jezděte na vodu :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 jezděte na vodu :)
Tak, zatím jsem nepřišel na to kde je zakopanej křeček, kterej jim vtom běhá...
jediný co se mi tam nezdá je výraz "HHO"
http://www.gas4free.com/kw/hho1/index.html
ale posuďte sami..
teda.. ještě jedna věc: zákon zachování energie: pokud z vody tvoří vodík a pak to zase pálí na vodu, tak by to mělo být spíš zátěž, nebo max nastejno.. hmm
jediný co se mi tam nezdá je výraz "HHO"
http://www.gas4free.com/kw/hho1/index.html
ale posuďte sami..
teda.. ještě jedna věc: zákon zachování energie: pokud z vody tvoří vodík a pak to zase pálí na vodu, tak by to mělo být spíš zátěž, nebo max nastejno.. hmm
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 jezděte na vodu :)
Rovnaka sprostost ako filter elektriny z atomovych elektrarni, Joeove clanky, magnetizery paliva a neviem coho vsetkeho...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3 jezděte na vodu :)
Je to celé stará záležitost. I Volvo jezdilo v roce 1995 na destilovanou vodu, pak se ale od tohoto směru upustilo, neboť provoz nebyl levnější jak na konvenční paliva.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#4 jezděte na vodu :)
mno já akorát od bráchy vim, že je nějakej vícedobej motor, kterej má místo klasického chlazení dobu kdy místo paliva vstřikuje vodu. jednak to má místo chlazení a samozřejmě tim že to jde do horkého motru, tak expanduje...
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 jezděte na vodu :)
Vstrekovanie vody do valcov pouzivali uz stihacky za II sv. vojny, problem je ze po prudkom zvyseni vykonu boli motory zrele na GO, druha vec je ze, aj pri miernom pouzivani trpia vnutorne dielce koroziou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S80 D5 2004
- Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy
- It’s my birthday
#6 jezděte na vodu :)
Při brouzdání, kochání se sem narazil na toto, že by vstřikování vody do válců?
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7 jezděte na vodu :)
Na vodu jsme jezdili už před skoro třiceti lety s 1500 Ragulinem. Paráda
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 jezděte na vodu :)
Viem o Skode 100, ktora mala v komore karburatora ultrazvukovu vlozku zabezpecujucu dokonale premiesanie benzinu s vodou, vraj to jazdilo ako drak, ale vzdy sa muselo 1 minutu cakat kym to pripravilo prvotnu zmes a motor dlho nevydrzal....
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#9 jezděte na vodu :)
Nejezdi se primo na vodu, ale na hydronium a hydroxyl. Proste se voda rozdeli na dve slozky, ktere zase prijdou do kontaktu ve valci, vznikne imploze, ktera je podstatne energeticky vynosnejsi, nez exploze benzinu. Skoda jenom, ze se kvuli tomu musi predelat predstih, predelat valce apod. Presne nevim, co se dela. Snizuje to spotrebu benzinu tak o 1/2 - 2/3. A jedna dalsi nevyhoda - auto pri provozu hrozne rezne.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 jezděte na vodu :)
Co je to hydronium a hydroxyl ? Z mojich skromnych chemickych znalosti viem, ze voda sa da rozdelit na vodik a kyslik. Na ebay som videl skleneny pohar v ktorom sa toto dialo elektrolyzou, Problem je ze na vyrobu elektriny sa spotrebuje viac energie ako sa da rozlozenej vody ziskat....sejra píše:Nejezdi se primo na vodu, ale na hydronium a hydroxyl. Proste se voda rozdeli na dve slozky, ktere zase prijdou do kontaktu ve valci, vznikne imploze, ktera je podstatne energeticky vynosnejsi, nez exploze benzinu. Skoda jenom, ze se kvuli tomu musi predelat predstih, predelat valce apod. Presne nevim, co se dela. Snizuje to spotrebu benzinu tak o 1/2 - 2/3. A jedna dalsi nevyhoda - auto pri provozu hrozne rezne.
Navyse ziskane mnozstvo je pri udavanom prude cca 3A velmi male...
Naposledy upravil(a) Sergej dne 14 zář 2008 16:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#11 jezděte na vodu :)
Podle toho co jsi psal to vypadá na jednoduché elektrické štěpení vody. H2O jsou v podstatě dva atomy vodíku čili HH a jeden atom kyslíku O. Proto HHO. Je to jednoduchý způsob jako u LPG tím že motoror vyrábí elektřinu potřebnou k štěpení vody na tyto plyny které se z toho rozštěpovače přimíchávají do vzduchu nasávaného motorem. Není tedy za potřebí tolik paliva a tím je to úspornější. Samozřejmě že to nejede jen na vodík ale funguje to jen s benzínem, naftou nebo alternativním palivem. Nápad je to skvělý, o tom budu přemýšlet, jen by to chtělo asi ještě jeden alternátor navíc, aby člověk neměl imrvére vymlácenou baterku. Tu mi přichází na mysl celkem ženiální plán.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 jezděte na vodu :)
Este raz: na stiepenie vody elektrolyzou je treba ovela viacej energie ako dostanes akymkolvek dnes znamym sposobom vyuzitia (spalenia) vyslednej zmesi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 jezděte na vodu :)
Kto by predsa veril na temne sily braniace pokroku a ziarivej buducnosti bez prace, moze otestovat: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26otn%3D3
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#14 jezděte na vodu :)
Sergeji asi jsi ještě neviděl takový to autíčko co jezdí na vodík, že?
http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006111401
Elektřina štěpí vodu na vodík jenž následně spaluje v reverzibilním palivovým článku.
Myslíš si že k rozdělení vody potřebuješ až tak velký množství energie? klidně to bude fungovat s přídavným alternátorem. Nejde totiž o to nahradit palivo, jen o to ho ušetřit. Takže nevyvíjíš metry kubycký aby jsi jel jen na vodík ale přimýcháváš ho do směsi paliva a tím spoříš.
Jinak pravdu taky nemáš motor vyvyne dostatek síly k tomu aby vyrobyl dostatek energie pro vytvoření vodíku pro sebe. Dokonce by mu zbyde i něco síly pro pohon, nebo tedy jízdu. Jediný problém je skladování toho vodíku a taky nádrž na vyvíjení musí být dostatečně velká. Spalování motorem není dost dobrý způsob využití, musel by jsi mít rezervu a ten plyn skladovat to znamená ho stlačovat, což by byl další výdaj energie, To řeší právě spalovací články, který jsou bohužel dost drahý a těžký ale mohou dodávat energii kterou lehce uskladníš v baterkách a nebo ihned využiješ. Auto na H2O je zatím sen je z toho důvodu že by bylo velký, těžký, drahý a hlavně je zatím ropa. A to mluví za vše.
http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006111401
Elektřina štěpí vodu na vodík jenž následně spaluje v reverzibilním palivovým článku.
Myslíš si že k rozdělení vody potřebuješ až tak velký množství energie? klidně to bude fungovat s přídavným alternátorem. Nejde totiž o to nahradit palivo, jen o to ho ušetřit. Takže nevyvíjíš metry kubycký aby jsi jel jen na vodík ale přimýcháváš ho do směsi paliva a tím spoříš.
Jinak pravdu taky nemáš motor vyvyne dostatek síly k tomu aby vyrobyl dostatek energie pro vytvoření vodíku pro sebe. Dokonce by mu zbyde i něco síly pro pohon, nebo tedy jízdu. Jediný problém je skladování toho vodíku a taky nádrž na vyvíjení musí být dostatečně velká. Spalování motorem není dost dobrý způsob využití, musel by jsi mít rezervu a ten plyn skladovat to znamená ho stlačovat, což by byl další výdaj energie, To řeší právě spalovací články, který jsou bohužel dost drahý a těžký ale mohou dodávat energii kterou lehce uskladníš v baterkách a nebo ihned využiješ. Auto na H2O je zatím sen je z toho důvodu že by bylo velký, těžký, drahý a hlavně je zatím ropa. A to mluví za vše.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 jezděte na vodu :)
S tymsuhlasim, auto jazdiace na H2O s prevadzkovymi (aj ked len palivovymi) nakladmi mensimi ako klasika je zatial nerealne... Ale mozno sa najde niekto kto to nevie a spravit to.maxwell píše:Sergeji asi jsi ještě neviděl takový to autíčko co jezdí na vodík, že?
http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006111401
Elektřina štěpí vodu na vodík jenž následně spaluje v reverzibilním palivovým článku.
Aplikovat technologie pouzite pre 15 cm velke auticko do realneho zivota je v tomto pripade dost zavadzajuce. V prvom rade pouzivaju solarne clanky - kolko cakaju na to kym sa vyrobi dostatok vodika ? Samotny solarny clanok je zariadenie s mizernou ucinnostou (tak 14% vhodny pre aplikacie s nizkou energetickou narocnostou (kalkulacky, hodinky videl - si uz PC na slnko ? ale auto uz vyrobili davno). Dalsim problemom je ich cena - pri sucasnych cenach clankov a elektriny sa proste neoplatia, a este jeden zaujimavy problem - clanok za svoju technicku zivotnost nevyrobi tolko elektrickej energie kolko bolo potrebne na jeho vyrobu. (A to kazdy rok degradaciou strati asi 5% svojej kapacity). Takze solarnym clankom zivit elektrolyzu zatial asi nepojde a pokial nedostanes speci cenu od elektrarni, tak ta stale vyjde benzin lacnejsie
Myslíš si že k rozdělení vody potřebuješ až tak velký množství energie? Ano, a nie je to iba moj nazor. Ale na probleme pracuju popredny svetovi vedci, nizka energeticka ucinnost ziskavania vodika trapi nielen automobilovy priemysel klidně to bude fungovat s přídavným alternátorem. Nejde totiž o to nahradit palivo, jen o to ho ušetřit. Takže nevyvíjíš metry kubycký aby jsi jel jen na vodík ale přimýcháváš ho do směsi paliva a tím spoříš.
prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic
Jinak pravdu taky nemáš motor vyvyne dostatek síly k tomu aby vyrobyl dostatek energie pro vytvoření vodíku pro sebe. Aky motor ? Klasicky spalovaci ? Ten samotny ma ucinnost cca 25-30%, alternator tak 50%Dokonce by mu zbyde i něco síly pro pohon, nebo tedy jízdu. Jediný problém je skladování toho vodíku a taky nádrž na vyvíjení musí být dostatečně velká. Spalování motorem není dost dobrý způsob využití,Kusok hore tvrdis ze to staci... musel by jsi mít rezervu a ten plyn skladovat to znamená ho stlačovat, což by byl další výdaj energie, To řeší právě spalovací články, který jsou bohužel dost drahý a těžký ale mohou dodávat energii kterou lehce uskladníš v baterkách a nebo ihned využiješ. Auto na H2O je zatím sen je z toho důvodu že by bylo velký, těžký, drahý a hlavně je zatím ropa. A to mluví za vše.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16 jezděte na vodu :)
Hezká diskuze, jen je potřeba si neplést pojmy. Účinnost motoru a účinnost pohonu vozidla spalovacím motorem.
Vzhledem k tomu, že jsme letos byli ve Volvocentru v Göteborgu, tak jsme tam viděli, právě ten rozdíl, který si všichni pletou. Účinnost nových volvomotorů je až 68% na pohon E 85. Ovšem další ztráty jsou převody atd. Ti co tam byli se mnou dosvědčí, že ve vývoji je motor se 74% účinností a není to žádný ropák. To je další mýt, že diesel je stále účinnější, ale už to opět není pravda.
Vzhledem k tomu, že jsme letos byli ve Volvocentru v Göteborgu, tak jsme tam viděli, právě ten rozdíl, který si všichni pletou. Účinnost nových volvomotorů je až 68% na pohon E 85. Ovšem další ztráty jsou převody atd. Ti co tam byli se mnou dosvědčí, že ve vývoji je motor se 74% účinností a není to žádný ropák. To je další mýt, že diesel je stále účinnější, ale už to opět není pravda.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#17 jezděte na vodu :)
Tys tomu dal, úplně jsi to zamotal.
Kolik myslíš že může dát motor výkon? Asi ne dost dostačující abys z něj nedostal třeba 3 kWh s 16A v elektrice? já osobně vím že i víc.
O solární elektriku tady nikdy nešlo, ani jsem se o ní nezmiňoval.
prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic
Nějak jsi zapoměl že jsem psal o velikosti zařízení na výrobu vodíku. ty tři láhvičky jsou ůplně směšný, rozměr by samozřejmě musel být větší.
A jestly si myslíš že miliardový koncerny chcou aby se ten zbytek ropy co na zeměkouli je nespotřeboval a tím přišli o další miliardy, tak jsi bláhový. Když můžeš ždímat tolik miliard lidí tím že musí jezdit na ropu, proč bys přestával, a nebojoval proti tomu aby se přešlo na jiný paliva, jako třeba vodík z obyč vody?
Dost bylo řečí
http://www.waterpoweredcarplans.com/
Dál se o tom nebavím.
Hawk.
Kolik myslíš že může dát motor výkon? Asi ne dost dostačující abys z něj nedostal třeba 3 kWh s 16A v elektrice? já osobně vím že i víc.
O solární elektriku tady nikdy nešlo, ani jsem se o ní nezmiňoval.
prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic
Nějak jsi zapoměl že jsem psal o velikosti zařízení na výrobu vodíku. ty tři láhvičky jsou ůplně směšný, rozměr by samozřejmě musel být větší.
A jestly si myslíš že miliardový koncerny chcou aby se ten zbytek ropy co na zeměkouli je nespotřeboval a tím přišli o další miliardy, tak jsi bláhový. Když můžeš ždímat tolik miliard lidí tím že musí jezdit na ropu, proč bys přestával, a nebojoval proti tomu aby se přešlo na jiný paliva, jako třeba vodík z obyč vody?
Dost bylo řečí
http://www.waterpoweredcarplans.com/
Dál se o tom nebavím.
Hawk.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18 jezděte na vodu :)
Hele nehádejte se existuje i auto na vzduch a není to vtip.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#19 jezděte na vodu :)
Ja viem vydrzi cca 80km sa mi zda. Sused ho chcel kupitjarek.krizan píše:Hele nehádejte se existuje i auto na vzduch a není to vtip.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#20 jezděte na vodu :)
a Fred Flinstone má pohon na 2 nohy a vždycky mu kára šlapala jako divájarek.krizan píše:Hele nehádejte se existuje i auto na vzduch a není to vtip.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#21 jezděte na vodu :)
2Jarek : Jasna že benzíny nakonec ty ropuchy převálcují
Ne, o to nešlo, nebo vlastně jo učinost těch článků je větší jak u spalovacího motoru. Ale spíš šlo o to že se vyrobený plyn špatně skladuje, auto který jede do kopce ho prostě potřebuje víc takže by jsi musel mít tu rezervu a to je blbost z toho důvodu že by jsi ho musel stlačovat a tím by jsi zase odebíral výkon motoru a vlastně by jsi z málo účinnýho udělal skoro neúčinny. Navíc Volvíky se svou váhou jsou přece jen dost neohrabaný na ty nízký výnosy. Proto jsou to zatím jen autíčka pro dva a dát tam toho víc tak to zas spotřebuje dost místa a bylo by to těžší.
Ale hlavní problém je že to vedení světa nechce. Byla by v prdeli burza, rafinérky... no v podstatě skoro všechno co je závislý na ropě.
Auto na vzduch je tak starý výmysl, ale má to nevíhodu právě v tom tlakování vzduchu. A navíc to zas tak čistý není když někde musí čudit elektrárna která dodává štávu motorům s kompresorama. :?
http://www.autonavzduch.cz/
Ne, o to nešlo, nebo vlastně jo učinost těch článků je větší jak u spalovacího motoru. Ale spíš šlo o to že se vyrobený plyn špatně skladuje, auto který jede do kopce ho prostě potřebuje víc takže by jsi musel mít tu rezervu a to je blbost z toho důvodu že by jsi ho musel stlačovat a tím by jsi zase odebíral výkon motoru a vlastně by jsi z málo účinnýho udělal skoro neúčinny. Navíc Volvíky se svou váhou jsou přece jen dost neohrabaný na ty nízký výnosy. Proto jsou to zatím jen autíčka pro dva a dát tam toho víc tak to zas spotřebuje dost místa a bylo by to těžší.
Ale hlavní problém je že to vedení světa nechce. Byla by v prdeli burza, rafinérky... no v podstatě skoro všechno co je závislý na ropě.
Auto na vzduch je tak starý výmysl, ale má to nevíhodu právě v tom tlakování vzduchu. A navíc to zas tak čistý není když někde musí čudit elektrárna která dodává štávu motorům s kompresorama. :?
http://www.autonavzduch.cz/
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#22 jezděte na vodu :)
Nejezdi se na vodik (vyrobou vodiku bychom ztratili mnoho energie), pridanim dalsiho alternatoru by se tak akorat zvysily ztraty (alternator funguje tak, ze zvysuje odpor podle toho, kolik se z neho odebira, ne jako dynamo, ktere funguje furt stejne).
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 jezděte na vodu :)
maxwell píše:Tys tomu dal, úplně jsi to zamotal.
Kolik myslíš že může dát motor výkon? Asi ne dost dostačující abys z něj nedostal třeba 3 kWh s 16A v elektrice? já osobně vím že i víc.
Jasne, aky motor navrhnes, taky vykon bude davat, nie je problem za motor z kamiona napojit alternator a budes schopny z neho brat 20kW elektrickeho vykonu
O solární elektriku tady nikdy nešlo, ani jsem se o ní nezmiňoval.
Kto tu demonstroval pouzitelnost vodikoveho pohonu autickom, co pouziva na stiepenie vody solarnu energiu ?
prudom 3A (tolko tam tusim pustaju typci z Ebay dostanes tak 60ml zmesi za minutu) Ako tak by to fungovalo by to jedine v pripade za by si dlho stal so zapnutym motorom a vyrabal vodik a potom by si nan chvilu jazdil ale neusetris nic
Nějak jsi zapoměl že jsem psal o velikosti zařízení na výrobu vodíku. ty tři láhvičky jsou ůplně směšný, rozměr by samozřejmě musel být větší.
Je jedno ake budu velke, cim vacsie budu tym viacej budu zrat aj davat, ale pomer ostane +- zachovany. Ten vykon co do toho das budes musiet spolu so stratami od niekial ziskat - proste jeden zo zakladnych zakonov fyziky - zakon zachovania energie - energia nikde nevznika ani nezanika, len sa meni z jednej formy na druhu
A jestly si myslíš že miliardový koncerny chcou aby se ten zbytek ropy co na zeměkouli je nespotřeboval a tím přišli o další miliardy, tak jsi bláhový. Když můžeš ždímat tolik miliard lidí tím že musí jezdit na ropu, proč bys přestával, a nebojoval proti tomu aby se přešlo na jiný paliva, jako třeba vodík z obyč vody?
Otrepana pesnicka neuspesnych vynalezcov, tak ako je ropna lobby, existuje kopa spolocnosti a jednotlivcov s kapitalom, ktory v sucasnosti financuju vyskumy. A pre ropne spolocnostii nie je pri ich financnych moznostiach, v pripade uspesneho vyskumu, zacat predavat vodu tak, ako teraz ropu. pretoze v pripade ze sa podari vyrobit dostupny dopravny prostriedok na vodu, stane sa z nej rovnako vzacna surovina ako z ropy. Mimochodom na obyc vodu to asi nepojde, bude sa musiet destilovat (alebo inak upravovat) - co je tiez proces s blbou ucinnostou.
Dost bylo řečí
http://www.waterpoweredcarplans.com/
Dál se o tom nebavím.
Hawk.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 15 zář 2008 23:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 jezděte na vodu :)
Neviem presne aky princip popisujes, ale podla ZZE (zakon zachovania energie) tie dve vodicky sa tiez nevyrobia z nicoho a zadarmosejra píše:Nejezdi se na vodik (vyrobou vodiku bychom ztratili mnoho energie), pridanim dalsiho alternatoru by se tak akorat zvysily ztraty (alternator funguje tak, ze zvysuje odpor podle toho, kolik se z neho odebira, ne jako dynamo, ktere funguje furt stejne).
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Nic take ako Kelvinov pristroj nepoznam, ani som nikde na nete nenasie (co je uz dost zvlastne) mas o tom nejake konkretnejsie info ? Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#25 jezděte na vodu :)
Tak nepopírám že nevím vše, todle se zdá být také jedna varianta a jestli je účinější jak ta vyrábět jen vodík a kyslík, tak bude mít nejspíš lepší budoucnost. Určitě si o tom něco přečtu je to zajímavý.sejra píše:Nejezdi se na vodik (vyrobou vodiku bychom ztratili mnoho energie), pridanim dalsiho alternatoru by se tak akorat zvysily ztraty (alternator funguje tak, ze zvysuje odpor podle toho, kolik se z neho odebira, ne jako dynamo, ktere funguje furt stejne).
Toto se neda fyzikalne vysvetlit (aspon mi to nikdo zatim nevysvetlil, ani profesor matfyz). Jezdi se na OH- a H+ (hydroxyl a hydronium). Tyhle dva sajrajty se delaji pomoci Kelvinova pristroje. Sami o sobe jsou to dve vodicky, ktere kdyz smichate, tak se z nich stane zase to, z ceho jste to tak pracne vyrabeli - voda. Z tech dvou vodicek se musi udelat dve pary (jsou to 2 casti plazmy), ktere se potkaji ve valci, tam se zcuchnou v plasmu, ale jelikoz plasma jako takova nemuze v techto podminkach existovat, imploduji zpet na vodu. Tato imploze ma nekolikanasobne vyssi energetickou hodnotu, nez vybuch vodiku, benzinu apod.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek