Trochu vzpomínek

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Caddy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#26 Trochu vzpomínek

Příspěvek od Caddy »

Tom480 píše:Překvapilo mne, kolik tam měl NSU RO80 - jedno z prvních aut s wankelem. Napočítal jsem jich nejmíň 7, na to, že jsem naživo neviděl zatím jedinou, a že teď už budou hodně vzácné, je to dost. Doufám, že z nich udělá někdo aspoň jednu pojízdnou...
ja videl za cely zivot jedinou....a to v Italii...

http://galerie.autorevue.cz/data/500/IMG_5821.jpg
http://galerie.autorevue.cz/data/500/IMG_5822.jpg
http://galerie.autorevue.cz/data/500/IMG_5823.jpg

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 5784
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#27 Trochu vzpomínek

Příspěvek od neuman zdenek »

krása nesmírná
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#28 Trochu vzpomínek

Příspěvek od Ondra. »

NSU :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Švícko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 201
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70 II B5244S 2,4i20V silber manual
Bydliště: České Budějovice

#29 Trochu vzpomínek

Příspěvek od Švícko »

moc pěkný :palec: Ten v tom Písku toho má hrozně moc tanky letadla atd. už jsem o něm hodně slyšel ale ještě pořád nevim co s tím všim chce dělat?
_________________
JEVolvo S70 T5 176 kw B5234T3 r.v.1998 automat JE:Volvo V70 II, 2,4i 20V, 125 kW, B5244S*,r.v. 2003, manual JE:Chrysler Voyager 2,8 LX CRD 110kw r.v.2008 automat BYLO:Volvo 960 2,5 125 kw, B6254S ,r.v.1996, manual BYLO:Volvo V70 II, 2,4T, 147 kW, B5244T3*,r.v. 2002, manualBYLO:Volvo S70 2,4i 20V, 125kw, B5244S* , r.v. 1999 manual

tibetské dogy Aira, Irbísek, Brittany a Tara z chovatelské stanice VLÁDCE NOCI - http://www.vladcenoci.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#30 Trochu vzpomínek

Příspěvek od dali »

NSU RO 80 jsem viděl naživo a živý v německu. Někdo za ním táhnul prázdnej plaťák. O tomhle autě se tradovalo, že majitelé se zdravili vztyčeným počtem prstů podle toho kolikátý motor už v autě maj :? . Dneska se to s Wanklem třeba v RX-8 má údajně tak, že vydrží 100tkm, generálka stojí jestli si to dobře pamatuju snad okolo 10 tisíc a díly na ní se vám vejdou do igelitky...Na RO80 je úžasnej je hlavně ten dlouhatánskej rozvor...ani se nechce věřit že tohle výjimečný auto je přímej předchůdce audi 100.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Trochu vzpomínek

Příspěvek od Sergej »

st_Andy píše:Byt tak jeden den designerom tej doby :palec: Mamka, coby sefka Slov.Technickeho Muzea by sa tomuto teda potesila 8)
Tak to by ich mohla svojich podriadenych trochu postrcit, aby si konecne po dvoch rokoch slubovania prisli po ten osciloskop co im tu skladujem. Vyhodit je mi ho luto. (skoro funkcna BM430)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#32 Trochu vzpomínek

Příspěvek od Lachtan »

Nebyli by ti delfíni na prodej ?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Foto“