (6) počet válců, 2 (4) (5) počet dveří.
242,244,245,262,264,265 L, DL, GL, GLE, DLS, C........
Od r. 85 se vyráběla už jen čtyřválcová auta, tak to vše pojmenovali jen 240 a šmitec. Samozřejmě ve VIN se toto rozdělení dále objevuje (např. YV1244........)
Chápu to, že 4 válcové dvojky sedany do r. 85 se označují 244 a DLS je spešl edice?

takže sedan z roku 83 čtyřválec bude 244? Označní L, DL, GL, GLE, DLS, C........ značí výbavu?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od pekelnik »

ano. sedan 1983 bude 244 DL, GL, popř. GLE, když budeš mít štěstí.
Písmena značí výbavu.

Přehled verzí modelu Volvo 200
244DL, 244GL, 244GLE, 245L, 245DL, 264DL, 264GL, 264GLE, 265 DL
242L, 242DL, 242GT, 262GL, 262C – dvoudveřové verze



Přehled značení 1975-1985
2XY
2 – modelová řada
X – počet hlav motoru
Y – počet dveří
písmeno – výbava, typ vozu

• L: Luxe
• DL: De Luxe
• GL: Grand Luxe
• GLE: Grand Luxe Executive
• GLT: Grand Luxe Touring
• GT: Grand Touring
• C: Coupé
Od roku 1985 se vozy označovaly jen jako 240, protože výroba 260 byla ukončena

Spciální edice označované ještě jako:
244 DLS – 1977-78 (DDR), 264 TE (Top Executive) 1975-81, 245 T (TRANSFER) 1977-80, 242 GT – 1978-80, 240 TURBO – 1981-85, 242 Group A Homologated Turbo -1983, 240 SE - 1991, 240 POLAR + SUPER POLAR – 1991-92, 240 CLASSIC – 1992-93, 240 LIMITED – 1992, 240 GL - 1992, 240 TORSLANDA – 1993,

Výroční modely :
244 DL Anniversary- 1977, 240 DL Jubileum - 1987
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#13 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od Honza »

pekelnik píše: X – počet hlav motoru
Spíš válců ;-)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#14 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od lookens »

martines píše:Ale jo byl to asi takový záměr.Koupit a pak podle peněz opravovat
no člověče to snad není třeba, občas se přece dá sehnat neúplně sežranou spešl dvojku - jak píše místní "pekelník" pekelník :)

v opačném případě bych řekl v souladu s Lakiermeister'em Doktorem - sežrané auto už tak akorát kvete ... :neutral:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

GDPR_user

#15 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od GDPR_user »

martines píše:Ale jo byl to asi takový záměr.Koupit a pak podle peněz opravovat (v mém případě nechat opravovat)Bylo by to na delší dobu ale to už to auto bude získávat na ceně :D
lookens píše:Otázka je jestli, tím co napsal Martines, myslel zrovna sežraný auto.
quote]
Tyto auta sice relativně budou získávat na ceně,ale v poměru co do toho nacpeš vs co bys za to mohl dostat je jako bys ty prachy házel do kanálu.90% renovací pokud si je neděláš sám je prodělečný podnik.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#16 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od martines »

Nechci aby to znělo jako že něco postavím a pak to se ziskem prodám.To ne.Na autě si neudělám skoro nic takže vím žeby to bylo prodělečný na 100%
quote]
Tyto auta sice relativně budou získávat na ceně,ale v poměru co do toho nacpeš vs co bys za to mohl dostat je jako bys ty prachy házel do kanálu.90% renovací pokud si je neděláš sám je prodělečný podnik.[/quote]
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

GDPR_user

#17 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od GDPR_user »

martines píše:Nechci aby to znělo jako že něco postavím a pak to se ziskem prodám.To ne.Na autě si neudělám skoro nic takže vím žeby to bylo prodělečný na 100%
quote]
Tyto auta sice relativně budou získávat na ceně,ale v poměru co do toho nacpeš vs co bys za to mohl dostat je jako bys ty prachy házel do kanálu.90% renovací pokud si je neděláš sám je prodělečný podnik.
[/quote]
no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#18 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od Lachtan »

martinopel píše:no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.
Pokud by někdo měl takovéhle peníze na renovaci veterána, tak by jsem mu doporučil něco jiného než Volvo. 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

GDPR_user

#19 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od GDPR_user »

Lachtan píše:
martinopel píše:no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.
Pokud by někdo měl takovéhle peníze na renovaci veterána, tak by jsem mu doporučil něco jiného než Volvo. 8)
Bohužel renovace opravdu toliko stojí,a to se bavím o těch nejnižších cenách.Např.renovace veteránu ve firmě Ecorra vyjde cca 1500000Kč

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#20 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od martines »

Tak přiznávám že cenu jsem vůbec nečekal na hranici 500kk,spíše tak do 150,200kk bych si dal jako strop a to ještě časem.Měl jsem představu,kastle támhle,motor támhle,elektrika tam,čalounění zase někam.Rozhodně nemám 500 na takový můj rozmar.Uvidíme.Neházím flintu do žita.Ale tu cenu si musel přirovnat k nějakému modelu,ne?
martinopel píše:no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.
Pokud by někdo měl takovéhle peníze na renovaci veterána, tak by jsem mu doporučil něco jiného než Volvo. 8)[/quote]
Bohužel renovace opravdu toliko stojí,a to se bavím o těch nejnižších cenách.Např.renovace veteránu ve firmě Ecorra vyjde cca 1500000Kč[/quote]
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

GDPR_user

#21 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od GDPR_user »

martines píše:Tak přiznávám že cenu jsem vůbec nečekal na hranici 500kk,spíše tak do 150,200kk bych si dal jako strop a to ještě časem.Měl jsem představu,kastle támhle,motor támhle,elektrika tam,čalounění zase někam.Rozhodně nemám 500 na takový můj rozmar.Uvidíme.Neházím flintu do žita.Ale tu cenu si musel přirovnat k nějakému modelu,ne?
martinopel píše:no pokud chceš do renovace nacpat 200-500000Kč tak je celkem jedno do čeho půjdeš.
Pokud by někdo měl takovéhle peníze na renovaci veterána, tak by jsem mu doporučil něco jiného než Volvo. 8)
Bohužel renovace opravdu toliko stojí,a to se bavím o těch nejnižších cenách.Např.renovace veteránu ve firmě Ecorra vyjde cca 1500000Kč[/quote][/quote]
Ceny jsou vzaty obecně,bez rozdílů značky a typu vozu.Jen lak na veterána je otázka cca 70-150000 a tak mohu pokračovat.Pokud již chceš investovat někde tady byla na prodej 164ka takže tu bych být tebou koupil,asi to bude nejrozumnější.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 118
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003

#22 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od philcan »

Vacsinou je na tomto fore kazdy hotovy z dvojek. Ale keby som si ja mal kompletne zrenovovat nejake Volvo, asi by som chcel, aby na konci vyzeralo takto. Podla mna najreprezentativnejsimi Volvami boli devinky.
Volvo_940_90-98_30.jpg
Volvo_940_90-98_30.jpg (60.95 KiB) Zobrazeno 524 x

GDPR_user

#23 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od GDPR_user »

Když už tak TP21 http://www.conceptcarz.com/vehicle/z110 ... -TP21.aspx"
Malá ochutnávka http://video.google.com/videosearch?cli ... &ct=title#
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 06 úno 2009 22:35, celkem upraveno 1 x.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#24 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od doktor »

philcan píše:Vacsinou je na tomto fore kazdy hotovy z dvojek. Ale keby som si ja mal kompletne zrenovovat nejake Volvo, asi by som chcel, aby na konci vyzeralo takto. Podla mna najreprezentativnejsimi Volvami boli devinky.

když už, tak Royal
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#25 Kdyby jste restaurovali Volvo,jaký by to bylo a proč zro

Příspěvek od jarek.krizan »

Royal je můj sen, ale když veterána tak P1800ES a ve zlaté metle. Vloni ve Švédsku jsem z ní byl unešený.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“