Zajímavý Kolik to třeba mělo koní? Máš nějaký foto?jarek.krizan píše:Je to původně Normální Škoda 1100 MB , akorát upravena firmou AVON, která by se dalo říct byla za komančů taková tuningová firma. Takže nebylo to žádné samodomo, ale oficiálně i atestem a zapsáno v TP. Karburátor, dvoukomorový, přeplňovaný turbem. Interiér už byly moje překopávky. Otec jezdil na kamionce, tak tahal spoustu věcí ze západu z vrakáčů. Auto dostalo černý lak a spoustu chromu. Měla všech 8 oken ( 4 okna a 4 okýnka ) otevírací, což v u takového auta to rozhodně nebylo zvykem. Úpravy podvozku byly už moje práce. Bylo to takové moje české Porsche. A jezdilo jak vítr, a taky tak žralo. Ale tehdy stál benzín 6 kč/litr
Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
- Autor
- Zpráva
#26 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#27 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Kolik to mělo koní nemám tušení, ani nevím, jestli to vůbec někdo někde udával. Když jsem to auto kupoval, tak byl rok 1985. Aspoň myslím. Je to už dávno. Fotky mám, ale jen ČB a analogové. Tehdy ještě digitály neexistovaly. Fotky jsou jen 2 a nevalné kvality. Já s tím jezdil takové ty orientační soutěže a tak bylo jednou i v novinách. Vyrobily se tuším 4 ks. A jeden je myslím ještě někde v Boleslavi schovaný.aphex píše:Zajímavý Kolik to třeba mělo koní? Máš nějaký foto?jarek.krizan píše:Je to původně Normální Škoda 1100 MB , akorát upravena firmou AVON, která by se dalo říct byla za komančů taková tuningová firma. Takže nebylo to žádné samodomo, ale oficiálně i atestem a zapsáno v TP. Karburátor, dvoukomorový, přeplňovaný turbem. Interiér už byly moje překopávky. Otec jezdil na kamionce, tak tahal spoustu věcí ze západu z vrakáčů. Auto dostalo černý lak a spoustu chromu. Měla všech 8 oken ( 4 okna a 4 okýnka ) otevírací, což v u takového auta to rozhodně nebylo zvykem. Úpravy podvozku byly už moje práce. Bylo to takové moje české Porsche. A jezdilo jak vítr, a taky tak žralo. Ale tehdy stál benzín 6 kč/litr
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#28 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Jarku, špatná kvalita fotek nevadí - ofoť a nahoď
Tisícovka s turbínou je veeelmi vzácný kus, skoro jako jednorožec...
Další ostřejší škodovky jsou na http://www.foltyn.cz/car/skoda_uvod.htm
Tisícovka s turbínou je veeelmi vzácný kus, skoro jako jednorožec...
Další ostřejší škodovky jsou na http://www.foltyn.cz/car/skoda_uvod.htm
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#29 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
kde je ji knec jarku?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#30 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Koupil ji kdosi z Vysokého mýta a dál už nevím. Vím jen že asi po 3 letech na to sháněl nějakou plechařinu, že s tím někde praštil. A víc jsem o ní neslyšel.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#31 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Tak fotky budou, dal jsem je odborníkovi a řekl, že to nebude problém a udělá z nich zase pěkná fotastanda píše:Jarku, špatná kvalita fotek nevadí - ofoť a nahoď
Tisícovka s turbínou je veeelmi vzácný kus, skoro jako jednorožec...
Další ostřejší škodovky jsou na http://www.foltyn.cz/car/skoda_uvod.htm
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#32 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Jarku, kde to vázne? Ať se s tím odborník tak nepáře...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#33 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Já na to zapoměl, sám se neozve, tak za ním zítra jedu. dík za připomenutí. Sám jsem už zvědavý.standa píše:Jarku, kde to vázne? Ať se s tím odborník tak nepáře...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#34 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Jarku, prosím, popožeň to...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#35 Možná znáte, ale já jsem z toho nadšenej :-)
Já to nestíhám, snad o víkendu. Když den má jen 24 hodin.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 538 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 22 Odpovědi
- 5211 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss