Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
petr.p
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 18 úno 2020 14:13
Bydliště: Náchod
Vůz: Subaru Forester SG, 92 kW, lpg

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od petr.p »

Ahoj,

díky za názory!

Určitě vyzkouším obě jak P2, tak P3. P2 mě připadá od pohledu taková robustnější. Ale to je zatím asi jen subjektivní dojem:) Líbí se mi obě hodně, zachovalá P2 ještě o kousíček víc. Interiér trochu víc v P3. Auto nemusí být tvrdé jak prkno, ale houpavou jízdu nepreferuji:). Podvozek mi vyhovuje ve Forestru a i třeba Fordí podvozky (Kuga, Focus jsem jezdil) jsou fajn. Takže z pohledu podvozku a jízdy to pro nás bude asi spíš P3.

Bude s tím více jezdit partnerka a ta preferuje manuál. Baví ji řídit:). Já mám najeto (v různých autech, zatím ne Volvo) dost km jak s MT tak AT. A nejsem ani odpůrcem ani zastáncem ani jednoho... Někdy mě už na delší cestě nebaví řadit, někdy mě naopak řazení chybí, když jedu s AT (to si pak řadím +/-, kde to jde...)

Co se týká motoru, tak ještě nejsme rozhodnutí, musíme projet. Vypadá to, že první co budeme hledat bude D5 v P3. Jsou 2.4 D a D3 méně spolehlivé než D5? Nebo si to myslel spíše kvůli výkonu, kultivovanosti atd, že D5 je nejlepší volba jako diesel v P3.

Co se týká počtu míst, třeba odpoví někdo, kdo s tím má osobní zkušenost.
Naposledy upravil(a) petr.p dne 18 úno 2020 23:43, celkem upraveno 1 x.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4959
Registrován: 24 led 2010 09:38
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Haben »

2,4D v P3 bude jen softwarove podladena D5 ze 136 kw na 120 kw. D3 si myslim byli az od roku cca 2011, zase softwarove ale tady uz i hardwarove upravene motory. Ale na tyto rocniky v danem rozpoctu nedosahnes.
V dieslu tedy budes mit bud 136 nebo softwarove podladenou 120 kw. Oboji jsou ok.
_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „o všem možném:-)“