jezděte na vodu :)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#26 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

Sergeji, nic proti, fakt se nechci hádat, a ten tvůj zákon o zachování energie má pravdu, to přiznávám. Jenomže se podívej jakou energii má sloučenina atomů vodíku a ne sloučenina vody.

Přiblížit k sobě dvě hroudy čistýho uranu mi nedá moc práce bude to jen pár Jaulů, ale výsledek při dotyku a dosažení krytyckýckýho množství je, no asi by jsi to nespočítal páč by tě ta energie zabyla. Ale nehledej žádný dohadování na základě subatomárního chování , to je jen příklad.

My tu energii nevytváříme, my ji odebíráme tam kde už je. jelikož je Vodík hořlavý, a jelikož je ve vodě a ta je H2O, tak ji rozštěpíme a energii uloženou ve vodíku využijeme. Energie která je potřebná k rozdělení na vodu, a je mi putna jestli destilky, hlavně když H2O, je menší jak energie která je ve vodíku samotném a nemá s energií uloženou v atomech vodíku potažmo H2, tedy plynu, společnýho vůbec nic. Problém je zpracování H2.

Hořením těžko, to jsem už psal, proto kombustním motorem ne ,ale palivovýmy články které mají vyšší účinost, protože nespalují ohněm, teplotou a výbuchem, ale mnění to na elektřinu. Elektromotor má taky větší účinost jak spalovací takže je to jediná možnost. Takhle funguje to auto na vodu co snad najdeš všude na webu.

Pochop že ty tu energii nepředáváš ale odebíráš z Vodíku. Proto do toho musíš lít vodu. Jediný zádrhel je v získání H2 a to je právě část té energie kterou odebereš z toho spalovacího článku. To není perpetum mobile ale jednoduché využití energie z vody, tedy vlastne jen z H2. Ta zbytková energie není žádný terno, ale stačí aby ti tohle vizítko jezdilo.


Co se týká té vody, tak to je fakt, brzy o ni budem bojovat, Někde se mlátí už teď. Tedy o pitnou.

A nejlepší to bude až bude pohon s radioizotopovým termoelektrickým generátorem. :mrgreen:
Naposledy upravil(a) maxwell dne 16 zář 2008 16:45, celkem upraveno 3 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

maxwell píše:Sergeji, nic proti, fakt se nechci hádat, a ten tvůj zákon o zachování energie má pravdu, to přiznávám.*Nie je moj, ja som ho nevymyslel a uci sa bezne na strednych skolach... Jenomže se podívej jakou energii má sloučenina atomů vodíku a ne sloučenina vody.

Přiblížit k sobě dvě hroudy čistýho uranu mi nedá moc práce Tak to by si sa divil. udrzat uranove podkriticke mnozstva pri sebe tak dlho, aby vznikla retazova stiepna reakcia, je po probleme rafinacie uranu druhym najvaznejsim problemom konstrukcie atomovych zbrani bude to jen pár Jaulů, ale výsledek při dotyku a dosažení krytyckýckýho množství je, no asi by jsi to nespočítal páč by tě ta energie zabyla. Ale nehledej žádný dohadování na základě subatomárního chování , to je jen příklad.

My tu energii nevytváříme, my ji odebíráme tam kde už je. jelikož je Vodík hořlavý, a jelikož je ve vodě a ta je H2O, tak ji rozštěpíme a energii uloženou ve vodíku využijeme.Potialto suhlas Energie která je potřebná k rozdělení na vodu, a je mi putna jestli destilky, hlavně když H2O, je menšíTak to teda nie. Zamyslime sa inak, ked cez fyziku to nejde. Keby sa vodik dal tak lahko vyrobit, preco uz davno neexistuje elektraren co by vyrabala vodik elektrolyzou a tento spalovala (je jedno akym sposobom, kludne palivovy clanok) - menila na el. energiu a s vyrobenou energiou by zasa vyrabala vodik... pri elektrarni predsa nie sme obmedzeny hmotnostou a priestorom, alebo hej ? A ropnu lobby nechaj na pokoji jak energie která je ve vodíku samotném a nemá s energií uloženou v atomech vodíku potažmo H2, tedy plynu, společnýho vůbec nic. Problém je zpracování H2.

Hořením těžko, to jsem už psal, proto kombustním motorem ne ,ale palivovýmy články které mají vyšší účinost, protože nespalují ohněm, teplotou a výbuchem, ale mnění to na elektřinu. Elektromotor má taky větší účinost jak spalovací takže je to jediná možnost. Takhle funguje to auto na vodu co snad najdeš všude na webu. Ano, ale tomu autu treba doplnat vodik z externeho zdroja, v ziadnom pripade si nevyraba vodik pre vlastne pouzitie. A zatial je vyroba a manipulacia s vodikom drahsia ako s benzinom

Pochop že ty tu energii nepředáváš ale odebíráš z Vodíku. Proto do toho musíš lít vodu. Jediný zádrhel je v získání H2 a to je právě část té energie kterou odebereš z toho spalovacího článku. To není perpetum mobile ale jednoduché využití energie z vody, tedy vlastne jen z H2. Ta zbytková energie není žádný terno, ale stačí aby ti tohle vizítko jezdilo.


Co se týká té vody, tak to je fakt, brzy o ni budem bojovat, Někde se mlátí už teď. Tedy o pitnou.

A nejlepší to bude až bude pohon s radioizotopovým termoelektrickým generátorem.Druzice na to bezia uz roky, ale ucinnost je miziva - radovo precenta, jedinou vyhodou je velmi dlha zivotnost :mrgreen:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#28 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

Pokud by měl někdo zájem o nejvýkonější zatím známý vyvíječ H2, tak stačí napsat mám ho v PDF a v angličtině z patentového úřadu. Třeba by to někdo chtěl zkusit. mně to zajímá z jiného pohledu zpracování ale třeba se do toho taky jednou pustím. :palec:

>>>Tak to teda nie. Zamyslime sa inak, ked cez fyziku to nejde. Keby sa vodik dal tak lahko vyrobit, preco uz davno neexistuje elektraren co by vyrabala vodik elektrolyzou a tento spalovala (je jedno akym sposobom, kludne palivovy clanok) - menila na el. energiu a s vyrobenou energiou by zasa vyrabala vodik... pri elektrarni predsa nie sme obmedzeny hmotnostou a priestorom, alebo hej ?<<<

Opět máš pravdu, místo, takřka neomezený , hmotnost taky a je to přesná otázka, PROČ TAKOVÁ ELEKTRÁRNA DÁVNO NEEXISTUJE?

Teď jsme u jádra pudla, protože výstavba, provoz, údržba, doprava, skladování, hlídání, uklízení, a další spojený výdaje s takovouhle elektrárnou, by byly prostě a jednoduše neekonomický. Ten zisk není až zas tak zázračný a nevyplatí se v tak velkém měřítku. To je totiž mnohem jednoduší postavit jadernou elektrárnu.
Ono ani to vozítko není nijak levný, ty spalovací články taky nemají zrovna dlouhou životnost. Jednoznačně ojetiny s LPG tě za deset let provozu vyjdou levněji. A celý svět bohužel je založen na ekonomice. Jedni chtějí vydělat, druzí uspořit.

>>>Ano, ale tomu autu treba doplnat vodik z externeho zdroja, v ziadnom pripade si nevyraba vodik pre vlastne pouzitie. A zatial je vyroba a manipulacia s vodikom drahsia ako s benzinom<<<

O kterým autě se bavíš? O tomhle? http://www.waterpoweredcarplans.com/

...The Main characteristic of this car is that no external input is needed...
Přeložte to prosím někdo jinej nebo mi snad neuvěří, mně ani Reuters.

Kdyby jste vyrobily dostatek H2 aby jste ušetřili 30% benzínu. tak se to rozhodně vyplatí, zejména při nynějších cenách. :roll: Tak místo 7l benzínu pojedete na 5l. to je 60kč/100 km.

U mne 55 kč za 128 kč/100 km. Tedy 1,28 na kilák - LPG. To by bylo opravdu skvělý. :palec:

Asi to průbnu a udělám si nějaký model - samodomo. :prace:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

Miesame tu dohromady 2 veci:
auta postavene specialne na vodikovy pohon (teda objektivne vzate jazdiace naozaj na vodu - ekonomicke a zivotnostne ukazovatele nechajme stranou)
a bezne auta ku ktorym sa pribastli dalsi alternator, nejaky pohar od uhoriek, joeov clanok,alebo ina cierna krabica, ktorej cinnost je skryta aj samotnemu vynalezcovi, z nej hadicka do motora a vysledkom ma byt x %-na uspora benzinu.
Na tuto druhu kategoriu su pisane moje reakcie a bol som v tom ze sa bavime stale o nej, po znovu precitani celeho topicu vidim ze sme uhli, a to riadne...

este zamyslenie k uspore benzinu: myslis ze motor spalujuci benzin by v pohode fachcil aj na prisavany H2 + O2 (pripustme ze v akomkolvek mnozstve dodavanom napriklad z tlakovych flias, ktore vypadavaju z kamiona ;-) ) Nedeje sa nahodou v takto vytunenom motore iba to, ze vodik sa opat zlucuje s kyslikom na vodu a vysledkom je klasicke rozprasovanie H2O do sania so vsetkymi dosledkami ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#30 jezděte na vodu :)

Příspěvek od sejra »

Pokud stale neverite, nebo se chcete dozvedet vice, tak juknete sem: http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=657
Mozna stoji za to projit to forum cely.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#31 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

Tak tohle fórum znám, byla tady jedna přestavba škodovky na vodík za použití klasického vyvýječe ale jednak musíš mít celkem velký vyvýječ a pak taky další silnější altík. Nebyl zatím nikým udělanej dvojstupňový vyvýječ, který dává víc H2. Je dost složitý na vysvětlení protože v něm vznikají i další chemické reakce které zpětně podporují vývin H2, a navíc to celý funguje jako elektrický článek... No prostě, tak detailně to nemám prostudovaný ale je to v podstatě zatím nejvýkonější vyvýječ který používají právě v tom autě na vodu co jse zde uváděl. To auto dokáže jet asi hodinu rychlostí 80kmh na 1 litr vody.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#32 jezděte na vodu :)

Příspěvek od sejra »

V ivanove vyvijeci vodiku voda mizi naprosto minimalne. Je tam urcity zpusob nejakeho zachovani. Doleva se par deci na 100km. Mozna ani to ne. Chtel bych to nekdy videt ve skutecnosti, jak to chodi.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“