Další zmněny ve Volvu !
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#1 Další zmněny ve Volvu !
http://auto.pravda.sk/volvo-prepusti-da ... aktual_P39
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Další zmněny ve Volvu !
Taky věříš každé kravině. Švédi ve volvu na to mají jiný názor.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#3 Další zmněny ve Volvu !
Kéž by, já bych byl moc rád, kdyby jim to fungovalo a spíš by lidi zaměstnávaly.jarek.krizan píše:Taky věříš každé kravině. Švédi ve volvu na to mají jiný názor.
Víc a víc lidí. Víc vozů Volvo - víc zachráněných životů.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Další zmněny ve Volvu !
No není to tak jednoduché. Propouštět se bude, neboť se budou snižovat stavy ve fabrice v Kanadě. Naopak v Jeteborgu se bude přibírat, neboť prodeje v Evropě se zvedají, hlavně díky zvedajícímu se zájmu blízkovýchodních zemí, jako ČR, SR, Rusko a pod.t-mustang píše:Kéž by, já bych byl moc rád, kdyby jim to fungovalo a spíš by lidi zaměstnávaly.jarek.krizan píše:Taky věříš každé kravině. Švédi ve volvu na to mají jiný názor.
Víc a víc lidí. Víc vozů Volvo - víc zachráněných životů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#5 Další zmněny ve Volvu !
Nemas bohuzel pravdu, viz muj dnesni prispevek v teto sekci :?jarek.krizan píše:t-mustang píše:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#6 Další zmněny ve Volvu !
Jasně, zase je to jinak. Situace se taky za poslední dobu trochu změnila a krize je znát. To ale na věci moc nemění, pokud se situace uklidní je pořád zájem rozšířit výrobu. Dnes jsem si to ověřoval. Prý čím více modelových řad, tím více pracovních příležitostí.
V rusku se prý zvedl odbyt o 57%
V rusku se prý zvedl odbyt o 57%
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#7 Další zmněny ve Volvu !
A s kým v Göteborgu jsi mluvil ?jarek.krizan píše:Jasně, zase je to jinak. Situace se taky za poslední dobu trochu změnila a krize je znát. To ale na věci moc nemění, pokud se situace uklidní je pořád zájem rozšířit výrobu. Dnes jsem si to ověřoval. Prý čím více modelových řad, tím více pracovních příležitostí. V rusku se prý zvedl odbyt o 57%
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#8 Další zmněny ve Volvu !
Jméno ti nepovím, ale jeho auto můžeš vidět na srazu v Březůvkách. To na těch Švédských diplomatických značkách.Raff píše:A s kým v Göteborgu jsi mluvil ?jarek.krizan píše:Jasně, zase je to jinak. Situace se taky za poslední dobu trochu změnila a krize je znát. To ale na věci moc nemění, pokud se situace uklidní je pořád zájem rozšířit výrobu. Dnes jsem si to ověřoval. Prý čím více modelových řad, tím více pracovních příležitostí. V rusku se prý zvedl odbyt o 57%
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#9 Další zmněny ve Volvu !
Tak pokaždé z něj vypadne něco jiného, prostě mlží a nebo nechce přiznat, že mají problém. I když ten mají asi všichni - všechny značky na tomto trhu.
Média bych ovšem taky nebral moc vážně s jejich sklonem k přehánění. Na druhou stranu, by byla vhodná doba na nákup akcií.
Média bych ovšem taky nebral moc vážně s jejich sklonem k přehánění. Na druhou stranu, by byla vhodná doba na nákup akcií.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#10 Další zmněny ve Volvu !
Ano, pokud můžeš dát peníze bokem na několik let, je dnes nejlepší doba na investice ... ale do automobilového průmyslu bych to necpaljarek.krizan píše:Tak pokaždé z něj vypadne něco jiného, prostě mlží a nebo nechce přiznat, že mají problém. I když ten mají asi všichni - všechny značky na tomto trhu.
Média bych ovšem taky nebral moc vážně s jejich sklonem k přehánění. Na druhou stranu, by byla vhodná doba na nákup akcií.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#11 Další zmněny ve Volvu !
Nic není věčné, ale lidi s dopravovat budou potřebovat pořád.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#12 Další zmněny ve Volvu !
To jiste, ale pocty vyrabenych aut v poslednich 10 letech jsou extremni, to nemuze vydrzet, takze na akciich musis logicky tratit. Nepodcenuj fakt, ze krize opravdu prichazi a muze trvat nekolik let, treba nebudes hladovet, ale krusneji bude. Soucasne silenstvi s hypotekami a leasingy se muze krute nevyplatit ...jarek.krizan píše:Nic není věčné, ale lidi s dopravovat budou potřebovat pořád.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#13 Další zmněny ve Volvu !
Nojo, ale do čeho navrhuješ investovat ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#14 Další zmněny ve Volvu !
do zlata...to funguje odjakziva - lidi porad hledaj moznosti jak vydelat, sazej tu na internetovou bublinu, tu se bankeri, misto aby si hledeli toho, co maji delat, tedy schranovat penize a pujcovat je dal za odpovidajici urok, pousteji do rulety a sazeji na vsechno od akcii pres dluhopisy az pomalu po podepsany Madonnin toaletni papir (co kdyby nahodou Madonna zitra spadla ze zebriku a tohle by byl jeji posledni podpis??) apod., jen aby byli dostatecne IN pred dalsimi moznymi klienty, kteri jsou zaslepeni vidinou rychleho zbohatnuti a misto, aby si postavili barak, tak vesekry majetek nasypou investicni bance a slepe veri, ze kazdy rok budou vydelavat svych vysnenych 20% a budou si valet sunky na Bali...ted jsem to sice hodne hodne zjednodusil, ale porad plati, ze jsou veci, ktere budou fungovat stale - proto treba Warren Buffet (tusim, ze to byl on) investoval do Gilette s oduvodnenim, ze muzi se budou vzdy holit - a veci, ktere jsou jako investice pomijive - viz napriklad internetove silenstvi na prelomu tisicileti, kde z milionu ruznych start-up spolecnosti se jich udrzelo na trhu v prosperujicim stavu jen nekolik...Lachtan píše:Nojo, ale do čeho navrhuješ investovat ???
...proste pokud zrovna clovek zrovna neinvestuje do nemovitosti v oblasti New Orelans, kam obcas dorazi na navstevu teta Katka a strejda Gustav nebo nestrka svoje penize do firem, ktere profituji na momentalni modni vlne a ziskuchtivych, zaslepenych rádoby-investorech, ale obrati svou pozornost na tradicni moznosti jako zlato, drahe kameny, knihy, obrazy, klidně i známky, mince apod., tak sice možná nevydělá přes noc balík, ale může si být skoro 100% jist tím, že Kupkův obraz se přes noc s největší pravděpodbností nestane jen bezcenným cárem papíru nebo že z cihly zlata se nestane kus hlíny a navíc časem bude stabilně nabývat na ceně...a i kdyby nastal opět nějaký černý pátek, vlastně čtvrtek:-), tak si může být jist tím, že ten jeho Kupka nebo hrouda zlata mu určitě zajistí víc prostředků k žití, než cár papíru, na kterém je pozlaceným písmem napsáno AKCIE.
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#15 Další zmněny ve Volvu !
Tak pokud nemáš nervy, čas a aspoň jisté znalosti na to kšeftovat s akciemi nebo fondy, nejlepší je vždy investovat do nemovitostí Tak tomu bylo vždycky. Např. jakýkoli zbytečně nepředražený pozemek je OK.Lachtan píše:Nojo, ale do čeho navrhuješ investovat ???
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
#16 Další zmněny ve Volvu !
hodně moudří byli v tomto ohledu Židé. Nevím úplně přesně čísla ale bylo to něco jako:
40% zlato, 35% nemovitosti, 15% akcie, 10% cash.
40% zlato, 35% nemovitosti, 15% akcie, 10% cash.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#17 Další zmněny ve Volvu !
to, že Židé umí zacházet s penězi je částečně dáno i historicky, protože svého času ve Středověku byl pro ně peněžní obchod jedinou možností kvůli zákazu výkonu řemeslných povolání...a později začali své výdělky ukládat - do zlata, nemovitostí...přidali obchod s drahými kameny...a voilá, dnes jim patří půlka světa (toho prosperujícího)
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#18 Další zmněny ve Volvu !
Ještě že tak, protože, jak jsi přesně napsal, oni s těmi penězi dlouhodobě umí zacházet.karlos píše:to, že Židé umí zacházet s penězi je částečně dáno i historicky, protože svého času ve Středověku byl pro ně peněžní obchod jedinou možností kvůli zákazu výkonu řemeslných povolání...a později začali své výdělky ukládat - do zlata, nemovitostí...přidali obchod s drahými kameny...a voilá, dnes jim patří půlka světa (toho prosperujícího)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek