pekny onboard Volvo 240
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#2 pekny onboard Volvo 240
No co to to... Sekvence ve volvu? volvo wrc? To má jako sekvenci s volnoběhem nebo špatně slyšim? nebo má Pan řidič tři nohy?
Každopádně mazec!
Každopádně mazec!
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nekázanka 844,Kladno
#3 pekny onboard Volvo 240
málem jsem se z toho po a to jsem ani neseděl vedle..... Obdivuhodná jízda, ručku skoro nepoužil a drifty trhal jen plynem......mazec
_________________
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
Volvo V70 II 2,4 D5 120 Kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 pekny onboard Volvo 240
docela slušný... na to že jezdí s takovou šunkou ....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 pekny onboard Volvo 240
doktor píše:docela slušný... na to že jezdí s takovou šunkou ....
Doktore ty mas taky tenhle tejden cervenej vid?doktor píše:Proč dávat součástku na 350 tisíc Km, když auto přežije už jenom dalších 100?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#6 pekny onboard Volvo 240
Jsem v pohodě, nebojtomasss píše:doktor píše:docela slušný... na to že jezdí s takovou šunkou ....Doktore ty mas taky tenhle tejden cervenej vid?doktor píše:Proč dávat součástku na 350 tisíc Km, když auto přežije už jenom dalších 100?
ad 1 ) tošku provokace ber s nadsázkou.
Viděl jsem i video z pohledu diváků a fakt to vypadá jak červená popelnice, která furt jenom hrabe, zadek je přilepenej k zemi, čumák do nebe, v zatáčkách se pochybně naklání...
Ale zvuk má pěkný.
Ad 2 ) myslím si, že blízko realitě - snad nechceš s tím autem jezdit do smrti ...
Průměrně za 3-5 let běžný řidič vymění auto. Po tobě se s ním už takhle třeba nikdo mazlit nebude a při první větší či zapeklité závadě půjde na díly nebo pod drn.
To není nic proti tobě Tome. Prostě staré auto.
Moje 460 je taky (podle mě) pěkná, ale cenu na trhu nemá. Kdoví, jak dlouho jí budu mít já, takže nepočítám, že za 5 let bude ještě existovat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 pekny onboard Volvo 240
Sice jsme uz uplne OT ale co...
ad 1) ok, zvenku jsem to nevidel, pochopil jsem to jako narazku na jakykoliv starsi auto
ad 2) kolik procent aktivnich navstevovatelu VK fora myslis, ze je dle tveho meritka "beznych"? Kdybych byl beznej uzivatej, nejezdim ve dvacet let starym aute, nesypu do ni penez ze uz bych za to mel tri V70 a uz vubec bych nemel plnou garaz dilu a hlavu plnou planu co na nich upravim a kdy to do toho auta dostanu. Pokud budu menit vozovej park, tak jedine formou rozsirovani, a kdyz bude neco peknyho k mani tak absolutne nemam problem vzit i starsi kus nez ten co mam ted. Tolik asi k pojmu "bezny" ridic
ad 1) ok, zvenku jsem to nevidel, pochopil jsem to jako narazku na jakykoliv starsi auto
ad 2) kolik procent aktivnich navstevovatelu VK fora myslis, ze je dle tveho meritka "beznych"? Kdybych byl beznej uzivatej, nejezdim ve dvacet let starym aute, nesypu do ni penez ze uz bych za to mel tri V70 a uz vubec bych nemel plnou garaz dilu a hlavu plnou planu co na nich upravim a kdy to do toho auta dostanu. Pokud budu menit vozovej park, tak jedine formou rozsirovani, a kdyz bude neco peknyho k mani tak absolutne nemam problem vzit i starsi kus nez ten co mam ted. Tolik asi k pojmu "bezny" ridic
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 pekny onboard Volvo 240
Jj,doktore,přesně jak píše tomass,pokud do auta nasypeš fůru peněz,tak ho pak prodáš se strátou,ale je tu spousta lidi co do auta nasype spoustu peněz a ještě víc času zadarmo a to se pak prodává mnohem hůř. Hlavně proč měnit? U mejch aut by jedinej důvod ke změně byl potřeba mnohem nižší spotřeby. COž pokud tato potřeba nenastane,co jinýho my jíný auto přinese? Moje auta maj čtyři kola a jezdí... To samý bude splnovat jakykoliv i nový auto...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 pekny onboard Volvo 240
Prosimtě Blažeji jdi radši ordinovat když se tu bavíme o pořádných autech
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 1044 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 1 Odpovědi
- 1672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 6 Odpovědi
- 1574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marekl
-
- 1 Odpovědi
- 840 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pedrozo
-
- 72 Odpovědi
- 18594 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 1tom