Nastavení jednotky E85

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#1 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

Ahoj,

je tu někdo kdo laboruje s nastavením jednotky na E85?Jednotku mám a snažím se jí doladit dle"citu" a rád bych se poučil z vašich nastavení nebo kdo by poradil jeho ideální.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#2 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od ttoommaasseekk »

A neměl by ti to odladit ten, kdo ti to namontoval?
Tedy v případě, že jsi to nebyl ty. :D
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od peter cz »

A jakou máš jednotku?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#4 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

Právě že samomontáž,nastavil jsem hodnoty které uvadějí v manuálu ale zdají se mi dost univerzální...jednotka je flexfuel ev1 v4.2.
Všechno je v pohodě startuji,tankuji jen E85,výkon lepší znatelně kór režim E85 to tahá ale spíš si chci vyladit režim Auto na trožku ekonomičtější jízdu,jsem si vědom nárustu spotřeby ale zatím mi bere podle mě víc než by musela.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od peter cz »

To se bavíme o té devítce co máš v profilu? LH2.4 by to měla zvládat i bez přídavný jednotky, jen nechat zadaptovat :wink:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#6 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

jojo devítka 2T itálie,jednotku jsem "dostal" tak jsem jí namontoval,je to s ní si myslim o maličko lepší

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Urvanej »

Dělá a udělá ti v tom ještě větší guláš a rozhodí ti to řízení motoru. Jednotka se adaptuje sama a pokud jí tam nasadíš něco mezi, tak se bude postupně adaptovat stejně. Když to vyrezetuješ, tak to máš hnedka vyřešený.
Lepší to být může, protože neproběhla při změně paliva adaptace.
Vyndej to cos tam namontoval, vytáhni pojistku číslo 1 na 5 minut, vrať jí a jezdi na líh. Pokud se vrátíš k benzínu, udělej totéž.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#8 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

Dík za radu určitě zkusim,mě jen zajímalo jestli by ta jednotka nešla seřídit když už jí mám tak aby neudělala žádnej zmatek.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Urvanej »

Hele na řízení, který je u novších redbloků použitý (Jetronic LH2.4), je cokoliv navíc problém vzhledem k neustálý adaptaci řj. Je možný, že ta přidaná jednotka na E85 umí natáhnout dobu vstřiku víc, než samotný LH, ale na dvoulitru v serii by to měly i ty sériový vstřiky ukrmit (pro absolutní jistotu si to lze ověřit výpočtem).
Ta její adaptace je někdy pěkný zlo a někdy se hodí. Například některý plynaři přepojujou zapalování tak, že se rezetuje u každýho vypnutí klíčku, protože jinak to zlobí, protože se to adaptuje na plyn a pak na benzín nenastartuješ. Na druhou stranu zase při jakýkoliv změně HW se s tim novym kouskem řj "snadno" naučí zacházet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#10 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

i kdybych propojil jednotku tak aby se resetovala jako u těch sporáku tak je to furt zlo?Jakou změnu HW máš na mysli?Rád bych jí to naučil si na krabičku zvyknout...líbí se mi ta možnost nastavení režimů na jednotce...

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1741
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#11 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od standa »

Ať do kouzelné krabičky naladíš jakejkoliv režim, tak to buďto pojede jak má s 30% nárůstem spotřeby, nebo to může jet na chudou směs se všemi možnými negativními důsledky.
Fyziku a chemii nelze vošulit reklamníma kecama.
Naštěstí. :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Urvanej »

Tak on asi režim eko, je celkem lákadlo pro majitele a černá můra pro makovici...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#13 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

tak mě to eko tak tolik nezajímá,spíš se mi líbí ten režim E85 kdy to auto jede opravdu dobře jen bych chtěl doladit aspoň na těch 30%+...,kolik si toho alkáče bere bez krabičky?

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1741
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#14 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od standa »

S krabičkou nebo bez krabičky se při zachování lambda=1 musí dodat o cca 30% E85 víc než benzínu.
Možná bych začal vyhozením krabičky :D - počítač se možná popere s vyšší dávkou paliva sám...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: 940 B200ft

#15 Nastavení jednotky E85

Příspěvek od Zales »

Jojo to zkusim,uvidíme jak se s tím popere,snad mam zdravou lambdu
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“