Paliva v ČR

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#26 Paliva v ČR

Příspěvek od deanoli »

jarek.krizan píše:Já byl u stavby pumpy např ÖMW v Loukách a měl i co dočinění s pumpou v Bohuslavicích. Pumpař si může přesně zjistit téměř na hodinu kdy mu cisterna přijede ( sám jsem to dělal ) a záleží na smlouvě odkud přijede. Navíc smlouvy se dají měnit, tak jak kterékoli jiné - taky jsem to zažil. Je pravda, že pumpy jsou v soukromém vlastnictví a nejsou pronajaté ( ty o kterých píšu ).
Takže vím jak to na pumpách funguje od samého začátku, konstrukce a výstavby, až po provoz a sním spojené prasárny prováděné provozovateli. Takže vím moc dobře o čem mluvím, teda píšu.
Taky je nesmysl, že jsou napojeny všechny stojany na jednu nádrž, to snad možná jen u malých čerpaček, jinak je to z bezpečnostních důvodů zakázáno, je to určené nějak podle počtu stojanů.
Respektuji že můžeš mít v jednotlivém případě jinou zkušenost, nicméně 90% barevných pump je postavených přímo jednotlivými společnostmi. zbylé jsou pronajaté od přímého majitele. Tyto stanice jsou pronajímány provozovatelům, kteří se o ně starají a zaměstnávají personál. V žádném případě však nejsou oprávněni "kecat" do určení zdrojů pohonných hmot a v drtivém počtu případů ani do dalšího sortimentu. Stačí se podívat na členění prodejny, které je dle značky většinou uniformní.
Co se týká podzemních nádrží tak mi prošlo rukama cca 250 projektů čerpacích stanic jak dalničních tak městských nebo řekněme i místních. V naprosté většině je počet nádrží shodný s počtem prodávaných pohonných hmot. Tam kde ne tak jsou vzájemně propojeny aby se zjednodušila logistika. Výjimkou byla jedna společnost, která však kvůli naprostému nezájmu zákazníků již z trhu odešla.
U tzv. no name ČS situaci neznám, ani bych tam netankoval - čímž nevylučuji že tam je spousta poctivých prodejců.
Koukám že jsi ze Zlína - zaběhni na Shell, pokud si dobře pamatuji tak nájemcem je p. Kubát nebo Kabát. Býval to pohodový člověk tak Ti určitě rád potvrdí jak je to třeba u šelu a vyvrátí Ti ten nesmysl s rozdílnou kvalitou podle stojanu. ;-)
Jinak OMV se dřív jmenovalo ÖMV čti é-em-fau. Nově si říkají ó-em-vé :D
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#27 Paliva v ČR

Příspěvek od jarek.krizan »

deanoli píše:
jarek.krizan píše:Já byl u stavby pumpy např ÖMW v Loukách a měl i co dočinění s pumpou v Bohuslavicích. Pumpař si může přesně zjistit téměř na hodinu kdy mu cisterna přijede ( sám jsem to dělal ) a záleží na smlouvě odkud přijede. Navíc smlouvy se dají měnit, tak jak kterékoli jiné - taky jsem to zažil. Je pravda, že pumpy jsou v soukromém vlastnictví a nejsou pronajaté ( ty o kterých píšu ).
Takže vím jak to na pumpách funguje od samého začátku, konstrukce a výstavby, až po provoz a sním spojené prasárny prováděné provozovateli. Takže vím moc dobře o čem mluvím, teda píšu.
Taky je nesmysl, že jsou napojeny všechny stojany na jednu nádrž, to snad možná jen u malých čerpaček, jinak je to z bezpečnostních důvodů zakázáno, je to určené nějak podle počtu stojanů.
Respektuji že můžeš mít v jednotlivém případě jinou zkušenost, nicméně 90% barevných pump je postavených přímo jednotlivými společnostmi. zbylé jsou pronajaté od přímého majitele. Tyto stanice jsou pronajímány provozovatelům, kteří se o ně starají a zaměstnávají personál. V žádném případě však nejsou oprávněni "kecat" do určení zdrojů pohonných hmot a v drtivém počtu případů ani do dalšího sortimentu. Stačí se podívat na členění prodejny, které je dle značky většinou uniformní.
Co se týká podzemních nádrží tak mi prošlo rukama cca 250 projektů čerpacích stanic jak dalničních tak městských nebo řekněme i místních. V naprosté většině je počet nádrží shodný s počtem prodávaných pohonných hmot. Tam kde ne tak jsou vzájemně propojeny aby se zjednodušila logistika. Výjimkou byla jedna společnost, která však kvůli naprostému nezájmu zákazníků již z trhu odešla.
U tzv. no name ČS situaci neznám, ani bych tam netankoval - čímž nevylučuji že tam je spousta poctivých prodejců.
Koukám že jsi ze Zlína - zaběhni na Shell, pokud si dobře pamatuji tak nájemcem je p. Kubát nebo Kabát. Býval to pohodový člověk tak Ti určitě rád potvrdí jak je to třeba u šelu a vyvrátí Ti ten nesmysl s rozdílnou kvalitou podle stojanu. ;-)
Jinak OMV se dřív jmenovalo ÖMV čti é-em-fau. Nově si říkají ó-em-vé :D
Jasně mám to blbě ÖMV je správně a já tomu furt říkám é-em-fau. Tak jsem byl za Kubátem, náhodou jsem měl cestu a asi máš většinou pravdu. Ta Ömv je prakticky naproti a už má taky nájemce, protože bývalý majitel neutáhl své dluhy a byl nucen prodat. takže už znám jen jednoho majitele a současně provozovatele a to na pumpě v Bohuslavicích u Zlína. Ten si stále ještě rozhoduje sám.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

#28 Paliva v ČR

Příspěvek od sramcik »

No, na tom článku o naftě asi něco bude. Uvidíme jak dlouho ...

Bral jsem na zkušenou ten Verva diesel a ... ani po delší klidné jízdě při rychlém podřazení za mnou nelítá tolik sazí jako u nafty z Shell a taky na jednu nádrž jsem ujel o 150 km více než na Racing Diesel ... při stejné ceně vcelku zajímavý rozdíl.
Na ÖMV jsem ještě s Volvem tankovat nebyl.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice

#29 Paliva v ČR

Příspěvek od aphex »

sramcik píše:No, na tom článku o naftě asi něco bude. Uvidíme jak dlouho ...

Bral jsem na zkušenou ten Verva diesel a ... ani po delší klidné jízdě při rychlém podřazení za mnou nelítá tolik sazí jako u nafty z Shell a taky na jednu nádrž jsem ujel o 150 km více než na Racing Diesel ... při stejné ceně vcelku zajímavý rozdíl.
Na ÖMV jsem ještě s Volvem tankovat nebyl.
Stejná zkušenost. Top Q od Benziny, a lítá míň sazí.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#30 Paliva v ČR

Příspěvek od Roger »

Na Shellce v Brne jsem si vyzadal Atest na V Power Racing 100 oktan, ukazali a vse vypadalo v poradku, otazkou je, jestli tam opravdu je cisty v tech jejich tancich...ne redeny 95kou treba. Ale pravdou je, ze kdyz jej natankuju, motor na to ma znatelne lepsi zatah, spotreba o neco nizsi.
U Benziny ten jeji Blue 99 oktan taky slape o dost lepe nez Natural 95ka.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

#31 Paliva v ČR

Příspěvek od sramcik »

No, co vím od lidí, tak benzín je v podstatě všude shodný s tím, co se od těch různých víceoktanových paliv žádá.

Ale s naftou je to hrůza děs ... skoro všude do toho lijou všeliké "sračky" a přiměsi, až se jeden nestačí divit.

Zbytek viz výš, co jsem už napsal.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#32 Paliva v ČR

Příspěvek od deanoli »

hehe a čím by se jako ta "lepší" nafta měla lišit než těma sra.kama?
Nebo je tu skutečně někdo tak naivní a myslí si že např. v rafinerii Kralupy je speciální linka pro výrobu Verva Dieselu nebo V Power Dieselu?
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#33 Paliva v ČR

Příspěvek od hajnej »

chci znovu otevřít tohle téma. jezdíte někdo na VERVA DIESEL od Benziny? ty jejich argumenty se mi zdaj docela logický. A potom mě zajímaj aditiva, co si lejou do nádrže kamionáci...dík
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

#34 Paliva v ČR

Příspěvek od sramcik »

VD od Benziny zatím bez změny.
Na spotřebě to poznat nejde, ale výkon je lepší a hlavně nelítá tolik sazí.
A to už na něho jezdím od toho článku, co ho loni vytiskli.

Jednou jsem byl nucen v záchvatu prázdné nádrže natankovat na "EuroOilu" ... otáčky si chodily jak se jim chtělo, výkon absolutně žádný a i při sebemenším sešlápnutí plynu za mnou temno jak od Jiráska.
Už nikdy více!!!
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 550
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#35 Paliva v ČR

Příspěvek od Pavluňa »

Ja beru od zacatku co mam auto tady http://www.tank-ono.cz/cz/index.php a pridavam http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTc5Mw&akce=detail&id=85826 :good:.Auto vzdy dobre tahne,nekouri a vykon je stabilni,takze u teto kombinace urco zustanu. 8)
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#36 Paliva v ČR

Příspěvek od deanoli »

sramcik píše: Jednou jsem byl nucen v záchvatu prázdné nádrže natankovat na "EuroOilu" ... otáčky si chodily jak se jim chtělo, výkon absolutně žádný a i při sebemenším sešlápnutí plynu za mnou temno jak od Jiráska.
Už nikdy více!!!
Eurooil patří ČEPRU. ČEPRO vlastní a provozuje sklady odkud se zaváží prakticky všechny pumpy od Benziny až po OMV.
Natankoval jsi naprosto stejnou naftu jako jinde. Respektive natankoval jsi kvalitní naftu což se u různých neznačkových pump ne vždy podaří.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#37 Paliva v ČR

Příspěvek od hajnej »

jinak známá pracuje na omv v TP a říká, že k nim jede cisterna a pak jede do hypernovy, teda ted už albert...tak si říkám, jestli by nebylo lepší tankovat u toho hypru a lejt tam aditivum, jestli budu kvalitativně podobně s tou vervou...to je dilema
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#38 Paliva v ČR

Příspěvek od hajnej »

když to tak počítám. tak při rozdílu dvou korun na litru a nájezdu 30tis ročně úspora 3000Kč pěkná, ale jdu tankovat Vervu. pak dám reference
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

#39 Paliva v ČR

Příspěvek od sramcik »

deanoli píše:Eurooil patří ČEPRU. ČEPRO vlastní a provozuje sklady odkud se zaváží prakticky všechny pumpy od Benziny až po OMV.
Natankoval jsi naprosto stejnou naftu jako jinde. Respektive natankoval jsi kvalitní naftu což se u různých neznačkových pump ne vždy podaří.

Tak mi zkus, prosím, vysvětlit, proč mi to s Vervou a dokonce ani s normální naftou u Benziny nedělá, ale na "levných" benzinkách jó?? Když mají stejnou naftu ...
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#40 Paliva v ČR

Příspěvek od Kuba »

Já beru většinou u Tank&Go v Průhonicích, pokud je nemám v dosahu, tak Makro a další hypermarketový pumpy, občas na Benzině. Snažím se vyhejbat mrňavejm podezřele levnejm pumpám, kde nevidím velkej obrat.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#41 Paliva v ČR

Příspěvek od lookass_V70 »

http://www.shell.com/home/content/cz-cz/shell_for_motorists/fuels/vpower_diesel/v_power_diesel_gtl_05102009.html
že by "odpověď " na Vervu Diesel 60? :D
A co způsobuje ta složka GTL? Pojedem jak rakety? :Yahoo!:
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 14
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Čisovice - Bojov
Vůz: Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
Bydliště: Čisovice Bojov

#42 Paliva v ČR

Příspěvek od maara »

....když jsem koupil V70, chvili sem jezdil na normalní naftu, odkudkoli....tak nějak sem to neřešil..auto jezdilo...řekl bych že za plynem nemělo tak rychlou odezvu....pak sem zkusil v-pover diesel....a jo...jelo to trošku lip, ale finančně mě to nebavilo....no ale ted sem vzal V-Power Diesel s GTL....a jsem skutečně překvapen.....krásná odezva plynu a dosti potlačenej turbo efekt....fakt sem spokojen.
_________________
Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#43 Paliva v ČR

Příspěvek od Deshi »

maara píše:....když jsem koupil V70, chvili sem jezdil na normalní naftu, odkudkoli....tak nějak sem to neřešil..auto jezdilo...řekl bych že za plynem nemělo tak rychlou odezvu....pak sem zkusil v-pover diesel....a jo...jelo to trošku lip, ale finančně mě to nebavilo....no ale ted sem vzal V-Power Diesel s GTL....a jsem skutečně překvapen.....krásná odezva plynu a dosti potlačenej turbo efekt....fakt sem spokojen.

Co se financí týče, tak mě doslova s..e kolega z práce - je z Náchoda a tankovat na Shellku jezdí přes hranice, samo že V-Power Diesel :x No nekupte to, když litr vychází dle kurzu na nějakých 24,50Kč :crazy:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#44 Paliva v ČR

Příspěvek od lookass_V70 »

maara píše:....když jsem koupil V70, chvili sem jezdil na normalní naftu, odkudkoli....tak nějak sem to neřešil..auto jezdilo...řekl bych že za plynem nemělo tak rychlou odezvu....pak sem zkusil v-pover diesel....a jo...jelo to trošku lip, ale finančně mě to nebavilo....no ale ted sem vzal V-Power Diesel s GTL....a jsem skutečně překvapen.....krásná odezva plynu a dosti potlačenej turbo efekt....fakt sem spokojen.
no super, taky se na GTL chystám :wink: Jsem zvědavej... a co cena - zůstala stejná jako bez GTL? :Bravo:
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#45 Paliva v ČR

Příspěvek od eLzyx »

+0,60Kč
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#46 Paliva v ČR

Příspěvek od Deshi »

A bude to nějak označeno nebo ne?? protože jen podle ceny to člověk asi nepozná :pardon:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#47 Paliva v ČR

Příspěvek od lookass_V70 »

Deshi píše:A bude to nějak označeno nebo ne?? protože jen podle ceny to člověk asi nepozná :pardon:
spíše si myslím, že bude pouze V-power diesel s GTL - jinak ten původní už asi nebude, ne? To by museli přidat stojan...
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#48 Paliva v ČR

Příspěvek od dali »

Čemu přesně říká marketing Shellu GTL? Čeho je to zkratka, a co to umí?

Jinak jsem vzal nádrž tý nový modernizovaný Vervy Diesel (cena 26,90 za litr), a bylo znát že to jede líp, což mě povzbudilo k tomu abych si v Rakousku zajel cca 15km a zkusil údajně jednu z nej naftu na evropským trhu BP(v německu Aral) Ultimate Diesel (při tehdejším kurzu 25Kč/Eur cena velmi zajímavých 26,25 Kč/l) bohužel jsem neměl úplně prázdnou nádrž, nicméně i v mixu 5:2 BP/Benzina to i proti tý Vervě jede znatelně ještě líp. Kdykoli pojedu přes Rakousko, tak si tuhle mňamku dotankuju....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#49 Paliva v ČR

Příspěvek od deanoli »

dali píše:Čemu přesně říká marketing Shellu GTL? Čeho je to zkratka, a co to umí?

Jinak jsem vzal nádrž tý nový modernizovaný Vervy Diesel (cena 26,90 za litr), a bylo znát že to jede líp, což mě povzbudilo k tomu abych si v Rakousku zajel cca 15km a zkusil údajně jednu z nej naftu na evropským trhu BP(v německu Aral) Ultimate Diesel (při tehdejším kurzu 25Kč/Eur cena velmi zajímavých 26,25 Kč/l) bohužel jsem neměl úplně prázdnou nádrž, nicméně i v mixu 5:2 BP/Benzina to i proti tý Vervě jede znatelně ještě líp. Kdykoli pojedu přes Rakousko, tak si tuhle mňamku dotankuju....
GTL - gas to liquid (hodně zjednodušeně jde o zkapalněný zemní plyn)
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#50 Paliva v ČR

Příspěvek od jogin3 »

No ja natankoval OMW Carrera 100 u byvale V40 a druhy den me odtahovali z vesnice, takze 2500Kc v riti
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“