Ahoj, pokud jde o LPG zástavbu v mém vozítku, slyším už trávu růst. Aktuálně mám u Lovata systému vstřiky Valtek 30. Auto jezdí zcela normálně, zhasla dokonce kontrolka motoru. Stoupla mi však spotřeba plynu, cca. o litr z 11 na 12 litrů. Je možné aby změnou vstřiků takto stoupla spotřeba, nebo je to pitomost?
Díky Dan
Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#2 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Tak jestli máš spotřebu zjištěnou na více nádržích, tak bych zvýšení spotřeby nepřipisoval záměně vstřikovačů, ale provedené kalibraci a nastavení korekcí... Já teď začal jezdit na jinou pumpu (dražší), ale spotřeba na tento plyn je nižší...
Sám jsem měl v předchozím autě valteky 30 a žralo 8-9, potom odešla řídící jednotka, tak montážní firma nasadila novou a dělala komplet kalibraci, dělal to jiný člověk a po výměně žralo 7-8... A přitom vstřiky zůstaly stejné, a ani v jednom případě nesvítila kontrolka motoru...
Nicméně jestli to bere 11 a nebo 12, tak je to stále perfektní...
Sám mám teď zalepené vstřiky Lovato (už druhou sadu), přepnutí za studena je katastrofa, teď tankuju jen Flagu a mám objednány z polska 6ks nové Lovato za 400zl (což je krásná cena proti cenám nás) a v případě že to opět nevyjde, tak jdu taky do valteku 30...
Kvalita plynu u nás je hrozná, takto vypadá u mého auta filtr po ujetí 2000km na plyn:
Sám jsem měl v předchozím autě valteky 30 a žralo 8-9, potom odešla řídící jednotka, tak montážní firma nasadila novou a dělala komplet kalibraci, dělal to jiný člověk a po výměně žralo 7-8... A přitom vstřiky zůstaly stejné, a ani v jednom případě nesvítila kontrolka motoru...
Nicméně jestli to bere 11 a nebo 12, tak je to stále perfektní...
Sám mám teď zalepené vstřiky Lovato (už druhou sadu), přepnutí za studena je katastrofa, teď tankuju jen Flagu a mám objednány z polska 6ks nové Lovato za 400zl (což je krásná cena proti cenám nás) a v případě že to opět nevyjde, tak jdu taky do valteku 30...
Kvalita plynu u nás je hrozná, takto vypadá u mého auta filtr po ujetí 2000km na plyn:
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13031
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Člověče kde to tankuješ??? Já jsem měnil filtry cca po 40 tisících a schválně jsem si je vzal domů a rozřezal. Poté jsem konstatoval, že výměna byla celkem zbytečná, protože filtry měly na sobě jenom takový lehký nádech do šeda.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#4 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Myslel jsem po přestavbě že tankuju standartní kvalitu, když auto přestalo po 5.000km jet na plyn a v montážní firmě z toho vyndali úplně černej filtr, tak se má myšlenka rozplynula.
Začal jsem tankovat jinde, ale ve stejném městě, nicméně vstřiky už byly v háji, tak mi dali nové v rámci záruky, každé 2000km mám takto zasraný filtr (který hlídám a preventivně měním) a za ním mám ještě jeden, nicméně ani to nezabránilo dalšímu zalepení...
Nyní zkouším Flagu, tak uvidím co to bude dělat, až přijdou nové vstřiky z polska, tak je tam dám a budu doufat že už to bude O.K.
Začal jsem tankovat jinde, ale ve stejném městě, nicméně vstřiky už byly v háji, tak mi dali nové v rámci záruky, každé 2000km mám takto zasraný filtr (který hlídám a preventivně měním) a za ním mám ještě jeden, nicméně ani to nezabránilo dalšímu zalepení...
Nyní zkouším Flagu, tak uvidím co to bude dělat, až přijdou nové vstřiky z polska, tak je tam dám a budu doufat že už to bude O.K.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 13 roků
- Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
- Bydliště: Prievidza, SR
#5 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
chalani a koli comu svieti kontrolka motora. mne teraz svieti posledny mesiac, uz aj zhasla sama a zas svieti.origo volvo diagnostika ukazala ze je chudobna zmes. auto ide normalne,spotreba lpg v norme 15,15 priemer. najazdil som uz 36000km na lpg a pred tym to vobec nesvietilo, filter lpg bol meneny pred 15000 km.system je este v zaruke, tak mam nahanat montaznu firmu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#6 Vliv neoriginálních vstřikovačů na spotřebu
Určitě servisovat, zvednout bohatost na plynu, případně novou kalibraaci a bude to dobrý...
Ona si to benzínová jednotka zatím pobírá, ale už tě upozorňuje svítící kontrolkou že jsi mimo toleranční hodnoty.
Ona si to benzínová jednotka zatím pobírá, ale už tě upozorňuje svítící kontrolkou že jsi mimo toleranční hodnoty.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek