dotaz na znalé
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#1 dotaz na znalé
Dneska jsem dostal zajímavou otázku - můj šéf prý potkal nějakou velkou limuzínu, neví co to bylo. Jako znak to prý mělo něco jako písmeno A v kruhu. Já na nic nepřišel - poradíte co by to mohlo být?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
#2 dotaz na znalé
Bylo to zřejmě Infinity. Je to americká odnož Nissanu. Docela levně se to sem dováží jako služebák podnikatelů, co dají na image velké silné káry.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#3 dotaz na znalé
Infiniti to prý právě nebylo. Znak Infiniti jsem mu popsal, pak i našel na netu a prý to vypadalo jinak. Infinity má ovál s vykousnutým zobákem, tohle prý bylo opravdu A v kruhu.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#4 dotaz na znalé
A v krouzku ma Acura...ale jestli dela limuziny, to nevim
http://www.automotriz.net/2003/salones/ ... cept_2.jpg
Tady je videt i ten znak...
http://www.automotriz.net/2003/salones/ ... cept_2.jpg
Tady je videt i ten znak...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#5 dotaz na znalé
olcit mel takove neco ve znaku ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1489
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 dotaz na znalé
sázín taky na auto Acura, neboli americká Honda
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#7 dotaz na znalé
Ano, Koch má pravdu. Opravdu Olcit měl takovej znak Teď jen jak naznačit šéfovi, že byl jako Doga a viděl Olcita Člověče ale nevím jistě. Olcit měl sice znak jako složení šípového ozubení citroenu v kroužku, který značil O. Ale bylo to jako A v O nebo V v O??? Už nepamatuju.koch píše:olcit mel takove neco ve znaku ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 dotaz na znalé
bylo to jako lambda projdena elipsou jestli si dobre pamatuju
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#9 dotaz na znalé
taky uz si to nevybavim, urcite to nebylo V ale A, to vim jiste...Jarda S40 píše:Ano, Koch má pravdu. Opravdu Olcit měl takovej znak Teď jen jak naznačit šéfovi, že byl jako Doga a viděl Olcita Člověče ale nevím jistě. Olcit měl sice znak jako složení šípového ozubení citroenu v kroužku, který značil O. Ale bylo to jako A v O nebo V v O??? Už nepamatuju.koch píše:olcit mel takove neco ve znaku ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#10 dotaz na znalé
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 548
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#11 dotaz na znalé
To má aštar na čele ! Taže jsi viděl vozidlo plejáďanů ! Máš to štěstí že budeš spasen ty kluku ušatá!
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#12 dotaz na znalé
Tak Koch měl pravdu a záhada je vyřešena - Šéf viděl utajenej prototip Olcita! Škoda že ho nevyfotil. Mimochodem nevíte někdo co je s tou automobilkou? S jejich modelem jsem ujel přes 70kkm aniž bych třeba jen dolil, či nedejbože měnil olej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#13 dotaz na znalé
a pak sel rovo ze skaly?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#14 dotaz na znalé
Nee, měl už najeto kolem 200kkm (koupil jem ho jetého za 7kKč) a upadl mu čep na předním kole. Tak jsem ho dal nějakému Ukrajinci, ten to nějak stáhl šroubem dohromady a odjel s ním na zakarpatsko Dál jeho osudy neznám
#15 dotaz na znalé
drewid píše:To má aštar na čele ! Taže jsi viděl vozidlo plejáďanů ! Máš to štěstí že budeš spasen ty kluku ušatá!
To by ovšem znamenalo, že konec se blíží! Kajte se ze svých vin!!! Nebo nepůjdete do křemíkového nebe.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 dotaz na znalé
z toho znaku proudí jen 90% lásky, kdyby jí bylo 100% tak žádný člověk by nevydržel takový nápor láskywickey píše:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 dotaz na znalé
je pravda že to mělo centrální brzdový buben?Jarda S40 píše:Nee, měl už najeto kolem 200kkm (koupil jem ho jetého za 7kKč) a upadl mu čep na předním kole. Tak jsem ho dal nějakému Ukrajinci, ten to nějak stáhl šroubem dohromady a odjel s ním na zakarpatsko Dál jeho osudy neznám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#18 dotaz na znalé
A co je to takový centrální brzdový buben? Něco jako brzdovej buben na kardance? Ondro já nevím ani co to mělo, já to opravdu jenom jezdil a neopravoval. 2roky jako pracovní auto a pak bez techničáku jenom do lesa se psy asi ještě rok. Já ho koupil za těch 7kKč s tím, že ho do roka odjezdím a on se nezmar nedal. Jinak bych nebyl takové prase, abych 3 roky neměnil olej v autě. Fakt to auto bylo nezničitelné, jen jelo a jelo. No a taky žralo, kolem 10l/100. Proto jsem s ním přestal jezdit. Jo a v zimě netopilo. Takže jsem koupil pro rodinu S40 a rodinou feldu si vzal jako pracovní. Ty zimy se už nedaly vydržet, holt roky přibejvaly.Ondra. píše:je pravda že to mělo centrální brzdový buben?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 169
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
#19 dotaz na znalé
Brzdil velkými kotouči na kardanech ke kolům a dostupné byli od převodovky z motorového prostoru. Jo a když jsi ta mrsknul takovej bakelitověk Windovkryt tak to i topilo.....Jarda S40 píše:A co je to takový centrální brzdový buben? Něco jako brzdovej buben na kardance? Ondro já nevím ani co to mělo, já to opravdu jenom jezdil a neopravoval. 2roky jako pracovní auto a pak bez techničáku jenom do lesa se psy asi ještě rok. Já ho koupil za těch 7kKč s tím, že ho do roka odjezdím a on se nezmar nedal. Jinak bych nebyl takové prase, abych 3 roky neměnil olej v autě. Fakt to auto bylo nezničitelné, jen jelo a jelo. No a taky žralo, kolem 10l/100. Proto jsem s ním přestal jezdit. Jo a v zimě netopilo. Takže jsem koupil pro rodinu S40 a rodinou feldu si vzal jako pracovní. Ty zimy se už nedaly vydržet, holt roky přibejvaly.Ondra. píše:je pravda že to mělo centrální brzdový buben?
To byla kchár... luxusní a nezničitelná.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#20 dotaz na znalé
Jo máš pravdu jsem si vzpomněl Ale stejně jsem je neopravoval, jak říkáš o řádek níž, nezničitelná a luxusní Běžně jsem v kufru vozil přes 300kg litinových radiátorů nebo litinové kotle. Já furt říkám, že Rumuni jsou poslední co uměli dělat pořádná autaPavel V píše:Brzdil velkými kotouči na kardanech ke kolům a dostupné byli od převodovky z motorového prostoru.
To byla kchár... luxusní a nezničitelná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 dotaz na znalé
Asi si mal model postaveny z francuzskych suciastok. Pretoze u nas sa olcitu hovori Rumunska pomsta - tyzden chodis, tyzden opravujes.Jarda S40 píše:Jo máš pravdu jsem si vzpomněl Ale stejně jsem je neopravoval, jak říkáš o řádek níž, nezničitelná a luxusní Běžně jsem v kufru vozil přes 300kg litinových radiátorů nebo litinové kotle. Já furt říkám, že Rumuni jsou poslední co uměli dělat pořádná autaPavel V píše:Brzdil velkými kotouči na kardanech ke kolům a dostupné byli od převodovky z motorového prostoru.
To byla kchár... luxusní a nezničitelná.
Nemal nahodou vzduchom chladeny motor ? To by vysvetlovalo to zle kurenie. Na konci ery vraj robili aj 1,3l verziu.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 26 led 2008 22:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#22 dotaz na znalé
Jasan že to byl vzducháč, ale Trabant taky a topil víc. No on třeba i někdy zatopil, ale jak z něj prolínal olej, tak se ten teplej vzduch nedal dýchat.Sergej píše:Asi si mal model postaveny z francuzskych suciastok. Pretoze u nas sa olcitu hovori Rumunska pomsta - tyzden chodis, tyzden opravujes.
Nemal nahodou vzduchom chladeny motor ? To by vysvetlovalo to zle kurenie. Na konci ery vraj robily aj 1,3l verziu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 dotaz na znalé
Nevím kdy to bylo, ale myslím, žes Jardo vynalez longlife a zapomněl si to nechat patentovat . Akorát nevím jestli to byl longlife olej nebo motorJarda S40 píše:Tak Koch měl pravdu a záhada je vyřešena - Šéf viděl utajenej prototip Olcita! Škoda že ho nevyfotil. Mimochodem nevíte někdo co je s tou automobilkou? S jejich modelem jsem ujel přes 70kkm aniž bych třeba jen dolil, či nedejbože měnil olej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#24 dotaz na znalé
Čéče asi motor, páč jsem neměnil ani svíčky, kontakty a podobné věci. Sám jsem tomu pak nemohl uvěřit. Holt auta se nemaj rozmazlovat, když na ně seješ a dostanou tvrdou školu, nerozbíjej se. Ale jak je začneš hýčkat a s každým klepáním jedeš do servisu, tak to máš opravy nadosmrti.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 638 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 2 Odpovědi
- 1193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Solniak
-
- 6 Odpovědi
- 2035 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laurel
-
- 17 Odpovědi
- 3460 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 1 Odpovědi
- 428 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Arkaz