Stag nebo Elpigaz?

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#26 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od HonzaA »

Co Tě motivuje dávat do eRka lowend LPG systém? Uvědomuješ si, že rozdíl není jen v ceně???
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
Bydliště: Košice, Slovakia

#27 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Jozo »

Tak sa nam to pekne zamotava :)

HonzaA: mas nejake doporucenie, ktory system je do R-ka najlepsi?
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

HonzaA píše:Co Tě motivuje dávat do eRka lowend LPG systém? Uvědomuješ si, že rozdíl není jen v ceně???
Já nevím, ale Elpigaz mi nepřipadá jako lowend.
Btw, ty máš jaký systém? Prins?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#29 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od HonzaA »

LPG jsem do T5ky nedával já, ale ital a volil výrobce Koltec/Necam. S tím už nic nenadělám :-) Předtím jsem si do jiného (atmosférického) auta nechával montovat Elpigaz a byla to příšernost, která dodnes zcela ideálně nefunguje. Nebylo to sice sekvenční vstřikování, ale jen "jednobodové", ale Elpigaz mě tím tedy rozhodně nepřesvědčil. STAG jsem měl tenkrát také na výběr, jako levný systém, se kterým jsou docela dobré zkušenosti :-) To tedy říkal pan "plynař", který, jak se nakonec ukázalo, montuje polofunkční zvěrstva a vůbec mu to nedělá vrásky na čele. O tom, že kvalita zpracování byla mizerná a de facto dáváš plynaři možnost, aby Ti drasticky poničil auto, o tom asi nemusím vůbec mluvit, že?

Co se týče těchto levných polských systémů, jsou poskládané z kdečeho (o čem Ti "plynař" ale jistě bude tvrdit, že je to kvalitní produkt prestižního italského výrobce), takže elpigaz (moje zkušenost) či stag (bude to fungovat obdobně) vlastně ani není výrobce kompletního systému.

Dalším důležitým faktorem je, že ne každé sekvenční vstřikování se hodí k přeplňovaným motorům. Potřebuješ, aby bylo, stejně jako Prins, vysokotlaké. Nemyslím si, že běžný plynař-montážník se takovými "detaily" vůbec zabývá. Během pár hodin Ti plyn naháže do auta a když Ti pak nebude fungovat, docela snadno zjistíš, že jsi v docela nedobré situaci a s polofunkčním autem. Nehledě na to, že vzhledem k následkům na autě není výhra ani to, když si ten plyn vyndá :-)

Po tom, čím jsem si prošel v Jihlavě, jsem poté viděl greenfuelovu práci a jeho zapálení pro co nejlepší výsledek. Pokud už chceš šetřit na pořizovací ceně plynu (stojí to za to???? nebude to tak náhodou jeden ze zcela zásadních celků na autě???), vím o tom, že jako levnější alternativu může namontovat i nějaké konkrétní BRC, které má široké možnosti nastavení a dá se kombinovat s vysokotlakými vstřiky. V této fázi by asi bylo nejlepší, aby jsi mu zavolal a detailně to s ním rozebral, já plynař nejsem. Jednoduše bych se nepouštěl do pokusů a když jsem četl, co nic netušíc vymýšlíš, naskočila mně hrůzou husí kůže a musel jsem reagovat. A v každém případě bych šel nejen tam, kde jsou nejen dobré zkušenosti, ale rovnou tam, kde mají dobré zkušenosti i perfekcionističtí úchyláci a sám plynař je taky takový :-)

Určitě se tady objeví někdo, kdo bude tvrdit, že mu ten elpigaz nebo stag výborně funguje, ale bude fungovat dobře i Tobě, notabene na třistakoňovém erku??
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

Pro HonzaA: No to jsem chtěl slyšel, né psát o nějakém lowendu, ale napsat svou zkušenost. :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#31 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Dural8 »

V tom případě ještě musím doplnit, že to co jsem psal ohledně Coubala se STAGem jsou zkušenosti konkrétních lidí s třeba 185kW+ motory ( sice teda obvykle V6 a velký objem bez přeplňování ) na dnešních "moderních" amerikách. Výkon jako výkon si myslím, přeplňování tam nebude hrát roli když to utáhne směšovač a vstřiky...a tyhle emerický krávy to utáhne.
Ptal jsi se, dostal jsi odpověď vyplývající z toho, co jsi chtěl.
Pro mě by byla jasná volba Greenfuel bo na servis jak jsem už řekl můžeš klidně do Prahy...a říkal jsi, že máte v rodině více aut, tak jeden víkend bez něj se obejdeš...ale samozřejmě Tvé rozhodnutí.
_________________
V60 D4

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

Dural8 píše:V tom případě ještě musím doplnit, že to co jsem psal ohledně Coubala se STAGem jsou zkušenosti konkrétních lidí s třeba 185kW+ motory ( sice teda obvykle V6 a velký objem bez přeplňování ) na dnešních "moderních" amerikách. Výkon jako výkon si myslím, přeplňování tam nebude hrát roli když to utáhne směšovač a vstřiky...a tyhle emerický krávy to utáhne.
Ptal jsi se, dostal jsi odpověď vyplývající z toho, co jsi chtěl.
Pro mě by byla jasná volba Greenfuel bo na servis jak jsem už řekl můžeš klidně do Prahy...a říkal jsi, že máte v rodině více aut, tak jeden víkend bez něj se obejdeš...ale samozřejmě Tvé rozhodnutí.
Zatim ještě greenfuela stále zvažuju. Když už, tak bych spíš šel do Elpigaz než do STAGu, ale nejdřív chci právě zjistit jak jsou ty vstřikovače silný a kolik utáhnou. Protože je pravda, že většina LPG servisů mluví o silnějším směšovači že je potřeba, ale o vstřikách už ne. O vstřikách mluvil pouze greengule a ještě jeden z Český Skalice. Takže tak. Přestavbu plánuju až na cca půlku Února, takže mám ještě dost času na zjišťovaní info o LPG a nebudu se zbytečně unáhlovat. 8)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
Bydliště: Košice, Slovakia

#33 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Jozo »

autogas: takze doporucujes LOVATO EasyFast?
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

autogas píše: Čau.
Koukal jsem na tohle téma a přidám něco málo do mlýna. Chci jen podotknout že se moc koukáš po ceně a moc tě nezajímá jak to bude fungovat. Polské systémy jsou finančně náročné na ůdržbu nebot používají některé komponenty, které je nutno jednou za 20tis. km kalibrovat a jednou za 40 tis. km zrepasovat. Pakliže měl někdo najeto více kilometrů a vydrželo mu to déle, asi měl štěstí na kvalitní plyn.
Jezdí k nám klienti s těmito systémy a jsou opačných zkušeností. Polák se nedá srovnávat s holandským či italským systémem. Ono pořizuješ lpg jen jednou a myslím že na pořád , tak si raději připlať- vyplatí se to. jaká kvalita taková cena.
Na peníze samozřejmě koukám, ale koukám na ně tím způsobem, že nechci dát zbytečně víc peněz za něco co je třeba srovnatelné s něčím levnějším.
A o to jak ty systémy budou fungovat se celkem zajímám, kdyby ne, tak se asi tady na foru neptám na zkušenosti a nenechávám si ještě skoro měsíc na rozmyšlenou že. :wink:
Btw u Coubala mám pocit, že mi tvrdili, že Elpigaz je italskej, ale teď když jsem zjistil, že je polskej, ikdyž některý komponenty jsou možná z itálie, tak už to taky zase jako tak ideální volbu nevidim.
Abych to shrnul, v této chvíli vím to, že když to nechám udělat u greenfuela, tak, že to na 99% bude fungovat tak jak má. A než přijde ten den D, tak chci ještě zvážit, zda nejsou jiné, levnější varianty u kterých je stejná šance jistoty fungování jako u greenfuela.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 61
Registrován: 16 roků
Bydliště: Hodonín

#35 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od hynek9 »

Já mám s Greenfuelem taky výbornou zkušenost. Najeto mám asi 15000 bez sebemenšího problému. Po 13 tis. jsem byl na kontrole-bezvadné. Dal to na diagnostiku a řekl,že se to nepohnulo ani o chlup,filtry není třeba měnit ani nic nastavovat. Tankuju co natrefím,auto jezdí krásně. Greenfuel je velmi ochotný a přizpůsobivý. Tak si představuju podnikatele,má vysokou úroveň. Tenhle majstr je prostě osvědčený a u něj máš jistotu.
_________________
XC 70 3.2

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

#36 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Fridrich »

Sorry za ot: ale čím víc o lpg zařízeních toho zjišťuji, tím mám z toho akorát větší bordel. Každý tvrdí něco jiného, podle jedněch je magic nebo stag ok a není to ani poznat na co to jede a podle druhých je to k h.vnu, že to nevydrží, nebo to nestíhá u silnýho auta dodávat plyn. Shodně všichni fandí Prinsu, ale to je za min. čtyři pětky do V6 a to se mi dávat do auta který má cenu sotva kilo nechce :(

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

Fridrich píše:Sorry za ot: ale čím víc o lpg zařízeních toho zjišťuji, tím mám z toho akorát větší bordel. Každý tvrdí něco jiného, podle jedněch je magic nebo stag ok a není to ani poznat na co to jede a podle druhých je to k h.vnu, že to nevydrží, nebo to nestíhá u silnýho auta dodávat plyn. Shodně všichni fandí Prinsu, ale to je za min. čtyři pětky do V6 a to se mi dávat do auta který má cenu sotva kilo nechce :(
Ono je to právě nejvíc o tom výkonu a turbu, kdybych neměl tak silný auto co se týče objem/výkon tak věřim tomu, že stag bohatě stačí, ale poslední dobou co zjišťuju, tak těch systémů co na 100% zvládnou silný auto moc neni. Bohužel většinou ti v LPG servisu tvrdí, že ten a ten systém to zvládne, protože jim jde o kšeft, zatím mi pouze jeden, z cca 10 napsal, že jejich systém (Landi renzo omegas) by takový výkon nezvládl. Většina mi doporučila STAG 300 že by to měl zvládnout bez problémů, ale do polskýho zařízení třeba mně osobně se jít nechce.
Btw řešit cenu auta vs. cenu systému mi přijde blbost, hlavní je řešit, zda se ti montáž systému vůbec vyplatí.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#38 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od MaPiv »

Zkousel jsi i italskeho vyrobce Tartarini ? Mám na něj velice dobré refernce a s výkonem by neměl být problém....
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

MaPiv píše:Zkousel jsi i italskeho vyrobce Tartarini ? Mám na něj velice dobré refernce a s výkonem by neměl být problém....
No mám, pocit, že co sem se díval na pražské LPG servisy, tak že sem snad v nabídce ani Tartarini neviděl. Stejně, co tak zjišťuji, tak cena přestavby u těchto kvalitních italských zařízení je hodně podobná ceně zařízení Prins a tam mám jistotu, že to bude fungovat, protože jsem našel několik konkrétních modelů, jež tento systém používají.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#40 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od MaPiv »

Ing.Magor píše:No mám, pocit, že co sem se díval na pražské LPG servisy, tak že sem snad v nabídce ani Tartarini neviděl. Stejně, co tak zjišťuji, tak cena přestavby u těchto kvalitních italských zařízení je hodně podobná ceně zařízení Prins a tam mám jistotu, že to bude fungovat, protože jsem našel několik konkrétních modelů, jež tento systém používají.
Zkus zavolat do chodovské pobočky Autotechnik Unger.
Zde montují toto italské zařízení.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#41 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od eLzyx »

Fridrich píše: čtyři pětky do V6 a to se mi dávat do auta který má cenu sotva kilo nechce :(
to bych neřešil. Všechno bych to hrál na návratnost.
To je jak řešit to, že v benzínu projezdím hodnotu auta a tak bych měl jezdit míň. A nebo si kvůli tomu koupit dražší auto.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: nemam
Bydliště: Kolín

#42 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Fridrich »

Čau.
Koukal jsem na tohle téma a přidám něco málo do mlýna. Chci jen podotknout že se moc koukáš po ceně a moc tě nezajímá jak to bude fungovat. Polské systémy jsou finančně náročné na ůdržbu nebot používají některé komponenty, které je nutno jednou za 20tis. km kalibrovat a jednou za 40 tis. km zrepasovat. Pakliže měl někdo najeto více kilometrů a vydrželo mu to déle, asi měl štěstí na kvalitní plyn.
Jezdí k nám klienti s těmito systémy a jsou opačných zkušeností. Polák se nedá srovnávat s holandským či italským systémem. Ono pořizuješ lpg jen jednou a myslím že na pořád , tak si raději připlať- vyplatí se to. jaká kvalita taková cena.[/quote]


Jake komponenty je potřeba tak často repasovat ?
Ptám se, protože každej lpg monter tvrdi o tom svym systemu, že je nejlepší.
Diky.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

No u STAGu prý dřív zlobily vstřiky jsem slyšel. Jinak já už jsem z těch polských systémů taky vystřízlivěl. Pokud se chceš o lpg zařízeních něco dozvědět, tak zavolej panu Outratovi (greenfuel.cz), ten ti řekne i důvod, proč tyhle systémy nejsou tak zázračné :wink:

Například STAG tlačí palivo pod tlakem 1bar a turbo na mém autě tlačí vic jak 1bar, tak jak to může fungovat?Selským rozumem přeci to turbo musí to palivo přetlačit ne? A když si vzpomenu kolik firem mi STAG nabízelo :bad:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
Bydliště: Košice, Slovakia

#44 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Jozo »

Ing. tak ako sa tak divam na tvoj podpis tak PRINS vyhral?

Tak povidej, prehanej ... :D
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#45 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od hajnej »

taky jsem zvědavej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

Vy jste ale všímaví :green:
Až nasbírám dostatek poznatků z užívání, tak založím topic, kde se o zážitky podělím s ostatními, ale zatím nechci dělat nějaké ukvapené závěry atp. :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#47 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Dural8 »

No a předběžné neukvapené závěry? :D
_________________
V60 D4

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#48 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

Dural8 píše:No a předběžné neukvapené závěry? :D
Jezdí to :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#49 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Dural8 »

A dál a dál a dál...? :crazy:

Toš už z Bérna jsi to valíl nééé? Pocit na 200km cestě do Práglu? Kontrolka chyby svítí? S montáží jsi na oko spokojen? Tomu se říká první pocit a to je to po čem dychtíme. Na druhý si založ později topic :roll:

Tak šup šup a nedělej Zagorku :D
_________________
V60 D4

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#50 Stag nebo Elpigaz?

Příspěvek od Ing.Magor »

Tak jenom stručně, byť do tohoto topicu to moc nepatří.....210km/h to zvládne, jede to na plyn ve všech spektrech otáček, pokles výkonu je minimální řek bych. Udělaný je to poměrně pěkně, nějaký kabely atp v motru přibyly, ale tak s tim se musí počítat. Akorát je škoda, že se tam nevešel zpátky kryt nad vštikovače, protože je u eRka moc velkej, takže to bude chtít ještě nějak dobastlit. Spotřebu ještě odměřenou nemám. Víc ukáže čas :pardon:
Stačí? :twisted:
Jo! A odvolej tu Zagorku :evil: :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“