našlápnutej Amazon

Odkazy na ruzna videa - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 našlápnutej Amazon

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#2 našlápnutej Amazon

Příspěvek od sydney29 »

Nádhernej Amazón :good: Bych chtěl vidět v běžném provozu něco takového. To by asi málo kdo rozdýchal :D
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 našlápnutej Amazon

Příspěvek od Urvanej »

Hrozně mě tam potěšil ten detail manuálního topení, blbost ale udělá radost :-)

Dával se někam ten volváckej třílitr z 960 s turbem?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 57
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: žatec

#4 našlápnutej Amazon

Příspěvek od skodik »

je velká škoda, že díky legislativě se u nás právě takový auta nestaví a většinou to končí jako bastl a nelze sním jezdit normálně...
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 našlápnutej Amazon

Příspěvek od Urvanej »

skodik píše:je velká škoda, že díky legislativě se u nás právě takový auta nestaví a většinou to končí jako bastl a nelze sním jezdit normálně...
Já když viděl některý škodivkáře, co naskládali do rapida 18turbo a ostatní zůstalo, tak jsem tomu docela i rád...
Na druhou stranu pokud postavíš něco takového, tak 15tis za státní zkušebnu už neni taková pálka a normálně na silnici bys to měl dostat. Pokud mě teda paměť neklame.
Jak to udělal ten maník z jinýho topiku, kterej narval VR6tku do OII a pak z ní udělal xichtově OIII?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 57
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: žatec

#6 našlápnutej Amazon

Příspěvek od skodik »

myslím,, že myslíš, že tu octavii s motorem z R32, což je trošku jinýho. Taky jssem viděl schválený a legál octavii coupe...ale tohle hle by ti jen tak neschválili.
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7 našlápnutej Amazon

Příspěvek od LukášM »

skodik píše: Taky jssem viděl schválený a legál octavii coupe...
Nic takového legálně schválit nepůjde.
Urvanej píše:Já když viděl některý škodivkáře, co naskládali do rapida 18turbo a ostatní zůstalo, tak jsem tomu docela i rád...
Jo nejhorší je fantazie českých tuzerů a sociálních případů. Zlegalizovat domácí vozidlo bylo možné naposledy v sedmdesátých letech. Dnes je největším problémem nutnost nárazových zkoušek, na které potřebuješ asi deset kousků na testy. Třeba se podívej na Kaipan.cz, tam popisují jaký je problém s homologací pro malovýrobce v ČR.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 57
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: žatec

#8 našlápnutej Amazon

Příspěvek od skodik »

Ta škoda coupe je legál. Stěvěli ji myslím v příbrami. Posunuli středový sloupek a zkrátili kufr. Hlavní části zůstaly stejný.
Přesně se to jmenuje Sherlog coupe https://www.stream.cz/uservideo/262542-skoda-sherlog-coupe
a tady fotka z provozu http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=59330
a už nebudu kazit topic o pěkným volvu :wink:
_________________
VOLVO 850 Tdi kombi R5

GDPR_user

#9 našlápnutej Amazon

Příspěvek od GDPR_user »

LukášM píše: Jo nejhorší je fantazie českých tuzerů a sociálních případů. Zlegalizovat domácí vozidlo bylo možné naposledy v sedmdesátých letech. Dnes je největším problémem nutnost nárazových zkoušek, na které potřebuješ asi deset kousků na testy. Třeba se podívej na Kaipan.cz, tam popisují jaký je problém s homologací pro malovýrobce v ČR.
Neznám legislativu z loňského roku,ale pro stavbu automobilu nebylo nutno mít crashtesty.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#10 našlápnutej Amazon

Příspěvek od LukášM »

Změny proběhly někdy 2010/2011, podle směrnic EU. Ty neznám, ani nechci :D Dříve to bylo takhle, ale prý to většinou končilo hned žádostí :roll:

Stavbu jednotlivě vyrobeného silničního vozidla ( max. 5 kusů od jednoho typu ) řeší § 29 – 33 zákona č. 56 / 2001 Sb., § 7 + příloha č. 6 vyhlášky MDS – ČR č. 341 / 2002 Sb. ve znění
pozdějších změn a doplňků a dále Informační dokument MD – ČR č.j. 1828 / 03 – 150 v článku 15 a v příloze č. 18.
Postup schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla
1) Výrobce vozidla podá žádost o povolení stavby jednotlivě vyrobeného silničního vozidla na příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností.
Žádost výrobce o povolení stavby jednotlivě vyrobeného silničního vozidla musí obsahovat :
• obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo, je-li žadatelem právnická osoba, nebo jméno, příjmení, obchodní firmu, jde-li o podnikatele, rodné číslo, místo trvalého nebo povoleného pobytu, je-li žadatelem fyzická osoba
• druh a kategorii silničního vozidla
• účel, pro který má být silniční vozidlo používáno
• způsob zajištění záručního a pozáručního servisu
Žádost musí být doložena těmito doklady :
• ověřenou kopií smlouvy nebo listiny o zřízení nebo založení právnické osoby nebo u právnických osob zapsaných v
obchodním rejstříku výpisem z obchodního rejstříku, u fyzických osob podnikatelů ověřenou kopií živnostenského oprávnění
• technickým popisem silničního vozidla v rozsahu údajů uváděných v technickém průkazu vozidla, včetně údajů o
předpokládaných provozních, jízdních a dynamických vlastnostech
• nákresem sestavy silničního vozidla s uvedením rozměrů a hmotností
• návodem k údržbě a obsluze vozidla v českém jazyce
• osvědčeními o schválení typu systémů vozidla, konstrukčních částí a samostatných technických celků vozidla, které tvoří silniční vozidlo, nebo technickým protokolem
2 ) Obecní úřad obce s rozšířenou působností vydá na základě žádosti povolení ke stavbě jednotlivě vyrobeného vozidla a stanoví požadavky dle přílohy č. 6 vyhlášky MDS – ČR č. 341 / 2002 Sb. ve znění pozdějších změn a doplňků.
Jednotlivě vyrobené silniční vozidlo musí plnit předepsané požadavky ( brzdy, emise, vnější hluk, EMC, montáž osvětlení …) dle směrnic a předpisů platných v době jeho výroby.
Doložení plnění požadavků je možné předložením osvědčením o homologaci nebo technickým protokolem pověřené zkušebny.
Na vozidle smějí být použity jen homologované díly ( zvukový signál, zpětná zrcátka, světelná zařízení ( včetně odrazek ), skla, pneumatiky , palivové nádrže … )
Homologace musí být na jednotlivých dílech vyznačena (symbol „e“ resp. „E“ )
3) Obecní úřad obce s rozšířenou působností rozhodne o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla na základě žádosti o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného vozidla ( na žádost se vztahuje § 30 zákona č. 56 / 2001 Sb. ve znění pozdějších změn a doplňků ). K žádosti musí být dále přiložen technický protokol vydaný zkušební stanicí resp. pověřenou zkušebnou. Technickým protokolem se dokládá splnění podmínek uložených v rozhodnutí o povolení výroby jednotlivě vyrobeného vozidla a plnění technických požadavků stanovených prováděcím právním předpisem.
4) V případě kladného rozhodnutí o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla vydá obecní úřad obce s rozšířenou působností technický průkaz silničního vozidla, jedná-li se o silniční vozidlo, které podléhá registraci. U silničních vozidel,
která nepodléhají registraci, vydá obecní úřad obce s rozšířenou působností technické osvědčení silničního vozidla.
5) Po schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného vozidla a vydání jeho technického průkazu je možné vozidlo zaregistrovat a provozovat.
Typová zkušebna ÚSMD nabízí své služby při dokládání plnění požadavků na :
- brzdový systém vozidla
- vnější hluk vozidla
- emise škodlivin motoru
- kontrolu pasivní bezpečnosti
- kontrolu montáže vnějšího osvětlení
- další kontroly vozidla dle požadavků platných předpisů i požadavků zákazníka
- konzultační poradenství
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Video“