Gratulace VOLVO!
- Autor
- Zpráva
#1 Gratulace VOLVO!
http://news.auto.cz/ekonomika/vyssi-str ... -2007.html
Fantazie... BMW, Audi, MB pokles, Volvo nárůst - u V/XC70 solidní, u S80 přímo famózní... Aneb nové modely se povedly...
Fantazie... BMW, Audi, MB pokles, Volvo nárůst - u V/XC70 solidní, u S80 přímo famózní... Aneb nové modely se povedly...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Gratulace VOLVO!
Omyl! Přizpůsobily.tnemec píše:Aneb nové modely se povedly...
#3 Gratulace VOLVO!
Povedly se z ekonomického pohledu.dali píše:Omyl! Přizpůsobily.tnemec píše:Aneb nové modely se povedly...
A IMHO se ani nepřizpůsobily. Volvo mělo vždy mnoho potenciálních kupců. které odrazovala technologická "stoletzaopičnost" ve věcech typu adaptivní tempomat, keyless, el. zadní vrata, a v nabídce motorů. To novým modelem Volvo dohnalo a z mé zkušenosti dokázalo na 90 % zůstat "Volvem"...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#4 Gratulace VOLVO!
nerekl bych ze zaopicnost ale same cipoviny pro ty co nevedi co by co...tnemec píše:Povedly se z ekonomického pohledu.dali píše: Omyl! Přizpůsobily.
A IMHO se ani nepřizpůsobily. Volvo mělo vždy mnoho potenciálních kupců. které odrazovala technologická "stoletzaopičnost" ve věcech typu adaptivní tempomat, keyless, el. zadní vrata, a v nabídce motorů. To novým modelem Volvo dohnalo a z mé zkušenosti dokázalo na 90 % zůstat "Volvem"...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Gratulace VOLVO!
No podle mě to stejně bude vopruz, až tahle vlna dorazí k nám naplno, Volvo CZ zahájí agresívní cenovou politiku a pašíkový kravaťáci přesednou do Volva. Myslím že mě nebude bavit až každá druhá vypatlaná p**ka (co to dneska říká o Audině) bude říkat, že Volvo je nejlepší auto, protože ho má Franta manažer, co bydlí v největším domě z jejich ulice.
+ eště k tomu začnou Volva bejt zajímavý pro čorkaře
+ eště k tomu začnou Volva bejt zajímavý pro čorkaře
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#6 Gratulace VOLVO!
Uspesna automobilka se podle me pozna tak, ze na silnicich jsou mimo nove modely videt i stare modely, ktere drzi a drzi...ne ze si nove modely kupuje nekdo pro potrebu se ukazat sousedovi, kolegum atd.
Kolik treba vidite na silnicich treba tak starych audi jako dvojek?
Kolik treba vidite na silnicich treba tak starych audi jako dvojek?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#7 Gratulace VOLVO!
Maximalní souhlas, taky to tak cítím je to moje noční můra.dali píše:No podle mě to stejně bude vopruz, až tahle vlna dorazí k nám naplno, Volvo CZ zahájí agresívní cenovou politiku a pašíkový kravaťáci přesednou do Volva. Myslím že mě nebude bavit až každá druhá vypatlaná p**ka (co to dneska říká o Audině) bude říkat, že Volvo je nejlepší auto, protože ho má Franta manažer, co bydlí v největším domě z jejich ulice.
+ eště k tomu začnou Volva bejt zajímavý pro čorkaře
Pak asi přesedlám k Saabu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#8 Gratulace VOLVO!
Takže abych pomalu začal shánět 9-5 kombi Aero :? :? No nic, taky dobrý auto, určitě si zvyknu.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
#9 Gratulace VOLVO!
Ale no tak, nehrajme si na elitáře... ve Švédsku jezdí půlka národa Volvem a uškodilo to těm autům nějak? Osobně by mi bylo úplně jedno, kdyby 850 jezdil každej druhej, kdyby to auto stále bylo, jaký je. Nemám auto, abych se nad někoho vyvyšoval nebo dělal nafrněnýho. Mám ho proto, že mi vyhovuje, je pohodlný, prostorný a má přesně ty vlastnosti, které od auta chci.
IMHO pravověrný Audinář do Volva nikdy neskočí, protože Audi je právě o té nafrněnosti a potěmkiádě typu "vezmeme to, co konkurence již léta používá, nazveme to trochu jinak (nebo i stejně) a budem v reklamě tvrdit, že jsme to vymysleli". Totéž BMW, které je nafrněné co do úrovně stejně, jen trochu jiným způsobem. A MB? Tam vidím možnost prolínání, ale tam je zase ta "hrdost na hvězdu".
A přísun zákazníků zespoda? Žádný problém - odpovězte si sami na otázku, kolik z vás s jinými auty kravilo a jestli si vás Volvo "srovnalo"...
IMHO pravověrný Audinář do Volva nikdy neskočí, protože Audi je právě o té nafrněnosti a potěmkiádě typu "vezmeme to, co konkurence již léta používá, nazveme to trochu jinak (nebo i stejně) a budem v reklamě tvrdit, že jsme to vymysleli". Totéž BMW, které je nafrněné co do úrovně stejně, jen trochu jiným způsobem. A MB? Tam vidím možnost prolínání, ale tam je zase ta "hrdost na hvězdu".
A přísun zákazníků zespoda? Žádný problém - odpovězte si sami na otázku, kolik z vás s jinými auty kravilo a jestli si vás Volvo "srovnalo"...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#10 Gratulace VOLVO!
Já neměl na mysli nafrněnost "nás" normálních Volvařů, ale těch buzen v kravatách, které si musí pořád něco na silnici dokazovat. Kravaťákům je jedno v čem jezdí, každopádně to v čem jezdí je naprosto IN a No. 1. Pokud se tyto hovada přeorientují na Volva, tak to bude silná přesilovka proti "normálním" majitelům Volv. A pak bude Volvo spojováno s neohleduplnými dobytky a tam já být nechci, protože se tak na silnici nechovám. A protože Volvo začalo mít v nabídce velmi kvalitní ropáky (D5) a moderní design, tak ten přechod kravaťáků do Volv nelze vyloučit.
PS. - tímto se omlouvám všem majitelům Volv, které nosí v práci oblek a chovají se na silnici jako lidi (ale mám pocit, že jich moc nebude).
PS. - tímto se omlouvám všem majitelům Volv, které nosí v práci oblek a chovají se na silnici jako lidi (ale mám pocit, že jich moc nebude).
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
#11 Gratulace VOLVO!
Bobika píše:Kravaťákům je jedno v čem jezdí
takze len dufat ze skoda pride s niecim novym
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#12 Gratulace VOLVO!
Prijde prece superblb IIlakio píše:Bobika píše:Kravaťákům je jedno v čem jezdí
takze len dufat ze skoda pride s niecim novym
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#13 Gratulace VOLVO!
Ad PS - odpouštím ti.Bobika píše:Já neměl na mysli nafrněnost "nás" normálních Volvařů, ale těch buzen v kravatách, které si musí pořád něco na silnici dokazovat. Kravaťákům je jedno v čem jezdí, každopádně to v čem jezdí je naprosto IN a No. 1. Pokud se tyto hovada přeorientují na Volva, tak to bude silná přesilovka proti "normálním" majitelům Volv. A pak bude Volvo spojováno s neohleduplnými dobytky a tam já být nechci, protože se tak na silnici nechovám. A protože Volvo začalo mít v nabídce velmi kvalitní ropáky (D5) a moderní design, tak ten přechod kravaťáků do Volv nelze vyloučit.
PS. - tímto se omlouvám všem majitelům Volv, které nosí v práci oblek a chovají se na silnici jako lidi (ale mám pocit, že jich moc nebude).
Prasata nepřejdou k Volvu. Možná jen poloprasata a s těma si Volvo poradí. Je to dané už tím, že Volvu (i nejnovější V70) nejlépe vyhovuje klidná jízda a pod tlakem ti dává najevo, že "tohle není ono". Možná to neplatí o 850 R
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#14 Gratulace VOLVO!
Omyl, tohle se už jednoznačně stalo, stačí zajet do Prahy, ale poslední dobou už to nacházim i jinde. Nová Volva prostě krom klasických Volvařů používají i nobobové, protože Volvo, ač se to někdy nezdá, je u nás vcelku pojem. Kolikrát jsem se setkal s lidmi, kteří o Volvu nic moc nevěděli, ale měli k němu automaticky úctu (když pro nic jiného, tak pro bezpečnost). Jedinou výhodou je, že k němu moc nepřecházejí závodníci, protože, jak psal Tomáš, Volvo moc na sportování nejni a Rka se už nevyrábí.Bobika píše:.... A protože Volvo začalo mít v nabídce velmi kvalitní ropáky (D5) a moderní design, tak ten přechod kravaťáků do Volv nelze vyloučit.)....
Mně osobně z toho vyplývá, že abych nezapad do téhle "moderní kategorie", tak vždycky říkám, že mám staré Volvo - takovou tu hranatou krabici. Ale asi se budu muset poohlídnout po nějaké té dvojce či sedmě, aby to bylo jasné i na první pohled....
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#15 Gratulace VOLVO!
A co je špatného na tom býti nabobem, který se k Volvu dostane z prosté úcty ke značce? Jak si myslíš, že jsem se k Volvu dostal já?hroch32 píše:Omyl, tohle se už jednoznačně stalo, stačí zajet do Prahy, ale poslední dobou už to nacházim i jinde. Nová Volva prostě krom klasických Volvařů používají i nobobové, protože Volvo, ač se to někdy nezdá, je u nás vcelku pojem. Kolikrát jsem se setkal s lidmi, kteří o Volvu nic moc nevěděli, ale měli k němu automaticky úctu (když pro nic jiného, tak pro bezpečnost). Jedinou výhodou je, že k němu moc nepřecházejí závodníci, protože, jak psal Tomáš, Volvo moc na sportování nejni a Rka se už nevyrábí.Bobika píše:.... A protože Volvo začalo mít v nabídce velmi kvalitní ropáky (D5) a moderní design, tak ten přechod kravaťáků do Volv nelze vyloučit.)....
Mně osobně z toho vyplývá, že abych nezapad do téhle "moderní kategorie", tak vždycky říkám, že mám staré Volvo - takovou tu hranatou krabici. Ale asi se budu muset poohlídnout po nějaké té dvojce či sedmě, aby to bylo jasné i na první pohled....
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#16 Gratulace VOLVO!
Mě se Volva líbí, starý i nový a kolik jich bude jezdit je mi celkem jedno. Dokud to bude aspoň tolik, aby bylo dost práce pro Volvoservisy a vyplatilo se zásobovat náš trh náhradníma dílama, je mi to jedno. Kolik a jakejch lidí jezdí podobným autem mě moc nezajímá, pro mě je důležitý, aby to auto co nejlíp odpovídalo mým potřebám a aby se mi líbilo. Jak už bylo řečeno - na závodění ty moderní Volva až na výjimky nejsounejsou, takže pokud do nich přesedne silniční závodník, spíš ho ukázněj, aby neblbnul a to je dobře. A jestli budou v módě, tak tím líp, za čas bude z čeho vybírat co se týče ojetin.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#17 Gratulace VOLVO!
Není nic špatného dostat se k autu z úcty ke značce. Špatné je býti nabobem Odsobně Tě neznám, ale co jsem slyšel z důvěryhodných zdrojů, tak bych se neodvážil Tě jím nazvat....tnemec píše:A co je špatného na tom býti nabobem, který se k Volvu dostane z prosté úcty ke značce? Jak si myslíš, že jsem se k Volvu dostal já?hroch32 píše: Omyl, tohle se už jednoznačně stalo, stačí zajet do Prahy, ale poslední dobou už to nacházim i jinde. Nová Volva prostě krom klasických Volvařů používají i nobobové, protože Volvo, ač se to někdy nezdá, je u nás vcelku pojem. Kolikrát jsem se setkal s lidmi, kteří o Volvu nic moc nevěděli, ale měli k němu automaticky úctu (když pro nic jiného, tak pro bezpečnost). Jedinou výhodou je, že k němu moc nepřecházejí závodníci, protože, jak psal Tomáš, Volvo moc na sportování nejni a Rka se už nevyrábí.
Mně osobně z toho vyplývá, že abych nezapad do téhle "moderní kategorie", tak vždycky říkám, že mám staré Volvo - takovou tu hranatou krabici. Ale asi se budu muset poohlídnout po nějaké té dvojce či sedmě, aby to bylo jasné i na první pohled....
Nejde o nic jiného, než o to nemyslet si o sobě, že jsem pupek světa a ostatní se přede mnou musí div ne ohýbat v úkloně. Bohužel ve Volvech poslední dobou jezdí větší procento těhle lidí. Ale mám takový dojem, že se tím prostě jen přibližujeme k sousedům na západ od našich hranic. Nebo snad osmistovkama jezdily v 90. letech v Německu študý chudenti jako já? Dost pochybuju. Volvo bylo, je a snad i bude drahý a solidní. A podle toho ho bude kupovat určitá skupina lidí. Ať se to sockam líbí nebo ne
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#18 Gratulace VOLVO!
Bohužel je to tak, jak napsal hroch32. Jsou solidní a luxusní auta, která si povětšinou kupují manažeři, kterří je ojedou a pak je kupujeme mi "socky". To je holt úděl velkých, bezpečných a kvalitních aut. :? :? :?
PS - doufám, že ty největší buzny zůstanou u Německého triumvirátu a u Superblba II.
PS - doufám, že ty největší buzny zůstanou u Německého triumvirátu a u Superblba II.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1297 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16327 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 15 Odpovědi
- 3228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mašík