Víkendová hádanka

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1 Víkendová hádanka

Příspěvek od LukášM »

Nesnáším Bugati Veyron, protože je to koncernová sra.ka s neskutečnou cenou. Ale naštěstí se vyrábí tohle :!: Co je to a zajímají mě technické údaje, které každého volvistu dohánějí k blahu (až na velikost kufru).
Přílohy
mercedes.jpg
mercedes.jpg (36.42 KiB) Zobrazeno 812 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 Víkendová hádanka

Příspěvek od dali »

Dalo to trochu práce. ..ale... Koenigsegg CCX
pastnutý technický údaje:
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (245+ mph)
Standing Quartermile: 9.9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31m (100-0 km/h)
Lateral G-force: 1.3 G
Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km
Combined: 17 l / 100 km

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#3 Víkendová hádanka

Příspěvek od Sibr »

dali píše:Dalo to trochu práce. ..ale... Koenigsegg CCX
To snad ne?? Jsem poznal hned podle kol které má jen CCX 8)
Tak už na nějakýho mazlika šetřim cca rok ale jak to vypadá budu se muset spokojit s CC8.... 1:18 :mrgreen:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#4 Víkendová hádanka

Příspěvek od tnemec »

LukášM píše:Nesnáším Bugati Veyron, protože je to koncernová sra.ka s neskutečnou cenou. Ale naštěstí se vyrábí tohle :!: Co je to a zajímají mě technické údaje, které každého volvistu dohánějí k blahu (až na velikost kufru).
S tím odsouzení Veyronu bych byl velice opatrný. Žádná jiná automobilka na světě nedokázala to, co dokázalo VW. To, že jejich standardní auta jsou sračky (ačkoli co se děje poslední dobou u Audi je poměrně zajímavé) neznamená, že zkazí, na co přijdou. Žádné jiné auto na světě neumí mít takový výkon dodávaný tak bezelstně a zajistit přitom absolutní komfort GTčka pro svou posádku. Tisíc koní umí na auta dostat každé hovado, nic na tom celkem není, stačí dostatečný objem a dostatečné turbo... ale udělat auto, které bude mít 1000 k a bude je mít teď, za rok, za 10 let a bude se chovat takto kultivovaně a tiše... můžu 100x nesnášet VW, ale Veyrona obdivuju všema 10.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#5 Víkendová hádanka

Příspěvek od drewid »

Ale zas když bych si měl vybrat mezi supersportem ze severu a VW na übersteroidech.....

Kolikpa ten Koenigsegg stojí? Když dám svojí vosumsetpade protiúčtem a budu měsičně platit litr... Tak bych si jej snad dovolit moh 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#6 Víkendová hádanka

Příspěvek od LukášM »

dali píše:Dalo to trochu práce. ..ale... Koenigsegg CCX
pastnutý technický údaje:
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (245+ mph)
Standing Quartermile: 9.9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31m (100-0 km/h)
Lateral G-force: 1.3 G
Fuel Consumption: Highway travel: 13 l / 100 km
Combined: 17 l / 100 km
Nic jiného jsem ani nečekal ;-) Výborně Dali :palec:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7 Víkendová hádanka

Příspěvek od LukášM »

tnemec píše:
LukášM píše:Nesnáším Bugati Veyron, protože je to koncernová sra.ka s neskutečnou cenou. Ale naštěstí se vyrábí tohle :!: Co je to a zajímají mě technické údaje, které každého volvistu dohánějí k blahu (až na velikost kufru).
S tím odsouzení Veyronu bych byl velice opatrný. Žádná jiná automobilka na světě nedokázala to, co dokázalo VW. To, že jejich standardní auta jsou sračky (ačkoli co se děje poslední dobou u Audi je poměrně zajímavé) neznamená, že zkazí, na co přijdou. Žádné jiné auto na světě neumí mít takový výkon dodávaný tak bezelstně a zajistit přitom absolutní komfort GTčka pro svou posádku. Tisíc koní umí na auta dostat každé hovado, nic na tom celkem není, stačí dostatečný objem a dostatečné turbo... ale udělat auto, které bude mít 1000 k a bude je mít teď, za rok, za 10 let a bude se chovat takto kultivovaně a tiše... můžu 100x nesnášet VW, ale Veyrona obdivuju všema 10.
To co znamenalo Royale, Atlantic, 37 ale i EB 110 už je dávno minulost. VW si jenom zase něco dokazuje, smontované motory bůhví z čeho, nesmyslná cena, snobáci by se přetrhli.....
Vždyť Koenigsegg je o celých 14 mega levnější, exkluzivitu jakou nabízí Ferrari Veyron prostě nemá, mě pořád přijde jako lepší pašík s jiným znakem.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#8 Víkendová hádanka

Příspěvek od tnemec »

LukášM píše:
tnemec píše:
S tím odsouzení Veyronu bych byl velice opatrný. Žádná jiná automobilka na světě nedokázala to, co dokázalo VW. To, že jejich standardní auta jsou sračky (ačkoli co se děje poslední dobou u Audi je poměrně zajímavé) neznamená, že zkazí, na co přijdou. Žádné jiné auto na světě neumí mít takový výkon dodávaný tak bezelstně a zajistit přitom absolutní komfort GTčka pro svou posádku. Tisíc koní umí na auta dostat každé hovado, nic na tom celkem není, stačí dostatečný objem a dostatečné turbo... ale udělat auto, které bude mít 1000 k a bude je mít teď, za rok, za 10 let a bude se chovat takto kultivovaně a tiše... můžu 100x nesnášet VW, ale Veyrona obdivuju všema 10.
To co znamenalo Royale, Atlantic, 37 ale i EB 110 už je dávno minulost. VW si jenom zase něco dokazuje, smontované motory bůhví z čeho, nesmyslná cena, snobáci by se přetrhli.....
Vždyť Koenigsegg je o celých 14 mega levnější, exkluzivitu jakou nabízí Ferrari Veyron prostě nemá, mě pořád přijde jako lepší pašík s jiným znakem.
Zdá se mi, že o Veyronu mnoho nevíš... co od Tebe slyším jsou nic než předsudky...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#9 Víkendová hádanka

Příspěvek od LukášM »

tnemec píše:Zdá se mi, že o Veyronu mnoho nevíš... co od Tebe slyším jsou nic než předsudky...
To je to samé jako kdybych napsal, že tu nikdo nic neví o škodovkách a vše jsou jen předsudky. Tak ti nevím, ale když jsem byl na Bugati srazu, tak o Veyronu nikdo nemluvil a všichni jen mávli rukou, to auto je VW vymodlené, neříkám, že je špatné, ale.....
podívej třeba na historii Pagani Zonda, ten vznik je přímo sen! A je to jedno z nej GT, které jsem kdy viděl. O McLarenu F1 se ani zmiňovat nebudu ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#10 Víkendová hádanka

Příspěvek od tnemec »

LukášM píše:
tnemec píše:Zdá se mi, že o Veyronu mnoho nevíš... co od Tebe slyším jsou nic než předsudky...
To je to samé jako kdybych napsal, že tu nikdo nic neví o škodovkách a vše jsou jen předsudky. Tak ti nevím, ale když jsem byl na Bugati srazu, tak o Veyronu nikdo nemluvil a všichni jen mávli rukou, to auto je VW vymodlené, neříkám, že je špatné, ale.....
podívej třeba na historii Pagani Zonda, ten vznik je přímo sen! A je to jedno z nej GT, které jsem kdy viděl. O McLarenu F1 se ani zmiňovat nebudu ;-)
OK, odmítáš způsob vzniku Veyronu a preferuješ "romantiku", kdy se nějakej jednotlivec rozhodne postavit káru a (relativně) hladce se mu to podaří (totéž Königsegg). Zonda, Königsegg, McLaren F1, Enzo, všechno jsou to excelentní auta... ale ať to někdo chce vidět nebo ne, obrovské úsilí za hranicí racionality silné automobilky způsobilo, že začalo existovat auto, které všechny jmenované s přehledem strčí do kapsy, aniž by se nějak zvlášť zapotilo. A je jedinečné tím, že žádná jiná automobilka na světě nebyla a hned tak asi nebude ochotná takové úsilí (finanční i lidské) do jediného modelu vložit, protože se to v žádném případě nevyplatí.

Veyronu jsem se vysmíval, dokud byl "na cestě", jeho úspěšnému dokončení jsem nevěřil, právě proto, že byl ten projekt tak iracionální a na německé myšlení zvlášť. Ale výsledek mě ohromil a to auto je opravdu výjimečné. Žádný jednotlivec nikdy nedosáhne tak propracovaného a ohromujícího výsledku, vždy vznikne auto, které parametrů Veyronu dosahuje jen v některém směru, žádné to nedokáže takto komplexně. A tu neopakovatelnost obdivuju.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“