Mrkněte, fakt k zamyšlení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#1 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Možná to tu bylo, ale i tak je to hodně realné.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Akorát,že nejdřív jezdí auta vlevo a pak zase vpravo.. Ta souhra aut na silnici trochu nedává smysl. A taky si myslím, že by s tou kocabkou takhle nesmetli to mondeo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Mrkněte, fakt k zamyšlení
A hned po nárazu mají košilky nacucané krví a zaschlou krev na obličeji. Moc se snažili o dokonalou iluzi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#4 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Doktore já si myslím...a je to opravdu jen taková intuice, tušení...že nám chtěli sdělit, že nemáme psát sms a telefonovat při řízení auta co?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Původně hledali živé dobrovolníky, ale nikdo se nehlásil
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#6 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Vím že jsi toho viděl víc, ale vzhledem k tomu, že mýho bývalýho servisáka, jedoucího v Toyotě LandCruiser 100, sejmulo starý Punto tak blbě, že LandCruiser šel několikrát přes boudu a borec se ve finále znova učí chodit, mluvit a je i po několika letech stopro odkázanej na pomoc druhejch, tak myslim, že Ka vs. Mondeo klidně může letět takhle. stačí aby se to blbě trefilo..doktor píše:.. A taky si myslím, že by s tou kocabkou takhle nesmetli to mondeo.
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#7 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Tak britové mají takových televizních spotů hromadu viz.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#8 Mrkněte, fakt k zamyšlení
a nebo taky tohle
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Jj, tohle je bomba co já se toho videa nahledalLukaso píše:a nebo taky tohle
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Ja reagoval na to, ze airbus tvrdil, jak to vypada realne. Ja to vidim asi z jineho uhlu. Ale jako osveta dobry.Lukaso píše:Doktore já si myslím...a je to opravdu jen taková intuice, tušení...že nám chtěli sdělit, že nemáme psát sms a telefonovat při řízení auta co?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#11 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Reálné to je dost, hledat chyby jestli jeli auta tak či onak a nebo úhel nárazu a typy aut.To bych vůbec neřešil, ale pro puntičkáře......Jde o to co se děje hned po nehodě a její následky.Už sem u pár nehod byl a tahal lidi z aut a i děti.Prostě dával první pomoc.V jednom případě to bohužel bylo marné:(.A nejen v tomhle videu je to dosti reálné, na člověka to nějak působí a nějak si uvědomí co mu tím chtějí říct.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Airbus380 píše:Reálné to je dost, hledat chyby jestli jeli auta tak či onak a nebo úhel nárazu a typy aut.To bych vůbec neřešil, ale pro puntičkáře......Jde o to co se děje hned po nehodě a její následky.Už sem u pár nehod byl já taky a tahal lidi z aut a i děti.Prostě dával první pomoc.V jednom případě to bohužel bylo marné:(.A nejen v tomhle videu je to dosti reálné, na člověka to nějak působí a nějak si uvědomí co mu tím chtějí říct. To máš recht
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 Mrkněte, fakt k zamyšlení
Obecně platí, že ti, co hned po nehodě nedýchají, jsou prostě mrtví. Maji totiž zranění neslučitelná se životem (jak pitva později prokáže). Proto je třeba pomoci živým a těm co mají šanci. 1/2 lidí s polytraumatem umírá na místě nehody, další čtvrtina za krátkou dobu v nemocnici, či na komplikace v podobě multiorganoveho selhání a pouze čtvrtina se z toho vylíže. Většinou s trvalými následky. Pro polytrauma svědčí většinou celkově špatný stav porucha vědomí, často nutná intubace a umělá ventilace uz na místě nehody. Většinou je taky povoláván vrtulník, protože je vyžadován urgentní operační výkokn v řádu 1-2 hodin, v krajním případě i v řádu desítek minut. Indikaci k vzletu vrtulníku dává lékař pozemní záchranky na základě stavu pacienta, vyjímečně tam posílají vrtuli rovnou, když volající nahlásí moc velkej sajgon. Takže až uvidíte sedat u nehody vrtuli, tak si můžete v duchu spočítat, jak asi na tom ten nebožák je.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE