Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1038
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Vapik »

To euro-cargo má k tomuto předpoklady. V nástavbářské příručce je to popsáno a při nosiči kontejnerů nebo jiné obdobné nástavbě tam byl doporučen poměrně masivní mezi rám s definovaným kotvením. Vzhledem k price-sensitive zákazníkům nebo po zisku toužících výrobcům se to občas stává.

Airbus380
Offline
Příspěvky: 481
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

saabik píše: 26 bře 2021 11:40 No co, italské auto :).
Není to přejezd u Čelákovic?
Nene, Teplice u hřbitova.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 4599
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od doktor »

toho štěrku tam ale nemá zrovna málo
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Juric
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 324
Registrován: 1 rok
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Juric »

Ignorace popraskaného rámu.
Ten rám držel vyloženě na vlásku a přejezd, ještě k tomu nepravidelný, byl poslední kapkou.
Levý nosník prasknul, pravý se ohnul.

Nicméně podle typu a barvy nosiče tipuji, že celé auto bylo za projektovanou životností. Stroje nejsou perpetuum mobile!
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4211
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

Lachtan píše: 25 bře 2021 21:59 A občas se dívejte i nad sebe, ať vám něco nespadne na hlavu 8)
Třeba kryt kabiny z ALCY? :ROFL:

Lachtan
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6251
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Lachtan »

Třeba :D :D :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Shockey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 579
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: okr. Vyškov

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Shockey »

V C. Budejovicich byla doba, kdy se na sidlisti pri prechazeni silnice museli podivat doleva, doprava a nad sebe.
A ve skolkach pak letela basnicka: Mamo, tato, v komore je MIG :D
_________________
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum

Airbus380
Offline
Příspěvky: 481
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

E60 v plamenech.... co mě zaráží, ty rozteklé plechy, blatník a práh, tvl z jakého je to materiálu. :o
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4044
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Deshi »

nebude to z plastu jako u Phaetona?
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

saabik
Offline
Příspěvky: 645
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: BMW M340i xDrive Touring

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od saabik »

Hliník má bod tání 660 stupňů, tak že by?
_________________
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
BMW M340i xDrive Touring 2020

Sup
Offline
Příspěvky: 750
Registrován: 2 roky
Bydliště: Děčín/Hamburk
Vůz: S60 2.4D5 MY05

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Sup »

Blatník hliníkový, práh plastový ;-)

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2740
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

no, když si to člověk srovná s obrázkama vyhořelých aut německé produkce z konce 20. století, tak tam si rozhodně nevzpomínám, že by vraky
po požáru vypadaly jako plastovej angličák. Holt daň za ty jejich podělané normy.

Už jsem to tu kdysi psal - V70 II MY 01, poklepal si na plechy a cejtil si tank, poklepu na V70II MY 07 a je to jak když klepeš na papundekl :bad:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Airbus380
Offline
Příspěvky: 481
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

Fekál se vyhýbal motorkáři v protisměru... bohužel to nedopadlo dobře. Motorkář mrtvý a naložený fekál máme v kolejích.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 11879
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od raolsa »

To ten motorkář zaplul pod ten fekál, nebo proč mrtvý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

saabik
Offline
Příspěvky: 645
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: BMW M340i xDrive Touring

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od saabik »

_________________
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
BMW M340i xDrive Touring 2020

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4067
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pol ... u-40355801

Jinak včera jsem se zase nervul. Úzka cesta. Borec s dodávku, telefonu u ucha. Když mají ti lidi stažené okénko tak na ně řvu ať mají tel telefonát příjemnější.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4067
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od lkopcansky »

Nehoda z minulej nedele. Vodič nafúkal cez 2 promile...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 212 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, Castrol 0w-20, 100 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, 11/2003, 245 000 km, Mobil 5W-50 - tatko

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4067
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1967
Registrován: 2 roky 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Bydliště: Praha východ

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM

Juric
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 324
Registrován: 1 rok
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Juric »

To je mazec. Fakt z toho mrazí, že vše co posádku chrání je čelní sklo..
Ale novinky mají málo obrázků, tak tam hodí fotku z jiné nehody? Ten bílý tahač určitě není z té nehody do tunelu. :lol:
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4067
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Ještě že nevezl nějakou traverzu, nebo plechy...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

voltony
Offline
Příspěvky: 135
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od voltony »

Měli štěstí, že vezli lehký náklad.

Fotka sedí, do tunelu naráží modré auto a ta firma má modrý auta. Bílé projíždí před ním.

Před sebou nemá jen sklo, mimochodem velmi odolný, ale u Scanie i velmi silné profily, obalené tlustými plechy. Pod sebou silný rám a motor.

Kdysi to přede mě foukl esesák co jel 20 a já 90, na brzdu jsem nestačil ani pomyset, jen to žuchlo,, zasypal mě zvrcha brajgl z kastlíků, peřina a matrace z postele, ale auto se dalo normálně ovládat, motor běžel. Zajel jsem na krajnici a zastavil. Vylezu a Němec už ke mě běží, tak mu ukazuju ať zavolá policajty bo dálnice byla zasypaná troskama, chvíli se díval a pak sebou seknul, kouknu na auto a vypadalo jak na tý fotce, ale místo řidiče ok, spolujezdec by měl asi odřený kolena.
Náraz šel jen na kabinu, ta se pistnicema z bagru srovnala trochu kytu, lak a jezdilo dál. Akorát jak byly plechy někde rozlezlý tak mi do něho v zimě nalezly myši.
_________________
Cca 20x Volvo

Juric
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 324
Registrován: 1 rok
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Juric »

Už to spravili, byla tam fotka bílého tahače z nehody 5 kamionů.


Před sebou má ještě palubovku s volantem, ale to je navýšení ochrany stejné jako navýšení výkonu při instalaci nálepky na karoserii...

Rám a motor je pod kabinou, "deformační zóny" jsou tedy pod řidičem. Kabina žádné deformační zóny nemá, jsou to jen kusy plechu. Scania nové generace je trochu masivnější, ale náraz v plné rychlosti na místo řidiče to neustojí.

Je vtipné, jak crashtesty provádí v 35 km/h rychlosti. Převrácení v 65km/h...

Ty auta jezdí 90% dálnice 80-90km/h a reálné crashtesty jsou vidět ve zprávách. Pokud to "dobře" trefí, tak se kabina utrhne v celku nebo sroluje mimo sedačku řidiče.

Tady ten to v mikrospánku "trefil" perfektně na střed.
Kdyby ale trefil víc na řidiče bo spolujezdce, tak šance na přežití = 0.
Obrázek
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 4599
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od doktor »

Protoze 35km/h bude nejspise hranice realne schopnosti materialu neco ochranit pri tehle hmotnosti vozu.

Pri vyssich rychlostech uz nerozhoduji deformacni zony, protoze je to nad realne moznosti materialu se jakkoliv deformovat podle prani vyrobce.
Tam pak rozhoduje jenom stesti, jako to bylo v tomhle pripade.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „o všem možném:-)“