AWD na technické

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#1 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté :lol:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

GDPR_user

#2 AWD na technické

Příspěvek od GDPR_user »

petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté :lol:
Tak to mi přijde jako pěkná pikačovina.Protože zcela určitě budou mít brzdy jinou účinnost při jízdě vpřed a jinou při jízdě vzad.Netroufám si odhadovat jak velký rozdíl to bude,ale např.auto na ručku se při brzdění s kopce ŕozjede a do kopce se jakoby ručka zasekne.S kotoučovými brzdami to bude méně znatelné,ale rozdíl tam určitě bude.Navíc nechápu jakou funkci to bude mít na případný mezinápravový diferenciál.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#3 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

martinopel píše:
petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté :lol:
Tak to mi přijde jako pěkná pikačovina.Protože zcela určitě budou mít brzdy jinou účinnost při jízdě vpřed a jinou při jízdě vzad.Netroufám si odhadovat jak velký rozdíl to bude,ale např.auto na ručku se při brzdění s kopce ŕozjede a do kopce se jakoby ručka zasekne.S kotoučovými brzdami to bude méně znatelné,ale rozdíl tam určitě bude.Navíc nechápu jakou funkci to bude mít na případný mezinápravový diferenciál.
měří se levé, pak pravé kolo a reverzují se prý válce...slova technika na STK, mě to přijde logický.

Apropos jak bys to dělal ty? V průhonicích mi technici nedokázali odpovědět, tady na fóru přes tři stránky plků nic.... Mě to s tím opačným smyslem otáčení kol přijde technicky čisté a logické řešení. Naprosto nejlepší by bylo zvednout zadek auta, ale to jsem na žádné STK neviděl a jistě by se odrbal spodek při pohybování autem při zkoušení...

Stejný problém v jiné situaci, co se děje když otočím auto s AWD přes ručku? Přední kola se točí, zadek stojí, mělo by to přes kardan prát na zadek ne?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

GDPR_user

#4 AWD na technické

Příspěvek od GDPR_user »

petr S60 píše:
martinopel píše:Tak to mi přijde jako pěkná pikačovina.Protože zcela určitě budou mít brzdy jinou účinnost při jízdě vpřed a jinou při jízdě vzad.Netroufám si odhadovat jak velký rozdíl to bude,ale např.auto na ručku se při brzdění s kopce ŕozjede a do kopce se jakoby ručka zasekne.S kotoučovými brzdami to bude méně znatelné,ale rozdíl tam určitě bude.Navíc nechápu jakou funkci to bude mít na případný mezinápravový diferenciál.
měří se levé, pak pravé kolo a reverzují se prý válce...slova technika na STK, mě to přijde logický.

Apropos jak bys to dělal ty? V průhonicích mi technici nedokázali odpovědět, tady na fóru přes tři stránky plků nic.... Mě to s tím opačným smyslem otáčení kol přijde technicky čisté a logické řešení. Naprosto nejlepší by bylo zvednout zadek auta, ale to jsem na žádné STK neviděl a jistě by se odrbal spodek při pohybování autem při zkoušení...
takže jsem právě telefonoval s kamarádem,který dělá na STK.
Technicky není možné vyzkoušet auto se stálým pohonem 4X4,neboť zvednutí zadní nápravy je nepřípustné!!!Takže jediná možnost jízdní zkouška.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#5 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

martinopel píše: takže jsem právě telefonoval s kamarádem,který dělá na STK.
Technicky není možné vyzkoušet auto se stálým pohonem 4X4,neboť zvednutí zadní nápravy je nepřípustné!!!Takže jediná možnost jízdní zkouška.
tak to zas přijde jako pikačovina mě :lol: vsadím se, že zaměstnanec STK nemůže vyjet s autem z areálu, navíc jak by to brždění asi posoudil? V České Lípě se to dělá tak jak jsem to napsal výše, interpretuju co mi bylo řečeno.
Osobně bych rozhodně nedal nějakýmu jouzovi z STK klíče od auta ať si jede zkusit brzdy :prace:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

GDPR_user

#6 AWD na technické

Příspěvek od GDPR_user »

petr S60 píše:
martinopel píše: takže jsem právě telefonoval s kamarádem,který dělá na STK.
Technicky není možné vyzkoušet auto se stálým pohonem 4X4,neboť zvednutí zadní nápravy je nepřípustné!!!Takže jediná možnost jízdní zkouška.
tak to zas přijde jako pikačovina mě :lol: vsadím se, že zaměstnanec STK nemůže vyjet s autem z areálu, navíc jak by to brždění asi posoudil? V České Lípě se to dělá tak jak jsem to napsal výše, interpretuju co mi bylo řečeno.
Osobně bych rozhodně nedal nějakýmu jouzovi z STK klíče od auta ať si jede zkusit brzdy :prace:
To samozřejmě nemusíš.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#7 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

;-) mno a dělá se to teda tak jak řekli mě nebo ne? vždyť ty výsledky brzd speciálně jsou v počítači spolu s protokolem o STK od vjezdu auta ne? pokud se nebudeme bavit jak STK "nelegálně" obejít, jediná možnost jak z toho baráku oficiálně vyjet s vylepenou známkou je projet i přes zkoušku brzd.
Něvěřím, že se s tím jede technik projet a řekne že si myslí že to brzdí nebo ne....to prostě nejde. nebo jde dokud se nic nestane.
Kdo byl jedinkrát v životě na školení BOZP ví, že technik STK je právně odpovědný za auta která pustí přes kontrolu...takže takovýto "jó to brzdí v poho" by byl pro něj poslední průšvih v životě...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 241
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 AWD na technické

Příspěvek od Bobes »

Obrázek
http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_120.htm#pg120
u ostatních modelů to bude předpokládám stejné
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#9 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

Bobes píše:Obrázek
http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_120.htm#pg120
u ostatních modelů to bude předpokládám stejné
Mno ten obrázek nahoře je pravděpodobnej (ale náročnej na nastavení), ten prostřední právě při posouvání auta při zkoušce odrbe spodek nebo to spadne ze spojánku.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#10 AWD na technické

Příspěvek od element5 »

petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté :lol:
Nejsem zrovna technik a asi proto nechápu, jak je tímto způsobem možné rozpohybovat kolo, které je na těch válcích položené. :?: :?: :?:
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 241
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 AWD na technické

Příspěvek od Bobes »

mno, já bych to asi řešil podvozkem s heverem
prostě 4 kola, rám a dva hevery, kterými zvednu zadní půlku vozu..
ale to je samozřejmě věc STK.
vypnutí DSTC je další věc, kterou bych asi zvažoval
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#12 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

element5 píše:
petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté :lol:
Nejsem zrovna technik a asi proto nechápu, jak je tímto způsobem možné rozpohybovat kolo, které je na těch válcích položené. :?: :?: :?:
Teď nechápu co nechápeš...jedna strana zkušebních válců se točí standartně, druhá strana opačně, potom se diferák protáčí a nepřenáší moment do převodovky....nebo jak jsi to myslel?

2Bobes: u AWD DSTC nejni vypínací
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#13 AWD na technické

Příspěvek od element5 »

petr S60 píše:
element5 píše:
Nejsem zrovna technik a asi proto nechápu, jak je tímto způsobem možné rozpohybovat kolo, které je na těch válcích položené. :?: :?: :?:
Teď nechápu co nechápeš...jedna strana zkušebních válců se točí standartně, druhá strana opačně, potom se diferák protáčí a nepřenáší moment do převodovky....nebo jak jsi to myslel?

2Bobes: u AWD DSTC nejni vypínací
Protočily se mi panenky a nedočetl jsem diskuzi. ;-) Teď už to chápu, ale prve jsem se domníval, že myslíš ty dva válce na kterých je položeno jedno kolo, ... jako je to na těch obrázcích z manuálu. :D

Každopádně to, že by se kola (pravé a levé) při zkoušce brzd na STK točila opačně, jsem nezaregistroval.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#14 AWD na technické

Příspěvek od Honza »

petr S60 píše:
Teď nechápu co nechápeš...jedna strana zkušebních válců se točí standartně, druhá strana opačně, potom se diferák protáčí a nepřenáší moment do převodovky....nebo jak jsi to myslel?
Válec před kolem a válec za kolem. :palec:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#15 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

Aha, to mě nenapadlo ani ve snu :mrgreen:
Mno mám do technické ještě 7 měsíců tak se třeba dozvím jak na to bez investice 40tis do úhlovky :lol:

2 element5: jupí, tys už s AWD na STK byl, paráda, a jak to teda dělal?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 AWD na technické

Příspěvek od marra »

element byl ale ještě jen s předokolkou ted už ma opět všehrab :mrgreen:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#17 AWD na technické

Příspěvek od element5 »

petr S60 píše:Aha, to mě nenapadlo ani ve snu :mrgreen:
Mno mám do technické ještě 7 měsíců tak se třeba dozvím jak na to bez investice 40tis do úhlovky :lol:

2 element5: jupí, tys už s AWD na STK byl, paráda, a jak to teda dělal?
No jak asi, v sobotu jsem marrovi zaplatil 30K (ne 40K) za novou úhlovku. :mrgreen:

Ale vážně, zadek nezvedli a ani nepoložili na samostatné válce. Když jsem to viděl, už bylo pozdě a na můj dotaz mi tvrdili, že to tak dělají s Oktávkami s haldexem normálně a nic se neděje. Tu tebou zmiňovanou technickou novinku nijak nezmiňovali ... Už jsem o tom tady někde psal.
Jak ale píše marra, je dost pravděpodobné, že AWD bylo v té době už dávno v háji.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#18 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

element5 píše:že to tak dělají s Oktávkami s haldexem normálně a nic se neděje. Tu tebou zmiňovanou technickou novinku nijak nezmiňovali ... Už jsem o tom tady někde psal
no jak už se tady taky psalo, to by tě při funkčním AWD okamžitě vystrkalo z válců hin----
tak a jak je to s tou ručkou? ku.ví to úhlovku nebo je to nějak domyšlené :?:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#19 AWD na technické

Příspěvek od eLzyx »

to by mě zajímalo jak to řeší a jestli vůbec u ostatních všehrabů ... co tohle téma nadhodit na autorevue?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#20 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

eLzyx píše:to by mě zajímalo jak to řeší a jestli vůbec u ostatních všehrabů ... co tohle téma nadhodit na autorevue?
šópni to tam ať víme.....
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#21 AWD na technické

Příspěvek od eLzyx »

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 4a7d01058a
tak uvidíme co nám řeknou všeználci z autorevue :mrgreen:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#22 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

eLzyx píše:http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=1063244&sid=82b0ef82de264b9d7f93d84a7d01058a
tak uvidíme co nám řeknou všeználci z autorevue :mrgreen:
pěkně jsi jim to tam obalil :palec:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#23 AWD na technické

Příspěvek od eLzyx »

mno snažil jsem se :mrgreen:
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut :roll:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#24 AWD na technické

Příspěvek od Honza »

eLzyx píše:mno snažil jsem se :mrgreen:
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut :roll:
Honiči jo,ale čeho?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#25 AWD na technické

Příspěvek od petr´S »

Honza píše:
eLzyx píše:mno snažil jsem se :mrgreen:
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut :roll:
Honiči jo,ale čeho?
klacků (rozuměj džojstyk :mrgreen: )
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“