jezděte na vodu :)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 241
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Bobes »

Tak, zatím jsem nepřišel na to kde je zakopanej křeček, kterej jim vtom běhá...
jediný co se mi tam nezdá je výraz "HHO"
http://www.gas4free.com/kw/hho1/index.html
ale posuďte sami..
teda.. ještě jedna věc: zákon zachování energie: pokud z vody tvoří vodík a pak to zase pálí na vodu, tak by to mělo být spíš zátěž, nebo max nastejno.. hmm
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

Rovnaka sprostost ako filter elektriny z atomovych elektrarni, Joeove clanky, magnetizery paliva a neviem coho vsetkeho...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#3 jezděte na vodu :)

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to celé stará záležitost. I Volvo jezdilo v roce 1995 na destilovanou vodu, pak se ale od tohoto směru upustilo, neboť provoz nebyl levnější jak na konvenční paliva.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 241
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Bobes »

mno já akorát od bráchy vim, že je nějakej vícedobej motor, kterej má místo klasického chlazení dobu kdy místo paliva vstřikuje vodu. jednak to má místo chlazení a samozřejmě tim že to jde do horkého motru, tak expanduje...
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

Vstrekovanie vody do valcov pouzivali uz stihacky za II sv. vojny, problem je ze po prudkom zvyseni vykonu boli motory zrele na GO, druha vec je ze, aj pri miernom pouzivani trpia vnutorne dielce koroziou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 36
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo S80 D5 2004
Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy
It’s my birthday

#6 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Vena »

Při brouzdání, kochání se sem narazil na toto, že by vstřikování vody do válců?
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#7 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Honza »

Na vodu jsme jezdili už před skoro třiceti lety s 1500 Ragulinem. Paráda
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

Viem o Skode 100, ktora mala v komore karburatora ultrazvukovu vlozku zabezpecujucu dokonale premiesanie benzinu s vodou, vraj to jazdilo ako drak, ale vzdy sa muselo 1 minutu cakat kym to pripravilo prvotnu zmes a motor dlho nevydrzal....
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#9 jezděte na vodu :)

Příspěvek od sejra »

Nejezdi se primo na vodu, ale na hydronium a hydroxyl. Proste se voda rozdeli na dve slozky, ktere zase prijdou do kontaktu ve valci, vznikne imploze, ktera je podstatne energeticky vynosnejsi, nez exploze benzinu. Skoda jenom, ze se kvuli tomu musi predelat predstih, predelat valce apod. Presne nevim, co se dela. Snizuje to spotrebu benzinu tak o 1/2 - 2/3. A jedna dalsi nevyhoda - auto pri provozu hrozne rezne.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

sejra píše:Nejezdi se primo na vodu, ale na hydronium a hydroxyl. Proste se voda rozdeli na dve slozky, ktere zase prijdou do kontaktu ve valci, vznikne imploze, ktera je podstatne energeticky vynosnejsi, nez exploze benzinu. Skoda jenom, ze se kvuli tomu musi predelat predstih, predelat valce apod. Presne nevim, co se dela. Snizuje to spotrebu benzinu tak o 1/2 - 2/3. A jedna dalsi nevyhoda - auto pri provozu hrozne rezne.
Co je to hydronium a hydroxyl ? Z mojich skromnych chemickych znalosti viem, ze voda sa da rozdelit na vodik a kyslik. Na ebay som videl skleneny pohar v ktorom sa toto dialo elektrolyzou, Problem je ze na vyrobu elektriny sa spotrebuje viac energie ako sa da rozlozenej vody ziskat....
Navyse ziskane mnozstvo je pri udavanom prude cca 3A velmi male...
Naposledy upravil(a) Sergej dne 14 zář 2008 16:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#11 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

Podle toho co jsi psal to vypadá na jednoduché elektrické štěpení vody. H2O jsou v podstatě dva atomy vodíku čili HH a jeden atom kyslíku O. Proto HHO. Je to jednoduchý způsob jako u LPG tím že motoror vyrábí elektřinu potřebnou k štěpení vody na tyto plyny které se z toho rozštěpovače přimíchávají do vzduchu nasávaného motorem. Není tedy za potřebí tolik paliva a tím je to úspornější. Samozřejmě že to nejede jen na vodík ale funguje to jen s benzínem, naftou nebo alternativním palivem. Nápad je to skvělý, o tom budu přemýšlet, jen by to chtělo asi ještě jeden alternátor navíc, aby člověk neměl imrvére vymlácenou baterku. Tu mi přichází na mysl celkem ženiální plán. :mrgreen:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

Este raz: na stiepenie vody elektrolyzou je treba ovela viacej energie ako dostanes akymkolvek dnes znamym sposobom vyuzitia (spalenia) vyslednej zmesi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

Kto by predsa veril na temne sily braniace pokroku a ziarivej buducnosti bez prace, moze otestovat: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26otn%3D3
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#14 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

Sergeji asi jsi ještě neviděl takový to autíčko co jezdí na vodík, že?

http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006111401

Elektřina štěpí vodu na vodík jenž následně spaluje v reverzibilním palivovým článku.

Myslíš si že k rozdělení vody potřebuješ až tak velký množství energie? klidně to bude fungovat s přídavným alternátorem. Nejde totiž o to nahradit palivo, jen o to ho ušetřit. Takže nevyvíjíš metry kubycký aby jsi jel jen na vodík ale přimýcháváš ho do směsi paliva a tím spoříš. :palec:

Jinak pravdu taky nemáš motor vyvyne dostatek síly k tomu aby vyrobyl dostatek energie pro vytvoření vodíku pro sebe. Dokonce by mu zbyde i něco síly pro pohon, nebo tedy jízdu. Jediný problém je skladování toho vodíku a taky nádrž na vyvíjení musí být dostatečně velká. Spalování motorem není dost dobrý způsob využití, musel by jsi mít rezervu a ten plyn skladovat to znamená ho stlačovat, což by byl další výdaj energie, To řeší právě spalovací články, který jsou bohužel dost drahý a těžký ale mohou dodávat energii kterou lehce uskladníš v baterkách a nebo ihned využiješ. Auto na H2O je zatím sen je z toho důvodu že by bylo velký, těžký, drahý a hlavně je zatím ropa. :mrgreen: A to mluví za vše.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

maxwell píše:Sergeji asi jsi ještě neviděl takový to autíčko co jezdí na vodík, že?

http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006111401

Elektřina štěpí vodu na vodík jenž následně spaluje v reverzibilním palivovým článku.
Aplikovat technologie pouzite pre 15 cm velke auticko do realneho zivota je v tomto pripade dost zavadzajuce. V prvom rade pouzivaju solarne clanky - kolko cakaju na to kym sa vyrobi dostatok vodika ? Samotny solarny clanok je zariadenie s mizernou ucinnostou (tak 14% vhodny pre aplikacie s nizkou energetickou narocnostou (kalkulacky, hodinky videl - si uz PC na slnko ? ale auto uz vyrobili davno). Dalsim problemom je ich cena - pri sucasnych cenach clankov a elektriny sa proste neoplatia, a este jeden zaujimavy problem - clanok za svoju technicku zivotnost nevyrobi tolko elektrickej energie kolko bolo potrebne na jeho vyrobu. (A to kazdy rok degradaciou strati asi 5% svojej kapacity). Takze solarnym clankom zivit elektrolyzu zatial asi nepojde a pokial nedostanes speci cenu od elektrarni, tak ta stale vyjde benzin lacnejsie

Myslíš si že k rozdělení vody potřebuješ až tak velký množství energie? Ano, a nie je to iba moj nazor. Ale na probleme pracuju popredny svetovi vedci, nizka energeticka ucinnost ziskavania vodika trapi nielen automobilovy priemysel klidně to bude fungovat s přídavným alternátorem. Nejde totiž o to nahradit palivo, jen o to ho ušetřit. Takže nevyvíjíš metry kubycký aby jsi jel jen na vodík ale přimýcháváš ho do směsi paliva a tím spoříš. :palec:
prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic

Jinak pravdu taky nemáš motor vyvyne dostatek síly k tomu aby vyrobyl dostatek energie pro vytvoření vodíku pro sebe. Aky motor ? Klasicky spalovaci ? Ten samotny ma ucinnost cca 25-30%, alternator tak 50%Dokonce by mu zbyde i něco síly pro pohon, nebo tedy jízdu. Jediný problém je skladování toho vodíku a taky nádrž na vyvíjení musí být dostatečně velká. Spalování motorem není dost dobrý způsob využití,Kusok hore tvrdis ze to staci... musel by jsi mít rezervu a ten plyn skladovat to znamená ho stlačovat, což by byl další výdaj energie, To řeší právě spalovací články, který jsou bohužel dost drahý a těžký ale mohou dodávat energii kterou lehce uskladníš v baterkách a nebo ihned využiješ. Auto na H2O je zatím sen je z toho důvodu že by bylo velký, těžký, drahý a hlavně je zatím ropa. :mrgreen: A to mluví za vše.
S tymsuhlasim, auto jazdiace na H2O s prevadzkovymi (aj ked len palivovymi) nakladmi mensimi ako klasika je zatial nerealne... Ale mozno sa najde niekto kto to nevie a spravit to.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16 jezděte na vodu :)

Příspěvek od jarek.krizan »

Hezká diskuze, jen je potřeba si neplést pojmy. Účinnost motoru a účinnost pohonu vozidla spalovacím motorem.
Vzhledem k tomu, že jsme letos byli ve Volvocentru v Göteborgu, tak jsme tam viděli, právě ten rozdíl, který si všichni pletou. Účinnost nových volvomotorů je až 68% na pohon E 85. Ovšem další ztráty jsou převody atd. Ti co tam byli se mnou dosvědčí, že ve vývoji je motor se 74% účinností a není to žádný ropák. To je další mýt, že diesel je stále účinnější, ale už to opět není pravda.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#17 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

Tys tomu dal, úplně jsi to zamotal.
Kolik myslíš že může dát motor výkon? Asi ne dost dostačující abys z něj nedostal třeba 3 kWh s 16A v elektrice? já osobně vím že i víc.

O solární elektriku tady nikdy nešlo, ani jsem se o ní nezmiňoval.

prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic

Nějak jsi zapoměl že jsem psal o velikosti zařízení na výrobu vodíku. ty tři láhvičky jsou ůplně směšný, rozměr by samozřejmě musel být větší. :roll:


A jestly si myslíš že miliardový koncerny chcou aby se ten zbytek ropy co na zeměkouli je nespotřeboval a tím přišli o další miliardy, tak jsi bláhový. Když můžeš ždímat tolik miliard lidí tím že musí jezdit na ropu, proč bys přestával, a nebojoval proti tomu aby se přešlo na jiný paliva, jako třeba vodík z obyč vody?


Dost bylo řečí

http://www.waterpoweredcarplans.com/

Dál se o tom nebavím.
Hawk.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18 jezděte na vodu :)

Příspěvek od jarek.krizan »

Hele nehádejte se existuje i auto na vzduch a není to vtip.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#19 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Peťo-goalie »

jarek.krizan píše:Hele nehádejte se existuje i auto na vzduch a není to vtip.
Ja viem vydrzi cca 80km sa mi zda. Sused ho chcel kupit :tlesk:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#20 jezděte na vodu :)

Příspěvek od doktor »

jarek.krizan píše:Hele nehádejte se existuje i auto na vzduch a není to vtip.
a Fred Flinstone má pohon na 2 nohy a vždycky mu kára šlapala jako divá :lol:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#21 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

2Jarek : Jasna že benzíny nakonec ty ropuchy převálcují :mrgreen:

Ne, o to nešlo, nebo vlastně jo učinost těch článků je větší jak u spalovacího motoru. Ale spíš šlo o to že se vyrobený plyn špatně skladuje, auto který jede do kopce ho prostě potřebuje víc takže by jsi musel mít tu rezervu a to je blbost z toho důvodu že by jsi ho musel stlačovat a tím by jsi zase odebíral výkon motoru a vlastně by jsi z málo účinnýho udělal skoro neúčinny. Navíc Volvíky se svou váhou jsou přece jen dost neohrabaný na ty nízký výnosy. Proto jsou to zatím jen autíčka pro dva a dát tam toho víc tak to zas spotřebuje dost místa a bylo by to těžší.

Ale hlavní problém je že to vedení světa nechce. Byla by v prdeli burza, rafinérky... no v podstatě skoro všechno co je závislý na ropě.


Auto na vzduch je tak starý výmysl, ale má to nevíhodu právě v tom tlakování vzduchu. A navíc to zas tak čistý není když někde musí čudit elektrárna která dodává štávu motorům s kompresorama. :?

http://www.autonavzduch.cz/
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#22 jezděte na vodu :)

Příspěvek od sejra »

Nejezdi se na vodik (vyrobou vodiku bychom ztratili mnoho energie), pridanim dalsiho alternatoru by se tak akorat zvysily ztraty (alternator funguje tak, ze zvysuje odpor podle toho, kolik se z neho odebira, ne jako dynamo, ktere funguje furt stejne).
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

maxwell píše:Tys tomu dal, úplně jsi to zamotal.
Kolik myslíš že může dát motor výkon? Asi ne dost dostačující abys z něj nedostal třeba 3 kWh s 16A v elektrice? já osobně vím že i víc.
Jasne, aky motor navrhnes, taky vykon bude davat, nie je problem za motor z kamiona napojit alternator a budes schopny z neho brat 20kW elektrickeho vykonu

O solární elektriku tady nikdy nešlo, ani jsem se o ní nezmiňoval.
Kto tu demonstroval pouzitelnost vodikoveho pohonu autickom, co pouziva na stiepenie vody solarnu energiu ?

prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic

Nějak jsi zapoměl že jsem psal o velikosti zařízení na výrobu vodíku. ty tři láhvičky jsou ůplně směšný, rozměr by samozřejmě musel být větší. :roll:
Je jedno ake budu velke, cim vacsie budu tym viacej budu zrat aj davat, ale pomer ostane +- zachovany. Ten vykon co do toho das budes musiet spolu so stratami od niekial ziskat - proste jeden zo zakladnych zakonov fyziky - zakon zachovania energie - energia nikde nevznika ani nezanika, len sa meni z jednej formy na druhu

A jestly si myslíš že miliardový koncerny chcou aby se ten zbytek ropy co na zeměkouli je nespotřeboval a tím přišli o další miliardy, tak jsi bláhový. Když můžeš ždímat tolik miliard lidí tím že musí jezdit na ropu, proč bys přestával, a nebojoval proti tomu aby se přešlo na jiný paliva, jako třeba vodík z obyč vody?
Otrepana pesnicka neuspesnych vynalezcov, tak ako je ropna lobby, existuje kopa spolocnosti a jednotlivcov s kapitalom, ktory v sucasnosti financuju vyskumy. A pre ropne spolocnostii nie je pri ich financnych moznostiach, v pripade uspesneho vyskumu, zacat predavat vodu tak, ako teraz ropu. pretoze v pripade ze sa podari vyrobit dostupny dopravny prostriedok na vodu, stane sa z nej rovnako vzacna surovina ako z ropy. Mimochodom na obyc vodu to asi nepojde, bude sa musiet destilovat (alebo inak upravovat) - co je tiez proces s blbou ucinnostou.


Dost bylo řečí

http://www.waterpoweredcarplans.com/

Dál se o tom nebavím.
Hawk.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 15 zář 2008 23:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 jezděte na vodu :)

Příspěvek od Sergej »

sejra píše:Nejezdi se na vodik (vyrobou vodiku bychom ztratili mnoho energie), pridanim dalsiho alternatoru by se tak akorat zvysily ztraty (alternator funguje tak, ze zvysuje odpor podle toho, kolik se z neho odebira, ne jako dynamo, ktere funguje furt stejne). :palec:
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Nic take ako Kelvinov pristroj nepoznam, ani som nikde na nete nenasie (co je uz dost zvlastne) mas o tom nejake konkretnejsie info ? Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
Neviem presne aky princip popisujes, ale podla ZZE (zakon zachovania energie) tie dve vodicky sa tiez nevyrobia z nicoho a zadarmo
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#25 jezděte na vodu :)

Příspěvek od maxwell »

sejra píše:Nejezdi se na vodik (vyrobou vodiku bychom ztratili mnoho energie), pridanim dalsiho alternatoru by se tak akorat zvysily ztraty (alternator funguje tak, ze zvysuje odpor podle toho, kolik se z neho odebira, ne jako dynamo, ktere funguje furt stejne).
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
Tak nepopírám že nevím vše, todle se zdá být také jedna varianta a jestli je účinější jak ta vyrábět jen vodík a kyslík, tak bude mít nejspíš lepší budoucnost. Určitě si o tom něco přečtu je to zajímavý. :palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“