Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
badudek
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 27 led 2009 14:28
Bydliště: Přerov

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od badudek »

Já mám zase jiný problém. Před pár dny jsem obeslal cca 8 dealerů, s tím, že bych koupil nový vůz a nikdo nedpověděl. asi nemají zájem....

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5610
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od wickey »

o jake volvo mas zajem? kamarad ma v nabidce nekolik novych XC70 za zajimave ceny.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

badudek
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 27 led 2009 14:28
Bydliště: Přerov

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od badudek »

Uvažuju o s80, executive, ale i ty XC 70 jsou super. Jak vycházejí cenově?

strnad79
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 15 dub 2009 23:20
Bydliště: Praha

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od strnad79 »

Ahoj,
tak musím za sebe poděkovat za krásné a přehledné informace.
Ve středu mě čeká let do Stockholmu a potom jupííí do Linkopingu jak jinak, nez pro Volvo V70 II :-)
Tak jsem na to zvědav jak to dopadne. Potom jsem napíšu své dojmy a zkušenosti :-)

Michal
_________________
Volvo V70, 2007, 2.4D,chip VolvoCesky 160kw

neph04
Offline
Příspěvky: 85
Registrován: 18 srp 2009 08:59
Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
Bydliště: Praha

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od neph04 »

pokud nakupuju ojete auto jako platce DPH u dealera ve svedsku bez DPH, musim urcite DPH z auta u nas platit?
Pokud jsem cetl, tak bez zaplaceni DPH u nas auto nejde zaregistrovat, nebo to plati pouze u novych aut?
_________________
Volvo V50, 2.0D D4204T 100kW/4000rpm, manuál, r2009, černá metalíza.

Galerie!

Gondil
Offline
Příspěvky: 207
Registrován: 09 říj 2017 07:37
Bydliště: Slovensko - PE, NR
Vůz: Opel Astra H

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Gondil »

Ahojte, táto téma je už pomerne stará ale obsahuje zaujímavé informácie a hlavne osobnú skúsenosť s dovozom auta zo Švédska. Momentálne chcem kúpiť svoje prvé Volvo do rodiny. Pozeral som nejaké inzeráty na švédskych stránkach a zistil som, že Švédi majú podstatne lepší výber (napr. benzínové V50ky alebo V40 1.generácie) a čo je podstatné majú omnoho lepšie ceny než sú u nás na Slovensku. Navyše je tu predpoklad, že pri švédskej mentalite budú autá aj v lepšom stave (prosím opravte ma ak sa mýlim). Myslíte si že sa takýto dovoz stále vyplatí (pomer cena/kvalita auta)? Alebo by ste odporúčali možno inú krajinu?

Chcem sa spýtať či informácie od používateľa MirekZ z roku 2008 sú stále aktuálne. Inak povedané nemá niekto aktuálne informácie ohľadom dovozu auta zo Švédska?
Nepoznáte niekoho solventného, kto sa dovozu áut zo Švédska venuje (ideálne ak by sa to dalo doviesť na Slovensko alebo aspoň do 200km od slovenských hraníc)?
Ďakujem za prípadné info.
_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

penek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2218
Registrován: 16 dub 2013 19:48
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od penek »

Jen bych ti poradil ostražitost v bazarech i ve Skandinávii, spousta jich tam je provozovaná ne úplně férovejma ne úplně Skandinávcema. A u aut na inzerát se mi osobně 3x stalo, že odmítli prodat nebo přestali komunikovat, hned jak zjistili kdo a odkud jsem. Ptal jsem se na to pak kámoše Švéda a ten říkal, že to jsou prostě voni, nedělaj nestandardní a nešvédský věci. A prodej auta do zahraničí, notabene nějakýmu určitě gaunerovi z nějakýho Poloruska, je hodně nestandardní a nešvédskej. Spoustě lidem se tam prej stalo, že takhle přišli vo káru i vo prachy. Tak mi to přesně vylíčil, nutno dodat, že s omluvou.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!

Gondil
Offline
Příspěvky: 207
Registrován: 09 říj 2017 07:37
Bydliště: Slovensko - PE, NR
Vůz: Opel Astra H

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Gondil »

Díki za info. Osobne by som to neriešil na vlastnú päsť. Po prvé, nevyznám sa tak v autách, že by som si trúfol ohodnotiť stav auta (technický). Po druhé, nemám mometnálne čas behať po Švédsku a zisťovať čo a ako, kam treba behnúť, čo treba vybaviť a pod. Radšej by som niekomu dal do vrecka "pár €" s tým nech sa postará o výber auta v dobrom stave.
Ideálne by bolo keby mám nejakú spojku vo Švédsku, ktorá mi odporučí dobrý kus (napr. od súkromníka) a niekoho odtiaľto, kto tam jazdí a vedel by mi ho doviesť. Resp. este by tu bola moznost pri tej švédskej spojke, že by som poň vybehol sám lenže na tie papierovačky a právne úkony si tak netrúfam.
_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 848
Registrován: 19 čer 2006 19:05
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od HonzaA »

Momentálně, co se už nedají sehnat německé převozky na jíné, než v Německu zaregistrované auto je problém s dopravou. Navíc koupě S40II/V50 nebo nedejbože dokonce V40I ve Švédsku je hodně špatný nápad vzhledem k antikorozní ochraně těchto aut.

Švédové převozky teda sice mají, ale jejich vyřízení trvá údajně nekolik dní a někdo to musí zařídit.
_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další

Gondil
Offline
Příspěvky: 207
Registrován: 09 říj 2017 07:37
Bydliště: Slovensko - PE, NR
Vůz: Opel Astra H

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Gondil »

:/ prave rozmyslam o kupe V50/V40I. Cize ak tieto auta tak pozerat niekde inde? Prave som ocakaval ze vo Svedsku by mohli byt v slusnom stave, kilometre by mohli byt poctive i ked casto som sa pozastavil pri tych hodnotach ako napr. 150tkm na V40I. Ale nieco mi hovori ze Svedi by nemuseli stacat. Navyse ta cena je neporovnatelna napr. so Slovenskom. I ked je pravda, ze nafotene do inzeratu vyzera kazde auto dobre :P
_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Joemilionare
Offline
Příspěvky: 542
Registrován: 23 lis 2013 20:46
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S80 AT 2,4 D5 02

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Joemilionare »

Ahoj je tema stale aktualni???
Uvazuji o dovozu XC90
Nahodou jen tak nevite jak se Svedove stavi k vymenam v automatu???
Vim asi blba otazka ale mate nekdo zkusenost
_________________
Bylo Volvo S60

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 824
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Blade »

Ahoj najdi si tema clena Habena, cca mesic zpet byl ve svedsku pro C30 a vsechny postupy krasne popsal...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

Jirasek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 02 led 2020 21:56
Bydliště: Praha
Vůz: V70

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Jirasek »

Zdravím,

před několika týdny se zde objevil parádní návod s informacemi o dovozu Volva ze Švédska po vlastní ose.

Bohužel stránka VOLVOfórum • Zobrazit téma - Dovoz ze Švédska, 2019 již neexistuje.
https://search.seznam.cz/?q=VOLVOf%C3%B ... ka%2C+2019

Rád bych ve Švédsku pořídil starší sedmimístné XC90 a informace v již smazaném článku byly k nezaplacení. Bylo by možné se poprosit autora článku o zveřejnění nebo získat kontakt na někoho, kdo má s dovozem aktuální zkušenosti?

Moc děkuji

Jirka

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 848
Registrován: 19 čer 2006 19:05
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od HonzaA »

Opravdu je to pryč. To je obrovská škoda pro tohle fórum. Myslím si, že jsem navrhoval přesun někam, kde se to neztratí, ale nestalo se tak...
_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další

Jirasek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 02 led 2020 21:56
Bydliště: Praha
Vůz: V70

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Jirasek »

Zdravím,

neznáte prosím alespoň jméno autora nebo nemáte uloženou kopii?

Díky

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 824
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Blade »

A nesmazalo se to cca pred tydnem kdyz byl zajsoft delal nejaky update a pote bylo u par temat napsano ze se smazaly...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

Zajsoft
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1614
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Zajsoft »

Nope, to zarvalo jen u cca 20 prispevku text(zustali prazdne prispevky a v nich pripadne obrazky) a bylo by to v danem vlakne uvedene, tak jako sem to napsal jinde.
Takze prosim nikdo nevymejslete a uz vubec nesirte zadny teorie tohodle typu, akorat se toho nekdo chytne a bude vymejslet dalsi bejkarny.

Nejpravdepodobnejsi je, jak naznacil HonzaA, ze to bylo nekde, kde je nastaveny automaticky promazavani, Bazar, Lamparna a podobne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Jirasek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 02 led 2020 21:56
Bydliště: Praha
Vůz: V70

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Jirasek »

Ahoj,

Bylo to v rubrice Obsah fóra » BAZAR » KOUPĚ » Koupě - Auta, takže je možné, že pokud je tam nějaké automatické mazání po určité době, tak se to smazalo...
Naposledy jsem k článku přistupoval někdy začátkem prosince. (v bookmarkách to mám uložené 5.12.2019.)

Nakonec jsem to vytáhl z cache prohlížeče, požádám autora, jestli to hodí do správné sekce...
Naposledy upravil(a) Jirasek dne 05 led 2020 22:31, celkem upraveno 1 x.

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 824
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Blade »

Nedaval to clen Haben, ten si byl ve svedsku pro svou C30?
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

Zajsoft
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1614
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Zajsoft »

Jirasek píše:Ahoj,

Bylo to v rubrice Obsah fóra » BAZAR » KOUPĚ » Koupě - Auta, takže je možné, že pokud je tam nějaké automatické mazání po určité době, tak se to smazalo...
Naposledy jsem k článku přistupoval někdy začátkem prosince. (v bookmarkách to mám uložené 5.12.2019.)
A jsme doma... "Automatické mazání po 30 dnech.", takze jakmile mesic nikdo v danem vlakne neprispeje, papa...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Jirasek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 02 led 2020 21:56
Bydliště: Praha
Vůz: V70

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Jirasek »

Nakonec jsem to tedy po boji vytáhl z cache prohlížeče a požádal autora, jestli by to neumístil někam, kde se to automaticky nesmaže :-0

Díky všem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 848
Registrován: 19 čer 2006 19:05
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od HonzaA »

Dobra prace! (za moderatory)
_________________
244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další

petr.p
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 18 úno 2020 14:13
Bydliště: Náchod
Vůz: Subaru Forester SG, 92 kW, lpg

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od petr.p »

Ahoj Volvisti, jsem tu nový a rád bych se k Vám přidal. Totiž pořídil nějakou V70.
Bude to spíše pro partnerku do práce a sem tam na delší cesty. Jezdí cca 120 km denně. Sem tam delší cesta společně za poznáváním krás Evropy.

Mám několik dotazů:

Nejprve na dovoz ze Švédska. Při ověřování vozidel na (https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb") jsem si všiml, že i když jsou V70 registrovány ve Švédsku jako M1, vždy mají max. 4 místa (pode technických info na https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb"). Na bitbilu ale mají (samozřejmě) 5 míst. Je možné takové auto přihlásit v ČR jako pětimístné?

A pak pár dotazů, kde bych chtěl poprosit o Vaše názory k samotné V70. Jsme spíše benzínoví respektive lpgčkoví. Subárko Forester a Škoda Octavia. Obě už jsou ale už vhodná spíše kolem komína:). Subaru na hory, práci a vlek. Škodovka na popojížděčky skoro zadarmo:). Do auta bych chtěl dát max. cca 200k Kč (včetně prvního servisu, jestli bude potřeba), když to bude 150k Kč, tak také nevadí:) ale už zase chci aby to mohlo i na delší cesty chvíli sloužit...

Zvolili byste spíše poslední a dražší kousky z 2. generace, nebo starší ze 3.? Klidně si to necháme třeba 10 let, s rozumnou údržbou. Ale chtěl bych aby to bylo třeba na alespoň 5 - 6 let i na delší cesty, zejména z pohledu spolehlivosti a komfortu. (i Subárko a Octávka nás nijak nezlobí, jen delší ježdění je neskutečný opruz, z pohledu komfortu, chybějící výbavy, hluku, škoda má strašná sedadla...už mi není 20, kdy jsme se starým civicem jezdily po celé Evropě). Za dobu co bych to chtěl mít najedeme (dalších) tak 120 - 180 000 km.

Hledali byste spíše benzín, nebo naftu? Osobně mám radši benzín, ale u něj určitě půjdu do lpg. Cca 25 000 km/rok nechci živit v benzínu. (Plyn se navíc osvědčil v Subu, cca 200 000 km na plyn, závad kvůli plynu 0, oktáva je 1.6 také lpg cca 50 000 km na lpg, zde bych ještě problémy nečekal...). Ale např, na 2,4 naftu Volva jsem také slyšel téměř jen chválu... A vzhledem k tomu, že to má být pohodlné auto na pohodové ježdění, tak by mi asi bylo jedno že to není zážehové. Spíš si rád přečtu pro a proti od někoho, kdo s tím má osobní zkušenosti.

Co cng varianta? Mohli byste prosím vypíchnout nějaká pro a proti ve srovnání s lpg/naftou (spíše z pohledu techniky, motorů Volva) nutných revizí, výměn nádrží...

Tak snad jsem fórum napoprvé moc nezahltil...:)

Díky za odpovědi.

Petr

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4959
Registrován: 24 led 2010 09:38
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od Haben »

O registraci jako M1 4 místné ve Švédsku neporadím. Přijde mi to ale divné.

Co se týče V70 II. (platforma P2) nebo V70 III. (platforma P3) generace, tak za mne je vždy lepší faceliftované odladěné auto než auta z prvních roků výroby. Ale že by první P3 něčím výrazně trpěla, to mi není známo.
Servisně bych tipoval, že budou obě auta stejně drahá - P3 je postaveno na Ford podvozku a tedy i levnější díly. Tady ale bude lepší, dkyž ti poradí ti, co mají nebo měli obě platformy.
Plno lidí říká, že poctivěji udělaná byla V70 II. Na druho ustranu V70 II viniká malým rejdem, houpavou jízdou. P3 má rejd lepší, podvozek jistější. P2 i P3 nepobrali místa moc pro zadní cestující.

Já bych ti doporučil si první sednout do obou aut a vyzkoušet si je, jak ti sednou. Pak bych vybral takové auto, které bude v lepším stavu, bude lepší nabídka.

Subaru i Octavii máš v atmosféře. Pokud preferuješ atmosféru na LPG, pak jedině P2, tam byla 2,4 se 125 kw) podladěná jen softwarově na 103 kw). Ta LPG snáší velmi dobře.
Pokud turbo benzín, pak asi nejlépe 2,5T, které některým na LPG jezdí dobře, jiným se to na LPG sere. Otázkou je, zda přímaz či nikoli. 2,5T je zajímavý motor, který má projev jak atmosféra, ale díky turbu táhne znatelně lépe.

Benzínové T5 či T6 bych neřešil vůbec. U p3 ještě může být super volba 6válcová 3,2 - motor spolehlivý, LPG snáší, jen může být problém s katalyzátory a díky velkému motoru je utrpení něco dělat uvnitř. Teď ale nevím, zda se 3,2 dávala do V70.

Dieslu bych se nebál a šel do D5 se 136 kw. Má sice DPF, ale Váš profil trasy je ok. Vyřešíš si jednou vířivé klapky, vyčistíš od sazí EGR a hurá. Motor je to úsporný, relativně výkonný a při jízdě tichý. Jen na volnoběh trochu duní...

Na rozváženou je AT či MT. Manuál je asi jistější, oprava dvojhmota + spojka řekněmě 25 tisíc. Autoamt je trocha sázka do loterie, zda byl měněn olej. Oprava může být za 15 ale i za 60...

Tak hodně štěstí...
_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9752
Registrován: 19 zář 2008 22:04
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 P2 S80 P3

Re: Dovoz ročního Volva V70 ze Švédska

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:Teď ale nevím, zda se 3,2 dávala do V70
Dávala, ale moc jich není.
_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +330tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +320tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG

Zpět na „o všem možném:-)“