C+C
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#2 C+C
hezkýýýý
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#3 C+C
ci je ta novejsi? presne dva tydny dozadu jsem potkal takovou mezi frydkem a ostravou a prekrocili jsme spolecne maximalni povolenou rychlost... by me zajimalo jestli to byl on...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#4 C+C
nádherné fotečky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#5 C+C
koch: S největší pravděpodobností nebyl. Tohle je novinářský auto z Průhonic.
eLzyx+pekelnik: Díky.
Výsledek ježdění s C70 na který jsem - jakožto řidič povětšinou konvenčních přibližovadel - nebyl připraven, je nadmíru opálené čelo.
http://automix.centrum.cz/foto.phtml?id ... &size=huge
eLzyx+pekelnik: Díky.
Výsledek ježdění s C70 na který jsem - jakožto řidič povětšinou konvenčních přibližovadel - nebyl připraven, je nadmíru opálené čelo.
http://automix.centrum.cz/foto.phtml?id ... &size=huge
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#6 C+C
Super fotky, takových bychom mohli udělat víc s každým modelem.
Ty zadní světla jsou SEXI , to Volvo umí, to se musí nechat
A co popsat dojmy ? Taky bychom si to chtěly aspoň trošku prožít. Pleas.
Ty zadní světla jsou SEXI , to Volvo umí, to se musí nechat
A co popsat dojmy ? Taky bychom si to chtěly aspoň trošku prožít. Pleas.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
#8 C+C
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#10 C+C
Moooc pěkný
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#11 C+C
Když bude nápad a čas, můžem něco zkusit...t-mustang píše:Super fotky, takových bychom mohli udělat víc s každým modelem.
No... právě že se to musí prožít. Kdo nikdy nejel kabrioletem, pravděpodobně nemá tušení.t-mustang píše:A co popsat dojmy ? Taky bychom si to chtěly aspoň trošku prožít. Pleas.
Několik postřehů - PLUSY:
+ vzhled v otevřené konfiguraci - otáčí se snad každý
+ skládací střecha - lidi koukaj ještě víc, zastavují se, ukazují prstem, diví se,...
+ sedačky - Volvo (víme, co to znamená, že?), ale světlá kůže možná není nejpraktičtější...
+ luxusní audio (Premium Sound nebo jak se to jmenuje) - hraje prostě úžasně
+ interiér jedna báseň - snad nemusím popisovat
+ exteriér - pro ortodoxního volvistu je to Focus CC, mě přijde povedený - jedno z mála CC, které vypadá dobře v obou konfiguracích
+ detail: na stažení všech čtyř oken má C70 spešl čudlík - maličkost, ale příjemná.
+ volant - moc dobře se drží (říkají mu "sportovní s hliníkovou vložkou"), ale mohl by být menší...
MÍNUSY:
- skládací střecha - oproti konkurenci má dvě nevýhody: skládá se poměrně dlouho (skoro půl minuty) a musí se stát na brzdě+držet příslušný knoflík
- dveře - jsou docela těžké, dlouhé a dají se otevřít do celkem malého úhlu
- v otevřené konfiguraci se připravte na prach i výfukové plyny... celý interiér byl při vracení pokryt pylem z polí, mezi kterými jsem se proháněl...
- anténa - na pěst... dnes se to řeší buď elegantní ploutvičkou nebo by se dala natáhnot třeba do rámu čelního okna... opravdu jsem nenašel důvod, proč je taková jaká je.
- kufr je minimální - je v něm plastová přepážka, která se před sklopením střechy musí sklopit dolů, aby si byl počítač jistý, že v prostoru pro střechu nejsou zavazadla - jinak vám nedovolí střechu sklopit...
- o osmnáctipalcová kola jsem měl trochu strach
DALŠÍ postřehy:
* boky nové C70 jsou dost vysoké na to, aby se dalo do auta nastupovat bez použití dveří - tzn. horem (jakkoli dlouhý rozběh nepomáhá), pokud samozřejmě nechcete přijít k úrazu
* boční okna se po zavření dveří dotahují o cca 5mm nahoru, totéž opačně při vzetí za kliku...
* motor: 2,0 D v C70 není závoďák (v C30, V50 ano), 136 koní na 1650 kg je celkem málo...
Už mě nic nenapadá...kdyžtak se ptejte...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
#12 C+C
Já jel v C70 Průhonice - Liberec - Průhonice a musím říct, že ve mě zachovala ty nejlepší dojmy, fakt úžasný kabriolet... Jen úplně nerozumím té cenovce... je tak o 200 dražší než bych jí cítil...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#13 C+C
Jo a je mizerně přidělanej znak :? urve ho i půl roční děcko.
Ale to je jen taková blbost, ale bál bych se že ho ulomim až se mi o něj při mytí kousne hadr.
Ale to je jen taková blbost, ale bál bych se že ho ulomim až se mi o něj při mytí kousne hadr.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 37
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno, Czech republik
- Kontaktovat uživatele:
#15 C+C
Snad jen u druhé fotky bych nedal horizont tak vysoko, je to kompozice skoro napůl. To jen takový drobný fotografický vryp - připomínka. Jinak prima "žurnálová" fotka na propagaci jako dělaná:)
_________________
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#16 C+C
Burda: Ano, ano, vím, děkuji. Fotky se nemaj vokecávat, takže mlčím.
Zdeněk: No to já taky! Uvidíme, jestli se něco pěkného podaří - těším se!
Zdeněk: No to já taky! Uvidíme, jestli se něco pěkného podaří - těším se!
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 37
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno, Czech republik
- Kontaktovat uživatele:
#17 C+C
ALe jo o fotkách se má mluvit obzvlášt pokud to nejsou přímočaré snímky spoře odděné svlečny rozcapené před kapotou auta Ale máme přece invenci a vymyslet se dá i lecos zajímavějšího ne ?FTN píše:Burda: Ano, ano, vím, děkuji. Fotky se nemaj vokecávat, takže mlčím.
Zdeněk: No to já taky! Uvidíme, jestli se něco pěkného podaří - těším se!
_________________
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#18 C+C
Njn. Já jsem byl veden k tomu, že dobrá fotka prostě nepotřebuje komentář - mluví sama za sebe, je samostatná. A kromě toho - ty dvě výše uvedené jsou vlastně ten případ, který popisuješ. Slečnu jsem sice neangažoval, ale jinak je to stejně záběr přímočarý, prvoplánový, jednoduchý, nemá žádný další, hlubší význam, nemá nic naznačovat, má se jen líbit, má upoutat pozornost na první pohled (tím bych se nechtěl dotknout kohokoli, komu se líbí!). Ale jinak jsem si vědom nedostatků, které ty fotky jednoznačné mají. Nezbývá, než se pokusit toho příště vyvarovat...Burda píše: ALe jo o fotkách se má mluvit obzvlášt pokud to nejsou přímočaré snímky spoře odděné svlečny rozcapené před kapotou auta Ale máme přece invenci a vymyslet se dá i lecos zajímavějšího ne ?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 37
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno, Czech republik
- Kontaktovat uživatele:
#19 C+C
Ano, i tenhle přístup znám. Nechtěl jsem nijak přehnaně kritizovat. Souhlasím s tebou, na první pohled obrázky které se zamlouvají .... Mnoho dalších dobrých fotek.FTN píše: Njn. Já jsem byl veden k tomu, že dobrá fotka prostě nepotřebuje komentář - mluví sama za sebe, je samostatná. A kromě toho - ty dvě výše uvedené jsou vlastně ten případ, který popisuješ. Slečnu jsem sice neangažoval, ale jinak je to stejně záběr přímočarý, prvoplánový, jednoduchý, nemá žádný další, hlubší význam, nemá nic naznačovat, má se jen líbit, má upoutat pozornost na první pohled (tím bych se nechtěl dotknout kohokoli, komu se líbí!). Ale jinak jsem si vědom nedostatků, které ty fotky jednoznačné mají. Nezbývá, než se pokusit toho příště vyvarovat...
_________________
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#20 C+C
Klidně kritizuj... i přehnaně! Taky přemýšlím o nějaké webové prezentaci... už toho mám nějakejch 100GB... tak by se tam pár pJekných našlo... A jestlipak jedeš na ŠP? Abychom mohli hodit řeč nad sklénkou! :pij: Jinak díky a tobě taky!Burda píše: Ano, i tenhle přístup znám. Nechtěl jsem nijak přehnaně kritizovat. Souhlasím s tebou, na první pohled obrázky které se zamlouvají .... Mnoho dalších dobrých fotek.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 37
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno, Czech republik
- Kontaktovat uživatele:
#21 C+C
Jojo, nějaký ten blog nebo webík provozuju už od roku 97, teď se s tím roztrhl pytel a web má každej, neměl by jsi zaostat, fotit zjevně umíš!
Na sraz bohužel nejedu, moje dvě malé dítka by si to nijak neužila Za čas až budou větší...
Na sraz bohužel nejedu, moje dvě malé dítka by si to nijak neužila Za čas až budou větší...
_________________
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#22 C+C
Neunáhluj se!Burda píše:...fotit zjevně umíš!
Škoda, ale chápu!Burda píše:Na sraz bohužel nejedu, moje dvě malé dítka by si to nijak neužila
Burda píše:...neměl by jsi zaostat...
Njn. Jenže já to neumím a nemám na to moc času. A kdybych už dělal nějakou svojí prezentaci na webu, tak bych chtěl, aby to bylo co nejblíže k dokonalosti...
Něco takovýho by se mi líbilo:
http://www.carldekeyzer.com/
http://www.ronbergphoto.com/
Ale než se to naučím... :?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#23 C+C
A po čase tu máme konečně článeček:
http://automix.centrum.cz/testy/clanek.phtml?id=12036
http://automix.centrum.cz/testy/clanek.phtml?id=12036
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
#24 C+C
Nemozem si pomoct, ale mna ta nova C70 vobec nebere...nema to ziadne srdce, vyzera to ako S40 bez strechy, vnutri je to male, strecha je odflaknuta a nasiel by som este nieco...stara C70 sa mi subjektivne ovela viac paci (nie pretoze ju mam). Mam dokonca skusenost, ze nas u predajcu odhovarali od kupy novej C70, nakoniec sa kupila S80...
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011