Mrkněte, fakt k zamyšlení

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#1 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od Airbus380 »

Možná to tu bylo, ale i tak je to hodně realné.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od doktor »

Akorát,že nejdřív jezdí auta vlevo a pak zase vpravo.. Ta souhra aut na silnici trochu nedává smysl. A taky si myslím, že by s tou kocabkou takhle nesmetli to mondeo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#3 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od doktor »

A hned po nárazu mají košilky nacucané krví a zaschlou krev na obličeji. Moc se snažili o dokonalou iluzi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#4 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od Lukaso »

Doktore já si myslím...a je to opravdu jen taková intuice, tušení...že nám chtěli sdělit, že nemáme psát sms a telefonovat při řízení auta :D :D co?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od LukášM »

Původně hledali živé dobrovolníky, ale nikdo se nehlásil :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 212
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Roudnice n/L

#6 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od Erik850 »

doktor píše:.. A taky si myslím, že by s tou kocabkou takhle nesmetli to mondeo.
Vím že jsi toho viděl víc, ale vzhledem k tomu, že mýho bývalýho servisáka, jedoucího v Toyotě LandCruiser 100, sejmulo starý Punto tak blbě, že LandCruiser šel několikrát přes boudu a borec se ve finále znova učí chodit, mluvit a je i po několika letech stopro odkázanej na pomoc druhejch, tak myslim, že Ka vs. Mondeo klidně může letět takhle. stačí aby se to blbě trefilo..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od LukášM »

Tak britové mají takových televizních spotů hromadu viz.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#8 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od Lukaso »

a nebo taky tohle :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od Ing.Magor »

Lukaso píše:a nebo taky tohle :D
Jj, tohle je bomba :D co já se toho videa nahledal
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od doktor »

Lukaso píše:Doktore já si myslím...a je to opravdu jen taková intuice, tušení...že nám chtěli sdělit, že nemáme psát sms a telefonovat při řízení auta :D :D co?
Ja reagoval na to, ze airbus tvrdil, jak to vypada realne. Ja to vidim asi z jineho uhlu. Ale jako osveta dobry.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#11 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od Airbus380 »

Reálné to je dost, hledat chyby jestli jeli auta tak či onak a nebo úhel nárazu a typy aut.To bych vůbec neřešil, ale pro puntičkáře.....:).Jde o to co se děje hned po nehodě a její následky.Už sem u pár nehod byl a tahal lidi z aut a i děti.Prostě dával první pomoc.V jednom případě to bohužel bylo marné:(.A nejen v tomhle videu je to dosti reálné, na člověka to nějak působí a nějak si uvědomí co mu tím chtějí říct.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#12 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od doktor »

Airbus380 píše:Reálné to je dost, hledat chyby jestli jeli auta tak či onak a nebo úhel nárazu a typy aut.To bych vůbec neřešil, ale pro puntičkáře.....:).Jde o to co se děje hned po nehodě a její následky.Už sem u pár nehod byl já taky a tahal lidi z aut a i děti.Prostě dával první pomoc.V jednom případě to bohužel bylo marné:(.A nejen v tomhle videu je to dosti reálné, na člověka to nějak působí a nějak si uvědomí co mu tím chtějí říct. To máš recht
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#13 Mrkněte, fakt k zamyšlení

Příspěvek od doktor »

Obecně platí, že ti, co hned po nehodě nedýchají, jsou prostě mrtví. Maji totiž zranění neslučitelná se životem (jak pitva později prokáže). Proto je třeba pomoci živým a těm co mají šanci. 1/2 lidí s polytraumatem umírá na místě nehody, další čtvrtina za krátkou dobu v nemocnici, či na komplikace v podobě multiorganoveho selhání a pouze čtvrtina se z toho vylíže. Většinou s trvalými následky. Pro polytrauma svědčí většinou celkově špatný stav porucha vědomí, často nutná intubace a umělá ventilace uz na místě nehody. Většinou je taky povoláván vrtulník, protože je vyžadován urgentní operační výkokn v řádu 1-2 hodin, v krajním případě i v řádu desítek minut. Indikaci k vzletu vrtulníku dává lékař pozemní záchranky na základě stavu pacienta, vyjímečně tam posílají vrtuli rovnou, když volající nahlásí moc velkej sajgon. Takže až uvidíte sedat u nehody vrtuli, tak si můžete v duchu spočítat, jak asi na tom ten nebožák je.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Odpovědět

Zpět na „Video“