Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#1 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Predevcirem jsem,bohuzel,pro zpestreni zavolal al-pacinovi jak se ma a tak. To ze si niceho nevazi a devastuje si auto na poli vim uz dlouho.Nemuze za to ze si neumi do pocitace nainstalovat colin mcrae rally, a proto si tento komplex leci timto stylem. Za ucelem dosahnout profi urovne, hazi u sveho vozu se spravnou koncepci hnane napravy (jak tomu sam rika) zadkem ze strany na stranu po zledovatělé oranici a pripada si jako kdyz jede vrcholnou RZ. Dnes, "nevyhral" on ale ja..
Do telefonu jsem se dozvedel,ze ma "maly" problem na prednim kole,na kterem se nezjistenym zpusobem podarilo dostat gumu (novou mimochodem,dobre mu tak) mimo misto kam bezne patri a ze prave jde krizem polemi na autobus,protoze rezerva je v aute zbytecna a mnohem lepe plni ucel v garazi..bylo kolem 14,00..
Hold mi co mame sikmou caru prez masku si tak nejak pomahame,nabidl jsem milemu pacinovi prst. Ne nadarmo se rika "podas prst,a sezere ti celou ruku",to me jeste cekalo.
..cca 17,00..driv jsem nemohl,nakladam pacina doma.Cestou se dozvidam,ze situace neni tak jednoducha jak by byt mohla..Vydali jsme se kamsi za Prahu.Podotykam,ze je vsude namrzlo,-5C*,cerstvy snih a dopravni spicka.Asi po 10km z mista A projizdime mezi zavatymi lany poli a hledame ktere to vlastne bylo. O tom, ze jsem cestou o 30cm se stestim minul vrata a o 1km dale me pacino vytlacoval ze strouhy se nebudu ani rozepisovat a kazit tim i tak dost pikantni poentu pribehu. Nakonec jsme to "spravne" pole nasli.Nekde v dáli a nedohlednu stala pacinova piksla.Do te jsme museli,pac klice od garaze byli v aute.Bylo nutne priblizit se na prijatelnou vzdalenost.A to jedine po polni ceste.Nastesti trochu projete,hadejte kym asi.Byl uz jsem docela nervozni,precejen,nemam auto zrovna do terenu,ale uklidnoval jsem se..vyzvednem klice,dojedeme pro rezervu,vymenime a jedem do pr...Zustal jsem u kraje pole na polnacce,ze dal rozhodne nepojedu.Kdyz je blbej tak at si tam dobehne..Vykouril jsem posledni cigaretu..Nasledovalo dalsich 10km pro rezervu a 10 zpet..Polni cesta uz byla hracka,bylo mi jasne,ze musim az k autu a tak jsem nakonec stejne pokracoval i na samotne oraniste.Vymena prebehla prekvapive hladce a rychle.Na pacinuv dotaz na mnozstvi paliva v nadrzi,jsem odpovedel negativne.Rucicka lezela.Pacinova chladna reakce me ubezpecila ze asi neni duvod neceho se obavat a protoze jsem povolil natlaku,zustalo tentokrat moje auticko stat na potkavackach uprostred pole.Me cekal bobrik odvahy v pacinove piksle..Litali jsme ze strany na stranu mezi potoky,keri,remizky a rybniky.Z pole na pole,z kopce do kopce..za 3 minuty(!)..Prislo nahle STOP.Doslo palivo..Nekolik marnych pokusu o nastartovani..Neodpustil jsem si spousty neslusnych slov,protoze mezi obema auty byla vzdalenost jednoho pole.Moje auto,pojizdne a s kanystrem bylo tak daleko,ze i prestoze svitilo nebylo temer videt! Za 15minut vyjizdime na benzinu..Jeste,ze kanystr vozim porad s sebou..Protoze kanystr ani rezervu al-paciento nepotrebuje..
Po prijezdu z benziny nechavam auto opet na polni ceste.Mezi polem kde jsme a kde je auto je totiz hnusnej hrbolatej sráz.Ten odmitam sjizdet,natoz ho pak vyjizdet.Kolegialne jdu pomoc s dolitim paliva,i kdyz bych nemusel a dobrovolne tim absolvuji dalsi cestu prez zasnezene pole v -5C*. Zahy po doliti paliva se pri startovani plni ty nejcernejsi obavy.Nekolikaty pokus o oziveni motoru vzdala baterka..Boze NE! Do seznamu veci ktere al-paciento nepotrebuje vozit s sebou pribyly vedle rezervy, kanystru jeste startovaci kabely.A vedle toho, ze zul gumu, vyjel nadrz mu ted ten jeho kram zase nestartuje!Absolvovali jsme dalsi cestu prez pole pro auto.Pod tlakem situace jsem sjel sráz s vymoly a postavil auto opet nekde v mistech kam se boji i traktor.Pripojili jsme kabely,pac ja vedom si toho,ze mam vuz starsiho data,je vozim pro jistotu s sebou. Pacinova baterka zrejme nebyla fungl,takze i kabely byly malo. Marne jsem vzdoroval vymene baterek mezi vozy.Presvedcilo me,ze by to mohla byt moje posledni sance opustit tohle polni vezeni..Zadarilo se..Je po pul osme a my vitezne odjizdime..
Doufam,ze se mi podarilo dostatecne popsat co vsechno jsme absolvovali. Zbytek snad dokresluji fotky. Nemohl jsem tenhle zazitek nechat lezet a nepodelit se s Vami o nej. Berte to prosim s mirnym nadhledem, tak jsem to i psal.
Par zaveru:
1) I s T4 se da jezdit po poli
2) Spotreba mi vzrostla nekam k 17l/100km
3) Al-pacino je hodnej kluk, ale asi blazen
4) Naftovy i benzinovy motor bezi i bez baterky
Volvo for life !
Do telefonu jsem se dozvedel,ze ma "maly" problem na prednim kole,na kterem se nezjistenym zpusobem podarilo dostat gumu (novou mimochodem,dobre mu tak) mimo misto kam bezne patri a ze prave jde krizem polemi na autobus,protoze rezerva je v aute zbytecna a mnohem lepe plni ucel v garazi..bylo kolem 14,00..
Hold mi co mame sikmou caru prez masku si tak nejak pomahame,nabidl jsem milemu pacinovi prst. Ne nadarmo se rika "podas prst,a sezere ti celou ruku",to me jeste cekalo.
..cca 17,00..driv jsem nemohl,nakladam pacina doma.Cestou se dozvidam,ze situace neni tak jednoducha jak by byt mohla..Vydali jsme se kamsi za Prahu.Podotykam,ze je vsude namrzlo,-5C*,cerstvy snih a dopravni spicka.Asi po 10km z mista A projizdime mezi zavatymi lany poli a hledame ktere to vlastne bylo. O tom, ze jsem cestou o 30cm se stestim minul vrata a o 1km dale me pacino vytlacoval ze strouhy se nebudu ani rozepisovat a kazit tim i tak dost pikantni poentu pribehu. Nakonec jsme to "spravne" pole nasli.Nekde v dáli a nedohlednu stala pacinova piksla.Do te jsme museli,pac klice od garaze byli v aute.Bylo nutne priblizit se na prijatelnou vzdalenost.A to jedine po polni ceste.Nastesti trochu projete,hadejte kym asi.Byl uz jsem docela nervozni,precejen,nemam auto zrovna do terenu,ale uklidnoval jsem se..vyzvednem klice,dojedeme pro rezervu,vymenime a jedem do pr...Zustal jsem u kraje pole na polnacce,ze dal rozhodne nepojedu.Kdyz je blbej tak at si tam dobehne..Vykouril jsem posledni cigaretu..Nasledovalo dalsich 10km pro rezervu a 10 zpet..Polni cesta uz byla hracka,bylo mi jasne,ze musim az k autu a tak jsem nakonec stejne pokracoval i na samotne oraniste.Vymena prebehla prekvapive hladce a rychle.Na pacinuv dotaz na mnozstvi paliva v nadrzi,jsem odpovedel negativne.Rucicka lezela.Pacinova chladna reakce me ubezpecila ze asi neni duvod neceho se obavat a protoze jsem povolil natlaku,zustalo tentokrat moje auticko stat na potkavackach uprostred pole.Me cekal bobrik odvahy v pacinove piksle..Litali jsme ze strany na stranu mezi potoky,keri,remizky a rybniky.Z pole na pole,z kopce do kopce..za 3 minuty(!)..Prislo nahle STOP.Doslo palivo..Nekolik marnych pokusu o nastartovani..Neodpustil jsem si spousty neslusnych slov,protoze mezi obema auty byla vzdalenost jednoho pole.Moje auto,pojizdne a s kanystrem bylo tak daleko,ze i prestoze svitilo nebylo temer videt! Za 15minut vyjizdime na benzinu..Jeste,ze kanystr vozim porad s sebou..Protoze kanystr ani rezervu al-paciento nepotrebuje..
Po prijezdu z benziny nechavam auto opet na polni ceste.Mezi polem kde jsme a kde je auto je totiz hnusnej hrbolatej sráz.Ten odmitam sjizdet,natoz ho pak vyjizdet.Kolegialne jdu pomoc s dolitim paliva,i kdyz bych nemusel a dobrovolne tim absolvuji dalsi cestu prez zasnezene pole v -5C*. Zahy po doliti paliva se pri startovani plni ty nejcernejsi obavy.Nekolikaty pokus o oziveni motoru vzdala baterka..Boze NE! Do seznamu veci ktere al-paciento nepotrebuje vozit s sebou pribyly vedle rezervy, kanystru jeste startovaci kabely.A vedle toho, ze zul gumu, vyjel nadrz mu ted ten jeho kram zase nestartuje!Absolvovali jsme dalsi cestu prez pole pro auto.Pod tlakem situace jsem sjel sráz s vymoly a postavil auto opet nekde v mistech kam se boji i traktor.Pripojili jsme kabely,pac ja vedom si toho,ze mam vuz starsiho data,je vozim pro jistotu s sebou. Pacinova baterka zrejme nebyla fungl,takze i kabely byly malo. Marne jsem vzdoroval vymene baterek mezi vozy.Presvedcilo me,ze by to mohla byt moje posledni sance opustit tohle polni vezeni..Zadarilo se..Je po pul osme a my vitezne odjizdime..
Doufam,ze se mi podarilo dostatecne popsat co vsechno jsme absolvovali. Zbytek snad dokresluji fotky. Nemohl jsem tenhle zazitek nechat lezet a nepodelit se s Vami o nej. Berte to prosim s mirnym nadhledem, tak jsem to i psal.
Par zaveru:
1) I s T4 se da jezdit po poli
2) Spotreba mi vzrostla nekam k 17l/100km
3) Al-pacino je hodnej kluk, ale asi blazen
4) Naftovy i benzinovy motor bezi i bez baterky
Volvo for life !
- Přílohy
-
- Prvni zjisteni.jpg (26.46 KiB) Zobrazeno 2160 x
-
- Prvni zjisteni 2.jpg (30.56 KiB) Zobrazeno 2161 x
-
- Vymena kol.jpg (43.53 KiB) Zobrazeno 2160 x
-
- Vymena kol 2.jpg (34.64 KiB) Zobrazeno 2162 x
-
- Pohled 1.jpg (21.07 KiB) Zobrazeno 2162 x
-
- Pohled 2.jpg (43.38 KiB) Zobrazeno 2167 x
-
- Pohled 3.jpg (13.62 KiB) Zobrazeno 2166 x
-
- Maska.jpg (29.44 KiB) Zobrazeno 2161 x
-
- Startovani prez kabely.jpg (41.61 KiB) Zobrazeno 2166 x
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
No hustý Hele to ještě někde urval přední spz ne?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Hezká story.
Nepotřebuješ rezervu, kanystr, kabely, dokonce ani žárovky, pojistky, lekárničku, stačí jenom znát ty správný lídi.
Jseš starej dobrák, to se musí uznat.
apropo, a když tam nebude mít ani hasičák, tak jednoho krásného dne se problém s autem vyřeší definitivně !
Nepotřebuješ rezervu, kanystr, kabely, dokonce ani žárovky, pojistky, lekárničku, stačí jenom znát ty správný lídi.
Jseš starej dobrák, to se musí uznat.
apropo, a když tam nebude mít ani hasičák, tak jednoho krásného dne se problém s autem vyřeší definitivně !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#4 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
jo tu jsem nechal den před tim v Říčanech v roští na rybníku....ale jako velkoplošná škrabka se osvědčila dokonale....Sibr píše:No hustý Hele to ještě někde urval přední spz ne?
Jo a jenom tak mimochodem....Esisi,...neschováš se... :prace:
/pro ty více rejpavé-auto stálo 5tsc a z tohoto důvodu jsem siho koupil...prostě na blbnutí.../
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
no jo, ty si zablbneš a lidi tě pak budou obskakovat?? to není moc hezký přístup !al-pacino píše:jo tu jsem nechal den před tim v Říčanech v roští na rybníku....ale jako velkoplošná škrabka se osvědčila dokonale....Sibr píše:No hustý Hele to ještě někde urval přední spz ne?
Jo a jenom tak mimochodem....Esisi,...neschováš se... :prace:
/pro ty více rejpavé-auto stálo 5tsc a z tohoto důvodu jsem siho koupil...prostě na blbnutí.../
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#6 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
No tak hoši..al-pacino je přesně ten typ člověka, který když může, tak pomůže i kdyby měl být zrovna třeba na pohřbu..Proto bych byl nerad, kdyby se to nějak otočilo proti němu..
Je to tu pro pobavení jako docela kuriózní zážitek..
Je to tu pro pobavení jako docela kuriózní zážitek..
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
#7 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Přesně tak...když člověk potřebuje tak al-pacino pomůže. pomáhá mi prakticky pořád tak klidně pomůžu i jemu...už jsem ho taky párkrát tahal z pole Al-pačíno je svůj a tak ho muší člověk prostě brát mno.Esis píše:No tak hoši..al-pacino je přesně ten typ člověka, který když může, tak pomůže i kdyby měl být zrovna třeba na pohřbu..Proto bych byl nerad, kdyby se to nějak otočilo proti němu..
Je to tu pro pobavení jako docela kuriózní zážitek..
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Esis píše:No tak hoši..al-pacino je přesně ten typ člověka, který když může, tak pomůže i kdyby měl být zrovna třeba na pohřbu..Proto bych byl nerad, kdyby se to nějak otočilo proti němu..
Je to tu pro pobavení jako docela kuriózní zážitek..
no jo, tak to je jiná....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#9 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
nenedoktor píše:no jo, ty si zablbneš a lidi tě pak budou obskakovat?? to není moc hezký přístup !al-pacino píše: jo tu jsem nechal den před tim v Říčanech v roští na rybníku....ale jako velkoplošná škrabka se osvědčila dokonale....
Jo a jenom tak mimochodem....Esisi,...neschováš se... :prace:
/pro ty více rejpavé-auto stálo 5tsc a z tohoto důvodu jsem siho koupil...prostě na blbnutí.../
já si zablbnu,oni si taky...oboustraná výpomoc...ne?
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#10 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
muzete byt celkem radi, ze byla oracina natolko zmrzla, ze udrzela hever..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#11 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
ona to nebyla zas až taková oračina... to bych tomu autu neudělal...jo a obhajoba-jak jinak vyzkoušet schopnosti auta,než ho podrobit testu do krajních možností :prace: ?...ne
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 910
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#12 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Moc hezká story Holt to tak někdy je, a kamarádi jsou od toho
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
#13 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Jiri.T píše:Moc hezká story Holt to tak někdy je, a kamarádi jsou od toho
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#14 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
to je všechno? čekal jsem nějakou pointu na závěr třeba, že si tam pak zkejsnul taky nebo, že vás přepad medvěd.. :pij:
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#15 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Bylo mi jasne ze pro nekoho to je dennim chlebem..Nebo se tak na to alespon kouka..Kein píše:to je všechno? čekal jsem nějakou pointu na závěr třeba, že si tam pak zkejsnul taky nebo, že vás přepad medvěd.. :pij:
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#16 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
paradoxne, ale nevim proc vam zavidim...
uz vim, mam malo casu na blbnuti
uz vim, mam malo casu na blbnuti
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#17 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
si ma inspirovalal-pacino píše: /pro ty více rejpavé-auto stálo 5tsc a z tohoto důvodu jsem siho koupil...prostě na blbnutí.../
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#18 Proč se raději nekamarádit s al-pacinem :-)
Děkuji moderátorům (nevím kterému) za promazání..
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 16 Odpovědi
- 1080 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga